|
Скачати 22.01 Kb.
|
ТЕМА. Різноманітність ракоподібних МЕТА: продовжити формувати знання учнів про підтип ракоподібні, ознайомитися з різноманітністю представників цього типу, розвивати вміння самостійно працювати з додатковою літературою та презентувати свої відповіді й підготовлені раніше матеріали з теми; розвивати логічне мислення; виховувати екологічне мислення та бережливе ставлення до природи. Обладнання: плакати та схеми, що ілюструють різноманітність ракоподібних. Х І Д У Р О К У І. Організаційний момент П. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Кожного дня ви приходите до школи, щоб дізнатися щось нове і поповнити свій багаж знань. Коли ви закінчите школу, я сподіваюся, що ці знання вам знадобляться в житті. Я бажаю вам, щоб ваш багаж був великим і різноманітним, щоб вам вистачило його на все ваше життя і майбутніх поколінь. Ви вже отримали чимало знань, і зараз ми їх перевіримо. Ш. Актуалізація опорних знань 1. Термінологічна естафета ![]() Учні по черзі продовжують речення, які зачитує вчитель. а) пульсуючий орган, який забезпечує рух гемолімфи по судинах…. (Серце) ![]() б) органи, які забезпечують поглинання кисню, розчиненого в воді… (Зябра) в) до складу кутикули входить речовини… (Хітин) ![]() г) мускулатура ракоподібних складається з окремих … (Посмугованих м’язів) 2. Гра « Так чи ні» 3. «Запитай у мене» В однієї половини учнів класу лежать аркуші із запитаннями, а в іншої половини – відповідями на них. Перша половина читає запитання, а інші мають знайти правильну відповідь, швидко підняти руку й зачитати. Запитання а) Яке значення черевних ніжок самки рака? б) Чим представлені органи дихання ракоподібних? в) З яких відділів складається тіло річкового рака? г) З чого складається нервова система ракоподібних? д) Де зимують раки? е) Чому раки червоніють під час варіння? ![]() ІV. Вивчення нового матеріалу Учитель. Якщо у вас є акваріум, то ви, звісно ж, купували для рибок корм, який складається здебільшого із сушених ракоподібних. Якими ж тваринами в цьому випадку ви годували риб? ![]() V. Узагальнення, систематизація й закріплення знань учнів 1. Яку користь приносять ракоподібні людям? 2. Яку роль відіграють ракоподібні в природі? 3. Якими тваринами ми годуємо рибок в акваріумі? VІ. Підсумки уроку Чи сподобався вам урок і чи дізналися ви щось нового? Якщо так, то підніміть червону картку. Якщо не все зрозуміли – зелену. Якщо не сподобався урок і нічого не запам’ятали – чорну. VІІ. Домашнє завдання С. 93-99 підручника. Скласти тести з теми та твір-мініатюру «На морському дні». |
Розробка уроку з біології «Різноманітність ракоподібних. Їх значення... Завдання : що треба робити для покращення пам'яті ? (обговорення відповіді у вигляді гри " Мікрофон " ) |
Тема. Будова та різноманітність рослинних клітин. Поділ клітини.... |
Урок на тему: Різноманітність земноводних. Їх значення та охорона Мета: розкрити різноманітність земноводних, пов’язану з пристосуванням їх до умов існування в різних середовищах, показати необхідність... |
Урок у 7 класі Тема: Різноманітність голонасінних рослин. Роль голонасінних... Мета: ознайомити учнів із багатоманітністю хвойних рослин, розкрити їх значення в природі та житті людини |
Тема. Материки. Природа материків. Мета проекту Мета проекту. Формувати уявлення про материки,різноманітність рослинного і тваринного світу материків; сприяти вмінню читати карту... |
Тема: Різноманітність екосистем. Розвиток і зміни екосистем. 11 клас, екологія Мета : Освітня Освітня: розширити знання учнів про біогеоценози, ознайомити з різноманітністю природних та штучних ценозів |
Урок- проект Мета нашого дослідження зібрати і опрацювати інформацію про різноманітність рослин на Черкащині |
Урок №15 Природознавство 6 клас Дата 07. 12. 11 Тема уроку: «Грунт.... Тема уроку: «Грунт. Склад грунту. Різноманітність грунтів. Родючість грунту та способи її підвищення. Поняття про добрива» |
Урок № Дата Тема: «Тип Молюски. Загальна характеристика типу» Мета: сформувати в учнів поняття про особливості будови та життєдіяльності молюсків, їх різноманітність, вивчити класифікацію типу... |
Уроку Мета. 1 Узагальнити та систематизувати знання учнів по темі; показати на прикладах різноманітність задач, що зводяться до розв’язування... |