|
Скачати 21.17 Kb.
|
Інтегроване заняття на тему: Розробила вихователь: Дудар М.А. Програмовий зміст : Виховувати культуру дитячих бажань, сприяти встановленню системи елементарних цінностей, позитивного становлення до самого себе і людей; культуру поведінки, вправляти в моральному поводженні у звичних та нових умовах життя; базові якості особистості (людяність, самостійність, працелюбність, розсудливість, справедливість, спостережливість, відповідальність, креативність). Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами. Закріпити у дітей знання про моральні якості добра, взаєморозуміння, людяність, співчуття. Навчити дітей уважно слухати художній твір, розуміти його зміст, давати відповіді на поставлені запитання; логічно мислити під час вирішення проблемних ситуацій. Підводити дітей до причинно – наслідкових висновків, оцінювати поведінку свого і товаришів. Матеріал : прислів’ями та приказками, та розуміти і пояснювати її зміст. План заняття
Хід гри Діти стають великим колом, у центрі якого на підлозі лежать фізкультурний. Це «чарівне коло», де будуть відбуватися перетворення. Дитина заходить усередину обруча й за сигналом ведучого (наприклад плескання в долоні, звук дзвіночка чи свистка) перетворюється на дуже злу кішку: шипить і дряпається. При цьому з «чарівного кола» виходить не можна. Діти, які стоять навколо обруча, усі разом повторюють за ведучим:»Дужче, дужче, дужче…», - і дитина – «кішка» злиться ще більше. За сигналом ведучого «перетворення» закінчується, в обруч заходить інша дитина, і гра продовжується. Наприкінці гри ведучий пропонує «кішкам – злюкам» стати добрими й лагідними. За сигналом діти перетворюються на добрих кішок, які лащаться одна до одної. 4. Розв’язання проблемної ситуації. Якось увечері матусі – кішка зайшла в кімнату до кошенят і запитала:
Братики почали «домовлятися».
… Заходів мама й каже:
Допоможіть кошенятам домовитися!?? 5. « Дружня ведмежа сім’я» |
Розробила вихователь Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами |
Розробила вихователь Програмовий зміст: Виховувати якості особистості; самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, спостережливість,... |
Розробила вихователь Програмовий зміст: Розвивати гнучкість, спритність, вміння швидко діяти за сигналом вихователя. Вдосконалювати вміння використовувати... |
«МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ» для учнів 8 класів Людмила Шипелюк, вихователь... Мета: формування у ліцеїстів добрих, теплих стосунків, взаєморозуміння та взаємоповаги. Виховувати почуття прекрасного |
Розробила вчитель української мови та літератури Луганської СШ №46 Шукалова Олена Борисівна |
Тема уроку ... |
Уроку Розробила: вчитель фізики та математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області... |
Розв’язування вправ 7 клас Розробила: вчитель математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області Гриценко... |
Тема : «Безпека в побуті» Автор проекту : Панченко Наталія Віталіївна, вихователь, спеціаліст вищої категорії. Дошкільний навчальний заклад №8 «Дзвіночок»,... |
Чернівецька обласна державна адміністрація Департамент освіти і науки, молоді та спорту НАКА З ... |