|
Скачати 30.41 Kb.
|
Про відділ педагогічних технологій неперервної професійної освіти 23 червня 2005 року відділ педагогічних технологій неперервної професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України звітувався на Президії АПН України про результати комплексного дослідження „Психолого-педагогічні основи особистісного підходу до впровадження педагогічних технологій у професійних закладах освіти” (2002-2004 рр.). Заслухавши й обговоривши інформацію академіка-секретаря відділення педагогіки і психології професійно-технічної освіти, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена АПН України Н.Г.Ничкало; завідувача відділу педагогічних технологій неперервної професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента АПН України С.О.Сисоєвої та голови комісії, академіка-секретаря відділення педагогіки і психології вищої школи, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена АПН України М.Б.Євтуха про результати наукового дослідження: „Психолого-педагогічні основи особистісного підходу до впровадження педагогічних технологій у професійних закладах освіти”, Президія АПН України зазначила: науковцями відділу педагогічних технологій неперервної професійної освіти: розроблено і обґрунтовано концепцію особистісного підходу до впровадження педагогічних технологій у професійних навчальних закладах; розроблено і теоретично обґрунтовано сутність, структуру і зміст особистісно орієнтованих педагогічних технологій професійної підготовки майбутніх фахівців (розвитку творчих якостей майбутніх фахівців, їх професійної обдарованості і толерантності у міжособистісному спілкуванні, навчання дорослих); педагогічні технології оцінювання ефективності особистісно орієнтованих методів навчання і виховання у професійних навчальних закладах. Така діяльність відділу сприяє формуванню в Інституті педагогіки і психології професійної освіти АПН України наукової школи з проблем педагогічних технологій. За результатами дослідження співробітниками відділу підготовлено до друку два підручники з грифом Міністерства освіти і науки України: „Основи педагогічної творчості” (С.О.Сисоєва), “Фізика для університетів. Повний курс в одному томі” (П.М.Воловик); 4 навчально-методичні посібники: “Професійна обдарованість” (О.І.Кульчицька), “Навчання дорослих у системі неперервної професійної освіти” (Л.Є.Сігаєва), “Підвищення професійної компетентності педагога в системі методичної роботи професійного навчального закладу” (І.О.Титаренко), “Особистісний підхід до впровадження психолого-педагогічних технологій формування міжособистісної толерантності учнівської молоді” (Т.О.Гончарук); 1 методичні рекомендації з проблеми впровадження інтегрованого підходу до структурування правових знань педагога професійної школи (В.О.Смірнова). Президія рекомендувала:
Вийшов у друк підручник з фізики Воловика П.М., доктора педагогічних наук, професора, головного наукового співробітника відділу педагогічних технологій неперервної професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України (Воловик П.М. Фізика для університетів. Повний курс в одному томі. Університетський підручник ХХІ ст. – К.; Ірпінь. – Перун, 2005. – 864 с.). У книзі на основі досягнень сучасної фізики та її практичного застосування послідовно і цілісно викладено зміст основного, базового курсу фізики для технічних, технологічних та педагогічних університетів. В ній розглянуто основи класичної механіки, спеціальної теорії відносності, молекулярної фізики, термодинаміки, електродинаміки, оптики, атомної фізики твердого тіла, фізики атомного ядра й елементарних частинок. У кожному розділі дається необхідна кількість прикладів розв’язування різноманітних задач (всього їх у книзі понад 300), ознайомлення з якими сприятиме підготовці студентів до вивчення загально інженерних та спеціальних дисциплін. Виклад теоретичного матеріалу та розв’язування задач автор здійснює на основі сучасного математичного апарату. |
ТЕТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ Наказ Тетіївської райдержадміністрації від 05. 04. 2013 р., з метою активізації творчої діяльності, стимулювання неперервної фахової та... |
Про відділ психології професійної орієнтації Академії педагогічних наук України. Відділ створений у листопаді 1993 року на базі лабораторії психології профорієнтації та профтехосвіти... |
ВІДДІЛ ОСВІТИ СТАРОБІЛЬСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАКАЗ З метою активізації професійної діяльності педагогічних працівників, підвищення їх компетентності, підняття особистої відповідальності... |
О. Г. Ковальов, Л. С. Шевченко Тому слід підкреслити, що випереджальний розвиток сфери професійної освіти і професійно-технічної зокрема на основі інтеграції педагогічних,... |
СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Т педагогічних наук, доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій. Шевченко Людмила Станіславівна – кандидат педагогічних... |
І НФОРМАЦ І ЙНИЙБЮЛЕТЕН Ь Відділом телекомунікаційних систем та мережевих технологій та Центру педагогічних інновацій та інформації Центрального інституту... |
Стратегічні орієнтири розвитку неперервної екологічної освіти у навчальних... Склад організаційного комітету для проведення регіональної науково-практичної конференції «Стратегічні орієнтири розвитку неперервної... |
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАТУТІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ МЕТОДИЧНИЙ... «Інтегрування оптимальних педагогічних технологій та ефективних форм і методів роботи для створення ситуації успіху для кожного учня... |
ВІДДІЛ ОСВІТИ РОЖНЯТІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ... «Впровадження нових педагогічних технологій в методику викладання суспільно-гуманітарних та природничих дисциплін. Робота над реалізацією... |
«Впровадження в закладах освіти Довгинцівського району інтерактивних... Підвищення професійної майстерності педагогів на шляху впровадження здоров`я зберігаючих технологій креативної освіти для розвитку... |