Конкурсно-розважальна програма «ХЛОПЧИКИ + ДІВЧАТКА» для учнів 6 – А і 6 – Б класу


Скачати 86.09 Kb.
Назва Конкурсно-розважальна програма «ХЛОПЧИКИ + ДІВЧАТКА» для учнів 6 – А і 6 – Б класу
Дата 10.02.2014
Розмір 86.09 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Музика > Конкурс
ВІДДІЛ ОСВІТИ ШАХТАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ШАХТАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 18

ШАХТАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ



Конкурсно-розважальна програма

«ХЛОПЧИКИ + ДІВЧАТКА»

для учнів 6 – А і 6 – Б класу

Підготували і провели:

соціальний педагог Томченко А.В.,

практичний психолог Кондратюк І.Г.


Шахтарськ, 2012 р.

Тема: «ДІВЧАТКА + ХЛОПЧИКИ»

Завдання:

  • розвивати здатність до самоаналізу й розуміння інших людей;

  • сприяти отриманню досвіду співпраці і конкуренції у ситуації міжстатевої взаємодії;

  • сприяти формуванню у дівчаток і хлопчиків позитивних установок по відношенню один до одного у ході спільного ухвалення групового рішення;

  • сприяти формуванню навичок організації оптимального спілкування;

  • створити позитивний настрій, атмосферу доброзичливої конкуренції та співпраці.


Необхідні матеріали:

емблеми по кількості хлопчиків і дівчат у команді;

конверти із завданнями; малюнки хлопчика і дівчинки;

аудіо запис "ритмічної музики” і пісні „А із чого дівчатка всі зроблені?”;

чисті листи паперу формату А4, клей; скакалка; молотки (2 шт.), гвіздки (6 шт.), голки, нитки, ножиці, ґудзики (по 3 шт.); грамоти для нагородження.
Підготовча робота:

  1. Учасники – 2 команди по 3 хлопчика і 3 дівчинки.

  2. Кожна команда готує: назву, девіз-привітання, емблему, бейджик кожному учаснику.

  3. Журі – вчителі (3 чол.)


ХІД ЗАХОДУ

1. Організаційний момент

- Добрий день, друзі!

Сьогодні ми пограємо у командну гру, яка розкриває уміння співпрацювати один з одним і діяти спільно хлопчикам і дівчаткам. Отже, тема нашої зустрічі – "Дівчатка + хлопчики".
2. Представлення учасників.

Вам пропонуємо різні ігри, конкурси, які допоможуть краще пізнати один одного, навчитися розуміти іншого без слів, а головне – бути вірними друзями, добрими і чуйними людьми.

(учениці 6 – А класу читають вірш Л.Вознюк «Від серця і до серця»)

ВІД СЕРЦЯ І ДО СЕРЦЯ

Леся Вознюк

Від серця і до серця

ми прокладем стежинку,

у кожного позичим

любові на краплинку.

І ось уже — дорога,

по ній ітимуть люди.

Краплинка до краплинки —

з любові море буде.

Ми ключик доберемо

до кожного серденька.

Попросим милосердя

насипати у жменьку.

Зернята в колос повний

піднімуться у краї,

і нація духовні

збиратиме врожаї.

Від серця і до серця

збудуємо місточок.

Ми доброти попросим

малесенький шматочок.

Усім за ці щедроти

сторицею воздасться,

бо вміти дарувати —

найвище в світі щастя.
Ведучий:

  • Дарувати сьогодні добро, усмішки, показувати свої уміння, кмітливість та спритність будуть команди хлопчиків і дівчаток з 6-их класів.

  • Вітаємо, команда 6 – А класу __________________!

  • Вітаємо, команда 6 – Б класу ___________________!

(по черзі виходять на сцену)

  • Оцінювати конкурси буде вельмишановне журі у складі:

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

  • За кожну перемогу команда буде отримувати 1 бал, а в кінці програми вам необхідно буде виконати головне завдання – знайти і прочитати головну мудрість.

  • Привітаймо і всіх вболівальників!

  1. Конкурсна програма

  1. Привітання «Ось і ми!»

Кожна команда представляє себе: девіз, емблему, враховується і зовнішній вигляд (форма). Максимум за конкурс 3 бали.

  1. Розігрівач «Шикування за ознакою»

  • Сьогодні ви працюєте у командах. Зараз побачимо, чи уміють учасники кожної команди діяти спільно. Кожна команда одержить таємно від іншої команди завдання вишикуватися у ряд за якоюсь ознакою.

Після деякої підготовки командам потрібно на рахунок від одного до п’яти зробити так, щоб ряди гравців стояли один проти одного.

(Ведучий видає командам картки з написаними на них ознаками ранжирування. Наприклад: за зростом від найвищої дитини до найнижчої або навпаки − від нижчої до високої, за алфавітним порядком імен чи прізвищ, за кольором очей чи волосся).

Завдання вболівальникам: „Відгадай ознаку шикування”.

  • Разом рахуємо: Один, два, три, чотири, п’ять!

  • Отже, команди вишикувалися: кожна – згідно певній ознаці. А зараз потрібно вгадати ту особливість, за якою вишикувалися гравці іншої команди.

Якщо діти не вгадують, то ведучий дає підказку. У разі невдачі командам пропонуються нові ознаки для ранжирування.

Слово журі.

  1. Сніжний ком «Риси людини»

  • Команди шикуються одна навпроти іншої.

  • Наша програма називається «Хлопчик+дівчинка», звісно, вони різні, але всі ми – люди. У наступному конкурсі «Сніжний ком» ви по черзі називатимете кращі риси людини, той, хто повторив слово чи затримав відповідь (на рахунок 1-2-3), вибуває. Перемагає та команда, чий гравець буде останнім.




  • Молодці, ви впорались із цим завданням. Дійсно, бути справжньою людиною – найголовніше у житті.

Слово журі.

  1. «Руйнуємо стереотипи»

  1. Пришивання ґудзиків (3 б.)

  • У житті чоловіки і жінки, хлопці і дівчата мають рівні права, перевіримо, наскільки ви вмієте однаково ділити обов’язки по господарству.

  • Запрошуємо до участі хлопців, поки грає музика, ви пришиваєте ґудзик. Журі оцінює не тільки швидкість, а й якість виконання.

(виконання завдання учасниками, гра з вболівальниками «Футбол»)

  1. Естафета «Вішалка» для вас, дівчатка! Перед вами на стільці дошка, молоток і цвяхи. По сигналу перша учасниця підбігає, забиває цвях, повертається до команди, передає естафету наступній учасниці. У результаті ви повинні отримати вішалку для рушничків, тож цвяхи забивайте не до кінця.

(виконання завдання)

Слово журі.


  1. «Зіпсований телефон»

  • Герой відомого кінофільму написав у своєму творі: «Щастя – це коли тебе розуміють». Дійсно, як це важливо у житті.

  • Наступний конкурс "Зіпсований телефон" покаже, наскільки ви навчилися розуміти один одного без слів.

Учасники встають у колону по одному. Ведучий устає наприкінці колони. Таким чином, всі учасники повернені до нього спиною. Оплеском по плечу він пропонує повернутися до нього обличчям останнього учасника.

Потім він пропонує картку з назвою предмета (книга, телефон, м'яч, годинник). Перший учасник повертається обличчям до другого і також оплеском по плечу просить його повернутися і показує предмет, другий передає третьому, третій - четвертому і так далі. Останній учасник називає предмет.

Умови: усе робиться мовчки, тільки жестами, можна тільки попросити повторити, учасники не повинні повертатися доти, поки попередній учасник не лясне його по плечу.

Журі слідкує, за який час команда впорається із завданням і чи правильно буде названо предмет останнім учасником.

(проведення гри по черзі для кожної команди)

Слово журі.


  1. «Швидкий, спритний та кмітливий»

  • У житті часто приходиться проявляти кмітливість, бути готовим до різних випробувань та вміти гідно перемагати та програвати.

  • Пропонуємо вам позмагатися з тим, кого ви оберете самі. Право вибору першим надається команді, яка поки що відстає.

  • Учасники сідають на стільці спиною один до одного на відстані 1,5 м. За сигналом треба витягти скакалку з-під стільця, хто перший – той і переміг і приніс команді 1 бал.

(проведення змагань)

Слово журі.


  1. «Прочитай мудрість»

  • Настав час для вирішального конкурсу і ми всі прочитаємо головне правило, закон успішного спілкування хлопчиків та дівчаток.

  • Кожна команда отримує конверт із розрізаним реченням, ви повинні скласти слова, слова розташувати правильно, наклеїти їх на лист паперу. Про завершення роботи капітан сигналізує піднятою рукою.

  • Завдання зрозуміло, тож приступайте до роботи!

(виконання завдання командами)

Гра з вболівальниками «Порахуй горіхи»

  • А ми пропонуємо вболівальникам проявити свою кмітливість та винахідливість. Сподіваюсь серед вас всі вміють рахувати до 10? Запрошую по одному вболівальнику від класів. Сидячи на стільці, без допомоги рук вам необхідно порахувати горіхи.

(проведення гри)

  • Перевіримо, як команди впоралися із завданням "Прочитай мудрість".

(по черзі читають прислів’я:

"Стався до людей так, як ти хотів(ла) би, щоб ставилися до тебе.")

  • Дорогі наші учасники, вболівальники, діти та дорослі! Запам’ятайте це золоте правило, а головне старайтеся жити за ним, і тоді неодмінно ви станете щасливими та успішними. Вчіться спілкуватися між собою та розуміти іншого.


Вправа «Ти не такий, як я, але…»

  • Команди, шикуються в одну шеренгу навпроти один одного.

Кожен з учасників заняття по черзі говорить фразу, яка починається словами «Ти не такий (така), як я, але…». Наприклад, «Ти не такий, як я, але ти мені подобаєшся своїм оптимізмом», «Ти не така, як я, але ти мені подобаєшся своєю чарівністю».

(Цю вправу розпочинає ведучий)
Підведення підсумків КРП

Слово журі. Нагородження переможців.
Учениця:
Не допусти, щоб серце спорожніло

Леся Вознюк

Порожнє серце — прихисток для зла.

Живе без співчуття і без любові.

Бракує в ньому світла і тепла,

нема поваги, гідності людської.
Порожнє серце і глухе, й німе

до бід і до волань про допомогу.

У ньому зло безрадісно живе,

воно сліпе, воно не бачить Бога.
Не допусти, щоб серце спорожніло,

плекай у ньому віру і надію.

Не дай, щоб зачерствіло, загрубіло,

не загуби любові світлу мрію.

  • Нашу конкурсно-розважальну програму завершено, до нових зустрічей!

ПРОТОКОЛ ЖУРІ
Конкурсно-розважальна програма

«Хлопчики + дівчатка»








6-А


6-Б


1

Привітання

  • Девіз

  • Емблема

  • Зовнішній вигляд (форма)







2

Розігрівач «Шикування» (по 1 б.)







3

Сніжний ком «Риси людини» (1 б.)







4

«Руйнуємо стереотипи»:

  1. Пришивання ґудзиків (3 б.)

  2. Естафета «Вішалка» (3 б.)







5

«Зіпсований телефон»







6

«Швидкий, спритний та кмітливий»










Гра для вболівальників «Порахуй горіхи», «Не засмійся»







7

«Прочитай мудрість»




















____________________ ___________________________________

дата проведення підпис членів журі

Схожі:

Урок гра з основ здоров`я у 1 класі на тему : «ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА....
«ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА. УМІННЯ ТОВАРИШУВАТИ. СПІЛЬНІ ІГРИ ДЛЯ ХЛОПЧИКІВ І ДІВЧАТОК»
Конкурсно розважальна програма
У посібнику представлені сценарії свят, конкурсів, інтелектуальних ігор. Даний посібник розрахований для практичного використання...
Тема. Василь Чухліб «Деснячки»
Хай першими сядуть дівчатка, а потім хлопчики. Щоб наш урок був цікавим, змістовним працюємо за девізом
Пізнавально розважальна програма з англійської мови Вчитель англійської...
Обладнання – таблиці та картинки по темі, роздатковий матеріал ( ігри та завдання), костюми, призи, прикраси для святкового оформлення...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
О. Завадського, Ю. О. Дорошенка та Ж. В. Потапової. Тому дана програма є логічним продовженням згаданої програми для 9 класу і для...
Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
О. Завадського, Ю. О. Дорошенка та Ж. В. Потапової. Тому дана програма є логічним продовженням згаданої програми для 9 класу і для...
Інформаційно-розважальна програма загальношкільних батьківських зборів...
Мета: протидія торгівлі людьми та насильству у суспільстві шляхом інформування та підвищення рівня обізнаності населення міста, зокрема...
Орієнтовний календарний план на І семестр Інформатика 9 клас
Програма з інформатики для учнів 9 класу рекомендована Міністерством освіти і науки України (автори – І. О. Завадський, Ю. О. Дорошенко,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка