|
Скачати 29.5 Kb.
|
Звичайні дроби УРОК 34. Тема. Перетворення звичайних дробів у десяткові. Періодичні десяткові дроби Мета. Учити учнів перетворювати звичайні дроби у десяткові, ознайомити учнів з періодичними десятковими дробами. Продовжити формування вмінь та навичок учнів додавати та віднімати дроби з різними знаменниками. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання. Таблички з номерами груп, картки для групової роботи учнів. Хід уроку I. Організаційний момент. Об'єднати клас у групи. Розсадити учнів за «круглими» столами. Поставити таблички з номерами груп. II. Перевірка домашнього завдання. Учні називають відповіді до завдань, коментуючи хід їх виконання. ІІІ. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу. Кожній групі дають картку для самостійної роботи такого змісту.
група 2: ; ; ; ; 6; ; група 3: ; ; ; ; 4; ; група 4: ; ; ; ; 5; .
група 1: ; ; ; ; ; ; група 2: ; ; ; ; ; ; група 3: ; ; ; ; ; ; група 4: ; ; ; ; ; .
група 1: 3; 1; 3; 1; 1; 3; група 2: 2; 4; 5; 6; 8; 4; група 3: 4; 5; 7; 8; 9; 10; група 4: 8; 7; 6; 5; 2; 1. Після роботи в групах представник кожної групи звітує про підсумки виконання завдань. Учні з допомогою вчителя формулюють правило перетворення звичайного дробу в десятковий. Перетворіть дріб у десятковий. Отже, отримали, що = 0,6363... Крапки в кінці числа показують, що ділення не закінчилось. Отримали нескінченний десятковий дріб. Цифри 6 і 3, які стоять поряд у запису нескінченного десяткового дробу, повторюються поспіль безліч разів. Вони утворюють період нескінченного десяткового дробу. Дроби, які містять період, називають періодичними. 0,6363... = 0,(63). Скінченний десятковий дріб утворюється тільки тоді, коли розклад знаменника нескоротного звичайного дробу не містить інших простих множників, крім 2 і 5. У всіх інших випадках утворюється періодичний десятковий дріб. Наприклад, нескоротний дріб перетворюється в періодичний десятковий дріб, оскільки серед простих множників знаменника є множник 3. Дріб перетворюється у скінчений десятковий дріб, оскільки в знаменнику немає інших простих множників, крім 2 і 5. IV. Закріплення вивченого матеріалу.
V. Підсумки уроку. Учитель. Сьогодні на уроці ми навчились перетворювати звичайні дроби в десяткові, ознайомилися з нескінченними періодичними десятковими дробами.
VI. Пояснення домашнього завдання. §3, п. 17. №№ 527, 529, 532. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 34 |
Урок №11 ... |
УРОКУ І. Організаційний момент ... |
Уроку Організаційний момент Діти! Урок розпочався. Що ви очікуєте від нього? Подумайте і закінчіть речення: (Слайд – 1) |
Хід уроку Організаційний момент Переглянь малюнки, на яких зображено прогноз погоди на тиждень. Знайди правильну відповідь |
Уроку І Організаційний момент Мета: удосконалювати навички постановки й аргументування розділових знаків між простими реченнями в складному |
Уроку I. Організаційний момент За 1,2 кг цукерок заплатили 8,64 грн. Скільки потрібно заплатити за 1,4 кг таких же цукерок? |
1. Організаційний момент. Повідомлення теми та мети уроку Обговорення важливого аспекту нашого життя «Злочин та покарання», застосування знань з предмету «Правознавство» |
Уроку I. Організаційний момент Довжини сторін трикутника відносяться як 3 : 4 : Знайдіть периметр цього трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 30 см |
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики... Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?) |
Уроку І. Організаційний момент У книжці є 180 сторінок. Учень прочитав усієї кількості сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати? |