Конкурс «Класний керівник – 2010» Слайд 1


Назва Конкурс «Класний керівник – 2010» Слайд 1
Дата 12.04.2013
Розмір 63 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Інформатика > Конкурс
ПРЕЗЕНТАЦІЯ

на міський конкурс «Класний керівник – 2010»
Слайд 1.

Доброго дня всім.

Я – Солодченко Ліана Іванівна, класний керівник 6-Б класу школи № 29. Сьогодні я хочу представити вам свій досвід роботи.

За фахом я вчитель математики. На педагогічній ниві працюю 21 рік, з них 15 - на посаді класного керівника.
Слайд 2.

Мої теперішні шестикласники – це третій мій випуск.
Слайд 3.

У роботі класного керівника керуюсь кредом: не вести дітей за собою, а навчити їх самостійно вести себе по життю.

Тому працюю над проблемою «Створення виховного середовища, що сприяє формуванню соціальної та моральної компетентності школярів».
Слайд 4.

Відповідно до особистісно орієнтованої спрямованості виховання, в центрі виховного процесу ставлю особистість. На її виховання впливає соціальний простір, а також включення її у різні види діяльності, що сприяє формуванню у них ціннісного ставлення до самої себе та навколишнього світу.
Слайд 5

Відповідно до нової програми виховання, планую та організовую свою роботу за основними змістовими лініями.

Наприклад: саміт «Не стань жертвою торгівлі людьми», захід до Дня боротьби із СНІДом, інтелектуальні конкурси, .....
Слайд 6.

Моя система виховної роботи з класом ґрунтується на:

  • гуманістичній спрямованості виховного процесу;

  • організації життя колективу на засадах демократизму, самоврядування;

  • залученні учнів до різноманітної творчої та соціально значимої діяльності;

  • психолого-педагогічному супроводі виховання та розвитку дітей.



Слайд 7.

Як класний керівник, працюю над виявленням та розвитком індивідуальних здібностей моїх учнів, заохочую їх до занять у різних гуртках, секціях, клубах як у школі, так і за її межами.

Є серед моїх учнів призери міського, обласного та всеукраїнського рівня із танців, плавання, футболу, шахів.
Слайд 8.

Як і всі діти, вони дуже різні і кожен з них особливий. Кожного стараюсь приймати таким, яким він є, у кожному намагаюсь побачити, насамперед, позитивні якості.


Слайд 9.

У своїй роботі як класний керівник прагну створити умови для виявлення найвищих людських якостей, спираюся на закони виховання за В.А. Сухомлинським:

  • радості: геть нудьгу, посмішка на обличчях дорослих і дітей;

  • краси: будь красивим сам і бережи красу навколо;

  • доброти: будь чуйним і уважним до людей;

  • працьовитості: працюй сам і поважай працю інших людей;

  • дружби: хочеш мати друга – будь ним;

  • поваги: якщо хочеш, щоб тебе поважали, – поважай інших;

  • ввічливості: кожний твій вчинок відображається на інших людях; не забувай, що поряд з тобою людина;

  • відповідальності: кожний повинен бачити наслідки своїх вчинків і відповідати


Слайд 10.

У своїй роботі використовую різні виховні технології, надаю перевагу:

  • колективній творчій діяльності

  • технології педагогічної підтримки

  • інтерактивним технологіям

  • тренінгам

  • проектній технології


Хочу детальніше зупинитися на використанні у практиці моєї роботи методу проектів. Вважаю проектну технологію однією з найбільш перспективних, що сприяють формування в учнів життєвих компетентностей, зокрема навичок соцільної активності.
Слайд 11.

Ще з попереднім моїм випуском ми започаткували благодійний проект «Незрячі потребують твоєї допомоги», який став загальношкільним і у міському конкурсі молодіжних проектів зайняв І місце.
Слайд 12.

У 2008р. мої нові учні – п′ятикласники виявили бажання продовжити роботу над благодійним проектом і навіть його розширили.
Слайд 13.

Для реалізації проекту була створена волонтерська група «Доброчинці». Члени групи налагодили тісну співпрацю із вихованцями та викладачами школи-інтернату для дітей з наслідками ДЦП та школи для сліпих та слабозорих. Ми виробили правила роботи нашої групи, склали план роботи на 5 років. (Все детально викладено і описано в окремій папці).

Метою нашої роботи є надання людям з особливими потребами матеріальної допомоги та соціальної допомоги.
Слайд 14.

У рамках свого проекту у листопаді 2008р. ми зустрілися з учнями та викладачами школи для сліпих та слабозорих, під час якої познайомились ближче та дізнались про проблеми цих людей.
Слайд 15.

Крім школи для незрячих, ми налагодили зв’язок із школою-інтернатом для дітей з ДЦП. У листопаді 2008р. учні нашого класу побували там з виставою «Дивосвіт казок Богдана Лепкого». Після вистави ми ближче познайомились з учнями 6 класу цієї школи, поспілкувались з ними. Хворі на ДЦП мало спілкуються із учнями звичайних шкіл, здоровими дітьми, а для них мати друзів за межами своєї школи теж дуже важливо.

Слайд 16.

Учні та батьки нашого класу були одними з найактивніших учасників благодійного ярмарку в рамках шкільного Дня Доброчинності, метою якого було зібрати кошти для придбання спеціального письмого приладдя для незрячих.
Слайд 17.

Кожного року ми з учнями напередодні свята Миколая відвідуємо наших друзів із цих спеціальних закладів, приносимо їм подарунки (солодощі, іграшки, книжки) .
Слайд 18.

Крім того, в рамках акції «Подаруй книжку» ми подарували дітям-інвалідам з школи ДЦП багато цікавої дитячої літератури.

А в лютому наші волонтери не забувають привітати своїх друзів із днем Святого Валентина.
Слайд 19.

2 вересня 2009 р. ми побували на Святі першого дзвоника у школі для сліпих та слабозорих і привітали учнів та викладачів з початком навчального року.
Слайд 20.

Крім того, волонтери класу неодноразово відвідували і надавали допомогу незрячій вчительці Євгенії Михайлівні Чехуновій, яка має звання «заслуженої вчительки України».
Слайд 21.

Проводимо ми і спільні заходи. Так, разом з учнями 6 класу школи-інтернату для дітей з наслідками ДЦП та викладачами цієї школи ми організували театралізоване дійство «Тарасовими шляхами».
Слайд 22.

Минулого року ми започаткували Алею Дружби – разом з учнями школи ДЦП посадили біля нашої школи алею із саджанців кленів.
Слайд 23.

Роботу над проектом висвітлюємо у засобах масової інформації : газетах «20 хвилин», «Свобода», ТТБ, ТВ-4.
Слайд 24.

Наш класний проект ще триває. Ми хочемо, щоб люди з особливими потребами не відчували себе одинокими, забутими, допомогти їм своєю підтримкою, дружбою, розумінням.

А для учнів класу цей проект має важливе значення ще й тому, що вчить чуйності, милосердя, толерантності. А ще, працюючи над проектом, вони вчаться бути активними громадянами, брати участь у суспільному житті, цікавитись і допомагати тим, хто живе поруч з нами і потребує підтримки.
Слайд 25.

Важливу роль у процесі формування дружного і активного класного колективу вбачаю в організації спільного дозвілля. Це - тематичні розважальні вечірки, спільні прогулянки вихідного дня, відвідування театрів, кінозалу, ковзанки, боулінгклубу, різноманітні екскурсії.

Ми ведемо фотолітопис свого класу. (показати фотоальбом)
Слайд 26.

Соціальна активність учнів формується в ході залучення дітей до різноманітних справ та заходів. Мої учні – постійні і активні учасники та призери загальношкільних конкурсів, змагань, виставок.

Слайд 27.

Але, напевне, найвагомішою перемогою моїх учнів є перемога в телевізійному конкурсі «Вчителько моя». Мої учні самостійно приготувати і відвезти у студію фотогазету про наш клас, де були фотографії з життя 6-б та твори про мене як вчителя. Для мене було дуже приємною несподіванкою, коли у День вчителя до класу завітала знімальна група ТВ-4 з вітаннями і подарунками.
Слайд 28.

Одним із важливих чинників створення виховного простору, який сприяє формуванню соціальних компетентностей учнів, є робота учнівського самоврядування.

Ви бачите модель учнівського самоврядування, яка склалась у нашому класі.
Слайд 29.

Важливу увагу приділяю індивідуальній роботі з учнями.
Слайд 30.

Одним із найактуальніших напрямів роботи класного керівника є налагодження ефективної співпраці з батьківською громадськістю.

Моя система роботи з батьками включає такі напрямки:

  • вивчення виховного потенціалу сімей;

  • підвищення рівня педагогічної культури батьків;

  • безпосереднє залученню батьків до навчально-виховного процесу;

  • вироблення єдиного виховного впливу на дитину з боку батьків і школи.


Слайд 31.

Щоб активніше залучити батьків до процесу виховання, практикую поряд із традиційними інноваційні форми роботи. Для прикладу, на підсумкових батьківських зборах проводжу мультимедійні презентації роботи класу (з використанням фото-, відеоматеріалів).

Залучаю батьків до навчально-виховного процесу. Батьки надають допомогу в організації класних заходів, реалізації благодійного проекту, місячнику благоустрою, екскурсіях.
Слайд 32-33.

Своїми напрацюваннями ділюся з іншими. Розробки моїх виховних заходів можна знайти у цих методичних посібниках.
Слайд 34.

Вважаю, що вчитель повинен виховувати не тільки повчаннями, але й власним прикладом.

...............................

Схожі:

Класний керівник. Зміст, форма і структура плану виховної роботи...
При плануванні виховної діяльності класний керівник поряд із визначенням цілей, форм і способів виховання учнів намагається знайти...
КОНКУРС „КЛАСНИЙ КЕРІВНИК 2001” Маркович Олена Анатоліївна
Сім'я Родина Ці слова, мабуть, святі для кожного з нас. Святі тому, що в житті кожної людини сім'я займає особливе місце, є основою...
СПИСО К учнів 1-А класу ЗОШ І-ІІІ ст. №6 м. Славути на 2012-2013...

«Класний керівник – 2012» Н. А. Гайченко
Особисті якості: комунікабельна, доброзичлива людина з високим рівнем загальної і педагогічної культури
7- Б клас, Класний керівник КривопустЛ. Ю
Виховувати любов до рідного краю, національних традицій, дбайливе ставлення до навколишнього світу
Нашої години спілкування
АВТОР: ДАНЬКО НАТАЛІЯ ІЛЛІВНА, учитель англійської мови, класний керівник Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею
Характеристика групи №46
У 46 групі навчається 25 учень, всі хлопці. Вік дітей 15-17 років. Класний керівник Моргун Роман Володимирович
Вознесенський професійний аграрний ліцей Класний керівник Ларіонова О. М. Мета
України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу
Класний керівник: Волченко Майя Миколаївна Мета
Обладнання: плакат «Я обираю здоров’я»; ілюстрації, що пропагують здоровий спосіб життя; пакети завдань для команд
Класний керівник ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
У забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка