ПОРЯДОК відселення громадян юридичними та фізичними особами із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади


Скачати 139.17 Kb.
Назва ПОРЯДОК відселення громадян юридичними та фізичними особами із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади
Дата 18.04.2013
Розмір 139.17 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Додаток
до рішення міської ради

від 30 березня 2010 року

ПОРЯДОК
відселення громадян юридичними та фізичними особами
із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади


м. Кременчука
1. Загальні положення

1.1. Порядок відселення юридичними та фізичними особами громадян із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади м. Кременчука (далі - Порядок) розроблений з метою зменшення у місті об’єктів житлового фонду, які за технічним станом не відповідають сучасним нормативним вимогам щодо безпечного і комфортного проживання, та реалізації суспільних потреб у забезпеченні громадян житлом та спорудженні об’єктів житлово-громадської забудови, проведення благоустрою та озеленення територій.

1.2. Порядок регулює процедуру відселення громадян із ветхих будинків (їх частин), та передачу цих будинків у власність юридичних і фізичних осіб, за рахунок яких проведене відселення, визначає загальні економічні, правові й організаційні принципи відселення громадян із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади м. Кременчука за рахунок коштів юридичних і фізичних осіб (далі - Інвестор) із наступною передачею відселених будинків їм у власність.

1.3. Порядок поширюється на житлові будинки, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади м. Кременчука та у встановленому порядку визнані ветхими будівлями.

1.4. Відселення юридичними та фізичними особами громадян із ветхих будинків комунальної власності територіальної громади м. Кременчука здійснюється на конкурентних засадах шляхом проведення конкурсу на набуття права укладення договору на відселення будинку (частини будинку) з подальшим переходом права власності на нього.

1.5. Цей порядок не застосовується у разі, якщо ветхий житловий будинок знаходиться на території кварталу (мікрорайону) застарілого житлового фонду, щодо якого прийняте рішення про комплексну реконструкцію.

1.6. У цьому порядку терміни вживаються у такому значенні:

інвестиційний проект - сукупність організаційних, фінансових та технічних заходів, які здійснюються особами;

організатор конкурсу – управління житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради (УЖКГ).

переможець конкурсу - учасник конкурсу, який взяв на себе зобов'язання виконати всі фіксовані умови конкурсу та пропозиція якого визнана найкращою.

претендент – особа, яка подала УЖКГ документи для участі в конкурсі;

учасник конкурсу - допущена до участі в конкурсі юридична чи фізична особа.

фіксовані умови конкурсу - перелік однакових та незмінних для всіх осіб зобов'язань (істотних умов інвестиційного договору), що зазначаються в інформаційному повідомленні про проведення конкурсу.

Інвестор – переможець конкурсу, з яким укладено відповідний договір.
2. Умови відселення ветхих будинків
2.1. Реалізація проекту відселення здійснюється за умови попереднього і повного відшкодування вартості власникам жилих приміщень втрат шляхом надання за їх згодою іншого житла.

Власникам нежилих приміщень надається за їх згодою інше рівноцінне нежиле приміщення або грошова компенсація.

Розмір грошової компенсації за нежиле приміщення визначається на основі експертної оцінки, проведеної відповідно до законодавства.

2.2. Відселення власників (наймачів) жилих приміщень та власників нежилих приміщень здійснюється за умови згоди цих власників (наймачів) відповідно до договорів, які Інвестор укладає з кожним власником (наймачем).

2.3. Спори щодо вилучення жилого (нежилого) приміщення, розміру викупної вартості або інших умов компенсації вирішуються в судовому порядку.

2.4. Відселення наймачів жилих приміщень здійснюється за умови попереднього надання їм інших рівноцінних за площею та кількістю кімнат в порядку, встановленому законодавством.

2.5. Після відселення ветхі житлові будинки підлягають реконструкції, що передбачає перебудову з метою поліпшення умов проживання, експлуатації, зміни кількості квартир, загальної та жилої площі тощо, зміну геометричних розмірів, функціонального призначення, техніко-економічних показників, або знесення ветхого будинку та будівництво нового.

2.6. Відносини, пов’язані із відведенням земельних ділянок для реконструкції та будівництва, регулюється відповідним законодавством та Правилами забудови.

2.7. Обов’язки Інвестора:

- надання міській раді частини житла, призначеного для переселення наймачів;

- надання на умовах компенсації власникам приміщень іншого житла (нежилих приміщень) або за їх згодою відшкодування вартості нежилих приміщень;

- розроблення проектів будівництва (реконструкції) будівель і споруд;

- виконання повного обсягу будівельних робіт;

- здійснення заходів з утилізації відходів, що утворюються під час знесення будинків, з подальшим благоустроєм території.

2.8. Заходи з відселення мешканців ветхого будинку можуть здійснюватися як Інвестором самостійно, так і шляхом залучення на договірних засадах інших суб’єктів, які надають такі послуги, при цьому відповідальним перед міською радою за виконання зобов’язань несе Інвестор.

3. Підготовка до проведення конкурсу


3.1. Для проведення конкурсу виконком міської ради утворює конкурсну комісію у складі не менш як 7 осіб, призначає її голову і секретаря та затверджує положення про комісію.

До складу комісії включаються заступник міського голови згідно із розподілом функціональних повноважень, представники УЖКГ, управління містобудування і архітектури, фінансового управління, відділу обліку і розподілу житлової площі, Фонду міського майна, депутати міської ради (за згодою).

Комісія формується у складі голови комісії, заступника комісії, секретаря комісії та членів комісії.

3.2. Організаційне забезпечення роботи комісії покладається на УЖКГ.

3.3. Конкурсна комісія:

затверджує інформаційне повідомлення про проведення конкурсу та проект договору (на підставі істотних умов договору з урахуванням особливостей конкретного будинку);

здійснює реєстрацію учасників конкурсу;

визначає переможця конкурсу;

подає для затвердження виконкому міської ради протоколи засідання комісії про визначення переможців ;

письмово повідомляє власників та наймачів жилих та нежилих приміщень про умови та особливості реалізації прав власності (користування) у зв’язку із відселенням.

здійснює інші повноваження відповідно до цього Порядку.

3.4. Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її членів.

3.5. Рішення конкурсної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. За рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

Рішення конкурсної комісії можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку.

3.6. Конкурсній комісії протягом 7 днів з надходження запиту подаються такі документи:

комунальним підприємством "Кременчуцьке міжміське бюро технічної інвентаризації":

- копія технічного паспорта на будинок;

- відомості про наявність власників житлових та нежитлових приміщень у будинку;

Фондом міського майна:

- відомості про наявність користувачів та орендарів, орендованої ними площі та заборгованості по орендній платі;

відповідним управителем житлового фонду (балансоутримувачем):

- список зареєстрованих мешканців та тих, за якими зберігається право на користування житлом в зазначеному будинку за встановленою формою;

- довідку про балансову і залишкову вартість будинку, стислу характеристику житлового будинку (загальна та житлова площа, поверховість, матеріал стін, наявність підвальних і горищних приміщень, квартир ізольованих і комунальних);

управлінням містобудування та архітектури:

- висновок щодо можливості виключення ветхого будинку із житлового фонду чи його реконструкції;

- містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки.

відділом обліку і розподілу житла:

- відомості про перебування мешканців ветхого будинку на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов;

- розрахунки необхідної житлової площі житлових приміщень, що будуть надані мешканцям будинку при відселенні.

інші додаткові матеріали при необхідності.

3.7.Конкурсна комісія на підставі отриманих документів:

- розробляє техніко-економічне обґрунтування реалізації інвестиційного проекту;

- встановлює критерії відбору та допуску претендентів до участі в конкурсі, перелік однакових та незмінних для всіх (істотних умов договору), про що зазначається в інформаційному повідомленні про проведення конкурсу;

- визначає дату проведення конкурсу, але не раніше ніж за 30 днів з дня розміщення оголошення про проведення конкурсу.
3.8. На підставі рішення конкурсної комісії УЖКГ забезпечує опублікування інформаційного повідомлення про проведення конкурсу в газеті "Вісник Кременчука", в інших друкованих засобах масової інформації та розміщення на веб-сайті виконкому міської ради не пізніше ніж за 10 календарних днів до дати прийняття заявок від претендентів.

Інформаційне повідомлення повинне містити:

- технічні характеристики будинку;

- орієнтовну кількість та площу житлових приміщень, які необхідні для відселення мешканців;

- фіксовані умови конкурсу;

- інформацію про кінцевий строк прийняття заявок та необхідних матеріалів від претендентів;

- адресу, номер телефону, час роботи конкурсної комісії;

- інформацію про дату, час і місце проведення конкурсу;

- кваліфікаційні вимоги для участі в конкурсі.

3.9. Для участі в конкурсі претендент подає УЖКГ заяву про участь в конкурсі разом з документами, що визначені в інформаційному повідомленні про проведення конкурсу.

Секретар конкурсної комісії організовує реєстрацію заяв про участь в конкурсі, складає протокол та забезпечує збереження поданих заяв і документів, а також конфіденційність відомостей про претендентів.

Перелік учасників конкурсу затверджується протоколом конкурсної комісії.

3.10. До участі в конкурсі не допускаються претенденти, які:

- порушили строки подання заяви, що визначені в інформаційному повідомленні про проведення конкурсу;

- визнані банкрутами, стосовно них порушено справу про банкрутство або проводиться санація;

- перебувають у стадії ліквідації або реорганізуються;

- здійснюють провадження господарської діяльності менше одного року;

- подали недостовірну (неповну) інформацію щодо Проекту або свого фінансово-економічного стану;

- мають прострочену заборгованість за залученими кредитами, а також із сплати податків, зборів (обов'язкових платежів).

3.11. Протягом двох робочих днів з дати затвердження переліку учасників конкурсу секретар комісії надає учасникам проект договору, техніко-економічне обґрунтування реалізації інвестиційного проекту, інформацію про зміст пропозиції та інші документи, визначені в інформаційному повідомленні.

3.12. Учасники конкурсу подають не пізніше робочого дня до дати його проведення пропозиції для участі в конкурсі.

3.13. Пропозиції подаються в окремому непрозорому пакеті з назвою конкурсу та написом "Пропозиції для участі в конкурсі".

3.14. Конкурсна комісія організовує реєстрацію отриманих пропозицій.

4. Проведення конкурсу


4.1. Конкурс проводиться за наявності не менш як двох його учасників. Якщо зареєстровано одного учасника конкурсу, конкурсна комісія має право визнати його переможцем за умови, що він зобов'язався виконати всі фіксовані умови конкурсу та погодився укласти договір.

4.2. Комісія розглядає та проводить оцінку пропозицій на основі критеріїв, якими можуть бути:

-реалізація Проектів у строк, який не перевищує ____ років, у тому числі розселення ветхого будинку протягом_____ років;

- наявність розробленої проектно-кошторисної документації та техніко-економічного обґрунтування;

- фінансова спроможність (фінансування Проекту суб'єктом господарювання за рахунок власних та/або залучених коштів);

-наявність попередньої домовленості із мешканцями про відселення.

4.3. Члени Комісії дають оцінку кожному інвестиційному проекту відповідно до зазначених критеріїв за трибальною шкалою: низька - "1 бал", середня - "2 бали", висока - "3 бали". Якщо будь-який із критеріїв не розкрито, то ставиться 0 балів.

17. Проекти, які отримали найбільшу кількість балів, вважаються Проектами, які пройшли конкурсний відбір та вважаються переможцями конкурсу.

4.4. Після проведення засідання конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу складається протокол, в якому зазначаються:

- фіксовані умови конкурсу;

- відомості про учасників конкурсу;

- пропозиції учасників конкурсу;

- переможець конкурсу.

Протокол конкурсу підписується переможцем конкурсу та всіма присутніми членами комісії і затверджується рішенням виконкому міської ради. Копія затвердженого протоколу та рішення видаються переможцеві конкурсу.

4.5. У разі відмови переможця конкурсу від підписання протоколу та/або укладення інвестиційного договору, конкурсна комісія має право розпочати переговори з учасниками конкурсу, що визначені у протоколі як такі, що можуть бути запрошені в порядку черговості до переговорів стосовно укладення зазначеного договору.

4.6. Конкурс вважається таким, що не відбувся, у разі:

- відсутності учасників конкурсу;

- відмови переможця конкурсу від підписання протоколу конкурсу та/або інвестиційного договору, недосягнення згоди із запрошеними до переговорів згідно з пунктом 4.5 цього Порядку учасниками конкурсу.

У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, повторний конкурс проводиться в порядку та строки, визначені відповідно до цього Порядку.

4.7. На підставі затвердженого протоколу УЖКГ протягом 14 робочих днів забезпечує доопрацювання проекту інвестиційного договору з переможцем конкурсу на підставі істотних умов договору та конкурсної пропозиції переможця та подає на підписання сторонам остаточну редакцію договору.

4.8. Повідомлення про результати конкурсу із зазначенням відомостей про переможця конкурсу публікується у місячний строк в засобах масової інформації, у яких публікувалося інформаційне повідомлення про проведення конкурсу.


 5. Прикінцеві положення

5.1.Функції контролю з боку міської ради за станом відселення ветхих будинків покладаються на УЖКГ та відділ обліку і розподілу житлової площі.

5.2. Питання, пов'язані з виключенням будинків із житлового фонду та їх реконструкцією, вирішуються у відповідності до чинного законодавства.

5.3. У випадку внесення змін до актів чинного законодавства з питань, зазначених у цьому Порядку, відповідні зміни до нього вносяться окремими рішеннями Кременчуцької міської ради.

5.4. Спори, пов'язані з відселенням громадян , вирішуються у судовому порядку.


Завідуюча юридичним відділом І.Г.Капралова

Начальник управління житлово-

комунального господарства О.А.Любенко


Додаток
до рішення міської ради



ІСТОТНІ УМОВИ


інвестиційного договору про реалізацію проекту відселення мешканців ветхого будинку комунальної власності




1. Предмет договору - реалізація інвестиційного проекту відселення мешканців ветхого будинку комунальної власності територіальної громади міста Кременчука в особі Кременчуцької міської ради.

2. Сторони договору – Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради та Інвестор.

3. Об'єкт інвестування – ветхий житловий будинок за адресою м. Кременчук, вул.__________________________.

4. Набрання чинності договором - після його підписання сторонами.

5. Обсяг інвестицій – вартість відселення мешканців ветхого будинку відповідно до вимог чинного законодавства.

6. Мета договору - залучення інвестицій для відселення ветхого будинку, його реконструкції (переведення в нежитловий фонд).

7. Порядок відселення мешканців будинку:

7.1. Відселення мешканців із житлових приміщень, які знаходяться у власності громадян, здійснюється безпосередньо переможцем конкурсу, шляхом укладення з мешканцем (мешканцями) - власником (власниками) житлових приміщень у відповідності до ст.ст. 655, 715 Цивільного кодексу України:

- договору міни;

- договору купівлі-продажу.

7.2. Для відселення мешканців із житлових приміщень, які знаходяться в комунальній власності територіальної громади м. Кременчука, Інвестор передає в комунальну власність у встановленому порядку необхідні житлові приміщення.

7.3. У разі, якщо власник (наймач) жилого приміщення бажає отримати житло більшої площі, ніж те, на яке він має право, таке житло йому може бути запропоноване з оплатою ним різниці в ціні за ринковою вартістю.

7.4. Якщо власник бажає отримати житло меншої площі, ніж передбачено, таке житло може бути надано за домовленістю сторін.

7.5. Власник (наймач жилого приміщення, який не перебуває на квартирному обліку), має право отримати інше житло, в якому кількість кімнат та жила площа не менше кількості кімнат та жилої площі квартири ветхого будинку, незалежно від числа зареєстрованих у ньому осіб.

7.6. Наймачу жилого приміщення, який перебуває на квартирному обліку, надається нове житло з урахуванням норми жилої площі, встановленої законом.

Відповідно до статті 113 Житлового кодексу надаване громадянам у зв'язку з виселенням інше благоустроєне жиле приміщення повинно знаходитись у межах м. Кременчука і відповідати встановленим санітарним і технічних вимогам. Громадянам, які займали окрему квартиру, повинно бути надано окрему квартиру. Якщо наймач займав більш як одну кімнату, йому надається жиле приміщення, що складається з того ж числа кімнат. За розміром жиле приміщення має бути не меншим за те, яке займав наймач, однак у межах норми жилої площі. Якщо наймач або член сім'ї, що проживає разом з ним, має право на додаткову жилу площу і фактично користується нею, жиле приміщення надається з урахуванням норми додаткової жилої площі. У разі виселення з жилого приміщення, меншого за розміром, ніж це передбачено для надання жилого приміщення в даному населеному пункті, особі, що виселяється, надається жиле приміщення відповідно до встановленого розміру.

Відповідно до статті 50 Житлового кодексу не допускається заселення однієї кімнати особами різної статі, старшими за дев'ять років, крім подружжя. Не допускається також заселення квартири, збудованої для однієї сім'ї, двома і більше сім'ями або двома і більше одинокими особами. Особам похилого віку, а за висновком лікувально-профілактичного закладу також відповідним категоріям інвалідів і хворих на їх прохання жилі приміщення надаються на нижніх поверхах або в будинках з ліфтами.

Згідно із вищезгаданим Кодексом жиле приміщення надається громадянам у межах 13,65 квадратного метра жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею- 7,8 кв.м.

7.7. У разі надання такого житла:

- власник (наймач) жилого приміщення та громадяни, зареєстровані за цим місцем проживання, знімаються з обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов;

- Інвестор звільняється від сплати частини пайової участі у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на суму вартості загальної площі наданого житла.

7.8. Оформлення в комунальну власність територіальної громади м.Кременчука житлових приміщень здійснюється при наявності нотаріально посвідченої письмової згоди на переселення в передані житлові приміщення всіх повнолітніх членів сім'ї, що відселяються, та органу опіки і піклування - при наявності неповнолітніх осіб.

8. Інвестор періодично, але не рідше 2-х разів на рік звітує УЖКГ та відділу обліку і розподілу житла про виконання умов договору.

9. Право власності на об'єкт:

До завершення відселення мешканців будинку об'єкт інвестування є комунальною власністю.

Після підписання відповідної довідки управителем житлового фонду, що відселяється, та керівником відділу обліку і розподілу житлової площі виконкому міської ради приймається рішення міської ради про виключення будинку з переліку об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Кременчука та оформлюється в установленому порядку акт приймання-передачі будинку у власність переможця конкурсу.

10. Строк дії правочину - не більше 3-х років.

Завідуюча юридичним відділом І.Г.Капралова

Начальник управління житлово-

комунального господарства О.А.Любенко

Схожі:

Про базове відстеження дії регуляторного акту рішення Кременчуцької...
Кременчуцької міської ради від 30. 03. 2010 року «Про затвердження Порядку відселення юридичними та фізичними особами громадян із...
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради Про затвердження...
Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин
Для оформлення права власності на кооперативні квартири
Оформлення права власності за фізичними та юридичними особами на об’єкти нерухомого майна
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Цей Порядок регулює питання надання юридичними та фізичними особами послуг з тимчасового розміщення (проживання)
Діючі регуляторні акти станом на 26. 06. 2013 року
...
Продаж основних засобів комунальної власності територіальної громади...

ТИПОВИЙ ДОГОВІР оренди нежитлового приміщення, будівлі, даху, що...

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради
«Про затвердження нової редакції Положення про Порядок розміщення телекомунікаційних мереж, мереж зв’язку та іншого слабкострумового...
НАКА З
Облік руху прекурсорів здійснюється юридичними і фізичними особами при виробництві, зберіганні, перевезенні і реалізації
План: Загальна характеристика цивільного права. Право власності: поняття, зміст
Цивільне право — це сукупність норм права, що регулюють майнові і особисті немайнові відносини, які складаються в суспільстві між...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка