Тема. Стосунки між людьми. Спілкування дівчаток і хлопчиків. Мета


Скачати 45.14 Kb.
НазваТема. Стосунки між людьми. Спілкування дівчаток і хлопчиків. Мета
Дата03.11.2013
Розмір45.14 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Тема. Стосунки між людьми. Спілкування дівчаток і хлопчиків.

Мета. Дати уявлення про вплив поведінки та відносини у сім’ї на власне здоров’я та здоров’я інших членів родини; виробляти вміння проявляти ввічливість,тактовність,повагу,чесність,порядність;виховувати навички шанобливого ставлення до жінок і дівчаток.

Хід уроку

І.Орг. момент

Посміхніться один одному, щоб нам було приємно спілкуватися.

Девіз уроку:

Хто здоровий,той сміється,

Все йому в житті вдається

Він долає всі вершини,

Це ж чудово для людини!

ІІ. Повторення вивченого.

1.Розв’язування проблемної ситуації.

Діти, уявіть собі,що ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилось 3 дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов.

Яку дорогу ви оберете і чому саме її? (Доведіть)

2.Дискусія «Яка дорога краща»

3.Перевірка д /з.

Прочитайте «Як піклуються про здоров’я у твоїй сім’ї “

4.За темою «Сім’я» хлопчики і дівчатка підготували запитання одне для одного.

Почнуть хлопці.

- дівчата скажіть ,що таке сім’я?

- здоров’я починається в сім’ї

Що ви можете сказати з цього приводу.

5.Оговорення проблемної ситуації за допомогою технології «Акваріум»

Слово надається дівчаткам.

Що ви схвалюєте ,а що засуджуєте в поведінці дівчинки?

(Відповідають хлопці)

5.Скласти сенкан до слова здоров’я

Міцне, безцінне

Зберігати, зміцнювати,дбати

Здорові діти – здорове майбутнє.

Життя

ІІІ.Робота над темою уроку.

1.Гра «Дешифрувальник»

Абв где єжзі иїйк млн опр сту хфц ш щ ьюя

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

77677544

(стосунки)

2.Словникова робота

Знайти по словнику значення слова «Стосунки».

IV. Повідомлення теми уроку.

1.За допомогою вправи «Мікрофон» - висловити мету уроку.

Починаємо реченням:

«Сьогоднішній урок навчить мене…»

2.»Мозковий штурм»

- Якими повинні бути стосунки між людьми?

3.Обговорення проблемної ситуації:

«Чемний герой»

- Як ви ставитесь до почутого?

- Де записаний закон про охорону дитинства?

- Прочитайте статтю 6 і10 Конституції України.

Висновок:

Погляньте,скільки людей могло постраждати у цій ситуації: і першокласник, і його батьки,які б дуже непокоїлися за здоров’я та життя свого сина,і батьки Вітька і сам Вітько.

Учені дослідили ,що за останні десятиріччя у світі зросла агресія не тільки серед дорослих ,а й серед школярів. І,як наслідок, жорстокі злочини.

  • Звідки ж беруться агресивні діти?

Найчастіше – це діти з психічними захворюваннями;

З низькими моральними якостями;

А також з неблагополучних сімей.

4.Психологічна пауза.

Злість ,образи,змушують серце стискатися,колотитися сильніше-це може призвести до захворювань. Щоб перебороти в собі це виконайте таку вправу. Закрийте очі

Видих-вдих(спокійно).

5.Робота з підручником.

Опрацювання статті «Стосунки між людьми»

6.Аналіз прочитаного

- Яким правилом треба користуватися,щоб люди ставилися до тебе добре?(Знайдіть в підручнику і прочитайте)

-А ви завжди користуєтесь цим правилом?

7.оповідання «День народження»

8.Технологія «Дерево рішень»

-У вас на столах смужки чорного і білого кольорів. Оцініть вчинки Марини і запишіть на чорних смужках негативні моменти,а на білих,які рекомендації ви дали б Марині?

8.Робота з кулькою.

- Ось у мене червона кулька. Це колір – обережності. Скрутіть чорні смужки і опустіть в кульку. Ми їх зав’яжемо і викинемо на смітник,щоб такі негативні риси непритаманні дітям.

4.Фізкультхвилинка.

9.Бесіда .

- Розкажіть,а які руки у твоєї мами?

- Чому дівчаток,мам,бабусь повинні поважати чоловіки,хлопчики?

- Що ти зробив для того,щоб мама відпочила ввечері після роботи?

10.Робота в групах:

Скласти характеристику:

« Супер – мама» « Супер - тато»

11.Робота в парах:

Скласти правила для дівчат і хлопців

12.Робота в зошитах.

13.Групова робота.

- Хлопчики, погляньте ,які наші дівчатка красиві!

- Дівчатка, а ви помітили,які наші хлопці сильні?

Знайдіть гарні риси в учнів нашого класу.(Діти пишуть на розрізаних частинках паперу і розміщують їх на дошці відповідно до номерів).

- Погляньте, що у нас вийшло!(сердечко)

- Як ми повинні ставитись один до одного?

5.Підсумок.

А) Щоб наші серця прислухалися одне до одного і ніколи не розбивалися,запишіть на голубкові,символі миру,спонукальне речення і подаріть особі протилежної статі.

Б) Технологія «Незакінчене речення»

Розпочніть так:

«Мене урок навчив…»

Схожі:

Урок гра з основ здоров`я у 1 класі на тему : «ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА....
«ХЛОПЧИКИ І ДІВЧАТКА. УМІННЯ ТОВАРИШУВАТИ. СПІЛЬНІ ІГРИ ДЛЯ ХЛОПЧИКІВ І ДІВЧАТОК»
Тема: «Ґендерні стереотипи в вихованні хлопчиків і дівчаток та їх...

Тренінг «Стать і статеві стосунки»
Мета: підвищити рівень знань підлітків про особливості статі, статеві стосунки, сформувати у підлітків коректне ставлення до цих...
На сьогодні питанням взаємостосунків між людьми є питання комунікацій...
Процесу комунікації варто приділяти увагу всім людям, а особливо тим, які відносять себе до професій типу "людина— людина": психолога,...
Успішне спілкування, як цього досягти?
Ніяка спільна діяльність не може відбуватись без координації людських дій, узгодження цілей, обміну думками тощо. Завдяки спілкуванню...
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Щороку у вересні тисячі дівчаток і хлопчиків шестирічного віку розпочинають свій шлях до школи. Шкільне дитинство від самого початку...
Пелещишин Андрій Миколайович Тимовчак-Максимець
Соціальні мережі останнім часом набули поширення як неформальні спільноти – інструмент спілкування, обміну думками, а також отримання...
Тема 11. Психологія спілкування
Поняття спілкування, форми, функції, рівні, засоби спілкування, види психологічних бар’єрів, особливості спілкування в підрозділах...
Тема. Типові сервіси Інтернету. Спілкування в мережі. Використання програм спілкування в мережі
Мета: ознайомитися з програмою для спілкування в мережі NetMeeting, навчитися створювати зустрічі, надсилати, одержувати документи...
Урок Тема. Мета спілкування і адресат мовлення; мовлення монологічне...
Авилами спілкування; удосконалити вміння розрізняти такі поняття, як види мовленнєвої діяльності, монолог і діалог; розвивати вміння...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка