|
Скачати 183.61 Kb.
|
Дидактичні матеріали Завдання для перевірки знань, умінь та навичок учнів з теми «Природні зони Південної Америки» 1.«Третій зайвий»
2.«Вірю - не вірю» 1. Чи вірите ви, що Південна Америка має такі ж природні зони як і Африка?
5. Чи вірите ви, що Патагонія – єдина в світі зона пустель помірного поясу, що виходить до узбережжя океану? 6. Чи вірите ви, що тваринний світ Анд досить бідний? 3.«Експрес --тести» 1. Яка з природних зон Південної Америки відсутня в Африці? а) савана; б) степ; в) вологі екваторіальні ліси; г) пустелі. 2. Сельвою у Південній Америці називають: а) вологі екваторіальні ліси; б) савани; в) рідколісся; г) степи. 3. Серед названих рослин тільки у Південній Америці існують: а) орхідеї; б) фікуси; в) вікторія-регіяг) кактуси. 4. Лами — це тварини, що водяться у: а) вологих екваторіальних лісах; б) на Бразильському плоскогір’ї; в) в Андах; г) в Атакамі. 5. Парамос — це: а) гірські луки в Андах; б) степи Південної Америки; в) напівпустелі; г) тварина. 6.Трав’яні степи Південної Америки носять назву: а)гілея; б)льянос ; в) пампа; г)савана. 7.Представниками тваринного світу саван Південної Америки є: а)антилопи, зебри, бегемоти, терміти; б)тапіри, мурахоїди, терміти, броненосці; в)жирафи, носороги, свині-пекарі, тапіри; г)гуанако, очковий ведмідь, лама, шиншила. 8.Найнижчий висотний пояс в екваторіальних Андах — це: а)вологі ліси; б) гіркі ліси; в)високогірні луки; г) криволісся. 9.Культурні рослини, що походять з Південної Америки: а)картопля, чай, кава, какао; б)кукурудза, томат, картопля, бавовник; в)капуста, виноград, цибуля, морква; г)лимон, рис, апельсин, огірок. 4.Установіть відповідність 1. Установіть відповідність між географічним об’єктом та основною причиною його утворення, формування: А. Пустеля 1. Знаходження у субекваторіальному клі- Атакама. матичному поясі. Б. Сельва. 2. Положення в екваторіальному клі матичному поясі. В. Пампа 3. Прогин у платформі. Г. Кампос 4. Наявність холодної течії. 5. Положення в помірному кліматичному поясі. 2. Розподіліть наведених представників рослинного й тваринного світу Південної Америки за зонами їх розповсюдження: А. Сельвас. 1. Кебрачо, деревовидні кактуси, свині-пекарі, бро- неносці, тапіри. Б. Савана 2. Ковили, дике просо, пампасова трава, лама, нутрія. В. Пампа. 3. Гевея, динне дерево, сейба, анаконда, ягуар, колібрі. Г. Атакама. 4. Чілійські кедри, кипарис, очковий ведмідь, вікунья, лама. 5. Кактуси, віскаша, злакові, подушкоподібні чагарники. 3.Установіть відповідність між ґрунтами та природною зоною їх розповсюдження: А.Червоні та червоно-коричневі. 1. Вологі екваторіальні ліси. Б.Червоно-жовті ферралітні. 2. Савани та рідколісся. В. Червонясто-чорні. 3.Трав’яні степи. Г.Сіроземи та бурі. 4. Антарктичні пустелі. 5. Напівпустелі та пустелі. 5.«Пляшкова пошта» Потрібно розшифрувати записки, що потрапили до нас із пляшковою поштою. Вони довгий час були у воді і трохи пошкодилися й невідомо про яку природну зону Південної Америки розповідається в кожній з них. Визначте природну зону й заповніть пропуски у тексті.
5. Характерна риса материка – наявність труднопрохідних вологих вічнозелених ... . Називають їх тут ... . У них ростуть такі дерева, як сейба, ..., ..., дерево какао, ліани. Багатий і тваринний світ: анаконда, ягуар, …., …., колібрі. 6. «Географічний крос» Мініатюрний любитель нектару з вишуканим оперенням (Колібрі). Тварина — «танк» (Броненосець). Тварина, що «носить окуляри» (Очковий ведмідь). «Найледачіша» тварина світу (Лінивець). Плямистий мисливець (Ягуар). Власник надзвичайно великого та яскравого дзьоба (Тукан). Найбільша й найбарвистіша з папуг (Ара). Дерево, що дає природний каучук (Гевея). Рослина — «окупант» тропічних водойм (Водяний гіацинт). Найвища пальма сельви (Сейба). Дерево-« шоколадка » (Какао). Гігантський кактус (Цереус). Сосна-« канделябр » (Араукарія). Рослина — вишукана окраса лісів Амазонії (Орхідея). «Мексиканка», Що добре себе почуває на рівнинах Оріноко (Кава). Рослина Амазонки — гігантське латаття (Вікторія регія). Рослина, що подарувала світу один з найсмачніших плодів — великий, соковитий, солодкий, з вишуканим неперевершеним ароматом (Ананас). Дерево — «зламай сокиру» (Кебрачо). 7. Ребус «Південна Америка»
8.За наведеними ознаками вкажіть поняття, що стосується природних зон Південної Америки.
9.«Географічний тренінг» 1.Побудуйте логічні ланцюжки, що відображували б зміни природних комплексів Бразільеького плоскогір’я, Анд, Ла-Платської низовини. (Приклад. Амазонія сприятливий клімат вирубка лісів, створення пасовиськ, плантацій кави, цукрової тростини, бавовнику знищення сельви.) 2.Порівняйте набір природних компонентів (ґрунти, рослинний і тваринний світ) зони саван і рідколісь в Африці, Австралії, Південній Америці. Відповідь надайте у вигляді таблиці. Використані джерела:
|
Дидактичні матеріали Завдання для перевірки знань, умінь та навичок... Завдання для перевірки знань, умінь та навичок учнів з теми «Внутрішні води Південної Америки» |
Завдання для перевірки знань, умінь, навичок учнів до вивченої теми «Який сьогодні бо Христос в Давидовім для місті народився вас Спаситель є Господь» |
Завдання для перевірки знань, умінь, навичок учнів до вивченої теми «Який сьогодні бо Христос в Давидовім для місті народився вас Спаситель є Господь» |
Завдання для перевірки знань, умінь, навичок учнів до вивченої теми: «Добро і зло» З’днай колонки сонечка та місяця, отримаєш поради про те, як бути доброю людиною |
Урок №30 Дата: ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ. ІСТОРІЯ ВІДКРИТТЯ Й ДОСЛІДЖЕННЯ... Південної Америки; забезпечити розуміння особливостей географічного положення Південної Америки; удосконалити практичні вміння та... |
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок Мета. Узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів з теми „Арифметична і геометрична прогресії”. Розширити кругозір учнів.... |
Урок узагальнення та систематизації отриманих знань, умінь та Перевірити і встановити рівень оволодіння учнями основами знань, умінь та навичок з теми |
ПРОГРАМНІ ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ, УМІНЬ I НАВИЧОК СТУДЕНТІВ (ІСПИТ) |
Методи оцінки знань умінь і навичок учнів на уроках біології Перевірка та оцінка знань, умінь і навичок учнів є важливим структурним компонентом процесу навчання та відповідно до принципів систематичності,... |
Тема. Контрольна робота з теми: Системне програмне забезпечення Мета Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички. Виховувати сучасну людину,... |