Адреси передового педагогічного досвіду: Мороз Яків Іванович


Скачати 49.23 Kb.
Назва Адреси передового педагогічного досвіду: Мороз Яків Іванович
Дата 18.04.2013
Розмір 49.23 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Військова справа > Документи
Адреси передового педагогічного досвіду:
Мороз Яків Іванович, старший вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Городищенської районної ради.

Методичні розробки для проведення занять із учнями 10-11 класів з предмета «Захист Вітчизни» (розділ І Програми військово-історичні, правові основи захисту Вітчизни) із застосуванням активних форм і методів навчання.
Вдовиченко Сергій Володимирович, вчитель вищої категорії предмета «Захист Вітчизни» Канівської загальноосвітньої школи

№ 4 І-ІІІ ступенів Канівського міськвиконкому.

«Методична розробка з питань підготовки та проведення параду юно армійців».

Розробка призначена для вирішення питань підготовки та проведення параду юно армійців як однієї із форм військово-патріотичного виховання молоді, присвяченої Дню Перемоги над німецько-фашистськими загарбниками.
Лукашенко Олексій Костянтинович, вчитель ІІ категорії предмета «Захист Вітчизни» Черкаської загальноосвітньої школи

№ 32 І-ІІІ ступенів Черкаської міської ради.

Досвід вчителя щодо впровадження в навчальному процесі на заняттях з вогневої підготовки електронної фотомішені.

Суть досвіду: Даний пристрій призначений для відпрацювання практичних навичок умінь у прицілюванні і тренуванні та виконанні вогневих вправ зі стрільби з МК гвинтівки «лазерними» променями у тирі або стрільби з пістолета у приміщеннях при денному освітленні на дальність 15-20 метрів по мішенях №6,№4, а також мішені №7 з кругами.
Бургар Володимир Іванович, вчитель І категорії предмета “Захист Вітчизни» Смілянської загальноосвітньої №6 І-ІІІ ступенів № 6 Смілянської міської ради.

Вчителем розроблена система занять з теми: «Збройні сили України», де представлені інноваційні підходи щодо розвитку творчих здібностей учнів на уроках предмета «Захист Вітчизни».

Пошук інноваційних форм діяльності ведеться з метою виявлення та формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до України, турботи про благо народу, готовності до виконання громадського і конституційного обв’язку із захисту національних інтересів, незалежності України.
Жуган Володимир Валерійович вчитель ІІ категорії предмета»Захист Вітчизни» Кишинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Маньківської районної ради .

«З досвіду роботи з питань військово-патріотичного виховання Кишинецької ЗОШ».

В навчальному закладі розроблена система патріотичного та військово-патріотичного виховання учнів. Складовою частиною патріотичного виховання є військово-патріотичне виховання, орієнтовано на формування готовності до військової служби. Його зміст визначається національними інтересами України і покликаний забезпечити активну участь громадян у збереженні безпеки держави від зовнішньої загрози. Робота з військово-патріотичного виховання в Кишенецькій ЗОШ проводиться комплексно, в єдності всіх його складників, спільними зусиллями адміністрації, сім’ї, громадських організацій, ветеранів, військовослужбовців ЗСУ, силових структур.

Мелецький Володимир Миколайович вчитель предмета «Захист Вітчизни» Черкаської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Черкаської міської ради.

Навчально-методичний посібник «Захист Вітчизни».Комп’ютерна графіка предмета (напрямки, практична розробка, методичні рекомендації).

Навчально-методичний посібник подає існуючі та перспективні напрями застосування комп’ютерних графічно-інформаційних технологій, або їх первинної назви - комп’ютерної графіки – при викладанні предмета «Захист Вітчизни». В доступній формі розглядається побудова комп’ютерних моделей дій військових підрозділів. Створені статичні і динамічні файли, в яких імітаційно моделюються бойові дії механізованого відділення (взводу) в бою на обмеженій ділянці місцевості.
Болдовський Валентин Володимирович викладач вищої категорії спецдисциплін та предмета «Захист Вітчизни», Щербина Тетяна Володимирівна викладач І категорії предмета історії. Канівького вищого професійного училища радіоелектроніки та машинобудування.

Методичні рекомендації «Виховання патріотизму серед учнівської молоді».

У Канівському ВПУРМ створена Програма в основі якої лежить комплексна система, сприяє вирішенню основних завдань:

- формування патріотичних почуттів і національної свідомості молодих громадян на основі прикладів героїчної боротьби українського народу за незалежність, особливо в період Великої Вітчизняної війни, визнання духовної єдності поколінь та спеціальності культурної спадщини;

- виховання громадянина-патріота, який усвідомлює взаємозв’язок ідей індивідуальної свободи, прав людини та її громадянської відповідальності та готовий до участі в процесах державотворення і захисту державних інтересів;

- формування комплексу нормативно-правового та організаційно-методичного забезпечення функціонування системи патріотичного виховання молоді.
Щербаков Сергій ГеоргієвичШевцов, вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» Смілянської загальноосвітньої школи № 5 Смілянської міської ради.

Сучасна форма та методи викладання предмета «Захист Вітчизни»

Методична розробка містить опис елементів модульно-розвивальної експериментальної системи, теоретичну модель розвивальної взаємодії вчителя і класного колективу, порівняльну «піраміду» взаємозалежного програмово-методичного забезпечення традиційної та іноваційної систем шкільного навчання, матрицю соціально-культурного змісту навчального модулю.
Досвід роботи Вовченка О.В. щодо організації роботи шкільного гуртка «Гарт – 2005
Ткаченко Світлана Георгіївна, вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» (розділу - Основи медико – санітарної підготовки) Черкаської загальноосвітньої середньої школи № 12

І-ІІІ ступенів Черкаської міської ради.

З досвіду роботи щодо проведення уроку з теми:

«Перша медична допомога при травмах нещасних випадках і пораненнях» із застосуванням активних та інтерактивних форм і методів навчання, основною ціллю заняття є набуття учнями практичних умінь та навичок.

Мороз Яків Іванович, старший вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизна» Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Методичні рекомендації з предмета «Захист Вітчизни» на тему:»Психологічні основи підготовки учнів до військової служби»

Характеризує особливості військової служби та діяльності, психологічні особливості військового колективу та їх вимоги до військовослужбовця, проблеми конфліктів та між особистих стосунків у військовому колективі, пояснює причини їх виникнення та способи подолання, проблеми вирішення конфліктів та міжособистісних стосунків у колективі. Пояснює способи та методи самооцінки готовності до захисту Вітчизни.
Панченко В’ячеслав Миколайович, вчитель ІІ категорії предмета «Захист Вітчизни» Смілянської загальноосвітньої школи № 3 І-ІІІ ступенів Смілянської міської ради.

Методична розробка «Збройні Сили України»

В розробці зібрані відомості про Збройні Сили України, а також вміщені матеріали про історію розвитку української армії часів козачини до сучасного часу.

.

Схожі:

Адреси передового педагогічного досвіду
Кисленко Тетяна Леонідівна, учитель обслуговуючої праці Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка
Адреси передового педагогічного досвіду вчителів математики – 2007
Ходоровська Стелла Іванівна, Олефіренко Наталія Михайлівна, вчителі математики Кам’янської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів...
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Канева щодо вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду
Адреси передового педагогічного досвіду
Чеканюк Лідія Григорівна, вчитель фізики Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №8 Уманської міської ради, Щерба Алла Андріївна,...
Департамент освіти і науки молоді та спорту Чернівецької обласної...
ПРО ВИЯВЛЕННЯ, ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Адреса передового педагогічного досвіду Марченко Оксана Євгенівна
Марченко Оксана Євгенівна, вчитель біології Городищенського економічного ліцею, Городищенської районної ради
Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх...
У кабінетах заступників директорів з виховної роботи мають бути створені паперові, електронні картотеки передового педагогічного...
Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова,...
Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів.  Були проведені методичні консультації...
Список носіїв перспективного передового досвіду з образотворчого мистецтва
Чикаленко Раїса Володимирівна – вчитель-методист образотворчого мистецтва Руськополянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...
Алгоритм узагальнення прогресивного педагогічного досвіду у навчальному...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка