|
Скачати 19.22 Kb.
|
Про відділ психології професійної орієнтації Відділ психології професійної орієнтації є структурним підрозділом Інституту педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України. Відділ створений у листопаді 1993 року на базі лабораторії психології профорієнтації та профтехосвіти Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. З 2000 року відділ очолює доктор психологічних наук, професор Неоніла Антонівна Побірченко. Співробітниками відділу розроблено і апробовано систему профорієнтаційної роботи з учнями профільних шкіл та учнями професійно-технічних навчальних закладів; розкрито зміст, форми та методи проведення профорієнтаційної роботи у співпраці з педагогічними працівниками ПТНЗ. Відділ ІПППО АПН України здійснює дослідницьку роботу узгоджуючи її з новими вимогами до праці в умовах ринкової економіки. Досліджуються проблеми професійної переорієнтації дорослого та незайнятого населення. У відділі працюють 9 штатних наукових співробітників, з них 1 доктор наук, 3 кандидати наук. Науковий потенціал відділу розширюється за рахунок аспірантів та пошукувачів, які працюють у межах тематики відділу. Відділ володіє банком психодіагностичних методик та професіограми і психограм професій. Напрями діяльності відділу:
Розроблено:
Досліджуються:
Пропонуються практиці:
Побірченко Н.А. |
З ПРЕДМЕТУ «СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ» Історія формування соціально-психологічних ідей Теоретичні орієнтації західної соціальної психології: необіхевіорістична орієнтація (А. Бандура, Н. Міллер, Д. Доллард, інші) |
Професійна орієнтація учнівської молоді Призначення Призначення: конспективний виклад інформації про систему професійної орієнтації учнівської молоді призначений для |
Професійна орієнтація учнівської молоді Призначення Призначення: конспективний виклад інформації про систему професійної орієнтації учнівської молоді призначений для |
Державної системи професійної орієнтації населення За результатами досліджень Світового банку, проведених в 192 країнах, на трудовий потенціал припадає 64 відсотки загального багатства... |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ Керуючись пунктом 19 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та приймаючи до уваги лист директора... |
Науково-методична робота як засіб розвитку професійної компетентності... На етапі реформування системи освіти, позашкільної зокрема, особливу роль відіграє професійний потенціал педагогів, здатних до системного... |
Методично-бібліографічний відділ «інновація бібліотечна» як відображення орієнтації бібліотек на безперервний розвиток у відповідності до мінливості умов. Сучасна... |
ПИТАННЯ, ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА ІСПИТ З „ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Розвиток психології як науки в історичному аспекті. Формування засад розвитку наукової психології |
Стратегії розвитку та навчання академічно обдарованих дітей в умовах загальноосвітньої школи Онацький В. М., Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ |
Державний центр соціальних служб для молоді Інститут соціальної та... Внутрішні та зовнішні чинники вибору наркозалежною молоддю подальшої життєвої орієнтації. Роль ВІЛ-інфікування у життєвому виборі... |