Урок енергозбереження в Українському національному музеї “Чорнобиль”для учнів 5-Б класу на тему: “Енергія і суспільство” 19. 04. Учні 5-Б класу (22 чол.), класний керівник Натальченко О. Д. В музеї «Чорнобиль»


Скачати 90.81 Kb.
НазваУрок енергозбереження в Українському національному музеї “Чорнобиль”для учнів 5-Б класу на тему: “Енергія і суспільство” 19. 04. Учні 5-Б класу (22 чол.), класний керівник Натальченко О. Д. В музеї «Чорнобиль»
Дата20.05.2013
Розмір90.81 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Туризм > Урок
Звітність за Проектом «Енергоефективні школи»

по СЗШ № 242 Подільського району м. Києва

15.04 - 30.04.2013 року



з/п

Назва заходу

Дата

Учасники

Стислий опис заходу



Екскурсія учнів 5-Б класу до Українського національного музею «Чорнобиль»

19.04

Учні 5-Б класу

(22 чол.), класний керівник

Натальченко О.Д.

На екскурсії до музею «Чорнобиль» учні дізналися про найбільшу техногенну катастрофу в історії людства



Презентація екскурсії учнів 5-Б класу в музей “Чорнобиль”додається до звіту окремим файлом



Урок енергозбереження

в Українському національному музеї “Чорнобиль”для учнів 5-Б класу на тему: “Енергія і суспільство”


19.04.

Учні 5-Б класу

(22 чол.),

класний керівник Натальченко О.Д.

В музеї «Чорнобиль» працівниками був проведений урок «Енергія і суспільство» для учнів 5-Б класу (за попередньою домовленістю)



Презентація уроку енергозбереження в музеї “Чорнобиль” на тему: “Енергія і суспільство”для учнів 5-Б класу додається до звіту окремим файлом



Екскурсія учнів 6-Б та 7-А класів до музею «Дім природи»

26.04.

Учні 6-Б класу

(18 чол.) та 7-А класу (19 чол.), класні керівники Чорна Є.П та Журавель О.В.


Учні 7-А і 6-Б класів відвідали музей «Дім природи». Учні поширили знання з географії, біології, хімії. Зрозуміли, що природні ресурси вичерпні і різноманітні, їх потрібно ефективно використовувати та берегти.





Виставка – конкурс поробок із природного матеріалу та відходів

16.04

Учні 5-А класу

(28 чол.), класний керівник Тищенко Т.М.

Розуміючи важливість збереження всіх ресурсів нашої Землі, учні виготовляли різноманітні поробки з природного матеріалу, що не шкодить навколишньому середовищу, або з відходів: пластинок, шкарпеток, пластикових склянок та використаних лампочок.





Розробка правил, яких слід дотримуватися для збереження енергії вдома

22.04

Учні 5-А класу (28 чол.), класний керівник Тищенко Т.М.

Розглянувши на виховній годині всі заходи по енергозбереженню та енергоефектовності, що були проведені в школі, учні вирішили розробити правила збереження енергії вдома





Екскурсія учнів 4-А класу в музей сучасної науки і техніки «Експерементаріум»

19.04

Учні 4-А класу (23 чол.), класовод Берднікова О.Б.

Ознайомлення учнів з використанням енергії в побуті, господарстві, усвідомлення необхідності її збереження





Екскурсія учнів 10-А класу на науково-дослідницьку базу Інституту відновлювальної енергетики НАН України в ботанічному саду ім. Гришка.

23.04.

Учні 10-А класу

(21 чол.), викладач факультативу Тищенко Т.М.

Учні 10-А класу відвідали науково-дослідницьку базу Інституту відновлювальної енергетики НАН України в ботанічному саду ім. Гришка. Науковці інституту розповіли учням про сучасні види джерел альтернативної енергії, показали як їх застосовують на практиці для нагрівання води, опалювання приміщень та вироблення екологічно чистої енергії.





Показ презентації учениці 10-А класу Атружби Катерини на тему: «Енергозбереження. Побутові відходи»

29.04

Учні 10-А класу

(21 чол.),

класний керівник Толочко О.А.

На виховній годині в 10-А класі був проведений показ презентації учениці 10-А класу Атружби Катерини на тему: «Енергозбереження. Побутові відходи»

Презентація учениці 10-А класу Атружби Катерини на тему: «Енергозбереження. Побутові відходи» додається до звіту окремим файлом



Усні розповіді першокласників «Що я роблю для того, щоб заощадити світло, воду, тепло»

19.04

Учні 1-А (25 чол.) та 1-Б (24 чол.),

класоводи Покровська О.Ю., Клещева М.П.

Усні розповіді дітей «Що я роблю для того, щоб заощадити світло, воду, тепло». Учні уявляли себе науковцями.





Екскурсія учнів 2-А, 2-Б та 2-В класів до водно-інформаційного центру «Музей води»

18.04

Учні 2-А, 2Б і 2-В класів (45), класоводи Шкуринська Г.В., Михайленко Л.М., Полуда В.М.

Ознайомлення учнів з бережливим ставленням до водних ресурсів





Створення електронних малюнків на тему «Енергозбереження» на уроках інформатики (комп’ютерної графіки)

18.04

Учні 10-А класу (21 чол.), вчитель інформатики Литвин К.А.

Учні створюють електронні малюнки на тему «Енергозбереження»





Агітбригада учнів СЗШ № 242 з агітацією з енергозбереження в м. Одеса (Пассаж, ж/д вокзал)

20-21.04

Учні 9-А класу (25 чол.), класний керівник Литвин К.А., заст. директора з НВР Литвин Г.М.

Проведена агітаційна робота учнями 9-А у м. Одеса за збереження енергоресурсів, заощадження коштів. Пропаганда проекту Програми «Енергоефективні школи».





Екскурсія учнів 7-Б, 8-А та 8-Б класів на ТЕЦ-6 м. Києва та висвітлення вражень від екскурсії на шкільному сайті http://school242.elitno.net/energo.htm

16.04

Учні 7-Б (15 чол.), 8-А (13 чол.) та 8-Б (13чол.) класів, класні керівники Саркісова Ю.А., Хіленко Л.М., Романенко І.В. та викладач факультативу Тищенко Т.М.

Під час екскурсії учнів 7-Б, 8-А та 8-Б класів на ТЕЦ-6 м. Києва учні дізналися про роботу теплоелектроцентралу

Фотозвіт та враження учнів СЗШ № 242 Подільського району м. Києва
про екскурсію на ТЕЦ-6 додаються до звіту окремим файлом




Агітбригада з агітацією з енергозбереження в Дитячій поліклініці № 2 м. Києва Подільського району

26.04.

Учні 9-А класу (25 чол.), класний керівник Литвин К.А., заст. директора з НВР Литвин Г.М., медична сестра школи Макарова В.М.

Проведена агітаційна робота учнями 9-А класу серед жителів мікрорайону Виноградар, відвідувачів дитячої поліклініки №2 м. Києва за збереження енергоресурсів, заощадження коштів





Агітація майбутніх першокласників та їх батьків на тему енергозбереження, енергоефективності під час презентації школи

23.04

Майбутні першокласники та їх батьки (25 чол.), класоводи 1-4 класів

Виступ учителів щодо залучення батьків і дітей до економного використання вдома і в школі світла, тепла, води. Пропаганда проекту Програми.





Зняття показників лічильників електроенергії

19.04

22.04

26.04

29.04

Бестіянець В.Ю.

Моніторинг використання електроенергії по школі



Проведення занять факультативу «Основи теплопостачання та тепло-збереження» для учнів 7 класів

22.04,

29.04

Учні 7-х класів

(25 чол.), викладач факультативу Тищенко Т.М.

Заняття проведені згідно програми факультативу «Основи теплопостачання та теплозбереження» для учнів 6-8 класів



Висвітлення нових ідей щодо збереження енергії шляхом викладення на інформаційних ресурсах

http://school242.elitno.net/energo.htm

25.04

Учні та працівники школи (30 чол.)

Висвітлення нових ідей щодо збереження енергії



Захист рефератів з тематики енергозбереження та енергоефективності в 9-Б класі

23.04.

Учні 9-Б класу (22 чол.), класний керівник Кучмій А.А.

Прослухали та обговорили повідомлення учнів 9-Б класу Коробка Б. та Беззубенка Д. про актуальність питання енергозбереження та шляхи досягнення енергоефективності

Презентація захисту рефератів з тематики енергозбереження та енергоефективності в 9-Б класі додається до звіту окремим файлом



Симпозіум «Енергетика та енергозбереження» в 9-Б класі


16.04.

Учні 9-Б класу (22 чол.), класний керівник Кучмій А.А.

Мета симпозіуму: ознайомлення учнів з особливостями та

розвитком енергетики; розвиток

практичних навичок з проблем енергетики; вміти знаходити шляхи їх вирішення; виховувати бережливе ставлення до природних ресурсів та формувати в учнів риси справжніх господарів країни



Презентація симпозіуму «Енергетика та енергозбереження» в 9-Б класі

додається до звіту окремим файлом



Виступ агітбригади «Джерельце»

30.04.

Учні 5-А класу

(10 чол.), керівник театрального гуртка школи

Кучмій А.А.

Формування в учнів нової свідомості щодо відношення до енергоресурсів. Пропаганда ефективності використання енергоресурсів, дбайливого ставлення до природи, розвиток творчих здібностей.



Схожі:

Конкурс «Класний керівник – 2010» Слайд 1
Я – Солодченко Ліана Іванівна, класний керівник 6-Б класу школи №29. Сьогодні я хочу представити вам свій досвід роботи
Вдячні славетній землячці
Ами Олени Пчілки учні та вчителі відвідали Волинську обласну універсальну бібліотеку імені Олени Пчілки, побували у музеї-садибі...
ЧОРНОБИЛЬ
Пам’ятай Чорнобиль. Урок пам’яті, присвячений 25-й річниці Чорнобильської трагедії / Автори-упорядники: В. Кудін, М. Онищук, В. Семенець....
Конспект практичного заняття №3 з вступу до історії України для 5 класу на тему
Мета : на основі зібраних в музеї історії села Михля матеріалів, показати ба- гату та різнобарвну історію нашого краю; виховувати...
СПИСО К учнів 1-А класу ЗОШ І-ІІІ ст. №6 м. Славути на 2012-2013...

Роль особистості класного керівника у формуванні виховної системи класу
Організатором діяльності учнів у класі, координатором виховних впливів на учня є класний керівник. Саме він безпосередньо взаємодіє...
Педагогічна адаптація учнів 5-го класу
Для розв'язання цих завдань необхідно ураховувати психологічні особливості 10-11 річних школярів, рівень пізнавальної діяльності,...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Мета: виховання в дітей патріотизму, поваги до людей, які врятували...
ВЕДУЧА. Чорнобиль… Це назва невеликого районного центру, що знаходиться в 130 км від Києва. В історію Чорнобиль увійшов назавжди...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка