|
Скачати 49.23 Kb.
|
Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова, директор КЗ «Лутугинська районна гімназія» Впровадження проектних технологій у методичну роботу гімназії велося поетапно. І етап– діагностичний, який обумовив обрання проектної технології, постановку завдань, визначення основних напрямків і прогнозований результат. На даному етапі було визначено основні аспекти впровадження методу проектів, будуть працювати методичні об`єднання вчителів. У методичному кабінеті оформлені постійно стенди, розміщено картотеку літератури та матеріалів педагогічної періодики з даного питання. Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів. Були проведені методичні консультації адміністрацією, членами творчої групи, організовано вивчення передового педагогічного досвіду з даного питання. На ІІ етапі організовано вивчення та впровадження у методичну роботу проектних технологій. Протягом ІІІ етапу окремі методичні проекти поєднано в загальний проект. Це було зроблено з метою переведення діяльності гімназії на засади інноваційного розвитку. Педагогічний колектив розпочав роботу над довгостроковим комплексно-цільовим проектом інноваційного розвитку «Формула успіху», до складу якого входять 15 окремих проектів різноманітної спрямованості:
У роботі педагогічного колективу відбулись значні позитивні зміни в напрямку реалізації проектної технології в методичній роботі. В гімназії вся методична робота здійснюється в інтерактивному режимі з впровадженням інновацій, що дає можливість ефективно впроваджувати ці технології у навчально-виховний процес. Все це свідчить про те, що в гімназії панує творча атмосфера для професійного зростання педагогів. А професійні досягнення вчителів підвищують рівень їх можливостей по створенню комфортних умов для навчання й виховання, формування особистісних якостей учнів. Вирішено продовжити реалізацію науково-методичних проектів, спрямованих на активізацію педагогічної творчості, що входять до складу комплексно-цільового проекту «Формула успіху» Пропонуємо ознайомитися з проектом «Рейтинг». Проект «Рейтинг» Мета: виявлення навчального потенціалу учнів гімназії, сприяння особистісному зростанню кожного гімназиста в освітній діяльності Тип проекту: методичний Вид проекту:
Проект має трьохступеневу структуру Рівень «Клас» (1 ступінь) Виконавець: класний керівник - заповнення зведеної відомості за підсумками семестру - виведення середнього балу по кожному окремому учню - виведення середнього балу класу Рівень «Гімназія» (2 ступінь) Виконавець: заступник директора - зведена відомість по рівням з визначенням потенціалу окремих учнів - зведена таблиця навчальних досягнень учнів та діаграма рівня навчальних досягнень - зведена таблиця з кожного предмета інваріантної складової з визначенням показника якості навчання - рейтингова таблиця та діаграма особистого зростання учнів - рейтингова таблиця по класах Рівень «Клас – гімназія» (3 ступінь) Виконавець: педрада (аналіз з метою розкриття потенціалу особистісного зростання) - нагородждення учнів за підсумками семестру «Переможець загальногімназійного рейтингу» - организація роботи педколективу зі створення умов для подальшого особистісного зростання кожного учня в навчальній діяльності Реалізація проекту здійснюється щорічно: - за підсумками 1 семестру - за підсумками навчального року Обґрунтування введення проекту «Рейтинг»
|
ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ А.Є. Чепюк, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
«ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ» Проектні технології та їх використання під час вивчення матеріалу з курсу біології |
Аналіз останніх досліджень і публікацій ... |
Попова Оксана Львівна, заступник директора з навчально-виховної роботи... Попова Оксана Львівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Люботинської гімназії №1 Люботинської міської ради Харківської... |
«Впровадження проектної технології на уроках інформатики в старшій школі.» Мета: познайомити учасників «круглого столу» з особливостями впровадження проектних технологій в старшій школі, перспективами їх... |
Використання інтерактивних технологій у методичній роботі Слід зазначити, що інтеграція традиційних та інтерактивних методів значно підвищує ефективність методичної роботи. Інтерактивні... |
Миколаївська гімназія №3 Таке складне завдання можна вирішити шляхом використання інноваційних технологій навчання, серед яких чільне місце посідають мультимедійні... |
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СОЦІАЛІЗАЦІЇ СЛАБОЗОРИХ ДОШКІЛЬНИКІВ Анотація. В статті висвітлюється особистісно-зорієнтовані інноваційні освітні технології у роботі зі слабозорими дошкільниками |
ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У статті розкрито основні питання використання ігрової терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Дано опис програми корекційно-розвивальних... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ м. Вінниця 2011 Випуск підготував: Столяренко В. О В сучасній практиці навчання географії великою популярністю користуються ігрові технології. В методичній літературі описана велика... |