Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи


Скачати 23.91 Kb.
Назва Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи
Дата 29.05.2013
Розмір 23.91 Kb.
Тип Анкета
bibl.com.ua > Психологія > Анкета
Управління освіти Чернівецької міської ради

Центр практичної психології і соціальної роботи

Анкета для батьків

Шановні батьки! Дане дослідження проводиться з метою вивчення Вашої думки про можливості організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах міста (організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах). Просимо Вас відверто відповісти на запропоновані запитання

  1. Що необхідно врахувати при впровадженні інклюзивної освіти в школах міста, щоб Ваша дитина почувала себе комфортно?

1.1. Спеціально обладнані приміщення безбар’єрного простору (пандуси на сходах, фізкультурно-спортивна зона, навчальні кабінети, туалети, зона відпочинку тощо);

1.2. Навчально-матеріальну базу (спеціальні навчальні програми, підручники, наочно-дидактичні посібники, критерії оцінювання навчальних досягнень тощо);

1.3. Спеціальну підготовку педагогів та реорганізацію штату (введення посад помічників педагогів, дефектологів);

1.4. Психологічну готовність педагогів, учнів загальноосвітніх шкіл, дітей з особливими потребами та їх батьків;

1.5. Ваш варіант______________________________________________________________

____________________________________________________________________________

  1. Які проблеми та труднощі, на Вашу думку, можуть виникнути (або виникають) в процесі адаптації Вашої дитини до учнівського колективу загальноосвітнього навчального закладу:

  • неврахування адміністрацією та педагогами потреб і можливостей Вашої дитини;

  • негативне сприйняття дітей з особливими потребами іншими школярами (емоційне відштовхування, насміхання, агресія тощо);

  • негативне ставлення інших батьків до спілкування та спільної діяльності їх дітей з Вашою дитиною;

  • психологічна неготовність педагогів, страх перед незвичними та нелегкими проблемами у роботі з дітьми, які потребують особливої уваги;

  • Ваш варіант ________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

  1. У який спосіб Ваша дитина тепер навчається?

    • відвідує звичайний клас у загальноосвітньому закладі разом з іншими учнями;

    • навчається за індивідуальним графіком у школі;

    • навчається за індивідуальним графіком удома;

    • інше__________________________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Яку форму навчання Ви хотіли б обрали для своєї дитини в майбутньому?

  • відвідування звичайного класу в загальноосвітньому закладі разом з іншими учнями;

  • спеціальний клас для дітей з особливими потребами у загальноосвітньому закладі;

  • навчання за індивідуальним графіком у школі;

  • навчання за індивідуальним графіком удома;

  • задовольняє теперішня форма навчання дитини;

  • Ваш варіант_____________________________________________



  1. Чи готова, на Вашу думку, сьогоднішня система освіти до впровадження інклюзивної освіти?

так частково ні

6. Ваші пропозиції щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дякуємо за відповіді!

Схожі:

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ...
Головною ланкою в процесі освоєння знань молодшими школярами є рівень розвитку їх пізнавальної сфери, і особливо таких психічних...
Анкета «Психологія в сфері інтересів та потреб сучасної людини»
Центр практичної психології і соціальної роботи управління освіти Чернівецької міської ради
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Головною ланкою в процесі освоєння знань молодшими школярами є рівень розвитку їх пізнавальної сфери, і особливо таких психічних...
Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи
Шановні педагоги! Дане дослідження проводиться з метою вивчення Вашої думки про можливості впровадження інклюзивної освіти в закладах...
Начальникам управлінь освіти Чернівецької міської ради, Глибоцької,...
Про результати засідання обласної експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту...
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної...
Формування позитивного психологічного мікроклімату в учнівському та педагогічному колективах
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної...
За цих умов соціальна педагогіка, як особлива сфера професійної діяльності, стає значним чинником у системі допомоги широким верствам...
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Д. Д. Романовська, завідувач НМЦ практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької...
5. Методичні рекомендації щодо удосконалення психологічного супроводу...
Романовська Д. Д., завідувач науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної...
Була представлена спеціалістами Головного управління освіти і науки,...
Безпечний та професійний освітній простір як актуальне завдання психологічної служби області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка