|
Скачати 434.2 Kb.
|
ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ АГРЕСІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ Проект засідання педагогічної ради Актуальність та доцільність обраної теми. Світ став украй небезпечний у багатьох відносинах. На першому місці у низці дестабілізуючих чинників стоїть ескалація агресії у різних формах. Важко уявити собі газету, статтю, часопис або програму новин, де не було б повідомлення про акт агресії чи насильства. Статистика свідчить: з якою частотою люди ранять, вбивають одне одного, приносять біль і страждання ближнім. Насильство процвітає. З року в рік збільшується кількість терористів в усьому світі. У країнах спалахують війни. Нині деякі держави мають можливість змести з лиця землі все живе, завдяки застосуванню сучасних потужних видів озброєння. Усе це може призвести до глобальної катастрофи. В останній час через нестабільну ситуацію у країні, затяжну економічну кризу рівень життя населення різко знизився. Люди мають затримки по виплатах заробітної плати, немає стимулу працювати. Чимало їх не мають можливості заробити гроші, а ціни на товари все підвищуються й підвищуються. Усе це природно віддзеркалюється в населенні та його стосунках. Люди стали дратівливими, агресивними. Через неприємності на роботі вони «зривають зло» на своїх близьких, що зумовлює скандали у сімʼях, збільшення кількості розводів. У цих тенденціях неможливо не визнати, що насильство і конфлікт відносяться до найсерйозніших проблем, яки сьогодні має людство. Збільшується кількість приводів агресивної поведінки в закладі, вербальна агресія прогресує. У звʼязку з цим варто розібратися, чому саме люді діють агресивно, які заходи необхідно ухвалити, щоб уникнути або взяти під контроль подібну деструктивну поведінку. Це формує актуальність і доцільність аналізу проблеми людської агресії на засіданні педради. Мета:
Завдання:
Очікувані результати в аспекті теми. Після засідання педради учасники зможуть:
Форма проведення: засідання-експлікація з використанням елементів тренінгу. Функції: інформаційно-аналітична, методична, діагностично-комунікативна. Методи отримання інформації:
Оформлення та обладнання: Модель дерева (без листви). Виставка публікацій, що має шкільна бібліотека . Виставка дитячих малюнків «Як захистити себе, не образивши інших». Фрагмент мультфільму режисера Олега Чуркина «Крихітка Єнот» (з 19 сек. - 4 хв. 59 сек.) Відеофільм «Батьківство в радість» (з Програми «Родина для дитини» Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, Державної соціальної служби для сімʼї, дітей та молоді та Державного інституту розвитку сімʼї та молоді) Проектор, фліпт-чарт, олівці, ватман, маркери, стикери. Тривалість педагогічної ради за часом 1год. 50 хв. II етап - етап підготовки. Підготовку до педагогічної ради одночасно проводять робоча, творчі та динамічні групи разом з адміністрацією, предметні методичні обʼєднання, Рада методичного кабінету. Видається наказ, розробляється план підготовки педагогічної ради, проводяться певні дослідження, спостереження. Кожна група одержує завдання: вивчити стан проблеми на своїй ділянці. До роботи групи підключаються (допомагають) члени адміністрації, керівники методичних обʼєднань. Наказ Від _______________р. № _______ Про підготовку засідання педагогічної ради «Психологічні причини та шляхи подолання агресії в освітньому середовищі» Відповідно до річного плану роботи школи та з метою визначення причин виникнення агресії в освітньому середовищі, шляхів її соціалізації, сприяння підвищенню професіоналізму та фахової майстерності педагогів з усвідомлення обʼєктивної реальності управління гнівом як шляху до власного здоровʼя НАКАЗУЮ:
голова групи - директор школи ; члени групи: заступники директора з НВР ; практичний психолог ; учителя ______________________ _____________ . Голова Ради методичного кабінету _____________.
Голова групи ___________________________; ______________________________________ ; ______________________________________ ; ______________________________________ .
Голова групи ___________________________; ______________________________________ ; ______________________________________ ; ______________________________________ .
Модератор , соціальний педагог _________________; Учні 9-11 класів.
Голова групи ___________________________; ______________________________________ ;
8.1. Провести засідання творчих, динамічних та робочої груп, окреслити коло питань та зміст роботи. 8.2. Розробити разом із методичною радою школи робочий план підготовки засідання педради. 8.3. Підготувати проекти виступів.
Директор школи_______________________________ План підготовки до засідання педради
|
Євтушевська Таїсія Семенівна, методист Канівського міського методичного кабінету Насильство процвітає. З року в рік збільшується кількість терористів в усьому світі. У країнах спалахують війни. Нині деякі держави... |
Методичні рекомендації Черкаси 2010 Автор – Валентина Чередніченко, методист Черкаського міського методичного кабінету установ освіти |
Структура роботи методичного кабінету ДНЗ «Решетилівський професійний... Безпосереднє керівництво роботою методичного кабінету здійснює методист ліцею Раїса Іванівна Рафальська |
Урок 1-2 «Електрична енергія. Джерела та споживачі. Провідники та... Прокопенко Степан Самійлович – методист черкаського міського методичного кабінету установ освіти |
ПОЛОЖЕННЯ ПРО БІБЛІОТЕКУ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ РАЙОННОГО (МІСЬКОГО) ВІДДІЛУ ОСВІТИ Положення визначає рівень базових вимог до бібліотеки (бібліотечно-інформаційного центру) методичного кабінету районного (міського)... |
О. М. Ніколенко (керівник колективу) С. П. Фоміна, зав навчально-методичного кабінету світової літератури та російської мови Кіровоградського ОІППО імені В. Сухомлинського... |
10-й (11-й) клас ЕТИКА ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ Г. Р. Уперенко, методист методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Смілянської міської ради Черкаської області; С.... |
СОЦІОЛОГІЯ Лутак Н. А., голова Дніпропетровського міського методичного об’єднання викладачів суспільних дисциплін, викладач-методист Дніпропетровського... |
Тема досвіду: використання інформаційно-комунікаційних технологій... Досвід вивчався у 2009-2011 роках завідувачем методичного кабінету міського відділу освіти Трохименко І. М |
«Науково-методичний супровід зростання професійної компетентності... ... |