|
Скачати 49.23 Kb.
|
Адреси передового педагогічного досвіду: Мороз Яків Іванович, старший вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Городищенської районної ради. Методичні розробки для проведення занять із учнями 10-11 класів з предмета «Захист Вітчизни» (розділ І Програми військово-історичні, правові основи захисту Вітчизни) із застосуванням активних форм і методів навчання. Вдовиченко Сергій Володимирович, вчитель вищої категорії предмета «Захист Вітчизни» Канівської загальноосвітньої школи № 4 І-ІІІ ступенів Канівського міськвиконкому. «Методична розробка з питань підготовки та проведення параду юно армійців». Розробка призначена для вирішення питань підготовки та проведення параду юно армійців як однієї із форм військово-патріотичного виховання молоді, присвяченої Дню Перемоги над німецько-фашистськими загарбниками. Лукашенко Олексій Костянтинович, вчитель ІІ категорії предмета «Захист Вітчизни» Черкаської загальноосвітньої школи № 32 І-ІІІ ступенів Черкаської міської ради. Досвід вчителя щодо впровадження в навчальному процесі на заняттях з вогневої підготовки електронної фотомішені. Суть досвіду: Даний пристрій призначений для відпрацювання практичних навичок умінь у прицілюванні і тренуванні та виконанні вогневих вправ зі стрільби з МК гвинтівки «лазерними» променями у тирі або стрільби з пістолета у приміщеннях при денному освітленні на дальність 15-20 метрів по мішенях №6,№4, а також мішені №7 з кругами. Бургар Володимир Іванович, вчитель І категорії предмета “Захист Вітчизни» Смілянської загальноосвітньої №6 І-ІІІ ступенів № 6 Смілянської міської ради. Вчителем розроблена система занять з теми: «Збройні сили України», де представлені інноваційні підходи щодо розвитку творчих здібностей учнів на уроках предмета «Захист Вітчизни». Пошук інноваційних форм діяльності ведеться з метою виявлення та формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до України, турботи про благо народу, готовності до виконання громадського і конституційного обв’язку із захисту національних інтересів, незалежності України. Жуган Володимир Валерійович вчитель ІІ категорії предмета»Захист Вітчизни» Кишинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Маньківської районної ради . «З досвіду роботи з питань військово-патріотичного виховання Кишинецької ЗОШ». В навчальному закладі розроблена система патріотичного та військово-патріотичного виховання учнів. Складовою частиною патріотичного виховання є військово-патріотичне виховання, орієнтовано на формування готовності до військової служби. Його зміст визначається національними інтересами України і покликаний забезпечити активну участь громадян у збереженні безпеки держави від зовнішньої загрози. Робота з військово-патріотичного виховання в Кишенецькій ЗОШ проводиться комплексно, в єдності всіх його складників, спільними зусиллями адміністрації, сім’ї, громадських організацій, ветеранів, військовослужбовців ЗСУ, силових структур. Мелецький Володимир Миколайович вчитель предмета «Захист Вітчизни» Черкаської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Черкаської міської ради. Навчально-методичний посібник «Захист Вітчизни».Комп’ютерна графіка предмета (напрямки, практична розробка, методичні рекомендації). Навчально-методичний посібник подає існуючі та перспективні напрями застосування комп’ютерних графічно-інформаційних технологій, або їх первинної назви - комп’ютерної графіки – при викладанні предмета «Захист Вітчизни». В доступній формі розглядається побудова комп’ютерних моделей дій військових підрозділів. Створені статичні і динамічні файли, в яких імітаційно моделюються бойові дії механізованого відділення (взводу) в бою на обмеженій ділянці місцевості. Болдовський Валентин Володимирович викладач вищої категорії спецдисциплін та предмета «Захист Вітчизни», Щербина Тетяна Володимирівна викладач І категорії предмета історії. Канівького вищого професійного училища радіоелектроніки та машинобудування. Методичні рекомендації «Виховання патріотизму серед учнівської молоді». У Канівському ВПУРМ створена Програма в основі якої лежить комплексна система, сприяє вирішенню основних завдань: - формування патріотичних почуттів і національної свідомості молодих громадян на основі прикладів героїчної боротьби українського народу за незалежність, особливо в період Великої Вітчизняної війни, визнання духовної єдності поколінь та спеціальності культурної спадщини; - виховання громадянина-патріота, який усвідомлює взаємозв’язок ідей індивідуальної свободи, прав людини та її громадянської відповідальності та готовий до участі в процесах державотворення і захисту державних інтересів; - формування комплексу нормативно-правового та організаційно-методичного забезпечення функціонування системи патріотичного виховання молоді. Щербаков Сергій ГеоргієвичШевцов, вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» Смілянської загальноосвітньої школи № 5 Смілянської міської ради. Сучасна форма та методи викладання предмета «Захист Вітчизни» Методична розробка містить опис елементів модульно-розвивальної експериментальної системи, теоретичну модель розвивальної взаємодії вчителя і класного колективу, порівняльну «піраміду» взаємозалежного програмово-методичного забезпечення традиційної та іноваційної систем шкільного навчання, матрицю соціально-культурного змісту навчального модулю. Досвід роботи Вовченка О.В. щодо організації роботи шкільного гуртка «Гарт – 2005 Ткаченко Світлана Георгіївна, вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» (розділу - Основи медико – санітарної підготовки) Черкаської загальноосвітньої середньої школи № 12 І-ІІІ ступенів Черкаської міської ради. З досвіду роботи щодо проведення уроку з теми: «Перша медична допомога при травмах нещасних випадках і пораненнях» із застосуванням активних та інтерактивних форм і методів навчання, основною ціллю заняття є набуття учнями практичних умінь та навичок. Мороз Яків Іванович, старший вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизна» Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Методичні рекомендації з предмета «Захист Вітчизни» на тему:»Психологічні основи підготовки учнів до військової служби» Характеризує особливості військової служби та діяльності, психологічні особливості військового колективу та їх вимоги до військовослужбовця, проблеми конфліктів та між особистих стосунків у військовому колективі, пояснює причини їх виникнення та способи подолання, проблеми вирішення конфліктів та міжособистісних стосунків у колективі. Пояснює способи та методи самооцінки готовності до захисту Вітчизни. Панченко В’ячеслав Миколайович, вчитель ІІ категорії предмета «Захист Вітчизни» Смілянської загальноосвітньої школи № 3 І-ІІІ ступенів Смілянської міської ради. Методична розробка «Збройні Сили України» В розробці зібрані відомості про Збройні Сили України, а також вміщені матеріали про історію розвитку української армії часів козачини до сучасного часу. . |
Адреси передового педагогічного досвіду Кисленко Тетяна Леонідівна, учитель обслуговуючої праці Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка |
Адреси передового педагогічного досвіду вчителів математики – 2007 Ходоровська Стелла Іванівна, Олефіренко Наталія Михайлівна, вчителі математики Кам’янської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів... |
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Канева щодо вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду |
Адреси передового педагогічного досвіду Чеканюк Лідія Григорівна, вчитель фізики Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №8 Уманської міської ради, Щерба Алла Андріївна,... |
Департамент освіти і науки молоді та спорту Чернівецької обласної... ПРО ВИЯВЛЕННЯ, ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ |
Адреса передового педагогічного досвіду Марченко Оксана Євгенівна Марченко Оксана Євгенівна, вчитель біології Городищенського економічного ліцею, Городищенської районної ради |
Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх... У кабінетах заступників директорів з виховної роботи мають бути створені паперові, електронні картотеки передового педагогічного... |
Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова,... Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів. Були проведені методичні консультації... |
Список носіїв перспективного передового досвіду з образотворчого мистецтва Чикаленко Раїса Володимирівна – вчитель-методист образотворчого мистецтва Руськополянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів... |
Алгоритм узагальнення прогресивного педагогічного досвіду у навчальному... |