|
Скачати 44.54 Kb.
|
Урок з курсу «Я і Україна. Громадянська освіта» Тема. Твоя країна – Україна, і ти – її громадянин. Господарська діяльність людей у селах. Мета: познайомити дітей з різними галузями господарства в Україні; повторити матеріал про корисні копалини ; дізнатися, які види промисловості розвинуті в Україні; з’ясувати, якою господарською діяльністю займаються люди у селах; вчити співпрацювати у групах; працювати на спільний результат; вислуховувати одне одного; розвивати системне мислення. Хід уроку
Мене навчають вчитись, Я хочу все знати.
(активними, уважними, розумними)
Я всміхаюсь сонечку . Здраствуй, золоте! Я всміхаюсь квіточці. Хай вона росте! Я всміхаюсь дощику. Лийся , мов з відра. Друзям усміхаємось. Зичим їм добра.
II.Перевірка домашнього завдання
III.Мотивація навчальної діяльності.
Щедрик, щедрик, щедрівочка, Прилетіла ластівочка. Стала собі щебетати, Господаря викликати. 2»Мозковий штурм» «Чому я сьогодні ,у весняний день, щедрую?»(Тому що у щедрівці згадується господар.)
Опорна схема( на дошці): Господар Господиня Господарство -Крім домашнього господарства, є ще інші види або галузі господарства якими займаються люди. 3. Оголошення теми й очікуваних навчальних результатів Опорна схема (на дошці): Господар Господиня Господарство Різні види =Галузі господарства Промисловість Сільське господарство Сфера послуг
На сьгоднішньму уроці ми будемо:
*різні галузі господарства; * корисні копалини; * види промисловості; *господарську діяльність людини; 2) співпрацювати в групах 3) працювати з»Системою оператором» 4. Актуалізація опорних знань 1.Бесіда , чому так кажуть:»на чорній вороні білий хліб родить»? (згадати таке поняття з природознавства, як чорнозем.) Висновок: наша земля багата чорноземами, тому і багата різними рослинами. 2.Робота із « Системним оператором « ; для неживої природи розглянути на екран системного оператора булочку( з родзинками або іншою начинкою фруктовою, посипану цукром або пудрою) і вовняну рукавичку. Зробити висновки. Опорна схема: Сільське господарство Рослинництво Тваринництво 5 Усвідомлення змісту 1. Робота в групах. Діаграма Вена С П І Рослинництво Л Тваринництво Ь Н Е 2.Перевірка роботи груп.Узагальнення матеріалу.Висновки Сільське господарство Рослинництво Тваринництво Зернові Скотарство Овочеві Свинарство Технічні Вівчарство(малюнки) 3.Робота із «Системним оператором» для неживої природи
4.Робота з картою, картою і підручником Завдання: обвести корисні копалини, які видобувають в Україні. Прочитати 3 абзац знизу статті»Твоя країна…» Перевірити, чи правильно виконали завдання. Які корисні копалини не назвали?
Завдання. Прочитати 5 абзац про транспорт. Написати на листках назви транспорту за допомогою малюнків. Залізниця, морський флот , річковий флот , авіація , автомобільний транспорт. 5.Опрацювання статті «господарська діяльність людей у містах» Робота в групах . Завдання . Прочитати про великі міста України (Львів, Луцьк, Харків , Вінницю). На окремих аркушах записати назву міста і назви продукції ,яка виробляється там. 5Підсумок уроку. Рефлексія 1.»Добре-погано» Господарська діяльність людини Добре_________________________________ Погано________________________________ Люди Господарська діяльність Добре_______________________________ Погано________________________________
Скласти по одному запитанню за темою уроку(питання ставляться групою в циклічній формі) 3.Технологія «Абетковий суп» (Назвати певну продукцію і галузь господарства, де її виробляють). 4.Домашнє завдання Робота з картою, придумати рекламу своєму підприємству. Господарство – виготовлення, вироблення, вирощування, створення якої-небудь продукції. |
Урок Математика, курс «Я і Україна»(Громадянська освіта),фізична культура Мета: математика: вчити учнів обчислювати площі прямокутних ділянок, розв'язувати прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника;... |
Тема: Твоя країна -Україна. Символи держави Мета: Розширити знання про рідну країну Обладнання: карта України, карта світу, державні символи (Гімн, Герб, Прапор); ілюстрації народних символів; пучок калини |
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ Ключові слова: компетентність, громадянська освіта, громадянська компетенція, особистість |
Урок «Громадянська освіта» Тема: Людина серед людей Усміхніться самі до себе, усміхнеться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами |
Тема. Урок розвитку зв язного мовлення. Переказ тексту «Герб-тризуб» Мета Обладнання: демонстраційний матеріал «Моя країна — Україна», плакат «Державні символи України» |
Урок презентація проекту «Моя країна Україна» Навчальна: Сприяти глибшому вивченню історії свого народу, його традицій, звичаїв. Знайомити з народними промислами, фольклором,... |
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ... |
Рідна Мати, Мати Божа Мати Україна Вся моя родина. Перша мати то рідненька Що на світ зродила Що пестила, доглядала Добра правди вчила. Друга мати Україна Рідная землиця.... |
УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКА... Одним із принципів реалізації Державної національної програми «Освіта (Україна – ХХІ ст.)» є гуманізація освіти, що полягає в утвердженні... |
Моя країна Україно! Що ж таке моя країна? І чому вона найкраща для мене? Україна це славетна історія: мудрі літописці, Київ священний, дзвін козацьких... |