|
Скачати 32.47 Kb.
|
Я і Україна Тема: Твоя країна –Україна. Символи держави Мета: Розширити знання про рідну країну. Учні повинні вміти розрізняти державні та національні символи. Виховувати почуття патріотизму, любов до Батьківщини. Обладнання: карта України, карта світу, державні символи (Гімн, Герб, Прапор); ілюстрації народних символів; пучок калини. Хід уроку I Організаційний момент Усі готові до уроку. І як завжди проводимо хвилинку синоптика. II Хвилинка синоптика
На цьому тижні 21 числа був день весняного рівнодення. Що це значить?(день і ніч рівні) Тепер з кожним днем день стає довший,а ніч коротша. А ще про прихід весни нам співають птахи. Повернувся з далекої Африки до нас і журавлик. Облітав журавель, 100морів, 100земель. Облітав, обходив, крила, ноги натрудив. Ми спитали журавля Де ж найкращая земля? Журавель відповідає: Краще рідної немає! III Повідомлення теми Сьогодні ми і будемо говорити про рідну землю - про Україну. Перед вами карта світу.
А ось наша країна –Україна. У кожної країни є свої символи – Гімн, Герб, Прапор. Що позначають кольори на нашому прапорі? (Синій-небо чисте, мирне Жовтий- пшеничне поле) А як можна описати наш Герб? - це тризуб. Його пов`язують із святою Трійцею, а ще читають як слово Воля. Робота в зошиті. Розмалюйте Герб і Прапор. Третім державним символом є Гімн. Гімн - це головна пісня країни. Вона звучить під час урочистостей. Давайте послухаємо Гімн і хто знає виконуємо разом. (Діти піднімаються) 2. Робота з підручником 3. Крім державних символів ще є народні або національні - лелека, батьківська хата, калина. Народні символи - це те, що дороге для серця людини, це те, без чого немає Батьківщини. Народні символи - це те, що уявляємо, коли говоримо – Україна. Я розповім вам вірш. А допоможуть мені в цьому Катя, Діма, Рома... (вчитель роздає дітям ілюстрації, сам читає вірш, а діти виходять до дошки по черзі ..коли почують, ,що в вірші йде мова про їхню картинку) Що таке Батьківщина? За віконцем калина Тиха казка бабусі Ніжна пісня матусі. Дужі руки у тата Під тополями хата. В чистім полі пшениця Під вербою криниця. В синім небі лелека І діброва далека. Якщо,любиш ти все це і тримаєш у серці, То тоді Батьківщина має доброго сина. IV Закріплення знань учнів Робота з зошитом (підписати і розмалювати народні символи). Легенда про Килину та калину Були важкі часи для нашої України. На нашу землю нападали татари. Грабували, людей гнали у рабство. В одному селі жила дівчинка Килина. Одного дня пішла вона з меншим братом у ліс, назбирати грибів чи оріхів. Ішли вони попід лісом і раптом побачили загін татар. Вони були на конях. Діти кинулися у ліс. Та татари їх побачили і погналися за ними. Килинка обняла братика і наказала бігти у село лісовою стежкою і попередити людей, щоб ті поховалися. А сама пішла на зустріч татарам. Ті зупинили її і стали питати де село. Килинка пообіцяла їх відвести у село та й повела. Вела стежкою, та не в село, а тією, що вела на болото. Довго водила дівчинка ворогів, поки ті зрозуміли, що вона їх обдурила. Кричали, лякали та Килина мовчала. Махнув тоді один ворог кривою шаблею і впала Килина замертво. А там де бризнули краплі її крові виріс кущ з гронами червоних ягід. В честь Килини назвали кущ калиною. Не пожаліла заради людей свого серця Килина, та воно назавжди залишилось з людьми. (вчитель пригощає дітей калиною; кісточка калини має форму серця) Чи сподобалась вам легенда? V Підсумок Пам`ятайте і поважайте державні символи. Бережіть в душі і любіть народні символи. Д/з перечитати текст підручника і виконати розмальовку у зошиті на сторінці _____ |
Прищеплювати інтерес до вивчення історії, звичаїв, культури українського... Розширити і закріпити знання про Україну рідну Батьківщину, про видатних українців, їх вклад в розбудову і розвиток держави; знання... |
Уроку «Україна єдина країна» Мета: розширити поняття про єдність, незалежність і суверенність нашої держави та роль у цьому українського козацтва |
План-конспект виховної години Тема: Україна моя Батьківщина Мета: Поглибити знання учнів про символи України, розширити поняття про те, що «я – громадянин України», виховувати любов і повагу... |
Тема. Урок розвитку зв язного мовлення. Переказ тексту «Герб-тризуб» Мета Обладнання: демонстраційний матеріал «Моя країна — Україна», плакат «Державні символи України» |
Урок з курсу «Я і Україна. Громадянська освіта» Тема. Твоя країна Україна, і ти її громадянин Україні; повторити матеріал про корисні копалини; дізнатися, які види промисловості розвинуті в Україні; з’ясувати, якою господарською... |
Ми з вами зараз відправляємося у чарівну подорож по Україні на нашому... Мета: Розширити та поглиблювати знання дітей про Україну — рідну Батьківщину. Формувати громадянські якості учнів: патріотизм, людяність,... |
Виховна година «Подорож в країну Ввічливості» Мета. Вчити ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими. Розширити словниковий запас дітей словами ввічливості, узагальнити знання... |
Україна незалежна держава. Символи держави: герб, прапор, гімн; їх... Тема: Україна незалежна держава. Символи держави: герб, прапор, гімн; їх значення. Київ столиця України |
Тема: Писанкарство як мистецтво художнього розпису. Види писанок.... Мета: 1 Вчити дітей рописувати пианки, прикрашати їх декоративним розписом; узагальнити знання дітей про писанки як твори декоративно-прикладного... |
Тема: Поспішайте творити добро на Землі Мета: поглибити знання учнів про загально-людські якості, формувати уміння диференціювати ознаки доброго та лихого, систематизувати... |