Урок з курсу «Я і Україна. Громадянська освіта» Тема. Твоя країна Україна, і ти її громадянин


Скачати 44.54 Kb.
НазваУрок з курсу «Я і Україна. Громадянська освіта» Тема. Твоя країна Україна, і ти її громадянин
Дата18.11.2013
Розмір44.54 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Спорт > Урок
Урок з курсу

«Я і Україна. Громадянська освіта»

Тема. Твоя країна – Україна, і ти – її громадянин.

Господарська діяльність людей у селах.

Мета: познайомити дітей з різними галузями господарства в Україні; повторити матеріал про корисні копалини ; дізнатися, які види промисловості розвинуті в Україні; з’ясувати, якою господарською діяльністю займаються люди у селах; вчити співпрацювати у групах; працювати на спільний результат; вислуховувати одне одного; розвивати системне мислення.

Хід уроку

  1. Організація класу.

    1. Автотренінг

  • Я учень, я ходжу до школи,

Мене навчають вчитись,

Я хочу все знати.


    1. Реклама уроку ( яким має бути урок)

  • А щоб наш урок був гарним, цікавим, змістовним, продуктивним, якими ви бажаєте бути на уроці?

(активними, уважними, розумними)

  • Тому давайте побажаємо одне одному чогось приємного.

Я всміхаюсь сонечку .

Здраствуй, золоте!

Я всміхаюсь квіточці.

Хай вона росте!

Я всміхаюсь дощику.

Лийся , мов з відра.

Друзям усміхаємось.

Зичим їм добра.


  • Тож поверніться одне до одного й подаруйте посмішку. Сьогодні ми з вами знову зустрілись на уроці громадянства.


II.Перевірка домашнього завдання

  1. Що в Україні най-, най-? ( Повідомлення учнів)

  2. Індивідуальна робота на картках.


III.Мотивація навчальної діяльності.

  1. Енергізатор


Щедрик, щедрик, щедрівочка,

Прилетіла ластівочка.

Стала собі щебетати,

Господаря викликати.

2»Мозковий штурм»

«Чому я сьогодні ,у весняний день, щедрую?»(Тому що у щедрівці згадується господар.)

  • Як назвемо дружину господаря?(Господиня)

  • Чому цих людей так назвали?(Ведуть господарство)

  • Яке господарство вони ведуть?(Домашнь)

  • Що саме вони роблять по господарству?

Опорна схема( на дошці):

Господар

Господиня

Господарство

-Крім домашнього господарства, є ще інші види або галузі господарства якими займаються люди.

3. Оголошення теми й очікуваних навчальних результатів

Опорна схема (на дошці):

Господар

Господиня

Господарство

Різні види =Галузі господарства

Промисловість

Сільське господарство

Сфера послуг


  • Тема сьоднішньго уроку:»Твоя країна - Україна, і ти-її громадянин. Господарська діяльність людей».

На сьгоднішньму уроці ми будемо:

  1. говорити про:

*різні галузі господарства;

* корисні копалини;

* види промисловості;

*господарську діяльність людини;

2) співпрацювати в групах

3) працювати з»Системою оператором»

4. Актуалізація опорних знань

1.Бесіда , чому так кажуть:»на чорній вороні білий хліб родить»?

(згадати таке поняття з природознавства, як чорнозем.)

Висновок: наша земля багата чорноземами, тому і багата різними рослинами.

2.Робота із « Системним оператором « ; для неживої природи

розглянути на екран системного оператора булочку( з родзинками або іншою начинкою фруктовою, посипану цукром або пудрою) і вовняну рукавичку. Зробити висновки.

Опорна схема:

Сільське господарство

Рослинництво Тваринництво
5 Усвідомлення змісту

1. Робота в групах. Діаграма Вена


С

П

І

Рослинництво Л Тваринництво

Ь

Н

Е

2.Перевірка роботи груп.Узагальнення матеріалу.Висновки

Сільське господарство

Рослинництво Тваринництво

Зернові Скотарство

Овочеві Свинарство

Технічні Вівчарство(малюнки)

3.Робота із «Системним оператором» для неживої природи

  • Розглянути на екранах системного оператора фаянсову або глиняну чашку.

4.Робота з картою, картою і підручником

Завдання: обвести корисні копалини, які видобувають в Україні.

Прочитати 3 абзац знизу статті»Твоя країна…» Перевірити, чи правильно виконали завдання. Які корисні копалини не назвали?

  • На карті знайти й обвести міста , де добувають корисні копалини.( Дати домашнє завдання: робота з картою.)

  • Що потрібно для того , щоб корисні копалини потрапили на заводи, фабрики і з них виготовили якусь продукцію?( Транспорт)

Завдання. Прочитати 5 абзац про транспорт.

Написати на листках назви транспорту за допомогою малюнків.

Залізниця, морський флот , річковий флот , авіація , автомобільний транспорт.

5.Опрацювання статті «господарська діяльність людей у містах»

Робота в групах .

Завдання . Прочитати про великі міста України (Львів, Луцьк, Харків , Вінницю). На окремих аркушах записати назву міста і назви продукції ,яка виробляється там.

ідсумок уроку. Рефлексія

1.»Добре-погано»

Господарська діяльність людини

Добре_________________________________

Погано________________________________

Люди Господарська діяльність

Добре_______________________________

Погано________________________________

  1. Робота в групах

Скласти по одному запитанню за темою уроку(питання ставляться групою в циклічній формі)

3.Технологія «Абетковий суп»

(Назвати певну продукцію і галузь господарства, де її виробляють).

4.Домашнє завдання

Робота з картою, придумати рекламу своєму підприємству.

Господарство – виготовлення, вироблення, вирощування, створення якої-небудь продукції.

Схожі:

Урок Математика, курс «Я і Україна»(Громадянська освіта),фізична культура
Мета: математика: вчити учнів обчислювати площі прямокутних ділянок, розв'язувати прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника;...
Тема: Твоя країна -Україна. Символи держави Мета: Розширити знання про рідну країну
Обладнання: карта України, карта світу, державні символи (Гімн, Герб, Прапор); ілюстрації народних символів; пучок калини
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Ключові слова: компетентність, громадянська освіта, громадянська компетенція, особистість
Урок «Громадянська освіта» Тема: Людина серед людей
Усміхніться самі до себе, усміхнеться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами
Тема. Урок розвитку зв язного мовлення. Переказ тексту «Герб-тризуб» Мета
Обладнання: демонстраційний матеріал «Моя країна — Україна», плакат «Державні символи України»
Урок презентація проекту «Моя країна Україна»
Навчальна: Сприяти глибшому вивченню історії свого народу, його традицій, звичаїв. Знайомити з народними промислами, фольклором,...
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна»
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Рідна Мати, Мати Божа Мати Україна
Вся моя родина. Перша мати то рідненька Що на світ зродила Що пестила, доглядала Добра правди вчила. Друга мати Україна Рідная землиця....
УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКА...
Одним із принципів реалізації Державної національної програми «Освіта (Україна – ХХІ ст.)» є гуманізація освіти, що полягає в утвердженні...
Моя країна Україно!
Що ж таке моя країна? І чому вона найкраща для мене? Україна це славетна історія: мудрі літописці, Київ священний, дзвін козацьких...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка