|
Скачати 81.3 Kb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛОЗІВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЛОЗІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1 УРОК ЧИТАННЯ У 2-В класі НА ТЕМУ: Підготувала вчитель початкових класів Стишук В. В. Лозова 2008 р. Мета: Познайомити дітей з твором В.Сухомлинського «По волосинці», вчити читати в особах, поповнити знання дітей про творчу діяльність В. Сухомлинського. Розвивати логічне мислення, пам'ять, удосконалювати навички правильного, виразного читання. Виховувати любов до праці, до природи, повагу до старших. Тип уроку. Вивчення нового матеріалу. Обладнання. Тематичні ілюстрації, картки з прислів’ями для роботи в групах, портрет автора. Хід уроку I. Організаційний момент. - Починаємо урок читання. - Діти, для чого нам треба вчитися читати? Треба більше нам читати Щоб розумними всім стати
А щоб краще нам читати, Треба швидкість розвивати. ІІ. Підготовча робота. Мотивація навчальної діяльності.
Книга вчить, як на світі жить. Де пташки, там гинуть комашки. Бджола мала, а й та працює.
Показ книжечок ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку.
Інтерактивна вправа «Передбачення»
ІV. Робота з новим матеріалом
— Прочитайте "ланцюжки" слів. Пригадайте, в яких оповіданнях ви зустрічали ці персонажі і предмети. Учитель, директор, клас, горбатенька ... ("Горбатенька дівчинка"). Яринка, мама, маленька сорочечка ... ("Як же все це було без мене?"). Учителька Катерина Іванівна, учні, голубе небо, Валя... ("Я хочу сказати своє слово "). Марійка, Миколка, Лариса, піжмурки... ("Про що дума Марійка"). Сергійко, Петро, Максим, Гриць, квітка... ("Сергійкова квітка"). 2.Перше читання вчителем. Питання перед читанням:
3. Артикуляційна вправа. - Перед самостійним читанням потренуємо язичок. - Прочитайте скоромовку. Ремез, ремез, ремезята На кущі лозовім хата. Майстровита ремез птичка, Бо гніздо мов рукавичка.
Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
4. Словникова робота - А зараз ми підготуємось до правильного читання. Прочитайте слова, записані на дошці. Дзьобик задуманий збираючись Волосинці хвилювання волосяне Ледаченький прийшовши відкривши
5. Повторне читання учнями тексту. Читають учні, до яких доторкнусь. - Після читання скажете, чому це оповідання так називається? 6. Бліц-опитування. - Чому це оповідання так називається? - Щоб перевірити, як ви зрозуміли текст, проведемо бліц-опитування. 1. Як звали хлопчика? 2. У який клас він ходив? 3. Куди повела бабуся онука? 4. Що несла бабуся? 5. Що ніс Петрик? 6. Кого побачили бабуся і Петрик в лісі? 7. Де було гніздо пташки? 8. З чого воно збудовано? 9. Яка ж була пташка? 10. Що ніс Петрик з лісу? 7. Зараз будемо читати потягом. Читаємо уважно, готуємось відповісти на питання 8. Бесіда з вибірковим читанням. - Коли відбуваються події, описані автором? - Яким був Петрик? Зачитайте. - З чого це видно? - Що робила пташка, яку Петрик побачив у лісі? Зачитайте. - Це вразило Петрика? Як про це сказав автор? - Яка головна думка оповідання? - Чи зрозумів хлопчик свою помилку? - З чого це видно? Прочитайте. Фізкультхвилинка 9. Читання пірамідки слів. - Зараз потренуємо вашу пам'ять. Прочитайте слова. - Чи було серед них слово онук, бабуся? ліс - Яке було останнє слово? онук - А яке було в тексті протилежне слово? стояв - Що було маленьким, а що великим? гніздо - Який висновок можна зробити? хвилина маленька 10. Читання з олівцем. - Зараз будемо вчитися швидко читати? Читання з олівцем. 11. Робота із зображеннями. - Діти, погляньте на ці зображення. Знайдіть речення, яке б ви прочитали з таким обличчям. 12. Читання в особах. - Перевіримо, хто вміє найвиразніше читати. - Читаємо від слів "Петрик від подиву..." до кінця. 13. Аналіз головного героя. - Прочитайте записані на дошці слова - почуття. Виберіть з них, що ви відчували до Петрика на початку твору і в кінці? Сором Повага Задоволення Розчарування Зневага Радість - Чому саме це ви відчуваєте до Петрика в кінці твору? 14. Гра «Відшукай речення» - Щоб перевірити, як ви швидко орієнтуєтесь в тексті, проведемо гру. - Я читатиму початок речення, а ви спробуйте знайти в тексті кінець його і прочитати. Збираючись до лісу, … Петрик підвівся … - А тепер я прочитаю кінець речення, а ви знайдіть його початок. … щоразу приносила по волосинці. … широко відкривши очі. 15. Розвиток зв’язного мовлення. Інтерактивна вправа «Незакінчене речення» - Попрацюйте в парах. Продовжіть речення. «Петрик стояв задуманий. Він думав про те, що … » V. Підсумок уроку.
Робота з прислів'ями в групах. - Виберіть прислів'я, які підходять до нашого оповідання. І група. Де пташки, там гинуть комашки. Книга вчить, як на світі жить. Тяжко тому жити, хто не хоче робити ІІ група. Де сила не візьме, там розум допоможе. Що сторона, то новина. Маленька праця краща за велике безділля. ІІІ група. Мудрість в голові, а не в бороді. Двох сорок разом за хвіст не вдержиш. Праця людину годує, а лінь марнує. ІV група. Чия відвага, того й перемога. Як листя жовтіє, то поле смутніє. Землю прикрашає сонце, а людину - праця. V група. Осінь збирає, а весна з їдає. Гірко поробиш, солодко з’їси. Роботящі руки гори вернуть.
|
Методичні рекомендації Тексти для перевірки техніки читання в 1 класі... Учень читає текст відривними складами, пускаючись багатьох помилок у вимові інтонуванні речень. Швидкість читання 20 слів за хвилину... |
Сулима Юлія Вікторівна вчитель початкових класів У цій статті розкривається проблема швидкісного читання. Адже уміння учнів читати свідомо,виразно,швидко є одним із першочергових... |
Підготувала вчитель початкових класів І категорії |
Задача. Заміни Підготувала вчитель початкових класів Запорізького навчально-виховного комплексу №109 Дидика Людмила Іванівна |
Математичний ранок Підготувала вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 м. Шостки Ярош Надія Петрівна |
Урок позакласного читання в 5 класі Не одежа красить людину, а добрі... Підготувала: вчитель української мови та літератури ІІ категорії Сатанівського НВК І-ІІІ ст. Монастирищенського району Назарець Аліса... |
В. О. Сухомлинського Підготувала: вчитель початкових класів Формувати вміння міркувати, доводити, пояснювати, оцінювати вчинки героїв і паралельно свої. Спонукати до пізнання світу |
Урок німецької мови у 8 класі на тему: Підготувала |
Уроку української мови в 11 класі на тему: «Л ітературне краєзнавство.... М. Гоголя. Вироблення навичок самостійної роботи з додатковою літературою, виразного читання. Збагачення активного словника учнів... |
Никифорак Світлана Юріївна вчитель початкових класів Чернівецької... Діти, я хочу подарувати вам незвичайний урок – урок у формі усного журналу. І присвячую його рідній Буковині |