|
Скачати 38.32 Kb.
|
Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку на тему: Розробила вихователь: Кравченко Н.П. Програмовий зміст: Виховувати якості особистості; самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, спостережливість, відповідальність, креативність. Розвивати мову, пам'ять, увагу, спритність. Дати дітям знання про вогонь, як одну з головних умов існування людини. Вогонь дає тепло, світло, зігріває оселю, використовується для прання білизни та одягу, гігієнічних процедур. Навчати обачно користуватися вогнем, уникати пожежного травматизму, знаходити вихід з небезпечних ситуацій. Відгадувати загадки, розуміти та пояснювати їх зміст. Вправляти у прояві творчого ставлення до виконання практичних та розумових завдань. Матеріал: Ілюстрація картини «Пожежа», настільний театр до казки «Тривога», вірш «Пожежна машина», Мовна гра.«Подумаймо разом», Ігротека «Що буде далі»; кружечки різного кольору; червоний, жовтий, синій. Рухлива гра « Хитра лисиця» (наголівник маски лисиці); фарби, папір, пензлі; картки із зображенням різних предметів. Хід заняття Вихователь: - Діти, сьогодні я вам розповім про «страшного» звіра, який має великий, червоний язик, а як його звати ви зараз відгадаєте. « Без рук, без ніг, а вгору повзе. Шипить, злиться, води боїться. Лишає він страшні сліди, усе він пожирає, А як даси йому води – одразу помирає»…..( Вогонь). Отже мова сьогодні піде про вогонь. Вихователь: Подивіться на малюнок.
Вихователь: Діти, я пропоную Вам переглянути ляльковий театр до казки « Тривога» . А зараз давайте вирішимо проблемні питання:
Вихователь: послухайте вірш І. Сонечко «Пожежна машина» ( показ машини) Я машина незвичайна знають всі мене - авжеж! Я машина незвичайна – всіх рятую від пожеж! Якось вранці телефоном повідомила ворона; Загорівся ліс! Це жах! Мчи сюди на всіх парах! Ні хвилини я не гаю, по дорозі я лечу! А пожежники – звірята: лис, їжак і бобренята. Ніс машини пропускають і дорогу нам звільняють. Під’їжджаємо до лісу – чуємо пташа пищить Навкруги – вогонь і дим, що ж то буде із малим? Їжачок зметикував і пташатко врятував. Довго ми вогонь гасили, воду відрами лили. Довго ми вогонь гасили – і його перемогли! Тут гука ворона: « Кар!» Всім пожежникам – « Ура!» Звірі радо загукали: дякуємо друзі вам! Ви усіх нас врятували – слава й честь рятівникам! І дали нам наостанку отаку – от обіцянку; Пильні будемо завжди, щоб не трапилось біди! Вихователь:
Переказування вірша дітьми. Вихователь: нам надійшов лист від пожежників вони хочуть перевірити, чи вмієте ви берегти себе і своє здоров’я.
Вихователь: Нам надійшла ще й посилка, а в ній червоні, жовті, сині кружечки. Червоний це означає гарячий предмет, синій – холодний, жовтий – теплий. І різні картинки на яких зображені предмети: сніг, батарея, увімкнена праска, морозиво, руки, вогонь, крига, вода, сонечко, чай. Ви маєте показати відповідні кружечки. Той, хто частіше за всіх помиляється, виходить із гри. Вихователь: Ну, що ж. А зараз я пропоную вам відпочити і пограти в гру «Хитра лисиця». Дитина - «лисиця» стоїть на двох ногах у центрі невеликого кола, а решта дітей – за рискою. Вони намагаються виманити «лисицю» з «нори», гавкаючи на різні голоси, зображуючи мисливських собак, дражнячи їх. Найсміливіші підбігають до самісінької «нори». Але «лисиця» не поспішає, вона когось виглядає вичікує. І от, нарешті, «лисиця» побачила свою жертву з тих, хто необачно наблизився, умить підібгала ногу й стрибком вискочила з «нори». Поки не обережний гравець повернеться, щоб утекти, «лисиця» його лясне по спині. Тепер вона може стати на обидві ноги й вийти з нори. Вихователь: Діти, на столах у вас лежать картки на яких зображені предмети, які можуть горіти. Вам необхідно зафарбувати їх червоними олівцем. ( Діти зафарбовують предмети). Вихователь: Зараз ми з вами будемо малювати колективну картину на, якій намалюємо вогонь, вогнегасник, телефон, номер телефону пожежної частини, і подаруємо її діткам молодшої групи, щоб вони знали, що потрібно для того щоб погасити пожежу.(Діти разом з вихователем малюють картину). Кінець заняття. |
Розробила вихователь Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами |
Розробила вихователь Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами |
Розробила вихователь Програмовий зміст: Розвивати гнучкість, спритність, вміння швидко діяти за сигналом вихователя. Вдосконалювати вміння використовувати... |
«МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ» для учнів 8 класів Людмила Шипелюк, вихователь... Мета: формування у ліцеїстів добрих, теплих стосунків, взаєморозуміння та взаємоповаги. Виховувати почуття прекрасного |
Розробила вчитель української мови та літератури Луганської СШ №46 Шукалова Олена Борисівна |
Тема уроку ... |
Уроку Розробила: вчитель фізики та математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області... |
Розв’язування вправ 7 клас Розробила: вчитель математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області Гриценко... |
Тема : «Безпека в побуті» Автор проекту : Панченко Наталія Віталіївна, вихователь, спеціаліст вищої категорії. Дошкільний навчальний заклад №8 «Дзвіночок»,... |
Чернівецька обласна державна адміністрація Департамент освіти і науки, молоді та спорту НАКА З ... |