|
Скачати 25.07 Kb.
|
Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи Анкета для вчителів Шановні педагоги! Дане дослідження проводиться з метою вивчення Вашої думки про можливості впровадження інклюзивної освіти в закладах освіти міста (організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах). Просимо Вас відверто відповісти на запропоновані запитання
1.1. Спеціально обладнані приміщення безбар’єрного простору (пандуси на сходах, фізкультурно-спортивна зона, навчальні кабінети, туалети, зона відпочинку тощо); 1.2. Навчально-матеріальну базу (спеціальні навчальні програми, підручники, наочно-дидактичні посібники, критерії оцінювання навчальних досягнень тощо); 1.3. Спеціальну підготовку педагогів та реорганізацію штату (введення посад помічників педагогів, дефектологів); 1.4. Психологічну готовність педагогів, учнів загальноосвітніх шкіл, дітей з особливими потребами та їх батьків; 1.5. Ваш варіант___________________________________________________________ _________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
6. Чи готова, на Вашу думку, сьогоднішня система освіти до впровадження інклюзивної освіти? так частково ні 7. Чи готові Ви до впровадження у Вашій школі системи інклюзивної освіти? так ні 8. Ваші пропозиції щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дякуємо за відповіді! |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ... Головною ланкою в процесі освоєння знань молодшими школярами є рівень розвитку їх пізнавальної сфери, і особливо таких психічних... |
Анкета «Психологія в сфері інтересів та потреб сучасної людини» Центр практичної психології і соціальної роботи управління освіти Чернівецької міської ради |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ Головною ланкою в процесі освоєння знань молодшими школярами є рівень розвитку їх пізнавальної сфери, і особливо таких психічних... |
Начальникам управлінь освіти Чернівецької міської ради, Глибоцької,... Про результати засідання обласної експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту... |
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної... Формування позитивного психологічного мікроклімату в учнівському та педагогічному колективах |
Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи Вашої думки про можливості організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах міста... |
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної... За цих умов соціальна педагогіка, як особлива сфера професійної діяльності, стає значним чинником у системі допомоги широким верствам... |
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Д. Д. Романовська, завідувач НМЦ практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької... |
5. Методичні рекомендації щодо удосконалення психологічного супроводу... Романовська Д. Д., завідувач науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної... |
Була представлена спеціалістами Головного управління освіти і науки,... Безпечний та професійний освітній простір як актуальне завдання психологічної служби області |