«МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ» для учнів 8 класів Людмила Шипелюк, вихователь Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту; Юлія Запальська, вихователь Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту Мета


Назва «МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ» для учнів 8 класів Людмила Шипелюк, вихователь Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту; Юлія Запальська, вихователь Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту Мета
Дата 15.12.2013
Розмір 90 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
«МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ»

для учнів 8 класів

Людмила Шипелюк,

вихователь Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту;

Юлія Запальська,

вихователь Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту
Мета: формування у ліцеїстів добрих, теплих стосунків, взаєморозуміння та взаємоповаги. Виховувати почуття прекрасного.

І ВЕДУЧА:

Ми щиро раді вас вітати у цій залі на святкуванні Дня Св. Валентина, Дня всіх закоханих!

Кохання – то найкраще почуття!

Воно не має меж, воно безкрає!

З любові починається життя,

Вона усе найкраще починає!
Це від любові сонячно стає,

Душа аж до зірок увись несеться.

Якщо кохання в серці в тебе є,

То все чарівним і легким здається.
Це ж від любові так цвітуть луги,

Уся земля з полегкістю зітхає.

Закутались в тумани береги…

Любов магічну чудо-силу має!
ІІ ВЕДУЧА:

Вітаємо всіх, хто завітав сьогодні на свято, яке в нашому ліцеї уже стало традиційним, - День Святого Валентина. Сьогодні на Вас чекає незвичайний вечір, який і назву має досить символічну – «Мелодія двох сердець».

І ВЕДУЧА:

Ви знаєте, що про історію цього свята розповідається в багатьох легендах. Згідно з однією із них ще в ІІІ ст. нашої ери у римському місті Терн жив священник Валентин за часів правління імператора Клавдія ІІ, який понад усе цінував військову наснагу, та християн не жалував.

ІІ ВЕДУЧА:

Військовий дух легіонів правитель вирішив підтримати за допомогою оригінального засобу – він заборонив легіонерам одружуватися, щоб вони думали тільки про битви. Валентин пішов проти Клавдія ІІ. Він почав таємно вінчати закоханих.

І ВЕДУЧА:

Та рано чи пізно все таємне випливає на поверхню. Наприкінці 260 року нашої ери Валентина заарештували.

ІІ ВЕДУЧА:

Згідно з легендою, в нього закохалась сліпа донька тюремщика. Він як священник, що присягнув перед Богом в самоті, не міг відповісти на її почуття. В ніч перед стратою написав їй жалісного листа і підписався «Твій Валентин».

І ВЕДУЧА:

У пам'ять про це тепер у День Св. Валентина заведено дарувати одне одному «валентинки» - вітальні листівки у вигляді сердечок, з добрими побажаннями, словами кохання, пропозиціями руки та серця чи просто жартами, які не підписують, і той, хто отримує, повинен сам здогадуватись, від кого вони…

ІІ ВЕДУЧА:

Символом дня св. Валентина традиційно вважаються червоні, алі троянди, які з’явилися завдяки грецькій богині кохання та краси. Поспішаючи на побачення до Адоніса, Афродіта вступила в кущ білих троянд, і її кров освятила квіти, примусивши їх сяяти червоним кольором. Також у цей день дарують цукерки-сердечка, інші сувеніри у вигляді сердечок, купідончиків, пташок, що цілуються.

І ВЕДУЧА:

14 лютого люди радіють, посміхаються, кохають, святкують, обмінюються листівками, квітами, ласощами, стають добрішими. Але для закоханих по-справжньому людей що не день – то свято. Перед світлим почуттям відходять на другий план усі прикрощі та негаразди. Від усієї душі хочемо побажати всім тільки гарного настрою та позитивних емоцій.

І ВЕДУЧА:

Нехай сьогодні за вікном і сніг, і холод, але кохання не має віку і розцвітає будь-якої пори року.

Я сподіваюся, що наше свято допоможе наблизити весну, що ваші серця розтануть і ви по іншому поглянете на світ, а особливо на наших дівчаток.

ІІ ВЕДУЧА:

Зараз ми розповімо вам одну легенду. Давним-давно Бог створив першого чоловіка Адама і поселив його в раю. Через деякий час Адам засумував. Йому було дуже самотньо і він попросив Бога створити йому подругу. Для цього він взяв кілька яскравих променів сонця, всі чарівні фарби зорі, задумливий смуток місяця, красу лебедя, грайливість кошеняти, ласкаве тепло хутра.

І ВЕДУЧА:

Але поки Бог відвернувся, Сатана додав туди холодного мерехтіння зірок, в’їдливості мухи, впертості осла, отруйності змії, мстивості пантери.

Бог оформив постать, вдихнув у неї і віддав Адамові.

ІІ ВЕДУЧА:

Звичайно, ця легенда жарт, але в ній є доля істини. Жінка – це одвічна загадка природи. Як у кожній квітці, у кожній дівчині є своя чарівність, привабливість, неповторність. Немає некрасивих дівчат, кожна дівчина красива по-своєму. Треба тільки вміти розпізнати цю красу.

І ВЕДУЧА:

Жіноче серце! Чи ти лід студений,

Чи запашний, чудовий цвіт весни?

Чи світло місяця? Огонь страшенний,

Що нищить все?

Чим б’єшся ти? Яка твоя любов?

В що віриш? Чим живеш? Чого бажаєш?

В чім змінне ти, а в чім постійне? Мов!

Жіночність – що це???

ІІ ВЕДУЧА:

А що ж таке жіночність? Якими, на вашу думку, рисами повинна володіти жінка, дівчина?

Кращими жіночими якостями усіх часів і народів були ніжність і чистота.

І ВЕДУЧА:

А давайте дізнаємося у наших хлопців про те, які дівчата подобаються їм?

(Красиві, ніжні, охайні, чемні, розумні, господарочки…).

ІІ ВЕДУЧА:

А може, й дівчата хочуть висловитися щодо хлопців. Яким хлопцям ви віддаєте перевагу?

(Красивим, сміливим, щедрим, розумним, кмітливим, веселим…).

І ВЕДУЧА:

Отже, спільними зусиллями ми з вами з’ясували, якими рисами повинні володіти хлопчики та дівчатка.

ІІ ВЕДУЧА:

А зараз ще один конкурс. Ми запрошуємо три пари. Умови конкурсу: станьте напроти один одного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами. Перевіримо наскільки ви уважні?

І ВЕДУЧА:

- якого кольору очі в …

- якого кольору сорочка…

- чи є годинник на руці…

- якого кольору волосся? Яка зачіска…

- чи є каблучка, сережки…

ІІ ВЕДУЧА:

Молодці! Отримуйте приз!!!

І ВЕДУЧА:

А ми продовжуємо наш вечір. Доречі, а чи знаєте ви , що не у всіх країнах День Св. Валентина святкують однаково.

ІІ ВЕДУЧА:

Наприклад, італійці у День Св. Валентина вважають своїм обов’язком дарувати коханим солодощі. В Італії цей день так і називають «солодкий».

І ВЕДУЧА:

Поляки в цей день відвідують Познань. Там, за повір’ям, лежать мощі Св. Валентина, а над головним престолом висить його чудодійна ікона. Поляки вірять, що молитва перед нею допомагає в любовних справах.

ІІ ВЕДУЧА:

Німці вважають Валентина покровителем психічно хворих, прикрашаючи в цей день всі лікарні червоними стрічками. В давнину у Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте першим – за того дівчина і вийде заміж.

І ВЕДУЧА:

В Японії на День Св. Валентина жінки і дівчата дарують чоловікам і хлопцям солодощі, переважно шоколад. Причому подарунки отримують не лише коханці, але й колеги та начальники чоловічої статі.

ІІ ВЕДУЧА:

Останніми роками День Валентина набув і політичного звучання. Він був заборонений у Саудівській Аравії та Ірані.

І ВЕДУЧА:

А ми запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь у грі.

(Хлопець і дівчина сідають на стільці спиною один до одного)

І ВЕДУЧА:

Вам потрібно відповісти на п’ять запитань. Після кожного запитання вам потрібно підняти карточку з номером 1, 2 або 3 за наказом ведучого. Кожного разу, коли номер дівчини буде збігатись з номером хлопця, пара буде отримувати один бал. Отже, починаємо.

ІІ ВЕДУЧА:

Перше запитання

Юнак вперше запросив дівчину на побачення, він запропонує їй:

  1. піти в театр;

  2. піти в кафе;

  3. прогулятись вулицями міста.

Друге запитання

Ви гуляєте з коханим ( - ною ) по темній алеї парку і думаєте:

  1. куди тільки дивиться адміністрація – жодного ліхтаря;

  2. яка романтика – місяць, зірки, навкруги ні душі. Тільки ми…;

  3. скоріше б вже повернутися додому.

Третє запитання

Йдучи на побачення з дівчиною, юнак:

  1. попросить у батьків гроші, щоб пригостити дівчину шоколадкою;

  2. гроші у батьків просити не буде, а заощадить їх на булочках і здачі від купівлі хліба;

  3. не буде брати грошей зовсім, нема чого привчати дівчину до солодкого.

Четверте запитання

Ви посварились. На вашу думку, хто перший почне шукати шлях до примирення:

  1. юнак;

  2. дівчина.

П’яте запитання

На безлюдному острові вам хотілось би бути:

  1. з своїми друзями;

  2. з батьками;

  3. зі своєю коханою.

І так у вас співпало ______ відповідей. І зараз ми з вами будемо вигравати призи. У гумових кульках знаходяться призи. Скільки правильних відповідей співпало – скільки ви можете вибрати кульок.

ІІ ВЕДУЧА:

А зараз ми проведемо невеличку вікторину. Ми ставимо запитання – ви відповідаєте.

І ВЕДУЧА:

1. Вона одна з 12-ти божеств Олімпу. Вона втілення краси та чарівної жіночності. Володіє поясом, який може зробити будь-яку смертну жінку чи богиню ще кращою. А народилася вона з морської піни. Для митців (художників, скульпторів, поетів) вона є втіленням жіночої краси та грації. Хто це?

(АФРОДІТА)

ІІ ВЕДУЧА:

2. Він – син Зевса: захисник пастухів, охоронець домашнього вогнища. А тепер у переносному значенні його ім’я вживається для позначення ідеалу чоловічої вроди. (АПОЛЛОН)

І ВЕДУЧА:

3. У древніх римлян вона вважалася богинею садів. Її ім’я вживалося для позначення вроди і кохання. Її зображували у скульптурах і ще досі вчені не можуть відгадати таємницю її рук. А ще її ім’ям названа одна з планет сонячної системи.

(ВЕНЕРА)

ІІ ВЕДУЧА:

4. Давньогрецький філософ Платон дуже давно дав означення любові, назвавши її позбавленою одного з органів чуття. Навіть сьогодні ми досить часто чуємо цю фразу, особливо, коли йдеться про материнську любов.

(ЛЮБОВ СЛІПА)

І ВЕДУЧА:

5. Світова література нараховує більше ста творів, сюжетом для яких стала легенда про цього хлопця, що витратив все життя на любовні пригоди. Цим іменем називають чоловіків, які часто змінюють подруг.

(ДОН ЖУАН)

ІІ ВЕДУЧА:

6. Ці вірші, що належать перу Є. Гребінки, друкувалися в пісенниках як «знаменитий циганський романс». У цій відомій пісні закоханий посвідчується в коханні одному з органів обличчя.

(ОЧИ ЧЕРНЫЕ…)

І ВЕДУЧА:

7. Цей вродливий юнак нехтував усіма дівчатами, що в нього закохувались. Тому одна з богинь покарала його таким чином, що влаштувала на полюванні так, щоб він побачив у джерельній воді своє відображення і закохався у нього. З любов’ю і помер. На його могилі виросли квіти… Назвіть ім’я хлопця і назву квітів.

(НАРЦИС)

ІІ ВЕДУЧА:

Вечір наш присвячений коханню.

І ВЕДУЧА:

Саме йому – коханню!

ІІ ВЕДУЧА:

Неспокійному і спокійному!

І ВЕДУЧА:

Підступному й відданому!

ІІ ВЕДУЧА:

Нерозділеному і взаємному!

І ВЕДУЧА:

Гіркому й солодкому!
ІІ ВЕДУЧА:

Давним-давно, у ті часи, коли наша Земля була ще зовсім не такою, як тепер, і трималася на трьох китах, з’явилося кохання.

І ВЕДУЧА:

З самої появи на світ кохання було суперечливим почуттям, мінливим. Воно залишалося завжди юним, прекрасним, завжди новим і несподіваним.

ІІ ВЕДУЧА:

Що ж таке кохання?

І ВЕДУЧА:

Давайте подумаємо, що думають про це почуття гості нашого свята.

ІІ ВЕДУЧА:

Дякуємо нашим гостям за те, що поділилися з нами своїми думками про вічне почуття.

І ВЕДУЧА:

Любов підносить серце над землею

І робить дивовижні чудеса.

Стає людина зовсім інша з нею,

Тоді в її душі живе краса.

Тоді в душі троянда розцвітає,

Співає у душі тоді весна!

Любов людська велику силу має,

Зцілити може й оживить вона.

ІІ ВЕДУЧА:

Кохати – це значить творити кохання. Тож творіть його, ідіть назустріч йому і ви зустрінете його, як дивовижну казку, як чарівну пісню, яка зробить ваші найпотаємніші бажання реальністю!

І ВЕДУЧА:

Молодість – найкраща пора для кохання. Хоча як сказав поет це почуття притаманне людям різного віку. Тож кохайте, будьте коханими, освідчуйтеся один одному. І не лише 14 лютого, а цілий рік, усе сторіччя. Бо любов надихає нас, дає сили, робить красивими, молодими і щасливими!!!

ІІ ВЕДУЧА:

Ще раз вітаємо вас із Днем Св. Валентина, із Днем усіх закоханих! Бережіть своє кохання, бо воно – сонце людських почуттів.

І ВЕДУЧА:

Наше свято кохання завершилось. Спасибі всім учасникам і глядачам!



Схожі:

РАЙОННА ПРОГРАМА розвитку фізичної культури і спорту в Добровеличківському...
Закону України „Про фізичну культуру і спорт”, Указу Президента України від 2 серпня 2006 року №667 „Про національний план дій щодо...
Цільова комплексна програма розвитку фізичної культури і спорту в...
Про погодження змін та доповнень до Цільової комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в Дніпропетровській області...
Заходи Загальнодержавної цільової соціальної програми розвитку фізичної...
Забезпечення обов’язкового проведення у загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах уроків з фізичної культури не...
Про хід виконання рішення районної ради від 30. 12. 2010р.№28-ІІ/10...
Ни «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про фізичну культуру і спорт», «Про забезпечення санітарного...
Інформація про хід виконання рішення районної ради від 30. 12. 2010р.№28-ІІ/10...
Ни «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про фізичну культуру і спорт», «Про забезпечення санітарного...
Конспект уроку-змагання з фізичної культури для учнів 3А класу з теми: «Футбол»
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня
Роботу виконано і Дніпропетровському державному інституті фізичної культури і спорту, Міністерство України у справах сім’ї, молоді...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ...
«МЕДИКО-БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ» для випускників заочної форми навчання
Урок- ігровий турнір з фізичної культури
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
Фізкультурно – оздоровче свято для учнів 5 7 – х класів з використанням інтерактивних методик
Формування уявлення учнів про Олімпійський рух у світі та зокрема в Україні. Розвиток та формування інтересу та позитивного відношення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка