|
Скачати 53.18 Kb.
|
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад «Нововолинський електромеханічний коледж» Розглянуто на засіданні Затверджую екзаменаційної комісії з математики Директор коледжу Протокол № 1 ________М.І.Ігнатюк Від 23.02.2012 р. 28.02.2012 р. Голова комісії ___________ Л.М.Попова ПРОГРАМА СПІВБЕСІДИ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ВСТУПНИКІВ НА БАЗІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (11 КЛАСІВ) 2012 Програма співбесіди з математики відповідає чинній програмі з математики для 5–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. ПЕРЕЛІК РОЗДІЛІВ І ТЕМ І. Арифметика, алгебра і початки аналізу
3. Звичайні дроби. Порівняння звичайних дробів. Правильний і неправильний дріб. Ціла та дробова частина числа. Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Середнє арифметичне кількох чисел. Основні задачі на дроби.
5. Відсотки. Основні задачі на відсотки. 6. Степінь з натуральним і раціональним показником. Арифметичний корінь та його властивості. 7. Логарифми та їх властивості. Основна логарифмічна тотожність. 8. Одночлен і многочлен. Дії над ними. Формули скороченого множення. 9. Многочлен з однією змінною. Корінь многочлена. 10. Поняття функції. Способи задання функції. Область визначення, область значень функції. Функція, обернена до даної. 11. Графік функції. Зростання і спадання функції; періодичність, парність, непарність функції. 12. Достатня умова зростання (спадання) функції на проміжку. Поняття екстремуму функції. Необхідні та достатні умови екстремуму. Найбільше і найменше значення функції на відрізку. 13. Означення і основні властивості функцій: лінійної, квадратичної, степеневої, показникової, логарифмічної, тригонометричної. 14. Рівняння. Розв’язування рівнянь, визначення розв’язків рівняння. Рівносильні рівняння. 15. Нерівності. Розв’язування нерівностей, визначення розв’язків нерівностей. Рівносильні нерівності. 16. Системи рівнянь та системи нерівностей. Розв’язування систем рівнянь та нерівностей, визначення розв’язків системи. Рівносильні системи рівнянь і нерівностей. 17. Числові послідовності. Арифметична і геометрична прогресії. Формула n-го члена прогресії та суми її n перших членів. Формула суми членів нескінченної геометричної прогресії із знаменником . 1<q 18. Залежність між тригонометричними функціями одного й того ж аргументу. Тригонометричні функції суми та різниці двох аргументів, половинного і подвійного аргументів. Формули зведення. 19. Означення похідної, її механічний та геометричний змісти. 20. Похідна. Таблиця похідних. Похідна суми, різниці, добутку, частки. Похідна складеної функції. 21. Первісна та визначений інтеграл. Таблиця первісних елементарних функцій. Правила знаходження первісних. Формула Ньютона– Лейбніца. 22. Перестановки (без повторень), кількість перестановок. Розміщення (без повторень), кількість розміщень. Сполуки (без повторень). 23. Найпростіші випадки підрахунку імовірностей випадкових подій. 24. Статистичні характеристики рядів даних. ІІ. Геометрія 1. Пряма, промінь, відрізок, ламана; довжина відрізка. Кут, величина кута. Вертикальні та суміжні кути. Паралельні прямі. Рівність і подібність геометричних фігур. Відношення площ подібних фігур. 2. Види симетрії. 3. Декартові координати. Вектори. Операції над векторами. 4. Многокутник. Вершини, сторони, діагоналі многокутника. 5. Трикутник. Медіана, бісектриса, висота трикутника, їхні властивості. Види трикутників. Співвідношення між сторонами та кутами прямокутного трикутника. 6. Чотирикутник: паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат, трапеція; їхні властивості. 7. Коло і круг. Центр, діаметр, радіус, хорда, січна кола. Залежність між відрізками у колі. Дотична до кола. Дуга кола. Сектор, сегмент. 8. Центральні і вписані кути, їхні властивості. 9. Формули площ геометричних фігур: трикутника, паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата, трапеції. 10. Довжина кола і довжина дуги кола. Радіанна міра кута. Площа круга і площа сектора. 11. Площина. Паралельні площини і площини, що перетинаються. 12. Паралельність прямої і площини. 13. Кут між прямою і площиною. Перпендикуляр до площини. 14. Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Перпендикулярність двох площин. 15. Многогранники. Вершини, ребра, грані многогранника. Пряма і похила призми. Піраміда. Правильна призма і правильна піраміда. Паралелепіпеди, їх види. 16. Тіла обертання: циліндр, конус, сфера, куля. Центр, діаметр, радіус сфери і кулі. Площина, дотична до сфери. 17. Формули площі поверхонь і об’ємів призми, піраміди, циліндра, конуса. 18. Формули площі поверхні сфери, об’єму кулі. ВИМОГИ ДО РІВНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ВСТУПНИКІВ З МАТЕМАТИКИ Вступники, які проходять співбесіду, повинні:
• виконувати перетворення виразів, що містять степеневі, показникові, логарифмічні і тригонометричні функції (розуміти змістове значення кожного елемента виразу, знаходити допустимі значення змінних, числові значення виразів при заданих значеннях змінних, виражати з рівності двох виразів одну змінну через інші тощо); • будувати, читати й аналізувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їхні властивості; • розв’язувати рівняння, нерівності та їх системи, текстові задачі складанням рівнянь, нерівностей та їх систем; • зображати та знаходити на рисунках геометричні фігури, встановлювати їхні властивості й виконувати геометричні побудови; • знаходити кількісні характеристики геометричних фігур (довжини, величини кутів, дуг, площі, об’єми); • обчислювати ймовірності випадкових подій та розв’язувати найпростіші комбінаторні задачі;
• застосовувати похідну при дослідженні функцій на зростання (спадання), на екстремум, а також для побудови графіків функцій; • аналізувати інформацію, яка подана в різних формах (графічній, табличній, текстовій та ін.); • будувати математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ та досліджувати ці моделі засобами математики. |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад Програму з української мови для шкіл з українською мовою навчання розроблено на основі Закону України “Про загальну середню освіту”... |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад Програму з української мови для шкіл з українською мовою навчання розроблено на основі Закону України “Про загальну середню освіту”... |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад «Мови і літератури»), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №323 від 17. 10. 2005р., чинних програм «Рідна мова. 5–11... |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад «Мови і літератури»), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №323 від 17. 10. 2005р., чинних програм «Рідна мова. 5–11... |
Уроку з «ФІЗИКИ» Тема: «Хвильові та квантові властивості світла» Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний навчальний заклад |
Міністерство освіти і науки України Державний вищий навчальний заклад Робоча програма підготовки до вступних екзаменів у магістратуру за напрямом підготовки 050401 Металургія, спеціальністю 05040101... |
Міністерство освіти і науки України України від 5 травня 2011 року №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та для належної... |
Міністерство освіти і науки України Державний вищий навчальний заклад Робоча програма підготовки до вступних екзаменів у магістратуру за напрямом підготовки 050401 Металургія, спеціальністю 05040101... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10. 06. 2011 №572 "Про Типові навчальні плани початкової школи", рішення... |