|
Скачати 19.28 Kb.
|
СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Автори: Кадемія Майя Юхимівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій. Шевченко Людмила Станіславівна – кандидат педагогічних наук, ст. викладач кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті. Науковий консультант проекту – доктор педагогічних наук, професор Гуревич Роман Семенович. Основні характеристики, суть розробки. Обґрунтовано концепцію і розроблено технологію створення і використання в навчальному процесі педагогічного ВНЗ освітнього інформаційного середовища засобами ІТКТ; обґрунтовано науково-методичні засади та педагогічні умови використання освітнього інформаційного середовища для систематизації і структурування навчальної інформації, для забезпечення різнорівневого доступу до інформаційно-освітніх ресурсів; розроблено комплекс діагностичних методик для перевірки дидактичної ефективності формування професійних знань студентів засобами освітнього інформаційного середовища, університетської інформаційно-телекомунікаційної мережі. Патенто-, конкурентоспроможні результати. Розроблена методика дасть змогу впровадити технології формування інформаційної культури студентів, інтерактивні методики; модульні програми навчальних курсів на електронних носіях із застосуванням методів індивідуалізації змісту навчання; системи діагностики та контролю знань студентів. Порівняння із світовими аналогами. Розробка на рівні світових аналогів. Економічна привабливість розробки для просування на ринок, впровадження та реалізації, показники, вартість. У впровадженні розробленої технології можуть бути зацікавлені керівники шкіл, ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ та ІІІ-ІV рівнів акредитації. Пропонована технологія дасть змогу більш ефективно організовувати науково-практичні конференції, семінари, наради, курси підвищення кваліфікації педагогів. Галузі, міністерства, відомства, підприємства, організації, де планується реалізувати результати розробки. Освітня галузь (школи, ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ та ІІІ-ІV рівнів акредитації), Міністерство освіти і науки України, інші міністерства, що мають у своїй структурі навчальні заклади (сільськогосподарські, військові і т.п.) Стан готовності розробок. 100 % Результати впровадження. Розроблена технологія створення та впровадження інформаційного освітнього середовища навчального закладу протягом 7 років використовується у навчально-виховному процесі ПТНЗ Вінницької області, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Матеріали дослідження обговорювалися та одержали позитивну оцінку на засіданнях Академії педагогічних наук України. Адреса: 2100, м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Телефон/факс: 0432-27-90-76; Е-mail: [email protected] |
Г. Б. Гордійчук, Д. В. Зінченко Використання інформаційного освітнього середовища навчального закладу для підготовки педагогів |
Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій – шлях підвищення... Лому у всьому світі приділяється велика увага. На це, звичайно, витрачається багато коштів, зокрема на створення інформаційних та... |
ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ Для гармонійного поєднання останніх досягнень інформаційних технологій та шкільного курсу вивчення фізики постає проблема створення... |
«Створення шкільної системи медіаосвіти як складової сучасного освітнього середовища» Досвід роботи педагогічного колективу щодо створення шкільної системи медіаосвіти як складової сучасного освітнього середовища |
Педагогічні проблеми підготовки фінансистів засобами інформаційних технологій Тільки підвищення рівня освіченості суспільства створює умови для соціального благополуччя. Без адекватної вищої освіти і науково-дослідних... |
РОзвитОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦИАЛУ ПЕДАГОГА системи професійно-технічної... ОзвитОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦИАЛУ ПЕДАГОГА системи професійно-технічної Освіти засобами ІнФормаційних технологій |
РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ |
Запровадження у навчальний процес сучасних інформаційних, зокрема Упровадження сучасних інформаційних технологій на заняттях української літератури стає однією з актуальних проблем методики викладання... |
Тренінг для педагогів «Впровадження інтерактивних технологій у педагогічну практику» Вня поінформованості педагогів щодо проблеми впровадження інтерактивних технологій; популяризація навичок співпраці, спілкування,... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ «Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту» та з метою подальшого розвитку інформаційного освітнього простору,... |