|
Скачати 62.88 Kb.
|
![]() Тема уроку. Кут між векторами. Скалярний добуток векторів. Мета уроку: формування понять кута між векторами, скалярного добутку векторів. Формування вмінь учнів застосовувати вивчений матеріал до розв'язування задач. Обладнання: схема "Вектори в просторі» Хід урокуІ. Перевірка домашнього завдання1. Фронтальна бесіда з класом за контрольними запитаннями № 18— 20 з використанням схеми «Вектори в просторі» (див. с. 233). 2. Відповіді на запитання, які виникли в учнів при розв'язуванні задач № 51-53. 3. Математичний диктант. Дано вектори: Варіант 1 — ![]() ![]() ![]() ![]() Запишіть: 1) координати вектора ![]() ![]() ![]() ![]() 2) координати вектора ![]() ![]() ![]() ![]() 3) довжину вектора ![]() ![]() 4) координати вектора ![]() ![]() ![]() 5) при якому значенні k вектор ![]() ![]() 6) чи компланарні вектори ![]() ![]() ![]() Відповідь. Варіант 1. 1) ![]() ![]() ![]() 4) ![]() ![]() Варіант 2. 1) ![]() ![]() ![]() 4) ![]() ![]() II. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалуСкалярний добуток векторівСкалярним добутком векторів ![]() ![]() ![]() ![]() Розв'язування задач1. Знайдіть ![]() ![]() ![]() ![]() 2. Дано вектори ![]() ![]() ![]() Із означення скалярного добутку двох векторів ![]() ![]() 1) ![]() ![]() ![]() ![]() 2) ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3) Скалярний добуток векторів ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ДоведенняВ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() А(0; | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Знайдемо скалярний добуток: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Наслідки із властивості 3: 1) ![]() 2) Два відмінні від нуля вектори ![]() ![]() Дійсно, якщо ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Розв'язування задач
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
III. Домашнє завдання § 4, п. 35, 36; контрольні запитання № 18—20; задачі № 55 (1; 4), 56 (с. 58). IV. Підведення підсумку уроку Запитання до класу1) Що називається скалярним добутком векторів ![]() ![]() 2) Сформулюйте властивості скалярного добутку векторів. 3) Яка умова ортогональності двох ненульових векторів? 4) У просторі дано вектори ![]() ![]() а) ![]() б) вектори ![]() ![]() в) вектори ![]() ![]() ![]() г) ![]() ![]() ![]() д) вектори ![]() ![]() ![]() ![]() Роганін геометрія 10 клас, урок 60 |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку |
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується... «загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» |
УРОКУ Тема уроку Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |