|
Скачати 64.67 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради "Про затвердження Порядку відселення громадян юридичними та фізичними особами із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади м. Кременчука" 1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин. Необхідність прийняття цього рішення зумовлено впливом ряду факторів: - незадовільний стан ветхих житлових будинків, які побудовані у кінці 19 – 1-й половині 20 сторіччя, фізично зношені та морально застарілі інженерні мережі; - недоцільність видатків з міського бюджету на капітальний ремонт або реконструкцію ветхих житлових будинків, що пов’язано із значним обсягом інвестицій та необхідністю надання на час ремонту мешканцям будинків іншого житла; - відсутність належного фінансування з бюджету; - застарілий житловий фонд не відповідає сучасним архітектурним та містобудівним вимогам. Станом на 01.11.2009 року у місті існує 35 житлових будинків, які визнані ветхими. Для виконання вимог, встановлених ст.ст. 110,113 Житлового кодексу щодо відселення громадян з ветхих жилих будинків комунального житлового фонду з наданням іншого благоустроєного жилого приміщення необхідне стабільне, достатнє фінансування. Рішення про визнання будинків ветхими приймалися ще у 1990-1993 роках. Дефіцит коштів у міському бюджеті не дозволяє забезпечити належне фінансування та дотримання графіку відселення. Для часткового вирішення цієї проблеми необхідно здійснювати залучення коштів юридичних та фізичних осіб, які заінтересовані у набутті права власності на ветхі будинки з метою їх подальшої реконструкції або переведення у нежилі. Зволікання із вирішенням проблеми може привести до руйнування будинків та бути причиною нещасних випадків і навіть загибелі людей. 2.Визначення цілей державного регулювання. Інвестиційна привабливість для суб’єктів підприємницької діяльності набуття права власності на об’єкти ветхого житлового фонду, їх реконструкція або виведення з житлового фонду (будівництво на їх місці об’єктів соціально-культурного, комерційного призначення), впровадження прозорих правил інвестування у відселення мешканців ветхих житлових будинків, покращення архітектурного вигляду міста. Основною метою державного регулювання є забезпечення конституційного права громадян на житло, впровадження заходів, спрямованих на покращення житлових умов мешканців міста, які тривалий час проживають у будинках, що не відповідають встановленим сучасним санітарним і технічним вимогам. 3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу. Першою альтернативою є збереження існуючого положення відселення з ветхих будинків за рахунок витрат з міського бюджету. Розв’язання проблеми у такий спосіб потребує перерозподілу видатків міського бюджету, що призведе до недофінансування інших соціальних програм. Крім того, можливе несвоєчасне надходження коштів з бюджету, припинення або відстрочення видатків, що призведе до подальшого погіршення стану житла та зростання соціальної напруги. Другою альтернативою є запровадження регуляторного акту, при якому дозвіл на відселення мешканців з ветхих будинків надається юридичній чи фізичній особі за результатами проведення конкурсу. При цьому враховується можливість вибору найбільш вигідного з економічної та містобудівної точки зору варіанту. Цей спосіб передбачає можливість відселення частини ветхих житлових будинків у короткострочній перспективі та економії бюджетних коштів. Крім того, у подальшому ветхі житлові будинки будуть реконструйовані або на їх місці збудовані об’єкти з новими архітектурно-планувальними якостями, покращиться благоустрій прилеглих територій. Отже, на погляд розробника, найбільш оптимальним вирішенням існуючої проблеми є прийняття запропонованого проекту рішення. 4.Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми. Проектом рішення передбачається затвердження Порядку відселення громадян юридичними та фізичними особами із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади м. Кременчука. Впроваджується конкурсний механізм визначення особи, яка набуває право на відселення мешканців із ветхого будинку. Відселення здійснюється на підставі договору, із дотриманням норм житлового та цивільного законодавства. Після відселення мешканців ветхого будинку передбачається перехід права власності до юридичної чи фізичної особи, з подальшою реконструкцією чи будівництвом нового об’єкту замість ветхого. 5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта. Реалізація рішення міської ради "Про затвердження Порядку відселення громадян юридичними та фізичними особами із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади м. Кременчука " дасть можливість забезпечити дотримання єдиного чіткого та прозорого механізму щодо порядку вирішення цих питань. Суб’єкти господарювання, які виявлять бажання взяти участь у конкурсі на відселення мешканців ветхих будинків, самостійно оцінюють свої ризики і витрати. З іншого боку, передбачено, що перехід права власності на будинок можливий лише за умови повного відселення його жителів. Строк чинності регуляторного акта необмежений. 6. Очікувані витрати та вигоди суб’єктів господарювання, громадян та органів місцевого самоврядування внаслідок дії регуляторного акта. Результати дії проекту рішення представлено у вигляді таблиці вигод і витрат:
7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта. Строк чинності регуляторного акта пропонується встановити необмеженим, оскільки залучення коштів інвесторів на відселення мешканців ветхих будинків можливе протягом невизначеного часу, також можливе визнання будинків ветхими у майбутньому. 8. Визначення показників результативності регуляторного акта. 1. Кількість проведених конкурсів з відселення ветхих будинків. 2. Кількість громадян, які були відселені за рахунок коштів інвесторів. 3. Кількість ветхих будинків, які перейшли у власність юридичних та фізичних осіб. 4. Ступінь інформованості суб’єктів господарювання щодо існування даного регуляторного акту. 9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття. У відповідності з вимогами Закону України "Про державну регуляторну політику у сфері господарської діяльності" базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом; повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності; періодичні відстеження результативності регуляторного акта здійснюються раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта. Визначення показників результативності регуляторного акту буде здійснюватися за статистичними даними управлінням житлово-комунального господарства. Заступник міського голови М.М. Порицький |
Про базове відстеження дії регуляторного акту рішення Кременчуцької... Кременчуцької міської ради від 30. 03. 2010 року «Про затвердження Порядку відселення юридичними та фізичними особами громадян із... |
ПОРЯДОК відселення громадян юридичними та фізичними особами із ветхих... Кременчука за рахунок коштів юридичних і фізичних осіб (далі Інвестор) із наступною передачею відселених будинків їм у власність |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради «Про затвердження нової редакції Положення про Порядок розміщення телекомунікаційних мереж, мереж зв’язку та іншого слабкострумового... |
АНАЛІЗ впливу регуляторного акта – проекту рішення Нікопольської міської ради Проект рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження Статуту територіальної громади міста Нікополь» розроблено робочою групою,... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про... «Про створення територіального кадастру м. Кременчука», виконавчим комітетом міської ради, було прийнято багато рішень, що стосуються... |
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту... Нікопольської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та... |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Шполянськоїї міської... Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Шполянськоїї міської ради Про затвердження Порядку передачі у власність земельних ділянок... |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Cинельниківської міської ради «Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Синельникове» |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,... |
З В І Т Про періодичне відстеження результативності дії регуляторного акту Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста... |