Урок гра з основ здоров`я у 1 класі на тему : «ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА. УМІННЯ ТОВАРИШУВАТИ. СПІЛЬНІ ІГРИ ДЛЯ ХЛОПЧИКІВ І ДІВЧАТОК»


Скачати 67.42 Kb.
Назва Урок гра з основ здоров`я у 1 класі на тему : «ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА. УМІННЯ ТОВАРИШУВАТИ. СПІЛЬНІ ІГРИ ДЛЯ ХЛОПЧИКІВ І ДІВЧАТОК»
Дата 15.12.2013
Розмір 67.42 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Туризм > Урок
Урок - гра

з основ здоров`я у 1 класі на тему :


«ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА. УМІННЯ ТОВАРИШУВАТИ. СПІЛЬНІ ІГРИ ДЛЯ ХЛОПЧИКІВ І ДІВЧАТОК ».


Вчитель

початкових класів

КЗ «ЛЗОШ І – ІІІ ст.№5»

Денищенко Тетяна

Григорівна

Урок – гра з основ здоров`я .
Тема :.ДІВЧАТКА І ХЛОПЧИКИ. УМІННЯ ТОВАРИШУВАТИ . СПІЛЬНІ ІГРИ ДЛЯ ХЛОПЧИКІВ І ДІВЧАТОК.
Мета. Розкрити поняття дружби в житті кожної людини. Ознайомити учнів з одягом, заняттями, спільними іграми для хлопчиків і дівчаток. Розви­вати уміння дітей спілкуватися і підтримувати товариські стосунки. Розвивати в учнів усне мовлення, навички будувати власні висловлювання. Виховувати тактовне ставлення до людей , почуття дружби , взаємодопомоги.
Обладнання. Малюнки із зображенням дітей, які гуртом відпочивають; мікрофон; малюнок Злюки Дюдюки; деформований текст (прислів`я); картка-криголам «Друг»;
Інтерактивні технології . Вправа «Криголам», гра «Добре – погано» , гра «Голови – хвости», технологія «Емпатія», технологія «Мікрофон», робота в парах .

Хід уроку

І. Організаційна частина
Вже дзвінок нам дав сигнал .

Працювати час настав .

То ж і ти часу не гай .

Працювати починай . (слайд 1)
Епіграф :

Усміхнися всім навколо :

Небу , сонцю, квітам, людям .

І тоді обов`язково

День тобі - веселим буде ! (слайд 2)

МИ будемо: активні,дисципліновані,уважні, зібрані. (слайд3)
II. Повідомлення теми та очікуваних навчальних результатів

  • Відгадайте тему нашого уроку.(діти за малюнками відгадують тему уроку)

Ми дізнаємось :

1. Кого ми називаємо «другом» ?

2. Що означає «вміти дружити» ?

3. За що ми цінуємо своїх друзів ?

Якщо хтось не має друга, зможе зробити свій вибір. Хочеться, щоб після уроку ви стали уважнішими у спілкуванні в класі і в сім'ї.
ІІІ. Актуалізація знань
1.Вправа «Хлопчик чи дівчинка ?»

(робота в парах)

1 вересня ви стали школярами і зараз навчаєтесь у 1 класі. Серед вас є хлопчики (встають) і дівчатка (встають). Ви – однокласники.

  • Скільки у нашому класі хлопчиків? Дівчаток?

  • Чи відрізняються хлопчики від дівчаток? Чим?

  • Який одяг частіше носять дівчатка? Хлопчики? А який усі діти?

  • Зараз ми і перевіримо, який одяг носять дівчатка, а який хлопчики.

  • (слайд 4)

  • Дівчатка одягатимуть дівчинку, а хлопчики – хлопчика.

  • Розкажіть, чи є у вас друзі?

  • А хто такий друг?

— Який ваш друг ?

(Добрий, чуйний, щедрий, вигадливий, сміливий).

2.Криголам « Друг»

( фрагмент мультфільму « По дороге к облакам»)

Діти ,зла і підступна Злюка Дюдюка , як тільки побачить, що друзям дуже весело, цікаво , радісно , починає чаклувати і ставить між ними здоровенну гору з льоду , щоб їх розлучити .

А щоб здолати чари , ми виконаємо завдання , яке називається криголам «Друг». (слайд 5)

Д – добрий , дорогий ,……

Р – радісний , розумний , ……

У – уважний , урівноважений , усміхнений , ….

Г – гарний, головний в житті ,….

Молодці ! Ви здолали чари злої чаклунки .
IV. Усвідомлення змісту уроку

  1. Правила товаришування

(на екрані).(слайд 6)

  • Що означає дружити? (До друга треба уважно ставитись, не свари­тись, ділитись з ним усім, намагатись зробити для нього щось хороше).

  • Хто хоче розказати про свого друга чи подругу? (виступи дітей)


2 Фізкультхвилинка.

( танок) ( слайд 7, 8)
3. Гра «Голови-хвости»

- Діти , такі закони створювали наші мами й тата, дідусі й бабусі , їхні дідусі й бабусі …

Дійшовши до наших днів, вони стали прислів`ями і приказками. Я вам принесла деякі з них…

Але, що це ?

Знову Злюка Дюдюка начаклувала і переплутала кінцівки цих прислів`їв. Що ж ми будемо робити ?
Давайте з`єднаємо частини прислів`їв. (слайд 9, 10 )

Яке прислів`я вам найбільше сподобалось ? Як ви його розумієте ?
Друга шукай, а знайдеш — тримай.

Друзі пізнаються в біді.
4. Читання й обговорення вірша "ДРУЗІ" А. Грицаюк.


Друзі

У малої Марусі

Десь пропали друзі.

Де вони поділись?

Вчора посварились.

А сьогодні їх немає.

Вона бігає, шукає.

Нудьга геть її обсіла.

Що ж вона не так зробила?

Бігає по лузі.

Де ви, мої, друзі?

Годі вже ховатись!

Хочу з вами гратись!

Може завинила?

Так я ж не хотіла.

Ось вам лялька нова,

Не промовлю й слова.

Будем разом гратись,

У ставку купатись.

Новий м’ячик скаче,

А дівчинка плаче.

Збіглися тут друзі,

Радість у Марусі.

Сміх всюди лунає,

Дружба силу має!

(Антоніна Грицаюк)

- Чому плакала Маруся?

  • Чому так сталося?

  • Подумайте, чи не буваєте ви жадібними.


5. Психологічна зарядка "Уявімо себе на місці іншого"

Стратегія « Емпатія» ( стати на місце іншого) .

Уявіть, що ви Маруся, яку покинули товариші .

Розкажіть, що ви відчуваєте при цьому ?...
6. Мирилка (слайд 11)

Мир миром,
Пироги з сиром,
Вареники в маслі,

Ми — дружечки красні.
7. Фізкультхвилинка
8. Робота з підручником

Аналіз ілюстрацій про різну поведінку людей.

9. Спільні справи дітей (слайд 12)

- Подивіться і скажіть, якими спільними справами можуть займатись діти ????

9. Гра « Добре і погано »

Як ми можемо назвати друзів і товаришів одним словом ? ( однокласники )

Як ви вважаєте, кого більше ? Чому ?

Друг – це людина зв`язана з кимось довірою, спільними поглядами , переконаннями , на яку можна в усьому покластися . (тлумачний словник)

  • Чи можуть однокласники бути товаришами ?

  • Що для цього потрібно робити ?


І – варіант ІІ – варіант

У нас можна У нас не можна

Вітатися штовхатися

Звертатися на ім`я лаятися

Усміхатися один одному ображатися

Допомагати брати чужі речі

Казати лише правду обманювати

Дружити сердитися

V. Підсумок уроку

«Мікрофон» (слайд 13, 14)

- Чи можлива дружба хлопчиків і дівчаток?

- Поясніть, що означає вміння товаришувати?

- За якими ознаками ви вибираєте друга?

- Які висновки ви зробили з сьогоднішнього уроку?


Схожі:

Тема. Стосунки між людьми. Спілкування дівчаток і хлопчиків. Мета
Мета. Дати уявлення про вплив поведінки та відносини у сім’ї на власне здоров’я та здоров’я інших членів родини; виробляти вміння...
Тема. Василь Чухліб «Деснячки»
Хай першими сядуть дівчатка, а потім хлопчики. Щоб наш урок був цікавим, змістовним працюємо за девізом
Конкурсно-розважальна програма «ХЛОПЧИКИ + ДІВЧАТКА» для учнів 6 – А і 6 – Б класу
А4, клей; скакалка; молотки (2 шт.), гвіздки (6 шт.), голки, нитки, ножиці, ґудзики (по 3 шт.); грамоти для нагородження
Тема: «Ґендерні стереотипи в вихованні хлопчиків і дівчаток та їх...

О.І. Ващенко Використання усної народної творчості, віршів, афоризмів...
Підготувала: О.І. Ващенко – учитель основ здоровя, Бахмацька гімназія. Матеріали до уроків. Основи здоров’я. 2012. 56 с
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Урок з основ здоров’я та алгебри у 8 класі «Суд над шкідливими звичками»
Закріпити навички процентних розрахунків у ході вирішення прикладних завдань; розвивати усні та письмові обчислювальні навички, вміти...
УРОК 1 Тема : Вступ. Життя як феномен. Здоров’я як явище людського...
Формування навичок роботи в групі, виховання відповідального ставлення до свого життя і здоров’я
Виховання основ емоційної культури дошкільника передбачає застосування...
Не менш значущі й рухливі ігри, що позбавляють дитину зайвої, накопиченої нею енергії
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Щороку у вересні тисячі дівчаток і хлопчиків шестирічного віку розпочинають свій шлях до школи. Шкільне дитинство від самого початку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка