|
Скачати 27.37 Kb.
|
Урок № 15 Природознавство 6 клас Дата 07.12.11 Тема уроку: «Грунт. Склад грунту. Різноманітність грунтів. Родючість грунту та способи її підвищення. Поняття про добрива » Мета: сформувати в учнів первинні знання про грунт, його склад і властивості;з’ясувати значення грунту для живих організмів;розвивати практичні вміння проводити досліди та аналізувати отримані результати, пояснювати роль живих організмів у грунтоутворенні; виховувати бережливе ставлення до грунтових ресурсів України, уважність , охайність, цікавість до теми. Обладнання: зразки грунтів, посуд для проведення дослідів, вода, лупа,спиртівка чи сухе пальне, робочі зошити (Т.С.Котик «мій зошит з природознавства»), підручники (О.Г. Ярошенко «Природознавство», 6 кл), презентації учнів, повідомлення. Тип уроку: вивчення нових знань, набуття практичних умінь та навичок. Хід уроку І. Організаційний момент. Перевірка домашнього завдання.(Загадки про екосистеми – ліс, поле…) ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь (Бесіда за запитаннями)
ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності (Розповідь вчителя , повідомлення учнів) ІУ. Вивчення нового матеріалу:
Грунт – верхній пухкий шар землі,де ростуть рослини, мешкають тварини та інші організми. ( Прийом «Мозковий штурм» або «Асоціація») ПП?? Чи можна вважати грунтом пісок на березі водойми? Гранітні брили Карпат?
Повільно: За 100 років – шар грунту 0,5 -2 см. (1см -10м) Сила вітру, води та живих організмів - руйнування гірських порід + вода + повітря= рослини +тварини (та бактерії) = шар перегною+ материнська порода – грунт
ПП?? : назвати речовини, які є у грунті
СКЛАД ГРУНТУ Органічні речовини Неорганічні речовини Гумус Повітря, вода, мінерал. речовини (розчинні (солі) та нерозчинні (пісок, глина, каміння) Дослід 1: Грудка грунту під лупою (склад грунту) ; Дослід 2: Грунт + вода ( повітря- та водопроникність). Дослід 3: Відстоювання + нагрівання(білий осад – мін. солі)
?? ?? Завдання : визначити їх властивості. Піщані - (легкі, водопрониклі….) Суглинки - ? Супіски - ? Глинисті - ?
(Робота з картою «Грунти України» - в РЗ записати основні типи грунтів України табл. стор.36)
Сівозміна. Меліорація, полегшена техніка, протиерозійні заходи, внесення добрив (органічних та неорганічних). Демонстрація колекції добрив.(Робота у зошиті стор.№ 37, підручник стор.68) У. Узагальнення вивченого матеріалу. (Бесіда за запитаннями чи письмова робота в зошиті стор.34-37) УІ. Підсумок уроку. Заключне слово учителя. УІІ. Домашнє завдання: П. чит параграфи №11-12, відповідати на питання (усно),закінчити роботу в зошиті, підготувати повідомлення про типи грунтів України. |
Лекція Тема: Поняття про грунт та його родючість. Показники родючості грунту ПОРОДИ УНІВЕРСАЛЬНОГО НАПРЯМУ ПРОДУКТИВНОСТІ. САЛЬНОГО НАПРЯМУ ПРОДУКТИВНОСТІ. ПОРОДИ МЯСНОГО НАПРЯМУ ПРОДУКТИВНОСТІ |
Тема: Санітарна охорона ґрунту Мета заняття: Закріпити знання про гігієнічне,епідеміологічне та ендемічне значення грунту |
Урок №4 10 клас Тема: "Елементарний склад організмів " Базові поняття і терміни уроку: органогенні елементи, органічні речовини, макроелементи та мікроелементи |
Урок № Дата Тема: «Тип Молюски. Загальна характеристика типу» Мета: сформувати в учнів поняття про особливості будови та життєдіяльності молюсків, їх різноманітність, вивчити класифікацію типу... |
Урок: Я і Україна (Природознавство) Клас: 3 Тема Обладнання: мультімедійний проектор, слайди, екран, завдання для тестової перевірки, індивідуальні картки, гербарій рослин |
Тема уроку: Азотні та фосфорні добрива. Проблема охорони довкілля... Значення добрив для людини та сільського господарства. Класифікація мінеральних добрив: калійні, фосфорні, азотні та комбіновані... |
План Основні шляхи підвищення ефективності уроку природознавства... Резерви підвищення ефективності уроків курсу «Я і Україна» (природознавство)в 1-4 класах |
Уроку у 6-му клас і Тема: Чарівний світ кераміки України Розповісти учням про способи виготовлення традиційного керамічного посуду в Україні, про керамічні центри Опішня і Косів |
УРОК 33 Тема уроку Мета уроку: Формування знань учнів про множину та її елементи, порожню множину, способи задання множин та про операції над множинами:... |
УРОК 21 Тема уроку Мета уроку: Формування поняття первісної функції та поняття невизначеного інтегралу, знання таблиці первісних |