Про відділ педагогічних технологій неперервної професійної освіти


Скачати 30.41 Kb.
Назва Про відділ педагогічних технологій неперервної професійної освіти
Дата 28.03.2013
Розмір 30.41 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Про відділ педагогічних технологій неперервної професійної освіти
23 червня 2005 року відділ педагогічних технологій неперервної професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України звітувався на Президії АПН України про результати комплексного дослідження „Психолого-педагогічні основи особистісного підходу до впровадження педагогічних технологій у професійних закладах освіти” (2002-2004 рр.).

Заслухавши й обговоривши інформацію академіка-секретаря відділення педагогіки і психології професійно-технічної освіти, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена АПН України Н.Г.Ничкало; завідувача відділу педагогічних технологій неперервної професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента АПН України С.О.Сисоєвої та голови комісії, академіка-секретаря відділення педагогіки і психології вищої школи, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена АПН України М.Б.Євтуха про результати наукового дослідження: „Психолого-педагогічні основи особистісного підходу до впровадження педагогічних технологій у професійних закладах освіти”, Президія АПН України зазначила: науковцями відділу педагогічних технологій неперервної професійної освіти: розроблено і обґрунтовано концепцію особистісного підходу до впровадження педагогічних технологій у професійних навчальних закладах; розроблено і теоретично обґрунтовано сутність, структуру і зміст особистісно орієнтованих педагогічних технологій професійної підготовки майбутніх фахівців (розвитку творчих якостей майбутніх фахівців, їх професійної обдарованості і толерантності у міжособистісному спілкуванні, навчання дорослих); педагогічні технології оцінювання ефективності особистісно орієнтованих методів навчання і виховання у професійних навчальних закладах. Така діяльність відділу сприяє формуванню в Інституті педагогіки і психології професійної освіти АПН України наукової школи з проблем педагогічних технологій.

За результатами дослідження співробітниками відділу підготовлено до друку два підручники з грифом Міністерства освіти і науки України: „Основи педагогічної творчості” (С.О.Сисоєва), “Фізика для університетів. Повний курс в одному томі” (П.М.Воловик); 4 навчально-методичні посібники: “Професійна обдарованість” (О.І.Кульчицька), Навчання дорослих у системі неперервної професійної освіти” (Л.Є.Сігаєва), “Підвищення професійної компетентності педагога в системі методичної роботи професійного навчального закладу” (І.О.Титаренко), “Особистісний підхід до впровадження психолого-педагогічних технологій формування міжособистісної толерантності учнівської молоді” (Т.О.Гончарук); 1 методичні рекомендації з проблеми впровадження інтегрованого підходу до структурування правових знань педагога професійної школи (В.О.Смірнова).
Президія рекомендувала:

  • активніше впроваджувати результати досліджень з особистісно орієнтованих педагогічних технологій у вищі навчальні заклади, які здійснюють підготовку викладачів і майстрів виробничого навчання для ПТНЗ, в інститутах післядипломної освіти, в науково-методичних центрах профтехосвіти.

  • розширити мережу навчальних закладів, на базі яких проводиться експериментальна робота з проблем професійно-технічної освіти; залучати викладачів професійно-педагогічних коледжів, технікумів та факультетів педагогічних університетів до наукового пошуку з цих проблем.


Вийшов у друк підручник з фізики Воловика П.М., доктора педагогічних наук, професора, головного наукового співробітника відділу педагогічних технологій неперервної професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України (Воловик П.М. Фізика для університетів. Повний курс в одному томі. Університетський підручник ХХІ ст. – К.; Ірпінь. – Перун, 2005. – 864 с.).

У книзі на основі досягнень сучасної фізики та її практичного застосування послідовно і цілісно викладено зміст основного, базового курсу фізики для технічних, технологічних та педагогічних університетів. В ній розглянуто основи класичної механіки, спеціальної теорії відносності, молекулярної фізики, термодинаміки, електродинаміки, оптики, атомної фізики твердого тіла, фізики атомного ядра й елементарних частинок. У кожному розділі дається необхідна кількість прикладів розв’язування різноманітних задач (всього їх у книзі понад 300), ознайомлення з якими сприятиме підготовці студентів до вивчення загально інженерних та спеціальних дисциплін. Виклад теоретичного матеріалу та розв’язування задач автор здійснює на основі сучасного математичного апарату.

Схожі:

ТЕТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ Наказ
Тетіївської райдержадміністрації від 05. 04. 2013 р., з метою активізації творчої діяльності, стимулювання неперервної фахової та...
Про відділ психології професійної орієнтації
Академії педагогічних наук України. Відділ створений у листопаді 1993 року на базі лабораторії психології профорієнтації та профтехосвіти...
ВІДДІЛ ОСВІТИ СТАРОБІЛЬСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАКАЗ
З метою активізації професійної діяльності педагогічних працівників, підвищення їх компетентності, підняття особистої відповідальності...
О. Г. Ковальов, Л. С. Шевченко
Тому слід підкреслити, що випереджальний розвиток сфери професійної освіти і професійно-технічної зокрема на основі інтеграції педагогічних,...
СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Т педагогічних наук, доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій. Шевченко Людмила Станіславівна – кандидат педагогічних...
І НФОРМАЦ І ЙНИЙБЮЛЕТЕН Ь
Відділом телекомунікаційних систем та мережевих технологій та Центру педагогічних інновацій та інформації Центрального інституту...
Стратегічні орієнтири розвитку неперервної екологічної освіти у навчальних...
Склад організаційного комітету для проведення регіональної науково-практичної конференції «Стратегічні орієнтири розвитку неперервної...
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАТУТІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ МЕТОДИЧНИЙ...
«Інтегрування оптимальних педагогічних технологій та ефективних форм і методів роботи для створення ситуації успіху для кожного учня...
ВІДДІЛ ОСВІТИ РОЖНЯТІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ...
«Впровадження нових педагогічних технологій в методику викладання суспільно-гуманітарних та природничих дисциплін. Робота над реалізацією...
«Впровадження в закладах освіти Довгинцівського району інтерактивних...
Підвищення професійної майстерності педагогів на шляху впровадження здоров`я зберігаючих технологій креативної освіти для розвитку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка