ВО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ “ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ” (для студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів) Харків 2003


Скачати 469.72 Kb.
Назва ВО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ “ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ” (для студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів) Харків 2003
Сторінка 1/5
Дата 06.04.2013
Розмір 469.72 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4   5


Міністерство освіти і науки України

Харківський державний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди


НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ “ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ”

(для студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів)

Харків

2003

УДК 371.132

ББК 74p

Рекомендовано до друку рішенням Вченої ради Харківського державного педагогічного університету ім.Г.С.Сковороди

(протокол № 4 від 20.06.2003 р.)

Рецензенти:

Золотухіна С.Т.– доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри загальної педагогіки Харківського державного педагогічного університету ім.Г.С.Сковороди;

Романовський О.Г. – доктор педагогічних наук, професор, проректор з навчальної роботи і перспективного розвитку Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

Упорядник: Васильєва М.П. Науково-методичні матеріали до проведення семінарсько-практичних занять з курсу “Основи педагогічної деонтології”: (для студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів) – Х: Нове слово, 2003. - 32 с.


ВСТУП
Деонтологічна підготовка педагога передбачає сформованість деонтологічної компетентності, що є однією із необхідних складових частин професійної компетентності представника педагогічної професії.

Деонтологічна компетентність педагога має свою структуру, що представлена гармонійним поєднанням таких компонентів, як:

  • мотиваційна сфера (сформованість ціннісного відношення до професійної поведінки педагога, інтерес до освоєння деонтологічних знань, умінь і навичок, цілепокладання в професійній діяльності, мотивацію розвитку суб’єктності і креативності в професійній діяльності, задоволеність професійною діяльністю; сформованість професійно ціннісних якостей);

  • когнітивна сфера (теоретичні знання в галузі педагогічної деонтології про нормативну поведінку педагога в ситуаціях ризику, конфлікту, морального вибору та відповідальність педагога з позицій належного, педагогічного обов’язку; норми, принципи, вимоги, що висуваються до поведінки і особистості педагога в сфері його професійної діяльності; нормативні документи, що регламентують поведінку педагога);

  • діяльнісна сфера (стратегії здійснення нормативної поведінки в певних ситуаціях практичної діяльності педагога, вміння та навички, технології вирішення складних ситуацій);

  • рефлексивна сфера (рефлексія процесу та результату професійної поведінки педагога).

Складові елементи деонтологічної компетентності формуються в процесі семінарсько-практичних занять з спецкурсу “Основи педагогічної деонтології”.


Плани семінарсько-практичних занять



Заняття № 1 (2 год., семінарсько-практичне)
Тема: "Предмет, структура і сутність педагогічної деонтології"
Завдання заняття:

  • осмислення сутності, структури та предмету педагогічної деонтології;

  • осмислення сутності деонтологічних принципів, норм та вимог;

  • розвиток пізнавального інтересу студентів до проблеми професійної поведінки педагога з позицій педагогічної деонтології;

  • формування орієнтації на здійснення власної професійної поведінки на основі деонтологічних принципів, норм та вимог.


Етапи проведення заняття:

  1. Визначення цілей заняття.

  2. Огляд літератури за темою.

  3. Обговорення питань:

    • професійна деонтологія як складова професійної етики, історія виникнення, зв’язок з іншими науками;

    • характеристика видів професійної деонтології;

    • педагогічна деонтологія як галузь педагогічної науки, її сутність;

    • завдання педагогічної деонтології;

    • характеристика основних категорій педагогічної деонтології;

    • предмет педагогічної деонтології.




  1. Перевірка знання термінології педагогічної деонтології:
  1   2   3   4   5

Схожі:

Робоча Програма та методичні рекомендації з педагогічної практики...
Поло­ження про проведення практики студентами вищих навчальних закладів України, на підставі Програми педагогічної практики для педагогічних...
ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» Кафедра менеджменту організацій
Боліла С. Ю. Навчально-методичний посібник для підготовки і проведення семінарсько-практичних занять з курсу з курсу «Управління...
Методичні рекомендації шодо проведення семінарських та практичних...
Методичні рекомендації щодо проведення семінарських і практичних занять з кримінального процесу для студентів інституту фінансово-економічної...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СЕМІНАРСЬКИХ Й ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Методичні рекомендації до семінарських й практичних занять та самостійної роботи студентів з дисципліни „Адміністративний процес”....
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ з дисципліни...
Правові та організаційні основи безпеки підприємницької діяльності: навчально-методичні матеріали до семінарських занять / Розробник:...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Тернопільський національний економічний...
Методичні вказівки та завдання для проведення практичних занять з дисципліни «Бухгалтерський облік» для студентів напряму підготовки...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний транспортний університет...
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Цивільна оборона» для студентів усіх спеціальностей (в рамках проведення педагогічного...
КУРС ЛЕКЦІЙ для студентів спеціальності «Економіка підприємства»
Розглянуто і схвалено на засіданні обласного методичного об’єднання викладачів економічних дисциплін вищих навчальних закладів І-ІІ...
Ректорам вищих навчальних закладів
України сформовано План проведення міжнародних та всеукраїнських конгресів, форумів, науково-практичних конференцій та семінарів...
Конкурсу учнівської та студентської
Для нагородження та участі в ІV (загальнонаціональному) етапі Конкурсу викликати переможців ІІІ етапу та їхніх учителів (додаток...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка