|
Скачати 59.75 Kb.
|
![]() Тема уроку. Вектори в просторі (рівність векторів, колінеарність векторів, компланарність векторів). Додавання, віднімання векторів, множення вектора на число, властивості дій над векторами. Мета уроку: формування знань учнів про вектори в просторі, дії над векторами, заданими координатами, Формування вмінь застосовувати вивчений матеріал до розв'язування задач. Обладнання: схема «Вектори в просторі». Хід уроку І. Перевірка домашнього завданняI. Перевірити правильність виконання задачі № 63 за заготовленимиз ![]() Розв'язання задачі № 63Нехай SO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Відповідь. 60°. II. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалу У ![]() Далі пропонується фронтально обговорювати запитання та виконувати додаткові завдання. 1. Що таке вектор? Що таке абсолютна величина вектора? Які вектори називаються однаково напрямленими? протилежно напрямленими? Завдання. а ![]() б) Знайдіть | ![]() ![]() ![]() 2. Які вектори називаються рівними? протилежними? Завдання. а ![]() б) Чи можлива рівність векторів АВ і ВА ? в ![]() 3. Дайте означення координат вектора з початком у точці А (а1; а2; а3) і кінцем у точці В (b1; b2; b3). Яка умова рівності векторів, заданих координатами? Завдання. а) Дано точки А (2; 3; 4), B(1; 1; 1). Які координати векторів ![]() ![]() б) Які координати вектора ![]() в) Коли вектор ![]() г) Знайти | ![]() д) Дано точки А(3; -2; 5), В(-4; 6; 1), С(-2; - 6; -11), D(х; у; z). Знайдіть х, у, z, якщо ![]() е) Абсолютна величина вектора ![]() 4. Що називається сумою (різницею) векторів ![]() ![]() Завдання. а) Дано вектори ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() б) Чи лежать на одній прямій точки А, В, С, якщо А(3; -7; 8), В(-5; 4; 1), С (27; -40; 29)? в) Знайдіть координати точки С такої, що СА + СВ = 0, якщо А(-5; 7; 12), В(4; -8; 3). г) Знайдіть координати векторів ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() д) Чи може бути нульовим вектором сума трьох векторів, модулі яких дорівнюють 7; 1; 8? е) Спростіть: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5. Що називається добутком вектора ![]() Завдання. а) Дано ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() б) Знайдіть |2 ![]() ![]() в) Чи колінеарні вектори ![]() ![]() г) При якому значенні т і п вектори ![]() ![]() д) Чи колінеарні вектори АВ і CD, якщо А(3; -2; 5), B(-1; 4; 7), C(1; 3; 6), D(-3; 9; 18)? е) При яких значеннях т і п вектори АВ і CD колінеарні, якщо A(1; 0; 2), B(3; n; 5), C(2; 2; 0), D(5; 4; m)? 6. Три вектори називають компланарними, якщо відповідні їм напрямлені відрізки розміщені в паралельних площинах. Вектори ![]() ![]() ![]() Завдання. а) Чи компланарні вектори ![]() ![]() ![]() б) ABCD — тетраедр, К, Р, Т — середини його ребер АВ, АС і AD. Чи компланарні вектори ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() III. Домашнє завдання§ 4, п. 35—36; контрольні запитання № 18—20; задачі № 51—53 (с. 58). IV. Підведення підсумку урокуПідведення підсумку уроку доречно провести з використанням даної схеми.
Роганін геометрія 10 клас, урок 59 |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку |
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується... «загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» |
УРОКУ Тема уроку Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |