|
Скачати 63 Kb.
|
ПРЕЗЕНТАЦІЯ на міський конкурс «Класний керівник – 2010» Слайд 1. Доброго дня всім. Я – Солодченко Ліана Іванівна, класний керівник 6-Б класу школи № 29. Сьогодні я хочу представити вам свій досвід роботи. За фахом я вчитель математики. На педагогічній ниві працюю 21 рік, з них 15 - на посаді класного керівника. Слайд 2. Мої теперішні шестикласники – це третій мій випуск. Слайд 3. У роботі класного керівника керуюсь кредом: не вести дітей за собою, а навчити їх самостійно вести себе по життю. Тому працюю над проблемою «Створення виховного середовища, що сприяє формуванню соціальної та моральної компетентності школярів». Слайд 4. Відповідно до особистісно орієнтованої спрямованості виховання, в центрі виховного процесу ставлю особистість. На її виховання впливає соціальний простір, а також включення її у різні види діяльності, що сприяє формуванню у них ціннісного ставлення до самої себе та навколишнього світу. Слайд 5 Відповідно до нової програми виховання, планую та організовую свою роботу за основними змістовими лініями. Наприклад: саміт «Не стань жертвою торгівлі людьми», захід до Дня боротьби із СНІДом, інтелектуальні конкурси, ..... Слайд 6. Моя система виховної роботи з класом ґрунтується на:
Слайд 7. Як класний керівник, працюю над виявленням та розвитком індивідуальних здібностей моїх учнів, заохочую їх до занять у різних гуртках, секціях, клубах як у школі, так і за її межами. Є серед моїх учнів призери міського, обласного та всеукраїнського рівня із танців, плавання, футболу, шахів. Слайд 8. Як і всі діти, вони дуже різні і кожен з них особливий. Кожного стараюсь приймати таким, яким він є, у кожному намагаюсь побачити, насамперед, позитивні якості. Слайд 9. У своїй роботі як класний керівник прагну створити умови для виявлення найвищих людських якостей, спираюся на закони виховання за В.А. Сухомлинським:
Слайд 10. У своїй роботі використовую різні виховні технології, надаю перевагу:
Хочу детальніше зупинитися на використанні у практиці моєї роботи методу проектів. Вважаю проектну технологію однією з найбільш перспективних, що сприяють формування в учнів життєвих компетентностей, зокрема навичок соцільної активності. Слайд 11. Ще з попереднім моїм випуском ми започаткували благодійний проект «Незрячі потребують твоєї допомоги», який став загальношкільним і у міському конкурсі молодіжних проектів зайняв І місце. Слайд 12. У 2008р. мої нові учні – п′ятикласники виявили бажання продовжити роботу над благодійним проектом і навіть його розширили. Слайд 13. Для реалізації проекту була створена волонтерська група «Доброчинці». Члени групи налагодили тісну співпрацю із вихованцями та викладачами школи-інтернату для дітей з наслідками ДЦП та школи для сліпих та слабозорих. Ми виробили правила роботи нашої групи, склали план роботи на 5 років. (Все детально викладено і описано в окремій папці). Метою нашої роботи є надання людям з особливими потребами матеріальної допомоги та соціальної допомоги. Слайд 14. У рамках свого проекту у листопаді 2008р. ми зустрілися з учнями та викладачами школи для сліпих та слабозорих, під час якої познайомились ближче та дізнались про проблеми цих людей. Слайд 15. Крім школи для незрячих, ми налагодили зв’язок із школою-інтернатом для дітей з ДЦП. У листопаді 2008р. учні нашого класу побували там з виставою «Дивосвіт казок Богдана Лепкого». Після вистави ми ближче познайомились з учнями 6 класу цієї школи, поспілкувались з ними. Хворі на ДЦП мало спілкуються із учнями звичайних шкіл, здоровими дітьми, а для них мати друзів за межами своєї школи теж дуже важливо. Слайд 16. Учні та батьки нашого класу були одними з найактивніших учасників благодійного ярмарку в рамках шкільного Дня Доброчинності, метою якого було зібрати кошти для придбання спеціального письмого приладдя для незрячих. Слайд 17. Кожного року ми з учнями напередодні свята Миколая відвідуємо наших друзів із цих спеціальних закладів, приносимо їм подарунки (солодощі, іграшки, книжки) . Слайд 18. Крім того, в рамках акції «Подаруй книжку» ми подарували дітям-інвалідам з школи ДЦП багато цікавої дитячої літератури. А в лютому наші волонтери не забувають привітати своїх друзів із днем Святого Валентина. Слайд 19. 2 вересня 2009 р. ми побували на Святі першого дзвоника у школі для сліпих та слабозорих і привітали учнів та викладачів з початком навчального року. Слайд 20. Крім того, волонтери класу неодноразово відвідували і надавали допомогу незрячій вчительці Євгенії Михайлівні Чехуновій, яка має звання «заслуженої вчительки України». Слайд 21. Проводимо ми і спільні заходи. Так, разом з учнями 6 класу школи-інтернату для дітей з наслідками ДЦП та викладачами цієї школи ми організували театралізоване дійство «Тарасовими шляхами». Слайд 22. Минулого року ми започаткували Алею Дружби – разом з учнями школи ДЦП посадили біля нашої школи алею із саджанців кленів. Слайд 23. Роботу над проектом висвітлюємо у засобах масової інформації : газетах «20 хвилин», «Свобода», ТТБ, ТВ-4. Слайд 24. Наш класний проект ще триває. Ми хочемо, щоб люди з особливими потребами не відчували себе одинокими, забутими, допомогти їм своєю підтримкою, дружбою, розумінням. А для учнів класу цей проект має важливе значення ще й тому, що вчить чуйності, милосердя, толерантності. А ще, працюючи над проектом, вони вчаться бути активними громадянами, брати участь у суспільному житті, цікавитись і допомагати тим, хто живе поруч з нами і потребує підтримки. Слайд 25. Важливу роль у процесі формування дружного і активного класного колективу вбачаю в організації спільного дозвілля. Це - тематичні розважальні вечірки, спільні прогулянки вихідного дня, відвідування театрів, кінозалу, ковзанки, боулінгклубу, різноманітні екскурсії. Ми ведемо фотолітопис свого класу. (показати фотоальбом) Слайд 26. Соціальна активність учнів формується в ході залучення дітей до різноманітних справ та заходів. Мої учні – постійні і активні учасники та призери загальношкільних конкурсів, змагань, виставок. Слайд 27. Але, напевне, найвагомішою перемогою моїх учнів є перемога в телевізійному конкурсі «Вчителько моя». Мої учні самостійно приготувати і відвезти у студію фотогазету про наш клас, де були фотографії з життя 6-б та твори про мене як вчителя. Для мене було дуже приємною несподіванкою, коли у День вчителя до класу завітала знімальна група ТВ-4 з вітаннями і подарунками. Слайд 28. Одним із важливих чинників створення виховного простору, який сприяє формуванню соціальних компетентностей учнів, є робота учнівського самоврядування. Ви бачите модель учнівського самоврядування, яка склалась у нашому класі. Слайд 29. Важливу увагу приділяю індивідуальній роботі з учнями. Слайд 30. Одним із найактуальніших напрямів роботи класного керівника є налагодження ефективної співпраці з батьківською громадськістю. Моя система роботи з батьками включає такі напрямки:
Слайд 31. Щоб активніше залучити батьків до процесу виховання, практикую поряд із традиційними інноваційні форми роботи. Для прикладу, на підсумкових батьківських зборах проводжу мультимедійні презентації роботи класу (з використанням фото-, відеоматеріалів). Залучаю батьків до навчально-виховного процесу. Батьки надають допомогу в організації класних заходів, реалізації благодійного проекту, місячнику благоустрою, екскурсіях. Слайд 32-33. Своїми напрацюваннями ділюся з іншими. Розробки моїх виховних заходів можна знайти у цих методичних посібниках. Слайд 34. Вважаю, що вчитель повинен виховувати не тільки повчаннями, але й власним прикладом. ............................... |
Класний керівник. Зміст, форма і структура плану виховної роботи... При плануванні виховної діяльності класний керівник поряд із визначенням цілей, форм і способів виховання учнів намагається знайти... |
КОНКУРС „КЛАСНИЙ КЕРІВНИК 2001” Маркович Олена Анатоліївна Сім'я Родина Ці слова, мабуть, святі для кожного з нас. Святі тому, що в житті кожної людини сім'я займає особливе місце, є основою... |
СПИСО К учнів 1-А класу ЗОШ І-ІІІ ст. №6 м. Славути на 2012-2013... |
«Класний керівник – 2012» Н. А. Гайченко Особисті якості: комунікабельна, доброзичлива людина з високим рівнем загальної і педагогічної культури |
7- Б клас, Класний керівник КривопустЛ. Ю Виховувати любов до рідного краю, національних традицій, дбайливе ставлення до навколишнього світу |
Нашої години спілкування АВТОР: ДАНЬКО НАТАЛІЯ ІЛЛІВНА, учитель англійської мови, класний керівник Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею |
Характеристика групи №46 У 46 групі навчається 25 учень, всі хлопці. Вік дітей 15-17 років. Класний керівник Моргун Роман Володимирович |
Вознесенський професійний аграрний ліцей Класний керівник Ларіонова О. М. Мета України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу |
Класний керівник: Волченко Майя Миколаївна Мета Обладнання: плакат «Я обираю здоров’я»; ілюстрації, що пропагують здоровий спосіб життя; пакети завдань для команд |
Класний керівник ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА У забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів |