|
Скачати 24.56 Kb.
|
1.1. Натуральні числа УРОК № 15 Тема. Розв’язування задач. Мета: закріпити знання правил порівняння натуральних чисел; відпрацювання навичок застосування правила порівняння чисел, а також використання для цього властивостей координатного променя; сформувати вміння робити відповідні символічні записи порівняння чисел; перевірити рівень засвоєння знань і вмінь учнів у ході виконання типової самостійної роботи. Тип уроку: застосування знань, навичок та вмінь. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання та актуалізація знань учнів Класу пропонується відповісти на запитання:
II. Відпрацювання навичок. Розв'язування вправ
1) Накресліть координатний промінь і відмітьте на ньому точки, що зображують числа а) 2; 5; 9; б) 1; 8; 3; в) 4; 0 і 7 (візьміть одиничний відрізок, що дорівнює 1 см). Порівняйте числа, результат запишіть у вигляді подвійної нерівності. 2) № 164. [Треба вимагати від учнів кожного разу давати пояснення, наприклад «число а лежить ліворуч від 5, отже, а < 5». Після виконання завдань, поданих у підручнику, можна додатково запропонувати виконати порівняння 3-х чисел, наприклад а, 5 і b. У цьому випадку коментар учнів у ході виконання вправ може бути таким: «Число 5 лежить праворуч від а, але ліворуч від b, отже, а < 5 < b» або «5 лежить між числами а і b, тому а < 5 < b».]
№ 168 (перед розв'язанням цієї вправи можна запропонувати учням ознайомитись із прикладами 1 на с. 44.) № 170 (звернутись до прикладу № 2 на с. 44.) III. Самостійна робота (Типові завдання) Варіант 1
1) 70 070; 2) 70 770; 3) 70 707; 4) 70 007.
|