|
Скачати 45.67 Kb.
|
Тема. Василь Чухліб «Деснячки». Мета: вчити складати план тексту, давати характеристику дійових осіб, виділяти опис пейзажів, зовнішності дійових осіб; викликати у читачів інтерес до читання твору, міркування щодо ставлення до природи; виховувати турботливе ставлення до природи, відповідальність за свої вчинки; розвивати мовлення, увагу, спостережливість. Тип уроку: урок-подорож (засвоєння нових знань). Обладнання: портрет Василя Чухліба, картки для словникової роботи, скоромовка, пейзаж річки, план-маршрут подорожі. Хід уроку. І. Організація класу. - Діти, давайте усміхнемося один одному й подаруємо чудовий настрій. - Я всміхаюсь сонечку! (Всі). Здрастуй, дороге!
(Всі). Хай вона росте!
(Всі). Лийся, мов з відра!
(Всі). Зичу всім добра!
Красиво читаємо! Чітко відповідаємо! Мову свою розвиваємо!
ІІ. Вдосконалення (навичок читання)
Хлопці любили відпочивати на берегах синьоокої Десни.
Весна дивилася на Десну Десна не дивувалася. Чому Весна та на Десну Дивилась й дивувалася? Читають скоромовку виразно, напівголосно у помірному темпі, швидко, дуже швидко.
Зробимо зупинку на стежинці Цікавинка Надаємо слово «Довідковому бюро».
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Зустрічей
ІV. Опрацювання оповідання В. Чухліба «Деснячки»
а) Читання колонок слів швидко і правильно. взабрід либонь вимальовано баржа забаглося партизанський докоряє хутенько опецькуватий знеможено полохаєм сколихнулося сухопутний роздратувати неповороткий б) Пояснення значення слів: неповороткий, опецькуватий. Знову працює «Довідкове бюро». Неповороткий (повільний, незграбний у рухах); опецькуватий (невисокий, але товстий, незграбний). в) Які слова мають такі значення: «зв’язаний з сушею» (сухопутний); «засуджує» (звинувачує, докоряє); «стан глибокої втоми, знесилення» (знеможено); «судно для перевезення вантажів, що плаває своїм ходом або на буксирі» (баржа). 2) Робота в зошитах. 2. Зупинка «Робоча» 1. Читання «комбінованим способом» (вчителі-учні) 2. Робота над змістом (диференційований) 1. Перевірка знання змісту твору (робота по картках тестового характеру). (ІІ рівень) Василь Чухліб «Деснячки»
а) Славко; б) Тимко; в) Валерка 2. Поруч протікала річка: а) Дніпро; б) Десна; в) Донець 3. Тимко помилково назвав бакени: а) хатками; б) бочками; в) гніздами 4. Човен Валерчиного тата називався: а) «Альбатрос»; б) «Партизан»; в) «Океан» 5. Дядько Назар просив дітей бути на Десні: а) гостями; б) господарями; в) захисниками 6. Кого рятували хлопці: а) Варочку; б) Валерку; в) Вадька 2) Знайти і зачитати опис зовнішності Валерки. (ІІІ рівень). 3) Знайдіть образ, у якому описано Десну. (ІІІ рівень). 4) Що Тимко розповів про своє село (ІV рівень). 5) Знайдіть у тексті порівняння і допишіть. Вода тиха, як … Переступив з ноги на ногу, мов … Весь червоний, як … Вадько чахкав по воді, як … Вадько був важкий, як … V. Фізкультхвилинка. VІ. Зупинка «Творча»
VІІ Зупинка «Підсумкова»
VІІІ Зупинка «Домашня».
|
Уроків за творчістю В. Сухомлинського " Бо я людина" Тема. Василь Сухомлинський Тема. Василь Сухомлинський. Оповідання " Горбатенька дівчинка". Урок виразного читання |
ВАСИЛЬ СТЕФАНИК Народився Василь Семенович Стефаник 14 травня 1871р в с. Русові (тепер Снятинського району Івано-Франківської області) в сім'ї заможного... |
Тема: Василь Симоненко “лицар на білому коні” в українській літературі. Поезія “Лебеді Тема: Василь Симоненко – “лицар на білому коні” в українській літературі. Поезія “Лебеді |
Василь Симоненко – «лицар на білому коні» в українській літературі. «Лебеді материнства» Мета Тема. Василь Симоненко – «лицар на білому коні» в українській літературі. «Лебеді материнства» |
Тема уроку. Мелодії пташиного співу Матеріал уроку. Василь Довжик „Акровірш”, Юрій Старостенко „Ходить така чутка…”, Леся Мовчун „Скоромовки” |
Урок 20 Тема: Толерантність основа людського спілкування «Жити серед людей – це однаково, що ходити в казковому саду, де навколо тебе ніжні пелюстки квітів, на яких тремтять краплини роси,... |
Мадзігон Василь Миколайович (нар. 3 жовтня 1937 року, в с. Карпівці... Мадзігон Василь Миколайович (нар. 3 жовтня 1937 року, в с. Карпівці Житомирської обл.) фахівець у галузі трудового навчання, виховання... |
Урок української літератури в 5 класі підготувала вчитель-методист... Тема. Василь Симоненко – витязь молодої української поезії. «Цар Плаксій та Лоскотон». Казкова історія і сучасне життя. Характеристика... |
Тема. Василь Барка. «Жовтий князь» Саме роман «Жовтий князь» повертає нам історичну пам’ять про голодомор 1932-1933рр. Це книга пам’яті мільйонам «безвинно убієнних»... |
Василь Симоненко народився на Яким постає ліричний герой Василя Симоненка (перерахуйте узагальнені риси)? |