|
Скачати 13.54 Kb.
|
В. Карікаш Черкаси, 2008 ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ВІРУВАНЬ НА ШЛЯХУ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПСИХОЛОГА-КОНСУЛЬТАНТА У процесі консультування психолог-консультант свідомо чи несвідомо керується не тільки своїми знаннями і технічними вміннями, не тільки своїм успішним чи не дуже досвідом, але і своїми індивідуально-професійними установками, тобто віруваннями-правилами відносно цього виду діяльності. Усвідомлення і формування таких продуктивних установок у вигляді коротких правил-концепцій може сприяти якнайшвидшому професійному становленню консультанта. Нижче приведені приклади концепцій: 1. Правило первинності внутрішньої реальності клієнта: «Кожний в своїй реальності – реальний.» Наслідок 1.1. Замість оцінки і пояснення внутрішнього світу людини корисніше проявити розуміння і емпатію. Наслідок 1.2. Розуміння є первинним, згода і довіра – другорядні. 2. Правило опори на ресурс: «Поки одні борються з недоліками, - інші розвивають свої переваги». Наслідок 2.1. Пошук нових можливостей краще ніж пошук нових проблем. Наслідок 2.2. Завдання не стільки позбутися чогось, скільки чогось набути. 3. Правило малих доз впливу: «Великі двері відкриваються маленьким ключем». Наслідок 3.1. Продуктивніше більшу частину зустрічі присвятити активному слуханню, а не впливу (шукати потрібний ключик). Наслідок 3.2. Невеликі, але конкретні і постійні дії приводять до більш стабільних результатів. Перелік подібних правил-установок може бути продовженим. Основна ідея полягає в тому, щоб їх усвідомити, формувати і включати в практику роботи з клієнтами після відповідної супервізїї. |
ПРОБЛЕМА ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ Анотація. У статті виділені і розглянуті соціально-психологічні аспекти розвитку особистості з особливими потребами. Розкриті особливості... |
Розвиток гендерної ідентичності Колберга та її феміністська критика в роботі Гілліган, а також теорії Еріксона і Марсіа про стадії розвитку ідентичності і статуси... |
Тоді ж, у ранньородовому суспільстві, виникає й інша форма чуттєво-надчуттєвого... Тоді ж, у ранньородовому суспільстві, виникає й інша форма чуттєво-надчуттєвого типу вірувань, що дістала назву шаманізму (евенкійською... |
Вступ до вивчення гендера та ідентичності: порівняльний аналіз Мета даного модуля – познайомити студентів з тим, як поняття гендера пересікається з іншими колективними ідентичностями (расовою,... |
Програма семінару-тренінгу Мета семінару : сприяти усвідомленню... Мета семінару: сприяти усвідомленню учасником себе й власної професійної діяльності як шляху до особистісного та професійного... |
Формування професійних умінь та навичок учнів ПТНЗ інформаційно-комунікаційними... Формування професійних умінь та навичок учнів ПТНЗ інформаційно-комунікаційними засобами |
Це система загальних знань про юридичну науку та практику, про вимоги... Основним змістом юридичної деонтології є знання про вимоги до професійних та особистих якостей юриста. Юридична деонтологія |
Заняття №1 Мета: формування уміння ставити перед собою цілі і визначати шляхи їх досягнення; актуалізація власних професійних і життєвих цілей;... |
Становлення професійної компетенції студентів економічного коледжу Освіта як основа розвитку особистості є визначальним чинником політичної, соціально-економічної, культурної та наукової життєдіяльності... |
Становлення духовного здоров’я підлітків засобами туристично-краєзнавчої роботи Духовність тлумачиться як вищий рівень розвитку особистості, суто людська ознака, яка пов'язана зі сходженням особи до вищих людських... |