Адреси передового педагогічного досвіду вчителів математики – 2007


Скачати 57.37 Kb.
Назва Адреси передового педагогічного досвіду вчителів математики – 2007
Дата 26.03.2013
Розмір 57.37 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Адреси передового педагогічного досвіду

вчителів математики – 2007


  • Ходоровська Стелла Іванівна, Олефіренко Наталія Михайлівна, вчителі математики Кам’янської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 1 Кам’янської районної ради.

Впровадження методу проектів як сучасної педагогічної технології.

Пошуки ефективних методів співпраці класного колективу з метою активізації пізнавальної дослідницької діяльності учнів, розвиток у них креативного мислення, творчих здібностей, вміння самостійно працювати і практично застосовувати отримані знання.


  • Творча група вчителів математики Лисянського району (керівник Запара Олена Герасимівна, завідувач методичним кабінетом відділу освіти Лисянської райдержадміністрації).

Комп’ютерні технології на уроках математики.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з метою підвищення ефективності і результативності уроку, активізації пізнавальної, дослідницької діяльності учнів, розвитку їх розумових здібностей, виховання дисципліни та організованості.


  • Гончар Надія Олексіївна, вчитель математики Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів «Престиж» вищого навчального закладу «Східноєвропейський університет економіки і менеджменту».

Ведучі канали і типи сприймання інформації та застосування особливостей сприймання інформації в навчально-виховному процесі.

Урахування психологічних особливостей учнів з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу в контексті особистісно орієнтованої освіти.


  • Творча група вчителів математики Уманського району (керівник Завгородній Сергій Вікторович, учитель математики Оксанинської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Уманської районної ради).

Плани-конспекти уроків за підручником «Математика, 5 клас» авторів Г.П.Бевз, В.Г.Бевз.

Впровадження Державних стандартів освіти в навчально-виховний процес.


  • Шатило Вікторія Янівна, вчитель математики та інформатики Канівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради.

Комплексне поєднання традиційного і нового при вивченні математики в школі.

Шляхи ефективного формування знань, умінь та навичок учнів з математики в умовах особистісно орієнтованого навчання.


  • Творча група вчителів математики м.Сміли (керівник Крикун Наталія Миколаївна, учитель математики Смілянської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 7 Смілянської міської ради).

Застосування проектних технологій навчання.

Пошук інноваційних форм діяльності з метою виявлення та розвитку інтелектуальних здібностей учнів, їх моральних і комунікативних якостей, здатності до самоосвіти і самоорганізації.


  • Шелудько Оксана Іванівна, вчитель математики Петропавлівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Городищенської районної ради.

Ігрові моменти на уроках математики.

Використання дидактичних ігор та інтерактивних технологій на уроках математики з метою розвитку інтелектуальних здібностей учнів, їх пізнавальної активності, самостійного та нестандартного мислення.



  • Лисенко Галина Вікторівна, вчитель математики Теклинської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів Смілянської районної ради.

Використання таблиць у процесі вивчення математики.

Формування і закріплення обчислювальних навичок учнів під час розв’язування задач та рівнянь, допомога в аналізі теоретичного матеріалу, засвоєнні нових означень і тверджень шляхом використання опорних та робочих таблиць.


  • Чорна Світлана Олександрівна, вчитель математики Шполянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 2 – ліцей» Шполянської районної ради.

Інтелектуальні ігри. Календарно-тематичне планування курсу для 11 класу та розробки уроків з використанням інтерактивних технологій.

Інтелектуальний розвиток особистості, формування логічного мислення, алгоритмічної культури, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в процесі вирішення парадоксів, логічних задач, розв’язання головоломок.


  • Чорнодубравська Оксана Василівна, вчитель математики Черкаської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 13 Черкаської міської ради.

Особистісно орієнтована технологія навчання.

Впровадження інноваційних технологій з метою взаємного і плідного розвитку особистості педагога та його учнів на основі рівності в спілкуванні й партнерства в спільній діяльності.


  • Сіденко Лариса Миколаївна, вчитель математики Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №21 Черкаської міської ради.

Нестандартні форми діяльності під час викладання математики.

Впровадження методів, засобів та організаційних форм навчання, які активізують пізнавальну діяльність учнів, розвивають їх мислення, здібності, привчають працювати самостійно і творчо.


  • Дуцька Ольга Григорівна, заступник директора, вчитель математики Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №12 Черкаської міської ради.

Комп’ютерні технології на уроках математики.

Шляхи підвищення якості, доступності та конкурентоспроможності національної освіти і науки в умовах інформатизації суспільства.


  • Попко Ольга Юхимівна, вчитель математики Канівської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 6 Канівської міської ради.

Гурткова робота з математики.

Математичні знання як засіб розвитку особистості п’ятикласника, забезпечення його математичної грамотності, задоволення пізнавальних і практичних потреб.


  • Бушина Інна Борисівна, вчитель математики та інформатики Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №5

Кириченко Лариса Миколаївна, вчитель математики Черкаської гімназії №31 Черкаської міської ради.

Подільність натуральних чисел. Найбільший спільний дільник. Найменше спільне кратне.

Систематизація теоретичного та практичного матеріалу з метою розвитку логічного та алгоритмічного мислення, формування навичок математичного моделювання та підвищення інтересу учнів до предмета.


  • Павлик Катерина Володимирівна, Антонова Катерина В’ячеславівна, вчителі математики Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №32 Черкаської міської ради/

Сутність довіду - використання опорних конспектів на уроках математики. Вчителі розробили і успішно використовують у навчальному процесі систему опорних конспектів для 6-8 класів. Робота за опорними конспектами спирається на наочність, полегшує первинне сприйняття учнями матеріалу, запамятовування опорної інформації та її повторення. Використання символіки привчає учня виділяти головне, висловлюватись лаконічно та математично обґрунтовано, сприяє формуванню логічного мислення. Усне промовляння ОК за його схемою вчить учнів математичному мовленню.


  • Байрак Ніна Федорівна, вчитель математики Лисянського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1 – гімназія” Лисянської районної ради.

Досвід організації позакласної роботи з предмету. У вчителя напрацьований великий досвід різних видів позакласної роботи з математики – проведення гуртка, факультативу, математичного тижня, індивідуальна робота з обдарованими учнями.


  • Захарик Лідія Антонівна, вчитель математики Уманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №14 Уманської міської ради.

Сутність досвіду - застосування інтерактивних методів навчання. Інтерактивні методи і прийоми стимулюють процес пізнання, розумові і навчальні умови і процедури, за допомогою яких можна досягти запланованих результатів. Вчитель успішно варіює використання технологій кооперативного навчання, технології колективно-групового навчання, розробила громадський огляд навчальних досягнень учнів як форму проведення тематичного заліку, підсумку роботи за семестр.


  • Гришко Володимир Іванович, учитель математики Першої міської гімназії м.Черкас.

Сутність досвіду – форми навчальної діяльності учнів на уроках математики в системі розвивального навчання. Використання вчителем групової і між групової форм діяльності на уроках робить процес навчання змістовним, ефективним і цікавим, вносить емоційність у навчальну діяльність, знімає втому, розвиває увагу, почуття взаємодопомоги та відповідальності. Міжгрупова форма роботи полягає в тому, що після завершення роботи в малих групах і отримання результатів дослідження відбувається діалог між групами, відстоюється кожною групою свій спосіб і свій кінцевий результат.

Схожі:

Адреси передового педагогічного досвіду
Кисленко Тетяна Леонідівна, учитель обслуговуючої праці Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка
Адреси передового педагогічного досвіду: Мороз Яків Іванович
Мороз Яків Іванович, старший вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Канева щодо вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду
Адреси передового педагогічного досвіду
Чеканюк Лідія Григорівна, вчитель фізики Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №8 Уманської міської ради, Щерба Алла Андріївна,...
Департамент освіти і науки молоді та спорту Чернівецької обласної...
ПРО ВИЯВЛЕННЯ, ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Адреса передового педагогічного досвіду Марченко Оксана Євгенівна
Марченко Оксана Євгенівна, вчитель біології Городищенського економічного ліцею, Городищенської районної ради
Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх...
У кабінетах заступників директорів з виховної роботи мають бути створені паперові, електронні картотеки передового педагогічного...
Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова,...
Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів.  Були проведені методичні консультації...
Про педагогічну практику з 10. 10. 2007 по 18. 11. 2007
ПТЕФН Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського Іщук Олесі
Уроках математики
Робота містить теоретичні положення та рекомендації щодо використання таблиць та схем у процесі навчання молодших школярів математики....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка