|
Скачати 57.37 Kb.
|
Адреси передового педагогічного досвіду вчителів математики – 2007
Впровадження методу проектів як сучасної педагогічної технології. Пошуки ефективних методів співпраці класного колективу з метою активізації пізнавальної дослідницької діяльності учнів, розвиток у них креативного мислення, творчих здібностей, вміння самостійно працювати і практично застосовувати отримані знання.
Комп’ютерні технології на уроках математики. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з метою підвищення ефективності і результативності уроку, активізації пізнавальної, дослідницької діяльності учнів, розвитку їх розумових здібностей, виховання дисципліни та організованості.
Ведучі канали і типи сприймання інформації та застосування особливостей сприймання інформації в навчально-виховному процесі. Урахування психологічних особливостей учнів з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу в контексті особистісно орієнтованої освіти.
Плани-конспекти уроків за підручником «Математика, 5 клас» авторів Г.П.Бевз, В.Г.Бевз. Впровадження Державних стандартів освіти в навчально-виховний процес.
Комплексне поєднання традиційного і нового при вивченні математики в школі. Шляхи ефективного формування знань, умінь та навичок учнів з математики в умовах особистісно орієнтованого навчання.
Застосування проектних технологій навчання. Пошук інноваційних форм діяльності з метою виявлення та розвитку інтелектуальних здібностей учнів, їх моральних і комунікативних якостей, здатності до самоосвіти і самоорганізації.
Ігрові моменти на уроках математики. Використання дидактичних ігор та інтерактивних технологій на уроках математики з метою розвитку інтелектуальних здібностей учнів, їх пізнавальної активності, самостійного та нестандартного мислення.
Використання таблиць у процесі вивчення математики. Формування і закріплення обчислювальних навичок учнів під час розв’язування задач та рівнянь, допомога в аналізі теоретичного матеріалу, засвоєнні нових означень і тверджень шляхом використання опорних та робочих таблиць.
Інтелектуальні ігри. Календарно-тематичне планування курсу для 11 класу та розробки уроків з використанням інтерактивних технологій. Інтелектуальний розвиток особистості, формування логічного мислення, алгоритмічної культури, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в процесі вирішення парадоксів, логічних задач, розв’язання головоломок.
Особистісно орієнтована технологія навчання. Впровадження інноваційних технологій з метою взаємного і плідного розвитку особистості педагога та його учнів на основі рівності в спілкуванні й партнерства в спільній діяльності.
Нестандартні форми діяльності під час викладання математики. Впровадження методів, засобів та організаційних форм навчання, які активізують пізнавальну діяльність учнів, розвивають їх мислення, здібності, привчають працювати самостійно і творчо.
Комп’ютерні технології на уроках математики. Шляхи підвищення якості, доступності та конкурентоспроможності національної освіти і науки в умовах інформатизації суспільства.
Гурткова робота з математики. Математичні знання як засіб розвитку особистості п’ятикласника, забезпечення його математичної грамотності, задоволення пізнавальних і практичних потреб.
Кириченко Лариса Миколаївна, вчитель математики Черкаської гімназії №31 Черкаської міської ради. Подільність натуральних чисел. Найбільший спільний дільник. Найменше спільне кратне. Систематизація теоретичного та практичного матеріалу з метою розвитку логічного та алгоритмічного мислення, формування навичок математичного моделювання та підвищення інтересу учнів до предмета.
Сутність довіду - використання опорних конспектів на уроках математики. Вчителі розробили і успішно використовують у навчальному процесі систему опорних конспектів для 6-8 класів. Робота за опорними конспектами спирається на наочність, полегшує первинне сприйняття учнями матеріалу, запам’ятовування опорної інформації та її повторення. Використання символіки привчає учня виділяти головне, висловлюватись лаконічно та математично обґрунтовано, сприяє формуванню логічного мислення. Усне промовляння ОК за його схемою вчить учнів математичному мовленню.
Досвід організації позакласної роботи з предмету. У вчителя напрацьований великий досвід різних видів позакласної роботи з математики – проведення гуртка, факультативу, математичного тижня, індивідуальна робота з обдарованими учнями.
Сутність досвіду - застосування інтерактивних методів навчання. Інтерактивні методи і прийоми стимулюють процес пізнання, розумові і навчальні умови і процедури, за допомогою яких можна досягти запланованих результатів. Вчитель успішно варіює використання технологій кооперативного навчання, технології колективно-групового навчання, розробила громадський огляд навчальних досягнень учнів як форму проведення тематичного заліку, підсумку роботи за семестр.
Сутність досвіду – форми навчальної діяльності учнів на уроках математики в системі розвивального навчання. Використання вчителем групової і між групової форм діяльності на уроках робить процес навчання змістовним, ефективним і цікавим, вносить емоційність у навчальну діяльність, знімає втому, розвиває увагу, почуття взаємодопомоги та відповідальності. Міжгрупова форма роботи полягає в тому, що після завершення роботи в малих групах і отримання результатів дослідження відбувається діалог між групами, відстоюється кожною групою свій спосіб і свій кінцевий результат. |
Адреси передового педагогічного досвіду Кисленко Тетяна Леонідівна, учитель обслуговуючої праці Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка |
Адреси передового педагогічного досвіду: Мороз Яків Іванович Мороз Яків Іванович, старший вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів... |
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Канева щодо вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду |
Адреси передового педагогічного досвіду Чеканюк Лідія Григорівна, вчитель фізики Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №8 Уманської міської ради, Щерба Алла Андріївна,... |
Департамент освіти і науки молоді та спорту Чернівецької обласної... ПРО ВИЯВЛЕННЯ, ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ |
Адреса передового педагогічного досвіду Марченко Оксана Євгенівна Марченко Оксана Євгенівна, вчитель біології Городищенського економічного ліцею, Городищенської районної ради |
Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх... У кабінетах заступників директорів з виховної роботи мають бути створені паперові, електронні картотеки передового педагогічного... |
Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова,... Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів. Були проведені методичні консультації... |
Про педагогічну практику з 10. 10. 2007 по 18. 11. 2007 ПТЕФН Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського Іщук Олесі |
Уроках математики Робота містить теоретичні положення та рекомендації щодо використання таблиць та схем у процесі навчання молодших школярів математики.... |