| 
           | 
        
           
            Скачати 32.19 Kb.
           
          
  | 
      
| 
          Новоолександрівська ЗШ Урок з історії України на тему: «Проблеми голодомору в історії українського народу» 10 клас Вчитель: Пенушкова Н. Д. 2012-2013 н. р. План уроку. Якщо учні сформулювали самостійно тему уроку, ио вчитель пропонує смоделювати план уроку (презентація №2) В презентації позначені лише фігури в які необхідно внести пункти плану. Після пропозицій учнів ----в зошит записується план після уточнення вчителем. Вчитель пропонує: 1. Причини та передумови початку голодомору. а)штучні; б) природні. 2. Поширення голодомору: а) території Росії ; б) українські землі. 3.Дії уряду в умовах голоду та заходи щодо його ліквідації. 4. Наслідки голодомору для народу: а) людські втрати; б)матеріальні збитки; в)духовна трагедія Словник(презентація №2) Учням середнього рівня було дано випереджаюче завдання: -підібрати до слова «голодомор» слова- синоніми Голод , голокост, геноцид Учні записують нові терміни та вчитель відкриває слайд зі значенням термінів, а запис їх учні роблять вдома самостійно. Хронологічна таблиця( домашня робота учнів середнього рівня) -1932-1933 роки –хронологічні рамки голодомору - 1925- політика уряду індустріалізації - 1927 – початок колективізації - 1932, серпень – закон « про п’ять колосків». Розповідь вчителя по пунктам плану ,використовуючи порівняльний аналіз трьох голодоморів(презентація №2) Учням високого рівня було запропоновано підготувати матеріали про трагічні події 1921-23років; 1932-33років;1946-47 років. Використовуючі данну інформацію заповнили таблицю і таким чином розглянули всі пункти плану. (Презентація №2) Робота в зошиті -Заповнивши таблицюучні записують в зошити тільки причини та передумови початку голодомору1932-33 років. Завдання до учнів високого рівня: Що прослідковується в таблиці, які закономірності можна виділити? Передбачувані відповіді: -охоплює відносно невеликий проміжок часу; -великі людські жертви; -незначні розбіжності в причинах; - жорстка політика уряду; - використання засобів примусу і терору; -найтрагічнішим за масштабами та жертвами безперечно є голодомор 1932-33 років; -всі три можна назвати голодомором. Робота над проблемною темою: Міністр заготівель СРСР Двинський повідомляв телеграмою 5 вересня 1947 р. секретарю ЦК КП(б)У Л. Кагановичу: « Намітили додатково вивезти за межі України 267 тис. т зерна, які у порядку переміщення держрезерву 208 тис. т, що оформлюються Міністерством продрезервів. Таким чином, загальний вивіз зерна за межі України у вересні доводиться до одного мільйона тонн». Висновки учнів по проблемній темі: 
 Учні доповнюють дані словосполучення і таким чином проблемне питання вирішено Закріплення нового матеріалу 
 Карта самооцінки. Середній рівень 
 Достатній рівень 
 Високий рівень 
 Оцінювання знань по рівням . Підсумок робить вчитель Домашнє завдання:записати в зошити і вивчити нові терміни, підготувати учням про Наслідки голодомору.  | 
      
| 
          Тема: День пам'яті жертв Голодомору Мета: навчити сприймати різні життєві ситуації; розвивати цікавість до минулого свого народу; виховувати правильне ставлення до...  | 
        
          Конспект практичного заняття №3 з вступу до історії України для 5 класу на тему Мета : на основі зібраних в музеї історії села Михля матеріалів, показати ба- гату та різнобарвну історію нашого краю; виховувати...  | 
      
| 
          Биркович Олександр Іванович, здобувач кафедри історії держави та... Одним із найвизначніших явищ в історії України є національно-визвольна війна українського народу проти колоніального гніту Речі Посполитої...  | 
        
          1. Вступ до курсу історії держави і права України Предмет і завдання... Адже саме право є одним із найважливіших знарядь забезпечення справедливості прав і інтересів людини, це частина культури народу,...  | 
      
| 
          Програма з історії України для загальноосвітніх навчальних закладів Розділ ПОЧАТОК НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНОЇ ВІЙНИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ СЕРЕДИНИ XVII ст  | 
        
          Історія України як наука. Періодизація історії України. Історичні джерела Методологія історії України. Основоположні принципи історичного пізнання. Етнополітичний контекст української історії  | 
      
| 
          Тема: «Голодомор. Де той рік, де той місяць, де той проклятий день» Мета: навчити сприймати різні життєві ситуації; розвивати цікавість до минулого свого народу; виховувати правильне ставлення до історії...  | 
        
          Прищеплювати інтерес до вивчення історії, звичаїв, культури українського... Розширити і закріпити знання про Україну рідну Батьківщину, про видатних українців, їх вклад в розбудову і розвиток держави; знання...  | 
      
| 
          НАКАЗ України і світу через науково-пошукову діяльність; виховання підростаючого покоління в дусі патріотизму; любові до своєї Батьківщини,...  | 
        
          Урок історії України у 10 класі Романовський В. І. – вчитель історії, переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року 2008» Колінковецького ЗНЗ І-ІІІ...  |