Про відділ психології професійної орієнтації


Скачати 19.22 Kb.
Назва Про відділ психології професійної орієнтації
Дата 10.04.2013
Розмір 19.22 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Про відділ психології професійної орієнтації
Відділ психології професійної орієнтації є структурним підрозділом Інституту педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України. Відділ створений у листопаді 1993 року на базі лабораторії психології профорієнтації та профтехосвіти Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України.

З 2000 року відділ очолює доктор психологічних наук, професор Неоніла Антонівна Побірченко. Співробітниками відділу розроблено і апробовано систему профорієнтаційної роботи з учнями профільних шкіл та учнями професійно-технічних навчальних закладів; розкрито зміст, форми та методи проведення профорієнтаційної роботи у співпраці з педагогічними працівниками ПТНЗ. Відділ ІПППО АПН України здійснює дослідницьку роботу узгоджуючи її з новими вимогами до праці в умовах ринкової економіки. Досліджуються проблеми професійної переорієнтації дорослого та незайнятого населення.

У відділі працюють 9 штатних наукових співробітників, з них 1 доктор наук, 3 кандидати наук. Науковий потенціал відділу розширюється за рахунок аспірантів та пошукувачів, які працюють у межах тематики відділу.

Відділ володіє банком психодіагностичних методик та професіограми і психограм професій.
Напрями діяльності відділу:

  • здійснення системного аналізу процесу розвитку професійної орієнтації в контексті освіти впродовж життя;

  • розробка змісту, функцій і технологій професійної орієнтації, які співвідносяться з відповідними змінами у професійних пріоритетах та особистісних настановах;

  • обґрунтування вимог психодіагностичного супроводу професійної орієнтації молоді в умовах ринкової економіки.

Розроблено:

  • методологічні і методичні основи професійної орієнтації;

  • концептуальна модель професійного самовизначення;

  • психологічні технології профорієнтаційної роботи;

  • моделювання системного оцінювання та моніторинги адаптованості особистості випускників ПТНЗ до ринкових умов праці.

Досліджуються:

  • психологія професійної орієнтації та переорієнтації;

  • психологія професійного самовизначення;

  • індивідуальний стиль мислення.

Пропонуються практиці:

  • методи та методики виявлення та корекції професійних планів;

  • ситуативний тренінг з профорієнтації;

  • профконсультаційні бесіди;

  • оцінки інтелектуальних здібностей та особистісних рис;

  • корекція особистісних стратегій саморегуляції;

  • психограми професій.

Побірченко Н.А.

Схожі:

З ПРЕДМЕТУ «СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ» Історія формування соціально-психологічних ідей
Теоретичні орієнтації західної соціальної психології: необіхевіорістична орієнтація (А. Бандура, Н. Міллер, Д. Доллард, інші)
Професійна орієнтація учнівської молоді Призначення
Призначення: конспективний виклад інформації про систему професійної орієнтації учнівської молоді призначений для
Професійна орієнтація учнівської молоді Призначення
Призначення: конспективний виклад інформації про систему професійної орієнтації учнівської молоді призначений для
Державної системи професійної орієнтації населення
За результатами досліджень Світового банку, проведених в 192 країнах, на трудовий потенціал припадає 64 відсотки загального багатства...
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Керуючись пунктом 19 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та приймаючи до уваги лист директора...
Науково-методична робота як засіб розвитку професійної компетентності...
На етапі реформування системи освіти, позашкільної зокрема, особливу роль відіграє професійний потенціал педагогів, здатних до системного...
Методично-бібліографічний відділ
«інновація бібліотечна» як відображення орієнтації бібліотек на безперервний розвиток у відповідності до мінливості умов. Сучасна...
ПИТАННЯ, ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА ІСПИТ З „ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Розвиток психології як науки в історичному аспекті. Формування засад розвитку наукової психології
Стратегії розвитку та навчання академічно обдарованих дітей в умовах загальноосвітньої школи
Онацький В. М., Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ
Державний центр соціальних служб для молоді Інститут соціальної та...
Внутрішні та зовнішні чинники вибору наркозалежною молоддю подальшої життєвої орієнтації. Роль ВІЛ-інфікування у життєвому виборі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка