6. Звичайні дроби УРОК 81. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ


Скачати 41.13 Kb.
Назва 6. Звичайні дроби УРОК 81. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Дата 28.04.2013
Розмір 41.13 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Банк > Урок

Тема 6. Звичайні дроби

УРОК 81. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ

Мета. Проаналізувати типові помилки, допущені в контрольній роботі. Повторити правила, на які було допущено помилки. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби».

Тип уроку. Урок корекції знань.

Хід уроку

І. Аналіз контрольної роботи.

Двоє учнів, які виконали контрольну роботу без помилок, розв'язують завдання контрольної роботи на дошці (завдання різних варіантів). Інші учні в зошитах для контрольних робіт виконують аналіз тих завдань, у яких допустили помилки. Потім учні повторюють правила, на які допущено найбільше помилок.
ІІ. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота

Гра «Слабка ланка»

У грі беруть участь 8 учнів. Один з учнів, який не є учасником гри, фік­сує кількість правильних відповідей; один — відповідає за бали, покладені в банк; один — стежить за часом; один — висвітлює указкою лазером бали. Учні, які братимуть участь у грі, завчасно на папері пишуть своє ім'я і готу­ють чистий аркуш паперу і ручку. Перший раунд триває 2 хв 30 с. Після кож­ного раунду 1 гравець, який не відповідає на запитання, вибуває, і раунд стає на 10 с коротшим. У банк потрапляють тільки ті бали, перед якими буде ска­зано слово «банк». Якщо гравець не знає відповіді, він відповідає «Пас».

  1. Наведіть приклади дробів.

  2. Що вказує на те, на скільки ми поділили ціле?

  3. Дріб, чисельник якого менший від знаменника, називають...

  4. Що більше: чи ? чи ? чи ?

  5. Що вказує на те, скільки частин цілого ми взяли?

  6. Дріб, чисельник якого більший від знаменника, називають...

  7. Що більше: чи ? чи ? чи ?

  8. Що більше: чи 1? чи 1? чи 1?

  9. Що більше: чи 1? чи 1? чи 1?

  10. Що більше чи ? чи ? чи ?

  11. Скільки буде + ?

  12. Скільки цілих мають: ; ; ?

  13. Яку частину доби становить 1 год? 2 год? 12 год?

  14. Яку частину року становить 1 місяць? 6 місяців? 2 місяці?

  15. Скільки в одиниці половин? четвертих частин?

  16. Скільки половин одиниці у двох одиницях? у трьох одиницях?

  17. Коло має 360°. Скільки градусів у половині кола? у чверті кола? у 10-й частині кола?

  18. Скільки сантиметрів у чверті метра? у 10-й частині метра?

  19. Скільки грамів у половині кілограма? у 5-й частині кілограма?

  20. Яку частину метра становлять 3 дм? 11 см? 27 мм?

  21. Яку частину кілограма становлять 3 г? 17 г? 309 г?

  22. Із 2 кг борошна спекли 7 однакових булок. Скільки кілограмів борошна витратили на кожну булку?

  23. Шестеро хлопчиків піймали разом 5 кг риби і поділили її порівну. Скі­льки кілограмів риби одержав кожний хлопчик?

  24. Які це дроби: ; ; ; ; ?

  25. Троє хлопчиків піймали разом 7 кг риби і весь улов поділили порівну. Скільки кілограмів припало кожному?

  26. Що більше: км чи км? га чи га?

  27. Які це дроби: ; ; ; ; ?

  28. Що більше: кг чи кг? км чи км?

  29. Обчисліть: ; ; ; ; ; 4 + ; ; .

  30. Маса ящика з цвяхами дорівнює 10кг, а маса ящика — 2 кг. Чому дорівнює маса цвяхів?

  31. Маса літра води дорівнює 1 кг, а маса літра бензину — кг. На скільки маса літра води більша від маси літра бензину?

  32. Маса літра гасу становить кг, а маса літра бензину — кг. На скільки маса літра гасу більша від маси літра бензину?

  33. Обчисліть: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

  34. Довжина відрізка становить 15 см [12 мм, 21 дм]. Чому дорівнює дов­жина третьої частини цього відрізка?

  35. Площа прямокутника дорівнює 30 м2 [40 см2]. Чому дорівнює площі цього прямокутника?


Останній раунд «Обличчя до обличчя».

  1. Яку частину місяця квітня становлять 3 дні?

  2. Яку частину високосного року становлять 3 дні?

  3. Скільки дев'ятих частин одиниці міститься у двох одиницях?

  4. Скільки четвертих частин одиниці міститься в п'яти одиницях?

  5. Скільки половин одиниці в числі 1?

  6. Скільки п'ятих частин одиниці в числі 1?

  7. Що більше: кг чи кг?

  8. Що більше км чи км?

  9. Обчисліть 5+ 2.

  10. Обчисліть 7+ 2.

Ведучий повинен мати готові відповіді на всі запитання. Це дозволить вести гру в швидкому темпі.
ІІІ. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання.

№№ 760, 762.



Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 81

Схожі:

УРОК 124 Тема: Тематична контрольна робота №11
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
УРОК 102 Тема: Ділення на десятковий дріб
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ
УРОК 115 Тема: Середнє значення величин. Самостійна робота №24
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
Уроку I. Організаційний момент
Мета. Учити учнів перетворювати звичайні дроби у десяткові, ознайомити учнів з періодичними десятковими дробами. Продовжити формування...
Кафедра фінансів МАКРОЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ
Макроекономічний аналіз”, оволодіти теорією і практикою проведення аналізу на макрорівні, що дасть змогу проводити аналіз національної...
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ
На числовому промені позначте точки з координатами М, N, К. За одиничний відрізок візьміть дев'ять клітинок зошита
5 МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ Написання контрольної...
Мета написання контрольної роботи полягає в закріпленні і поглибленні теоретичних знань, здобутих у процесі вивчення курсу, набутті...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка