|
Скачати 32.19 Kb.
|
Новоолександрівська ЗШ Урок з історії України на тему: «Проблеми голодомору в історії українського народу» 10 клас Вчитель: Пенушкова Н. Д. 2012-2013 н. р. План уроку. Якщо учні сформулювали самостійно тему уроку, ио вчитель пропонує смоделювати план уроку (презентація №2) В презентації позначені лише фігури в які необхідно внести пункти плану. Після пропозицій учнів ----в зошит записується план після уточнення вчителем. Вчитель пропонує: 1. Причини та передумови початку голодомору. а)штучні; б) природні. 2. Поширення голодомору: а) території Росії ; б) українські землі. 3.Дії уряду в умовах голоду та заходи щодо його ліквідації. 4. Наслідки голодомору для народу: а) людські втрати; б)матеріальні збитки; в)духовна трагедія Словник(презентація №2) Учням середнього рівня було дано випереджаюче завдання: -підібрати до слова «голодомор» слова- синоніми Голод , голокост, геноцид Учні записують нові терміни та вчитель відкриває слайд зі значенням термінів, а запис їх учні роблять вдома самостійно. Хронологічна таблиця( домашня робота учнів середнього рівня) -1932-1933 роки –хронологічні рамки голодомору - 1925- політика уряду індустріалізації - 1927 – початок колективізації - 1932, серпень – закон « про п’ять колосків». Розповідь вчителя по пунктам плану ,використовуючи порівняльний аналіз трьох голодоморів(презентація №2) Учням високого рівня було запропоновано підготувати матеріали про трагічні події 1921-23років; 1932-33років;1946-47 років. Використовуючі данну інформацію заповнили таблицю і таким чином розглянули всі пункти плану. (Презентація №2) Робота в зошиті -Заповнивши таблицюучні записують в зошити тільки причини та передумови початку голодомору1932-33 років. Завдання до учнів високого рівня: Що прослідковується в таблиці, які закономірності можна виділити? Передбачувані відповіді: -охоплює відносно невеликий проміжок часу; -великі людські жертви; -незначні розбіжності в причинах; - жорстка політика уряду; - використання засобів примусу і терору; -найтрагічнішим за масштабами та жертвами безперечно є голодомор 1932-33 років; -всі три можна назвати голодомором. Робота над проблемною темою: Міністр заготівель СРСР Двинський повідомляв телеграмою 5 вересня 1947 р. секретарю ЦК КП(б)У Л. Кагановичу: « Намітили додатково вивезти за межі України 267 тис. т зерна, які у порядку переміщення держрезерву 208 тис. т, що оформлюються Міністерством продрезервів. Таким чином, загальний вивіз зерна за межі України у вересні доводиться до одного мільйона тонн». Висновки учнів по проблемній темі:
Учні доповнюють дані словосполучення і таким чином проблемне питання вирішено Закріплення нового матеріалу
Карта самооцінки. Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Оцінювання знань по рівням . Підсумок робить вчитель Домашнє завдання:записати в зошити і вивчити нові терміни, підготувати учням про Наслідки голодомору. |
Тема: День пам'яті жертв Голодомору Мета: навчити сприймати різні життєві ситуації; розвивати цікавість до минулого свого народу; виховувати правильне ставлення до... |
Конспект практичного заняття №3 з вступу до історії України для 5 класу на тему Мета : на основі зібраних в музеї історії села Михля матеріалів, показати ба- гату та різнобарвну історію нашого краю; виховувати... |
Биркович Олександр Іванович, здобувач кафедри історії держави та... Одним із найвизначніших явищ в історії України є національно-визвольна війна українського народу проти колоніального гніту Речі Посполитої... |
1. Вступ до курсу історії держави і права України Предмет і завдання... Адже саме право є одним із найважливіших знарядь забезпечення справедливості прав і інтересів людини, це частина культури народу,... |
Програма з історії України для загальноосвітніх навчальних закладів Розділ ПОЧАТОК НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНОЇ ВІЙНИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ СЕРЕДИНИ XVII ст |
Історія України як наука. Періодизація історії України. Історичні джерела Методологія історії України. Основоположні принципи історичного пізнання. Етнополітичний контекст української історії |
Тема: «Голодомор. Де той рік, де той місяць, де той проклятий день» Мета: навчити сприймати різні життєві ситуації; розвивати цікавість до минулого свого народу; виховувати правильне ставлення до історії... |
Прищеплювати інтерес до вивчення історії, звичаїв, культури українського... Розширити і закріпити знання про Україну рідну Батьківщину, про видатних українців, їх вклад в розбудову і розвиток держави; знання... |
НАКАЗ України і світу через науково-пошукову діяльність; виховання підростаючого покоління в дусі патріотизму; любові до своєї Батьківщини,... |
Урок історії України у 10 класі Романовський В. І. – вчитель історії, переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року 2008» Колінковецького ЗНЗ І-ІІІ... |