|
Скачати 44.05 Kb.
|
Пригоди осінніх листочків. Мета: Закріплювати знання дітей про сезонні зміни у природі, осінні зміни у стані дерев. Продовжувати вчити розпізнавати дерева( березу, клен, каштан, горобину) за їх листочками. Поповнювати словниковий запас дітей, розвивати звязне мовлення, мовне дихання. Викликати бажання допомагати дорослим у трудових діях по впорядкуванню ділянок дитячого садка. Заохочувати рухову активність дітей, сприяти розвитку спритності та вправності в рухливих іграх. Сприяти розвитку дрібної моторики рук. Розвивати спостережливість, фантазію, творчі здібності. Учити помічати красу осіньої природи і милуватися нею. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. Методи і прийоми: Вихователь: Діти, ви не чули, мені здалося, що хтось до нас у віконечко постукав? Давайте подивимось. (Знаходять на підвіконнику осінній листочок). Вихователь: Як він міг до нас сюди попасти?Що йому від нас потрібно? ( відповіді дітей). Вихователь: А мені здається, що він нас запрошує на прогулянку,щоб ми погрались з нашим листочком і його друзями. На прогулянці: Спостереження за осінніми деревами. Загадка: «Неведимка ходить в гаї, всі дерева роздягає» Вихователь: Що це за невидимка, що роздягає дерева? Як це зрозуміти? Якого кольору листя на деревах? Чому воно опадає? Розповідь вихователя: Із настанням осені стає холодно.Сонечко вже не так обігріває землю. Дерево своїм корінням вже не може вбирати з грунту поживні речовини і воду, не може достатньою мірою напоїти листочки. Тому вони поступово змінюють свій колір і відмирають. Дерево неначе засинає, але воно живе. Хвилинка милування деревами в осінньому вбранні. Художнє слово: Стоять осінні клени У барвах золотих, Дивляться на мене, А я дивлюсь на них. Ось листячко упало... Нагнувсь я до листка. Він жовтий і трипалий, Мов лапка в гусака. Вихователь: Про що розповідається у вірші? Як змінилися клени з приходом осені? Якого кольору кленові листочки? Що нагадують нам вони? Дидактична гра: « Сім листочків назбирай, їх рахуй і називай». Вихователь пропонує кожній дитині зібрати букетик з 7 опалих листочків (однакових або різних), порахувати їх і визначити, з якого дерева вони впали. Дидактична гра «Потяг». Діти – пасажири потяга, зупинки – назви дерев.Замість квитків використовується опале листя. Кондуктор оголошує зупинку, н-д « Клен». На цій зупинці виходять діти, які тримають в руках кленові листочки. Кондуктор перевіряє квитки. Рухливі ігри осінніх листочків: «Подаруємо дереву осіннє вбрання». Мета:Вправлятись в бігові, лазінні по гімнастичній стінці. До гімнастичної стінки на рівні 4 щабля прикріплені два макети дерев. Діти шикуються в дві колонки. В руках у кожного листочок. Завдання: пробігти до стінки,вилізти на 3 щаблі, прикріпити листочок, злізти і повернутись в кінець колонки. Чия колонка раніше прикрасить своє деревце листочками – та і перемогла. «Найспритніший листочок». Мета: Біг по колу, швидка реакція на сигнал. Листочки розкладені по колу. Біля кожного листочка дитина. Діти біжать по колу. За сигналом бубна діти зупиняються і піднімають листочки вгору. Кому листочка не вистачило – виходить з гри. «Бережи листочок» Мета: розвиток спритності, присідання, виховання спостережливості. Листочки розкладені по колу.Біля кожного листочка дитина.Ведучий в середині кола намагається забрати якнайбільше листочків. Діти присідають, захищаючи свій листочок руками.Коли ведучому вдається взяти листочок у двох – трьох дітей, призначається новий ведучий і гра повторюється. Психогімнастика «Я листочок». Вихователь: Діти, уявіть, що ви перетворились на осінні листочки. А я вам розповім казочку. Весною народились на дереві малесенькі листочки. Дерево мама їх годувала, поїла, гойдала на своїх гілочках. Листочки підростали,сонечко їх обігрівало, дощик вмивав, вітерець колисав. Добре було листочкам. Вони шелестіли і розмовляли між собою ш-ш-ш. Але ось настала осінь.Налетів вітерець і листочки відірвались від дерва мами та й закружляли у повітрі. Вони кружляли і тихо падали на землю. На землі вони лежали,налітав вітерець і знову підіймав листочки вгору. Листочки розлітались далеко – далеко від дерева мами і з ними відбувались різні пригоди. Яка пригода сталася з твоїм листочком? А з твоїм? Складання казок дітьми « Пригоди осінніх листочків. ФСП ( За планом фізкерівника). Праця. Вихователь: Листочки дуже гарні, але коли їх опадає дуже багато, то наша ділянка стає брудною. Що слід робити з осіннім листям, щоб наше подвірячко лишилось чистим і доглянутим? Діти: спалити. Вихователь: А чи можна спалювати осіннє листя? Чому ні?(Хвилинка безпеки). Коли листячко горітиме, воно забруднюватиме повітря. Тому давайте листячко зберемо, вкриємо ним землю під кущиками, вкриємо квіти, щоб не померзли. Листячко за зиму перегниє і це буде добривом для рослин. Осінь двориком ходила Листячко з дерев трусила. Діти мітли узяли, Підмітати почали. Я мету осіннє листя, Щоб було подвіря чистим. Щоб у наших у діток, Був охайним дитсадок! Праця. Діти змітають листя докупи, виносять носилками під кущі, дерева, в квітник. Пошуково -дослідницька діяльність. «Чи потоне осінній листочок». Вправи на розвиток дихання: «Пливи, мій листочку». «Чий листочок далі полетить?». Чистомовка: Ад – ад – ад – на дворі листопад. Ять – ять – ять – то листочки шелестять. Ра – ра –ра – золота прийшла пора. Ми – ми – ми – різнобарвні килими. Щі – щі –щі – золоті ідуть дощі. Образотворча діяльність:Обведення осінніх листочків паличками по землі, крейдою на асфальті, виготовлення осінніх віночків, викладання з листя звірят, рибок, грибочків. |
Урок закріплення знань. Дидактичне забезпечення: «жмутки листочків» Дидактичне забезпечення: «жмутки листочків», малюнки-картки для самостійної роботи, тексти оповідань В. О. Сухомлинського, кошик... |
План-конспект уроку з Охорони праці. Тема: Як правильно діяти під... Мета: засвоєння учнями знань про правильне поводження під час дорожньо-транспортної пригоди |
Для учнів 5 класу Пригоди на сторінках сучасної книги «Пригоди на сторінках сучасної книги (за повістю-казкою Івана Андрусяка «Стефа і її Чакалка»)» |
Мета: ознайомити учнів 6 класу із повістю «Дивовижні пригоди Наталки... «Дивовижні пригоди Наталки в країні Часу» Ніни Воскресенської сучасної дитячої української письменниці, залучити якомога більше учнів... |
Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі» Уроки читання за літературним твором – дитячою повістю казкою Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі» (уривок) |
Пригоди здорової їжі” (Nutri Ventures (Cyber Group Studios) Зелене світло” (Green Light), займайтеся мистецтвом та кулінарією із головними героями мультика “Тельмо та Тула” (Telmo and Tula)... |
Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» ... |
Тема: Світ дитинства у повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра" Марка Твена "Пригоди Тома Соєра"; розвивати вміння цілісно спиймати текст великого обсягу; аргументувати свою думку, користуючись... |
План роботи педагогічного колективу Гадяцької гімназії імені Олени... План роботи педагогічного колективу Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки на осінніх канікулах |
Тема : Всі ми родом з дитинства Мета : познайомити учнів із життям і творчістю американського письменника, особливу увагу звернути на автобіографічні мотиви повісті... |