|
Скачати 39.74 Kb.
|
Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку на тему: Розробила вихователь: Іванова О.І. Програмовий зміст: Розвивати гнучкість, спритність, вміння швидко діяти за сигналом вихователя. Вдосконалювати вміння використовувати здобуті уявлення для подальшого розширення подальшого досвіту. Вправляти в подоланні труднощів, прояву віри у власні можливості. Підтримувати намагання дитини адекватно оцінювати свої досягнення в продуктивних видах діяльності, в повсякденному житті – власні вчинки та особистісні якості, створювати умови для налагодження доброзичливих взаємин з людьми різного віку та статі. Виховувати бажання бути фізично здоровим, повагу до професії пожежника; якості особистості: самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, спостережливість, відповідальність, креативність. Збагатити уявлення дітей про героїзм людей який вони виявляють під час пожежі. Закріпити знання дітей про небезпеку, яка загрожує людині під час пожежі. Закріпити вміння лазити по-пластунські, пролізати в обруч правим та лівим боком, стрибати з обруча в обруч. Удосконалювати вміння лазити по драбині однойменним способом, стрибати в глибину. Матеріал та обладнання: гімнастичні палиці за кількістю дітей, гімнастичні лави, куби 2 шт., обручі 6 – 8 шт., твір С.Маршака «Розповідь про невідомого героя», будівельний матеріал. Хід заняття
розповідається, як хлопець врятував дівчинку) Бесіда за змістом:
хтось із вас потрапивши у подібну ситуацію зможе врятувати життя людині, а для цього потрібно бути сильним, спритним, сміливим і чуйним. Тож шикуйтесь і кроком руш! Види ходьби:
Діти беруть палиці. Перешикування в колони (поділ на пожежні команди) Загально розвиваючі вправи з палицями (розповідь та показ вправ здійснюється дітьми)
В. П. - ноги на ширині плечей, палиця у витягнутих вперед руках. 1 – 2 – 3 – 4 – кругові рухи вправо, 1- 2 – 3 – 4 – кругові рухи вліво (6 - 8 раз);
В.П. – ноги разом, палиця в опущених руках. 1 – підняти палицю над головою, відставити праву ногу, 2 - в. п., 3 – те саме лівою ногою (6 - 8 раз);
В.П. – сидячи на підлозі, палиця над головою в піднятих руках. 1 – нахил тулуба вперед ( торкнутися палицею ніг); 2 – в. п.; 3-4 – те саме (6 - 8 раз);
В.П. – ноги разом, палиця перед грудьми в зігнутих руках. 1 – присісти, палицю витягнути перед собою; 2 – в. п.; 3-4 – те саме (6 - 8 раз);
В.П. – лежачи на спині, палиця в обох руках за головою. Ноги витягнуті на підлозі. 1 – одночасно підняти палицю, зігнути ноги в колінах, спина піднята; 2 – в. п.; 3-4 – те саме (6 - 8 раз);
Перешикування в колону по зросту ( діти кладуть палиці на місце). Вихователь: Ну що ж, розігріли м'язи, почнемо тренуватися. Пожежні команди зайняти свої місця (три етапи). Основні рухи ( виконуються змінно-груповим способом)
Вихователь: Закінчили! Звільнили площадку! (прибрали зал від спортивного обладнання). Ходьба в колоні, один за одним, із заплющеними очима (пожежники в диму) Рухлива гра «101» Мета: вивчити та запам’ятати номер телефону пожежної охорони (служби порятунку); удосконалювати вміння швидко діяти за сигналом, шикуватися, користуватися будівельним матеріалом. Хід гри: Діти діляться на 3-4 команди. Всі разом промовляють слова: Ми пожежники відважні, Мужні, сильні та уважні. Як пожежа: не чикай! «101» ти набирай! Після цих слів кожна команда у відведених місцях бере будівельний матеріал, і викладають на підлозі з кубиків номер «101». Перемагає та команда, яка найшвидше побудувала номер і вишикувалась в колону (гра повторюється 3 рази) Ходьба з уповільненням темпу, вправи на вентиляцію легень (пожежники відпочивають). Кінець заняття. |
Розробила вихователь Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами |
Розробила вихователь Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами |
Розробила вихователь Програмовий зміст: Виховувати якості особистості; самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, спостережливість,... |
«МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ» для учнів 8 класів Людмила Шипелюк, вихователь... Мета: формування у ліцеїстів добрих, теплих стосунків, взаєморозуміння та взаємоповаги. Виховувати почуття прекрасного |
Розробила вчитель української мови та літератури Луганської СШ №46 Шукалова Олена Борисівна |
Тема уроку ... |
Уроку Розробила: вчитель фізики та математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області... |
Розв’язування вправ 7 клас Розробила: вчитель математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області Гриценко... |
Тема : «Безпека в побуті» Автор проекту : Панченко Наталія Віталіївна, вихователь, спеціаліст вищої категорії. Дошкільний навчальний заклад №8 «Дзвіночок»,... |
Чернівецька обласна державна адміністрація Департамент освіти і науки, молоді та спорту НАКА З ... |