Контрольна робота з БЖД для студентів заочного відділення Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського


Скачати 86.16 Kb.
Назва Контрольна робота з БЖД для студентів заочного відділення Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського
Дата 19.04.2013
Розмір 86.16 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Контрольна робота з БЖД для студентів заочного відділення Миколаївського державного університету ім. В.О. Сухомлинського.

Викладач Телещак О.А.

Варіант 1

  1. Основні завдання науки про безпеку, історія її розвитку. Об'єкт та предмет безпеки життєдіяльності

  2. Вплив харчування на життєдіяльність людини.

  3. Ситуаційна задача.

Потерпілий скаржиться на різкий біль в лівому гомілково-ступневому суглобі. Спостерігається його набряк, синець та крововиливи, різкий місцевий біль під час прощупування суглобу. Функції кінцівки значно порушені. Попередній діагноз. Перша медична допомога.
Варіант 2

  1. Теоретичні основи безпеки життєдіяльності. Поняття небезпеки, безпеки, ризику та їх взаємозв'язки.

  2. Запобігання та профілактика ВІЛ/СНІДу та інших хвороб.

  3. Ситуаційна задача.

Після падіння з висоти у потерпілого в області середньої третини плеча визначається припухлість, деформація, біль при пальпації, порушення функцій кінцівки. Попередній діагноз. Перша медична допомога.
Варіант 3

  1. Методологічні основи безпеки життєдіяльності. Системний підхід у БЖД.

  2. Фактори ризику для здоров`я людини.

  3. Ситуаційна задача.

Потерпілий витягнутий з-під завалу. Обидві ноги протягом декількох годин були засипані землею. Скаржиться на загальну слабкість, нудоту головний біль, було блювання. Нижні кінцівки вкриті пухирями з прозорим вмістом, багряно-сині, холодні на дотик. Попередній діагноз. Перша медична допомога.
Варіант 4

  1. Правове забезпечення безпеки життєдіяльності.

  2. Дорожньо-транспортна аварійність та безпека руху.

  3. Ситуаційна задача.

Ви проживаєте на 6-му поверсі 10-ти поверхового будинку. Знаходячись вдома Ви відчули як задрижали вікна, заходили ходуном меблі. Ваші дії.
Варіант 5

  1. Ризик. Теорія ризику.

  2. Безпека в умовах кримінальної злочинності.

  3. Ситуаційна задача.

У потерпілого в області верхньої третини стегна – рана 5×6 см, в якій видно уламки кісток. З рани витікає фонтаном кров яскраво червоного кольору. Потерпілий загальмований, блідий, шкіра з синім відтінком, вкрита холодним потом, пульс 140 уд./хв., слабкого наповнення, АТ – 80/50 мм рт. ст. Попередній діагноз. Перша медична допомога.

Варіант 6

  1. Фізіологічні чинники забезпечення безпеки людини.

  2. Вимоги до якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини і супутніх матеріалів.

  3. Ситуаційна задача.

На хімічно небезпечному об’єкті виникло витікання хлору, Вам загрожує небезпека опинитися в зоні зараження. Ви проживаєте на 1-му поверсі 9-ти поверхового будинку. Ваші дії.
Варіант 7

  1. Фізичне та розумове навантаження.

  2. Стан та динаміка розвитку проявів тероризму.

  3. Ситуаційна задача.

На передній поверхні грудної клітки справа у хворого є припухлість та крововилив під шкіру в області одного з ребер, при пальпації визначається деформація, біль. Дихальні рухи затруднені. Попередній діагноз. Перша допомога.
Варіант 8

  1. Психофізіологічні причини небезпечної поведінки людей.

  2. Методика захисту і виживання в умовах автономного існування.

  3. Ситуаційна задача.

Після роботи при t = –25ºС протягом 2 годин людина скаржиться на втрату чутливості пальців рук. При огляді – пальці бліді, холодні. Діагноз, невідкладна допомога.
Варіант 9

  1. Працездатність людини. Фактори, які впливають на продуктивність праці.

  2. Шкідливі речовини в харчових продуктах. Шляхи зменшення їх кількості.

  3. Ситуаційна задача.

Під час гри у футбол один з гравців отримав удар м’ячем у живіт. Він скаржиться на біль по всьому животі. При огляді – шкіра бліда, вкрита холодним потом. Живіт напружений. Діагноз. Порядок та об’єм невідкладної допомоги.
Варіант 10

  1. Індивідуальні психологічні якості та безпека.

  2. Радіонукліди у харчових продуктах. Харчування в умовах радіаційного забруднення.

  3. Ситуаційна задача.

Внаслідок дорожньої аварії постраждав водій. Потерпілий без свідомості, на лобі та правій скроні рана, що кровить. Вказати порядок та об’єм невідкладної допомоги.
Варіант 11

  1. Літосферні стихійні лиха. Дії людини в умовах стихійних лих

  2. Діяльність та її безпека.

  3. Ситуаційна задача.

Займаючись ранковим бігом вздовж річки, Ви побачили, що тоне людина. Ваші дії.
Варіант 12

  1. Суїцид. Профілактика суїциду.

  2. Індивідуальні засоби захисту.

  3. Ситуаційна задача.

Вдома під час консервування Вам на руки потрапила оцтова есенція. Шкіра почервоніла, з'явилися пухирі. Який ступінь опіку ви отримали? Зазначте першочергові дії долікарської допомоги.


Варіант 13

  1. Підвищення безпеки праці з урахуванням «людського фактора».

  2. Сучасні інформаційні технології, інформаційні небезпеки.

  3. Ситуаційна задача.

Прогулюючись лісом, Ви необережно наступили на отруйну змію, котра вкусила Вас за ногу. Ваші дії.
Варіант 14

  1. Екологічна характеристика життєдіяльності.

  2. Колективні засоби захисту.

  3. Ситуаційна задача.

Ввечері до хворого була викликана машина швидкої допомоги. Виявилося, що він з 10 до 16 години загоряв на пляжі. Під час огляду: скарги на загальне нездужання, слабкість, головний біль, запаморочення, жар. Шкіра яскраво-червоного кольору, температура тіла 37,8С, пульс 110 уд/хв, слабкий, дихання часте. Що сталося з хворим? Яка повинна надаватися долікарська допомога?
Варіант 15

  1. Класифікація середовищ життєдіяльності, їх характеристика.

  2. НС техногенного характеру.

  3. Ситуаційна задача.

В області верхньої третини гомілки потерпілого – обширна рана. Кров яскраво – червоного кольору, б’є пульсуючого струменем. Потерпілий блідий, пульс – 140 уд/хв, АТ – 80/40 мм рт. ст. Ліва гомілка набрякла, є крововиливи у верхній її третині, деформація, біль, осьове навантаження на гомілку підсилює біль. Поставте попередній діагноз. Надайте долікарську допомогу.
Варіант 16

  1. Класифікація негативних факторів середовища життєдіяльності та їх характеристика

  2. Організація і проведення евакуаційних заходів.

  3. Ситуаційна задача.

На передній поверхні грудної клітки потерпілого є рана, через яку на видоху виділяється піниста кров з повітрям. Обличчя синє, дихання поверхневе, пульс 110 уд/хв, АТ – 90/70 мм. рт. ст.
Варіант 17

  1. Ноосфера як наступний етап розвитку людства. Вклад В.І. Вернадського в розвиток науки про ноосферу.

  2. Надзвичайні ситуації та їх класифікація.

  3. Ситуаційна задача.

Ви приймаєте участь у рятуванні людей під час пожежі в житловому будинку. Вам повідомили, що на другому поверсі в квартирі № 28 залишилось двоє дітей – дівчинка 9 років та хлопчик 7 років. З палаючого будинку проривається полум’я та велика кількість диму. Ваші дії.
Варіант 18

  1. Механічні фактори – причини виникнення, способи попередження їх негативної дії.

  2. Загальні поняття про першу допомогу.

  3. Ситуаційна задача.

У місцевості, де Ви мешкаєте стався радіаційний викид. Зазначте першочергові дії, які слід виконати для запобігання ураження та радіоактивного забруднення Вашої оселі.


Варіант 19

  1. Загальні вимоги пожежної безпеки. Правила поведінки людей у разі виникнення пожежі.

  2. Кровотечі та способи їх зупинки.

  3. Ситуаційна задача.

Людина впала. Виник різкий біль в області гомілки, який підсилюється під час зміни її положення. Стати на ногу не може, стопа вивернута зовні. Який характер пошкодження та яка необхідна перша допомога?
Варіант 20

  1. Дія електромагнітних полів та випромінювань на людину, засоби та методи захисту від них.

  2. Травматичний шок та протишокові заходи.

  3. Ситуаційна задача.

Ви їдете на тривалий відпочинок. Які заходи необхідно зробити щоб підвищити безпеку житла? Особливу увагу зверніть, на ситуацію, коли спеціальна сигналізація не встановлена.
Варіант 21

  1. Електромагнітні поля і випромінювання та їх характеристика.

  2. НС соціально-політичного характеру.

  3. Ситуаційна задача.

У потерпілого в нижній третині правого стегна обширна рана, що кровоточить. Відмічається зміна форми та укорочення стегна. При спробі рухів – різкий біль. Шкіра бліда, вкрита холодним потом. Пульс частий слабкого наповнення. Попередній діагноз. Перша допомога.
Варіант 22

  1. Дія електричного струму на організм людини. Попередження ураження електричним струмом.

  2. Гідросфері стихійні лиха. Дії людини в умовах стихійних лих

  3. Ситуаційна задача.

Потерпілий блідий, скаржиться на біль в області правого плеча, колінного суглобу. Правий плечовий суглоб деформований, плече в положенні відведення, повздовжня вісь зміщена, активні рухи відсутні. На передній поверхні колінного суглобу рвана рана 2х3см, витікає червона мутна рідина.

Попередній діагноз. Перша допомога.
Варіант 23

  1. Радіаційна безпека. Норми радіаційної безпеки.

  2. Атмосферні стихійні лиха та небезпечні явища. Дії людини в умовах стихійних лих.

  3. Ситуаційна задача.

До фельдшера звернулась хвора зі скаргами на пекучий біль у правій кисті, на яку 20 хвилин тому вилилась гаряча вода. При огляді: потерпіла не знаходить місця від болю, стогне. Шкіра тильної поверхні(включаючи пальці) та половина поверхні долоні правої кисті яскраво-червоного кольору. Визначити ступінь опіку та площу опікової поверхні. Якою повинна бути долікарська допомога?
Варіант 24

  1. Особливості дії іонізуючих випромінювань на живі організми.

  2. Травми та їх класифікація.

  3. Ситуаційна задача.

Ви проживаєте на вулиці Набережній. За сигналом «Увага всім!» Ви ввімкнули радіоприймач та прослухали повідомлення: «Увага! Говорить штаб цивільної оборони! Громадяни! У зв’язку з підвищенням рівня води в річці Південний Буг можливе затоплювання на вулицях … (передача перервалася)». Ваші дії.

Варіант 25

  1. Іонізуюче випромінювання: джерела, класифікація, характеристика.

  2. Термічні опіки. Перша допомога.

  3. Ситуаційна задача.

В області верхньої третини шиї справа рвана рана з великою кровотечею (фонтаном).

Визначити характер кровотечі та провести тимчасову зупинку її.
Варіант 26

  1. Натовп та правила поведінки в ньому.

  2. Переохолодження. Перша допомога.

  3. Ситуаційна задача.

Людина, що йшла попереду Вас закричала й впала. Судомні посмикування м’язів до моменту Вашого наближення припинились. Під час огляду Ви побачили затиснений в руці оголений електричний провід, що звисає від стовпа.
Варіант 27

  1. Біологічні небезпечні фактори та захист від них.

  2. Основні принципи та способи захисту населення у НС.

  3. Ситуаційна задача.

В нижній третині правого передпліччя на передній поверхні спостерігається рвана рана мяких тканин розміром 4x5 см, із якої поштовхами витікає кров. Вік постраждалого 5 років.

Визначити характер кровотечі та провести тимчасову зупинку її.
Варіант 28

  1. Здоров’я людини як медико-біологічна та соціальна категорія. духовний, психічний, фізичний та соціальний аспекти здоров’я людини.

  2. Утоплення. Перша допомога.

  3. Ситуаційна задача.

Ви вдома. Відчуваєте запах диму. Виглянули на площадку і побачили, що вогонь і дим на сходах. Ваші дії.

Схожі:

МОДУЛЬ ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА Контрольна робота це важлива форма навчального...
Контрольна робота – це важлива форма навчального процесу, покликана навчити студентів самостійному узагальненню і викладенню інформаційних...
Методичні рекомендації для студентів факультету та менеджменту Дрогобицького...
...
Тематична контрольна робота
Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів)
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Бердянський державний педагогічний...
Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 21 травня 2009 року. –...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Бердянський державний педагогічний...
Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 21 травня 2009 року. –...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Бердянський державний педагогічний...
Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 13 травня 2010 року. –...
М ІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Бердянський державний педагогічний...
Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 15 травня 2008 року. –...
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни
Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години
Методичні рекомендації для самостійної роботи з вивчення дисципліни...
Завідувач кафедри фінансів Одеського державного аграрного університету к е н., доцент Макуха С. М
ДЕЙ СТУДЕНТІВ БЕРДЯНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ...
Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 15 травня 2008 року. –...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка