|
Скачати 86.09 Kb.
|
ВІДДІЛ ОСВІТИ ШАХТАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ШАХТАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 18 ШАХТАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Конкурсно-розважальна програма «ХЛОПЧИКИ + ДІВЧАТКА» для учнів 6 – А і 6 – Б класу Підготували і провели: соціальний педагог Томченко А.В., практичний психолог Кондратюк І.Г. Шахтарськ, 2012 р. Тема: «ДІВЧАТКА + ХЛОПЧИКИ» Завдання:
Необхідні матеріали: емблеми по кількості хлопчиків і дівчат у команді; конверти із завданнями; малюнки хлопчика і дівчинки; аудіо запис "ритмічної музики” і пісні „А із чого дівчатка всі зроблені?”; чисті листи паперу формату А4, клей; скакалка; молотки (2 шт.), гвіздки (6 шт.), голки, нитки, ножиці, ґудзики (по 3 шт.); грамоти для нагородження. Підготовча робота:
ХІД ЗАХОДУ 1. Організаційний момент - Добрий день, друзі! Сьогодні ми пограємо у командну гру, яка розкриває уміння співпрацювати один з одним і діяти спільно хлопчикам і дівчаткам. Отже, тема нашої зустрічі – "Дівчатка + хлопчики". 2. Представлення учасників. Вам пропонуємо різні ігри, конкурси, які допоможуть краще пізнати один одного, навчитися розуміти іншого без слів, а головне – бути вірними друзями, добрими і чуйними людьми. (учениці 6 – А класу читають вірш Л.Вознюк «Від серця і до серця») ВІД СЕРЦЯ І ДО СЕРЦЯ Леся Вознюк Від серця і до серця ми прокладем стежинку, у кожного позичим любові на краплинку. І ось уже — дорога, по ній ітимуть люди. Краплинка до краплинки — з любові море буде. Ми ключик доберемо до кожного серденька. Попросим милосердя насипати у жменьку. Зернята в колос повний піднімуться у краї, і нація духовні збиратиме врожаї. Від серця і до серця збудуємо місточок. Ми доброти попросим малесенький шматочок. Усім за ці щедроти сторицею воздасться, бо вміти дарувати — найвище в світі щастя. Ведучий:
(по черзі виходять на сцену)
__________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________
Кожна команда представляє себе: девіз, емблему, враховується і зовнішній вигляд (форма). Максимум за конкурс 3 бали.
Після деякої підготовки командам потрібно на рахунок від одного до п’яти зробити так, щоб ряди гравців стояли один проти одного. (Ведучий видає командам картки з написаними на них ознаками ранжирування. Наприклад: за зростом від найвищої дитини до найнижчої або навпаки − від нижчої до високої, за алфавітним порядком імен чи прізвищ, за кольором очей чи волосся). Завдання вболівальникам: „Відгадай ознаку шикування”.
Якщо діти не вгадують, то ведучий дає підказку. У разі невдачі командам пропонуються нові ознаки для ранжирування. Слово журі.
Слово журі.
(виконання завдання учасниками, гра з вболівальниками «Футбол»)
(виконання завдання) Слово журі.
Учасники встають у колону по одному. Ведучий устає наприкінці колони. Таким чином, всі учасники повернені до нього спиною. Оплеском по плечу він пропонує повернутися до нього обличчям останнього учасника. Потім він пропонує картку з назвою предмета (книга, телефон, м'яч, годинник). Перший учасник повертається обличчям до другого і також оплеском по плечу просить його повернутися і показує предмет, другий передає третьому, третій - четвертому і так далі. Останній учасник називає предмет. Умови: усе робиться мовчки, тільки жестами, можна тільки попросити повторити, учасники не повинні повертатися доти, поки попередній учасник не лясне його по плечу. Журі слідкує, за який час команда впорається із завданням і чи правильно буде названо предмет останнім учасником. (проведення гри по черзі для кожної команди) Слово журі.
(проведення змагань) Слово журі.
(виконання завдання командами) Гра з вболівальниками «Порахуй горіхи»
(проведення гри)
(по черзі читають прислів’я: "Стався до людей так, як ти хотів(ла) би, щоб ставилися до тебе.")
Вправа «Ти не такий, як я, але…»
Кожен з учасників заняття по черзі говорить фразу, яка починається словами «Ти не такий (така), як я, але…». Наприклад, «Ти не такий, як я, але ти мені подобаєшся своїм оптимізмом», «Ти не така, як я, але ти мені подобаєшся своєю чарівністю». (Цю вправу розпочинає ведучий) Підведення підсумків КРП Слово журі. Нагородження переможців. Учениця: Не допусти, щоб серце спорожніло Леся Вознюк Порожнє серце — прихисток для зла. Живе без співчуття і без любові. Бракує в ньому світла і тепла, нема поваги, гідності людської. Порожнє серце і глухе, й німе до бід і до волань про допомогу. У ньому зло безрадісно живе, воно сліпе, воно не бачить Бога. Не допусти, щоб серце спорожніло, плекай у ньому віру і надію. Не дай, щоб зачерствіло, загрубіло, не загуби любові світлу мрію.
ПРОТОКОЛ ЖУРІ Конкурсно-розважальна програма «Хлопчики + дівчатка»
____________________ ___________________________________ дата проведення підпис членів журі |
Урок гра з основ здоров`я у 1 класі на тему : «ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА.... «ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА. УМІННЯ ТОВАРИШУВАТИ. СПІЛЬНІ ІГРИ ДЛЯ ХЛОПЧИКІВ І ДІВЧАТОК» |
Конкурсно розважальна програма У посібнику представлені сценарії свят, конкурсів, інтелектуальних ігор. Даний посібник розрахований для практичного використання... |
Тема. Василь Чухліб «Деснячки» Хай першими сядуть дівчатка, а потім хлопчики. Щоб наш урок був цікавим, змістовним працюємо за девізом |
Пізнавально розважальна програма з англійської мови Вчитель англійської... Обладнання – таблиці та картинки по темі, роздатковий матеріал ( ігри та завдання), костюми, призи, прикраси для святкового оформлення... |
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що... |
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що... |
Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів О. Завадського, Ю. О. Дорошенка та Ж. В. Потапової. Тому дана програма є логічним продовженням згаданої програми для 9 класу і для... |
Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів О. Завадського, Ю. О. Дорошенка та Ж. В. Потапової. Тому дана програма є логічним продовженням згаданої програми для 9 класу і для... |
Інформаційно-розважальна програма загальношкільних батьківських зборів... Мета: протидія торгівлі людьми та насильству у суспільстві шляхом інформування та підвищення рівня обізнаності населення міста, зокрема... |
Орієнтовний календарний план на І семестр Інформатика 9 клас Програма з інформатики для учнів 9 класу рекомендована Міністерством освіти і науки України (автори – І. О. Завадський, Ю. О. Дорошенко,... |