Розробила вихователь


Скачати 39.74 Kb.
НазваРозробила вихователь
Дата12.03.2013
Розмір39.74 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку

на тему:


Розробила вихователь: Іванова О.І.
Програмовий зміст: Розвивати гнучкість, спритність, вміння швидко діяти за сигналом вихователя. Вдосконалювати вміння використовувати здобуті уявлення для подальшого розширення подальшого досвіту.

Вправляти в подоланні труднощів, прояву віри у власні можливості. Підтримувати намагання дитини адекватно оцінювати свої досягнення в продуктивних видах діяльності, в повсякденному житті – власні вчинки та особистісні якості, створювати умови для налагодження доброзичливих взаємин з людьми різного віку та статі.

Виховувати бажання бути фізично здоровим, повагу до професії пожежника; якості особистості: самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, спостережливість, відповідальність, креативність.

Збагатити уявлення дітей про героїзм людей який вони виявляють під час пожежі. Закріпити знання дітей про небезпеку, яка загрожує людині під час пожежі.

Закріпити вміння лазити по-пластунські, пролізати в обруч правим та лівим боком, стрибати з обруча в обруч. Удосконалювати вміння лазити по драбині однойменним способом, стрибати в глибину.

Матеріал та обладнання: гімнастичні палиці за кількістю дітей, гімнастичні лави, куби 2 шт., обручі 6 – 8 шт., твір С.Маршака «Розповідь про невідомого героя», будівельний матеріал.
Хід заняття

  1. Читання твору С.Маршака «Розповідь про невідомого героя» (В ньому

розповідається, як хлопець врятував дівчинку)

Бесіда за змістом:

  • Що побачив хлопець з трамвая?

  • Чому інші люди не могли допомогти дитині? (Горів верхній поверх висотного будинку)

  • Чому хлопець допоміг дитині? (Він був спритний, сміливий…)

  • Чи було легко дістатися хлопцеві до вікна?

  • Як працювали пожежники під час пожежі?

  • Як ви вважаєте, які якості притаманні людям цієї професії? (Відвага, мужність, сила, швидкість, спритність, безстрашність, воля, міцність, фізична підготовка тощо)

  • Що можна сказати про хлопця, який врятував дівчинку? (це добра, скромна, безкорислива людина)

  1. Вихователь: Діти, давайте уявимо , що ми юні пожежники, і можливо

хтось із вас потрапивши у подібну ситуацію зможе врятувати життя людині, а для цього потрібно бути сильним, спритним, сміливим і чуйним.

Тож шикуйтесь і кроком руш!

Види ходьби:

  • На носках (руки вгорі, оплески);

  • Напівприсяді (руки на поясі);

  • Навприсядки (руки на колінах);

  • Стрибки з просуванням вперед;

  • Біг.

Діти беруть палиці. Перешикування в колони (поділ на пожежні команди)

Загально розвиваючі вправи з палицями (розповідь та показ вправ здійснюється дітьми)

  1. Вправи для м’язів шиї: кругові рухи головою.

В. П. - ноги на ширині плечей, палиця у витягнутих вперед руках. 1 – 2 – 3 – 4 – кругові рухи вправо, 1- 2 – 3 – 4 – кругові рухи вліво (6 - 8 раз);

  1. Вправи для плеч: піднімання палиці вгору з почерговим відставлянням ніг в сторони .

В.П. – ноги разом, палиця в опущених руках. 1 – підняти палицю над головою, відставити праву ногу, 2 - в. п., 3 – те саме лівою ногою (6 - 8 раз);

  1. Нахили тулуба вперед – вправи для м’язів тулуба.

В.П. – сидячи на підлозі, палиця над головою в піднятих руках. 1 – нахил тулуба вперед ( торкнутися палицею ніг); 2 – в. п.; 3-4 – те саме (6 - 8 раз);

  1. Вправа для ніг – присідання.

В.П. – ноги разом, палиця перед грудьми в зігнутих руках. 1 – присісти, палицю витягнути перед собою; 2 – в. п.; 3-4 – те саме (6 - 8 раз);

  1. Вправа для м'язів спини, живота, рук, ніг.

В.П. – лежачи на спині, палиця в обох руках за головою. Ноги витягнуті на підлозі. 1 – одночасно підняти палицю, зігнути ноги в колінах, спина піднята; 2 – в. п.; 3-4 – те саме (6 - 8 раз);

  1. Стрибки через палицю вперед – назад на носочках.

  2. Вправи на вентиляцію легень.

Перешикування в колону по зросту ( діти кладуть палиці на місце).

Вихователь: Ну що ж, розігріли м'язи, почнемо тренуватися. Пожежні команди зайняти свої місця (три етапи).

Основні рухи ( виконуються змінно-груповим способом)

  1. Підлізання під лаву по-пластунськи, пролізання в обруч правим та лівим боком. (пожежники пройдуть в самих незвичайних ситуаціях, пролізуть в непрохідних місцях).

  2. Лазіння по гімнастичній стінці, стрибки в глибину з куба на коврик (пожежники вміють лазити по драбинах , залазити на багатоповерхові будинки, стрибати з висоти).

  3. Стрибки з обруча в обруч просуваючись вперед, не наступаючи на «гарячі камінці», які лежать в обручах (працюючи на пожежі, пожежники повинні бути обережні, уважні, щоб зберегти своє здоров'я ).

Вихователь: Закінчили! Звільнили площадку! (прибрали зал від спортивного обладнання). Ходьба в колоні, один за одним, із заплющеними очима (пожежники в диму)

Рухлива гра «101»

Мета: вивчити та запам’ятати номер телефону пожежної охорони (служби порятунку); удосконалювати вміння швидко діяти за сигналом, шикуватися, користуватися будівельним матеріалом.

Хід гри:

Діти діляться на 3-4 команди. Всі разом промовляють слова:

Ми пожежники відважні,

Мужні, сильні та уважні.

Як пожежа: не чикай!

«101» ти набирай!

Після цих слів кожна команда у відведених місцях бере будівельний матеріал, і викладають на підлозі з кубиків номер «101». Перемагає та команда, яка найшвидше побудувала номер і вишикувалась в колону (гра повторюється 3 рази)

Ходьба з уповільненням темпу, вправи на вентиляцію легень (пожежники відпочивають).
Кінець заняття.

Схожі:

Розробила вихователь
Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами
Розробила вихователь
Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами
Розробила вихователь
Програмовий зміст: Виховувати якості особистості; самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, спостережливість,...
«МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ» для учнів 8 класів Людмила Шипелюк, вихователь...
Мета: формування у ліцеїстів добрих, теплих стосунків, взаєморозуміння та взаємоповаги. Виховувати почуття прекрасного
Розробила вчитель української мови та літератури Луганської СШ №46 Шукалова Олена Борисівна

Тема уроку
...
Уроку
Розробила: вчитель фізики та математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області...
Розв’язування вправ 7 клас
Розробила: вчитель математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області Гриценко...
Тема : «Безпека в побуті»
Автор проекту : Панченко Наталія Віталіївна, вихователь, спеціаліст вищої категорії. Дошкільний навчальний заклад №8 «Дзвіночок»,...
Чернівецька обласна державна адміністрація Департамент освіти і науки, молоді та спорту НАКА З
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка