Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова, директор КЗ «Лутугинська районна гімназія»


Скачати 49.23 Kb.
Назва Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова, директор КЗ «Лутугинська районна гімназія»
Дата 08.02.2014
Розмір 49.23 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Використання проектної технології

в методичній роботі

Валентина Попова,

директор КЗ «Лутугинська районна гімназія»

Впровадження проектних технологій у методичну роботу гімназії велося поетапно.

І етап– діагностичний, який обумовив обрання проектної технології, постановку завдань, визначення основних напрямків і прогнозований результат.  На даному етапі було визначено основні аспекти впровадження методу проектів, будуть працювати методичні об`єднання вчителів.  У методичному кабінеті оформлені постійно стенди, розміщено картотеку літератури та матеріалів педагогічної періодики з даного питання. Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів.  Були проведені методичні консультації адміністрацією, членами творчої групи, організовано вивчення передового педагогічного досвіду з даного питання. 

На ІІ етапі організовано вивчення та впровадження у методичну роботу проектних технологій.

Протягом ІІІ етапу окремі методичні проекти поєднано в загальний проект. Це було зроблено з метою переведення діяльності гімназії на засади інноваційного розвитку. Педагогічний колектив розпочав роботу над довгостроковим комплексно-цільовим проектом інноваційного розвитку «Формула успіху», до складу якого входять 15 окремих проектів різноманітної спрямованості:

  • Імідж гімназії

  • Обличчя гімназії

  • Урок року

  • Інформаційний простір

  • Інтелект-ліга

  • Творчий учитель

  • Самоосвіта

  • Олімпійська надія

  • Дослідник

  • Проект року

  • Рейтинг

  • Обдарованість

  • Формування і розвиток професійної компетентності сучасного вчителя в умовах гімназії

  • Стратегія формування гімназійного моніторингу

  • Підготовка педагогів до роботи в умовах профільного навчання (перспектива)

У роботі педагогічного колективу відбулись значні позитивні зміни в напрямку реалізації проектної технології в методичній роботі. В гімназії вся методична робота здійснюється в інтерактивному режимі з впровадженням інновацій, що дає можливість ефективно впроваджувати ці технології у навчально-виховний процес.

Все це свідчить про те, що в гімназії панує творча атмосфера для професійного зростання педагогів. А професійні досягнення вчителів підвищують рівень їх можливостей по створенню комфортних умов для навчання й виховання, формування особистісних якостей учнів.

Вирішено продовжити реалізацію науково-методичних проектів, спрямованих на активізацію педагогічної творчості, що входять до складу комплексно-цільового проекту «Формула успіху»

Пропонуємо ознайомитися з проектом «Рейтинг».

Проект «Рейтинг»

Мета: виявлення навчального потенціалу учнів гімназії, сприяння особистісному зростанню кожного гімназиста в освітній діяльності

Тип проекту: методичний

Вид проекту:

  • внутрішній

  • довгостроковий

  • груповий

Проект має трьохступеневу структуру

Рівень «Клас» (1 ступінь)

Виконавець: класний керівник

- заповнення зведеної відомості за підсумками семестру

- виведення середнього балу по кожному окремому учню

- виведення середнього балу класу

Рівень «Гімназія» (2 ступінь)

Виконавець: заступник директора

- зведена відомість по рівням з визначенням потенціалу окремих учнів

- зведена таблиця навчальних досягнень учнів та діаграма рівня навчальних досягнень

- зведена таблиця з кожного предмета інваріантної складової з визначенням показника якості навчання

- рейтингова таблиця та діаграма особистого зростання учнів

- рейтингова таблиця по класах

Рівень «Клас – гімназія» (3 ступінь)

Виконавець: педрада (аналіз з метою розкриття потенціалу особистісного зростання)

- нагородждення учнів за підсумками семестру «Переможець загальногімназійного рейтингу»

- организація роботи педколективу зі створення умов для подальшого особистісного зростання кожного учня в навчальній діяльності

Реалізація проекту здійснюється щорічно:

- за підсумками 1 семестру

- за підсумками навчального року

Обґрунтування введення проекту «Рейтинг»

  1. Підстава введення системи: в шкільній практиці застосовується оцінка при организації навчального процесу. Однак, оцінка – це суб’єктивне кількісне оцінювання знань, умінь та навичок учнів. Навчальний рейтинг –це ранг учня, означений по результатах оцінювання знань з обліком вимогу якості (використовуючи шкалу від «1» до «12»). Існуюча дванадцятибальна система оцінок достатньо точно враховує интелектуальний рівень учня, його зростання, ранг учня в класі. Рейтингова система навчання має мотиваційний характер, який підштовхує учня до ритмічного навчання. Виводиться семестровий рейтинг як істинний рівень досягнень учня.

  2. Рейтингова система використовується: а) для визначення заходів морального та матеріального стимулювання учнів; б) для рекомендації навчання в профільних класах.

  3. Учитель навчає учнів, оцінює їх знання, уміння і своєчасно заносить результати оцінок в журнал.

  4. Учень одержує знання, не допускає пропуску занять, своєчасно виконує всі види робіт, передбачених навчальним планом.

  5. Адміністрація аналізує результати рейтингу з метою виявлення розділів тем, складних для вивчення. Розробляє нові методичні прийоми та засоби, направленні на покращення засвоєння навчального матеріалу, аналізує об’єктивність оцінки педагога, ритмічність його роботи, дає рекомендації на допуск до навчання в профільні класси; відповідає за матеріальне та моральне нагородження учнів; приймає своєчасні заходи впливу на учнів з низьким рейтингом навчання.

  6. Виплата стипендій Батьківського Фонду для учнів здійснюється залежно від рейтингу (у перспективі)

Схожі:

ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
А.Є. Чепюк, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних...
«ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ»
Проектні технології та їх використання під час вивчення матеріалу з курсу біології
Аналіз останніх досліджень і публікацій
...
Попова Оксана Львівна, заступник директора з навчально-виховної роботи...
Попова Оксана Львівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Люботинської гімназії №1 Люботинської міської ради Харківської...
«Впровадження проектної технології на уроках інформатики в старшій школі.»
Мета: познайомити учасників «круглого столу» з особливостями впровадження проектних технологій в старшій школі, перспективами їх...
Використання інтерактивних технологій у методичній роботі
Слід зазначити, що інтеграція традиційних та інтерактивних методів значно підвищує ефективність методичної роботи. Інтерактивні...
Миколаївська гімназія №3
Таке складне завдання можна вирішити шляхом використання інноваційних технологій навчання, серед яких чільне місце посідають мультимедійні...
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СОЦІАЛІЗАЦІЇ СЛАБОЗОРИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Анотація. В статті висвітлюється особистісно-зорієнтовані інноваційні освітні технології у роботі зі слабозорими дошкільниками
ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
У статті розкрито основні питання використання ігрової терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Дано опис програми корекційно-розвивальних...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ м. Вінниця 2011 Випуск підготував: Столяренко В. О
В сучасній практиці навчання географії великою популярністю користуються ігрові технології. В методичній літературі описана велика...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка