|
Скачати 13.34 Kb.
|
Список носіїв перспективного передового досвіду з образотворчого мистецтва 1. Чикаленко Раїса Володимирівна – вчитель-методист образотворчого мистецтва Руськополянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Черкаського району. Провідна ідея – методика інтерактивного навчання на уроках образотворчого мистецтва та світової художньої культури, проведення нестандартних уроків; організація та проведення позакласної роботи (масові заходи зі сприймання мистецтва, гурткова робота), розвиток живописних та графічних обдарувань. 2. Шабаліна Лариса Василівна – вчитель-методист образотворчого мистецтва та української мови і літератури, з 2005 року –заступник директора з виховної роботи Ладижинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Уманського району; переможець обласного туру конкурсу “Учитель року – 2003”. Провідна ідея – міжпредметні зв’язки на уроках образотворчого мистецтва (математика, народознавство, музичне мистецтво, література, історія, географія, історія мистецтв тощо), методика інтерактивного навчання, проведення нестандартних уроків образотворчого мистецтва та історії художньої культури; гурткова робота з поезії та образотворчого мистецтва, виставочна діяльність. 3. Крамаренко Тарас Володимирович – вчитель-методист образотворчого мистецтва Литвинівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, керівник студії живопису Жашківського районного Будинку дитячої та юнацької творчості. Провідна ідея – інтеграція уроків образотворчого мистецтва з вивченням народного мистецтва; оволодіння основами художньо-образної мови і виражальними можливостями художніх матеріалів та різних видів художніх технік (живопису, графіки, писанкарства, декоративного розпису, аплікації та витинання), методика проведення нестандартних уроків; робота з творчо обдарованими учнями. |
Тема: Подорож до країни образотворчого мистецтва Мета: виховувати інтерес до образотворчого мистецтва; познайомити з життям та творчістю видатних художників; розвивати образне мислення;... |
Методичні рекомендації керівникам гуртків образотворчого та декоративно-ужиткового... Діти, закінчивши студію образотворчого чи декоративно-ужиткового мистецтва в позашкільному навчальному закладі, на все життя зберігають... |
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... «Про проведення ІІ етапу обласної учнівської олімпіади з образотворчого мистецтва у 2012 році» та з метою пошуку, підтримки і розвитку... |
Урок з образотворчого мистецтва у 5-му класі на тему: «Витинанка. Види витинанок» Ознайомити учнів з різноманітними формами декоративно-прикладного ужиткового мистецтва, розповсюдженого в Україні |
Макіївський навчально-виховний комплекс №49 «Надія» Сценарій уроку... ТЕМА. Архітектура як вид мистецтва. Виконання композиції на тему : «Вулиці рідного міста» |
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Канева щодо вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду |
В’язівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Урок з образотворчого мистецтва по темі «Види декоративно-ужиткового мистецтва: килимарство, ткацтво, розпис, лозоплетіння, флористика, різьба по дереву, ковальство, гончарство... |
Адреси передового педагогічного досвіду Кисленко Тетяна Леонідівна, учитель обслуговуючої праці Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка |
ПАМ'ЯТІ НАШОГО ЗЕМЛЯКА І. С. ЇЖАКЕВИЧА Переклад літературного тексту... ... |
ВІДДІЛ ОСВІТИ НЕМИРІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ Номінація: “Опис перспективного досвіду роботи педагогічних колективів, керівників гуртків із різ них напрямків науково-технічної... |