Тема : «Безпека в побуті»


Скачати 33.63 Kb.
НазваТема : «Безпека в побуті»
Дата25.12.2013
Розмір33.63 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Реєстраційна картка проекту

Назва : « Школа безпеки»

Тема : «Безпека в побуті»

Змістовний напрямок : організація освітньої роботи з дітьми

Автор проекту : Панченко Наталія Віталіївна , вихователь , спеціаліст вищої категорії . Дошкільний навчальний заклад № 8 « Дзвіночок» , вул. Г. Дніпра 43 , тел. 3-30-01

Характеристика проекту :

  1. За метою проектної діяльності – пізнавальний

  2. За змістом –інтегрований

  3. За кінцевим результатом – практичний

  4. За кількістю учасників – колективний

  5. За тривалістю – 3 місяці

  6. База реалізації проекту – старша група

  7. Учасники проекту : вихователі , музкерівник , діти старшої групи та їхні батьки , керівник проекту - вихователь групи

  8. Мета проекту : створити сприятливі умови для становлення соціальної компетентності дитини ; свідомого сприйняття дітьми правил безпечної поведінки вдома ( поводження з незнайомими предметами та речовинами , вогнем ,електроприладами тощо). Ознайомити старших дошкільників з правилами користування телефоном ; з номерами телефонів основних служб допомоги . Виховувати обережність , уважність.

  9. Ресурси : людські – керівник проекту, діти . Інформаційні – періодичні видання , методична література , дидактичні матеріали технічні засоби інформації .

Очікувані результати :

- знання дітьми правил безпечного користування електронагрівальними приладами; побутовою технікою , слюсарними інструментами , голками ,цвяхами ,водою ( холодною , гарячою). Називати причини виникнення пожеж , (пустощі з сірниками запальничками , вибуховими речовинами)

- уміння робити вибір місця та предметів для гри, безпечного розташування іграшок

- знання , як уникнути небезпечних ситуацій під час відсутності дорослих ( поведінка на балконі , біля вікна ,горищ )

- знання правил поведінки в ситуації якщо сторонні намагаються проникнути в житло ; вимагання з боку доросліших дітей ; загрозливі зустрічі в ліфті та під’їзді ; пропонування незнайомцями ласощів , висловлення бажання погуляти або поїхати на автомобілі , зайти у квартиру тощо

- як необхідно діяти , коли дзвонять у двері або по телефону.

Форми реалізації проекту :

  • Самоосвітня робота педагога ( створення відеотеки матеріалів, створення міні – проектів , проведення тематичних тижнів , вивчення фахової літератури , педгодини , консультації, виставки , конкурси ,презентації ,творчі групи , взаємовідвідування , складання тематичних «кейсів» , обмін досвідом.

  • Робота з дітьми : організація життєдіяльності поза заняттям ( ігри , бесіди ,свята , розваги , спілкування , практичне вправляння , програвання ситуацій ,драматизація ,інсценівка , перегляд лялькових вистав та інше ) , спеціально організовані заняття ( тематичні , комбіновані , інтегровані ) , індивідуальна робота ( корекція негативних проявів , вивчення індивідуальних особливостей ).

  • Робота з батьками ( дні відкритих дверей , відкриті заняття , свята і розваги ,виставки , «круглі столи» ,бесіди ,консультації , оформлення наочно –просвітницької інформації ,анкетування , співбесіди ,вивчення сімейного досвіду.

Результативність проекту:

  1. Знання і дотримування дітьми правил безпечної поведінки в побуті.

  2. Усвідомлення дітьми того ,що небезпека криється не в самому предметі ( ножі ,голці тощо) , а в безвідповідальному користуванні ними та неправильному їх зберіганні .

  3. Знання дітей про небезпеку спілкування з незнайомими людьми .

Знання дітьми алгоритму дій в разі виникнення екстремальних ситуацій ( пожежа , потоп та інше )

Практичні завдання до проекту:

  1. Створити папки – пересувки «Безпека в побуті»

  2. Розробити пам’ятки безпеки «Особиста безпека дитини» , «Протипожежна безпека» , «Правила поводження з газовими приладами» , «Поводження з електроприладами» , «Небезпечні предмети в руках дитини» , «Ліки» , «Сам удома» , «Поведінка на висоті» , «Гігієна та здоров’я» , «Само- та взаємодопомога» , «Емоції та конфлікти».

  3. Розробити поради батькам «Сам удома»

  4. Створити картотеку правил безпечної поведінки «Щоб запобігти лиху»

  5. Розробити серію тематичних психологічних занять та систему інтегрованої діяльності

  6. Створити разом з дітьми та батьками тематичні плакати «Сірник маленький , а біда велика» , «Свої - чужі»

  7. Підібрати психогімнастичні вправи на зняття напруження

  8. Розробити конкурс «Юні пожежники»

  9. Підготувати сценарій тіньового театру «Як дружити з Драконом»

  10. Зробити добірку оповідань , казок , віршів , загадок за даною тематикою .

  11. Організувати зустрічі з працівниками МЧС .

Схожі:

Тема. Безпека вдома. Електрика в побуті. Правила безпечного користування електроприладами
Мета: продовжувати формувати в учнів уявлення про електричні прилади, електричний струм, уміння безпечно поводитися з електроприладами,...
Безпека повсякденного життя. Електрика в побуті. Чи завжди безпечне наше житло?
Завжди слідкувати за тим, щоб крани на газовій плиті піс­ля закінчення приготування їжі були правильно закриті
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з гуманітарної підготовки з працівниками...
Тема №6 “Службовий етикет і культура поведінки працівника МНС України на службі та у побуті
Основні правила поведінки у побуті
У побуті трапляється значно більше нещасних випадків, особливо пов’язаних з пожежами, ніж, наприклад, на виробництві. Домашні роботи...
Безпека життєдіяльності – як поняття. Безпека абсолютна й відносна....
Сучасна людина живе у світі небезпек – природних, технічних, антропогенних, екологічних та ін
Урок №37 Дата 30. 01. 2012 Вчитель Приймак Д. М. Тема: «Безпека людини...
Мета уроку: повторити правила техніки безпеки під час роботи з електричними приладами і пристроями, безпека під час грози; розвивати...
Факультативний курс «Хімія в побуті» Автор: Замулко О.І., методист...
Факультативний курс «Хімія в побуті» призначений для допрофільної підготовки учнів 8 класу. Зміст програми розрахований на 34 години...
ПЛАН КОНСПЕК Т Проведення заняття із гуманітарної підготовки
Тема №6 “Службовий етикет і культура поведінки працівника МНС України у на службі та в побуті
ПЛАН КОНСПЕК Т Проведення заняття із гуманітарної підготовки
Тема №6 “Службовий етикет і культура поведінки працівника МНС України на службі та у побуті
ПЛАН КОНСПЕК Т Проведення заняття із гуманітарної підготовки
Тема №6 “Службовий етикет і культура поведінки працівника МНС України на службі та у побуті
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка