|
Скачати 273.61 Kb.
|
ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» МАТЕРІАЛИ ДО ВІДКРИТОГО УРОКУ на тему: «Безпечна праця батьків – моє щасливе майбутнє» Розроблено Дмитриком О.Д. та викладачами: Колісник К.В., Задорожною Р.А. Вінниця- 2012 Тема: Безпечна праця батьків – моє щасливе майбутнє Мета: привернути увагу учнів до існуючих суспільних проблем у сфері охорони праці; сформувати активну і свідому позицію молоді щодо значення і місця здорових та безпечних умов праці у різних аспектах духовного, соціально-економічного, політичного та культурного життя суспільства; виховувати культуру безпечної праці на виробництвах України у молоді як майбутніх роботодавців та працівників. Тип уроку: підсумковий урок з елементами ділової гри Методичне забезпечення: підручник Винокурова Л.Е., Васильчук М.В.«Охорона праці»; роздатковий матеріал «Основні причини виробничого травматизму», «Класифікація нещасних випадків», «Причини нещасного випадку», «Порядок розслідування й обліку нещасних випадків, професійних отруєнь і професійних захворювань на виробництві»; таблички з написами «Будівельна фірма» (приватної форми власності), «Сільськогосподарське підприємство», «Приватна пекарня «Мамин хліб», «Швейний цех», «Користувачі комп’ютерів», «Експерти», словник термінів Міжпредметні зв’язки: спеціальна технологія, виробниче навчання, гігієна та санітарія Присутні: зав. сектором відділення ВД ФССНВ України у м. Вінниці Макодзеба Р.А., директор ВМВПУ Дмитрик О.Д., заст. директора Корженко С.Г., Тютюнник М.М., викладачі училища, батьки учнів групи. Хід уроку: І. Організаційна момент. ІІ. Актуалізація опорних знань і умінь учнів: Учні виконують тести. Один учень виконує їх на мультимедійній дошці. Тест1. Причини нещасних випадків поділяються на такі: а) організаційні, технічні, санітарно-гігієнічні; б) психофізіологічні; в) організаційні; санітарно-виробничі; медико-профілактичні. 2. Який iнструктаж проводиться з робiтниками професiй, до яких пред'являються пiдвищенi вимоги технiки безпеки, при перервах у роботi бiльше 30 календарних днiв?а) Вступний; б) Первинний; в) Позаплановий; г) Цільовий. 3. Яка перiодичнiсть повторного iнструктажу з охорони працi?а) 1 раз на мiсяць; б) 1 раз на 2 мiсяцi; в) 1 раз на 6 мiсяцiв. 4. В якому документi вiдмiчається проходження iнструктажу з охорони працi на робочому мiсцi?а) Контрольний лист; б) Журнал реєстрацiї iнструктажiв із питань охорони праці; в) Припис; г) Журнал реєстрації нещасних випадків на виробництві. 5. Яка перiодичнiсть повторного iнструктажу для працiвникiв, якi виконують роботи з пiдвищеною небезпекою?а) 1 раз на мiсяць; б) 1 раз на 3 мiсяцi; в) 1 раз на 6 мiсяцiв. 6. Яким документом оформляється допуск до стажування працівника?а) Обхідним листком; б) Подорожнім листком; в) Заявою того, кого допускають; г) Наказом по підприємству або його підрозділу. 7. Скільки годин на тиждень повинен працювати підліток віком 15 років: а) 36 годин; б) 24 годин; в) 14 годин. 8. Виробничий травматизм - це: а) явище, що характеризується сукупністю виробничих травм і нещасних випадків на виробництві; б) це травми, гострі професійні захворювання та отруєння, теплові удари, опіки; в) це раптовий вплив на працівника негативних виробничих факторів. 9. Умови праці, при яких виключені несприятливі дії на здоров`я працюючих небезпечних і шкідливих виробничих факторів, створюються передумови для зберігання високого рівня працездатності (повна відсутність чи не перевищення рівнів, прийнятих в якості безпечних) - це: а) I клас – оптимальні; б) II клас – допустимі; в) III клас – шкідливі; г) ІV клас – небезпечні (екстремальні). |
УРОКУ на тему: «Безпечна праця батьків моє щасливе майбутнє» «Будівельна фірма» (приватної форми власності), «Сільськогосподарське підприємство», «Приватна пекарня «Мамин хліб», «Швейний цех»,... |
Тема: Безпечна праця батьків моє щасливе майбутнє Під час проведення виховної до учнів було доведено зміст теми, завдання і організацію її вивчення |
Урок відкритої думки Тема. Безпечна праця моїх батьків моє щасливе майбутнє Бутко А.І., учитель української мови та літератури, вища категорія, старший учитель; гімназія «Ерудит» м. Києва |
Україно! Ти моє сьогодні і майбутнє П. Буаст сказав: «Майбутнє — це канва, по якій уява вишиває відповідно до своєї примхи, але малюнок його ніколи не буває вірним».... |
Особливості психічного розвитку старшокласників Мета. Ознайомити батьків із психофізіологічними та віковими особливостями дітей старшого шкільного віку. Розкрити необхідні умови... |
Урок з розвитку зв’язного мовлення. Твір на тему: «Моє село.» «Текст», вчити розрізняти типи текстів, складати тексти – розповіді за планом та опорними словами на визначену тему; збагачувати... |
КІРОВОГРАДСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ,МОЛОДІ... Запрошуємо Вас взяти участь у регіональному конкурсі для старшокласників «Безпечна Україна. Безпечна Європа. Безпечний світ!», яка... |
Уроку позакласного читання на тему: «Поезії Наталії Харасайло для дітей» Мають можливість поспілкуватись з поетом-сучасником. Дібраний матеріал сприяє розвитку пізнавальної активності учнів. Під час проведення... |
Урок з історії України на тему: «Проблеми голодомору в історії українського народу» Якщо учні сформулювали самостійно тему уроку, ио вчитель пропонує смоделювати план уроку |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Андрющенко Т. К. Майбутнє дитини формує родина: Метод реком для батьків дітей, що не відвідують дошкільний навчальний заклад. – Черкаси,... |