|
Скачати 246.22 Kb.
|
4 червня 2014 року директор ДНЗ «Решетилівський професійний аграрний ліцей ім.І.Г.Боровенського» СПІЛЬНА НІЛА ПЕТРІВНА на загальних зборах трудового коллективу прозвітува про результати виконаної роботи за 2013-2014 навчальний рік. ЗВІТ директора ДНЗ «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» Спільної Ніли Петрівни перед трудовим колективом та громадськістю про роботу за 2013-2014 навчальний рік Шановні колеги та запрошені! Державний навчальний заклад «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» є державним професійно-технічним навчальним закладом другого атестаційного рівня, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття професійно-технічної та повної загальної середньої освіти. Професійно-технічне училище № 52 створено 16.07.1986 року, наказ № 230 Держкомітету України по профтехосвіті. Наказом Міністерства освіти і науки України від 27.10.2003 року № 713 профтехучилище № 52 смт. Решетилівка реорганізовано у Решетилівський професійний аграрний ліцей, якому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2009 року № 1290-р присвоєно ім’я почесного громадянина Решетилівщини Івана Григоровича Боровенського. Навчальний заклад має довідку єдиного державного реєстру, свідоцтво на право власності будівель, Державний акт на право користування землею. Ліцей має навчальне господарство загальною площею 42,6 га. Рішенням сесії Решетилівської селищної ради №228 у травні 2014 року навчальному закладу виділено 1,2 га із земель запасу для облаштування сучасного автотрактородрому. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування є загальні збори колективу, які скликаються не рідше одного разу на рік. Трудовий розпорядок у закладі визначається правилами внутрішнього трудового розпорядку, розробленими на основі законодавства України. Розроблений колективний договір між адміністрацією ліцею і профкомом у відповідності з вимогами законодавства. Ліцей здійснює навчальну діяльність згідно ліцензій по кожній професії, а також у 2012 році навчальний заклад проатестований до 2022 року. У 2013-2014 навчальному році навчальний заклад здійснює підготовку кваліфікованих робітників за професіями : - тракторист-машиніст с/г виробництва, слюсар з ремонту с/г машин та устаткування, водій автомобіля категорії «С1»; - пекар, лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу ; - кухар, кондитер; - електрозварник ручного зварювання, водій автомобіля категорії «С1» Станом на 01.01.2014 року колектив учнів складав 310 чол., в т.ч. з 3-річним терміном навчання з отримання повної загальної середньої освіти 270 чол., та з 1,5 річним терміном навчання що навчаються на базі повної загальної середньої освіти 69 учнів. Всього в ліцеї 15 навчальних груп . План прийому на початок навчального року виконано на 56 % (89 учнів). У 2014 році буде випущено 130 кваліфікованих робітників, з них 12 учнів з дипломами з відзнакою та 130 учнів отримають дві і більше професії. Буде працевлаштований за отриманою професією 101 випускник, в тому числі 8 дітей-сиріт, 20 випускників продовжать навчання у вищих навчальних закладах, 2 випускників бажають служити у ЗСУ та 7 випускниць не будуть працевлаштовані через декретну відпустку. Перехідний контингент учнів на кінець звітного періоду - 179 чол. У ліцеї проводиться курсове навчання незайнятого населення з професії тракторист-машиніст категорії «А» ( від центру зайнятості – 10 чол., за договорами - 3 чол.). Дирекцією ліцею проведений моніторинг прогнозування потреб ринку праці регіону у робітничих кадрах, з метою формування плану держзамовлення на 2015р. Робота педагогічного колективу нашого навчального закладу в 2013-2014 навчальному році була спланована та проводилась виходячи із завдань Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011-2015 роки, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 495 від 13 квітня 2011 року, та Закону України «Про профтехосвіту». Основними проблемними завданнями колективу були :
З метою вирішення проблемних питань у відповідності з регіональною програмою розвитку в Полтавській області у 2014 році розпочато роботи з реконструкції діючої котельні навчального закладу. Рішенням другого засідання двадцятої сесії обласної ради шостого скликання від 23.01.2014 року управлінню капітального будівництва Полтавської облдержадміністрації виділено 300 тис. грн. для завершення будівництва спортивного комплексу навчального закладу, який є незавершеним довгобудом з 1991 року. Виділені кошти у сумі 300 тис. гривень включають витрати на поновлення проектної документації та експертної оцінки для добудови спортивного комплексу (190 тис. грн.) та витрати на виготовлення проектної документації на реконструкцію діючої котельні навчального закладу (110 тис. грн.), в якій до початку опалювального сезону вкрай необхідно обов’язково замінити опалювальні котли. Також налагоджена співпраця з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування з метою залучення коштів місцевого бюджету та місцевої громади «Решетилівське віче» для участі у швейцарсько-українському проекті Des Pro по реконструкції водонапірної вежі, виконано опис даного проекту. Персональний внесок керівника у підвищенні рівня організації навчально-виховного процесу У своїй діяльності на протязі звітного періоду : - дотримувалась законності, державної дисципліни, керувалась законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Положенням про професійно-технічний навчальний заклад», Статутом навчального закладу та нормативними документами Міністерства освіти та науки і Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації; - особливу увагу дирекція звертала на створення належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти, вживались заходи щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти: Табл.1 Результати успішності по загальноосвітнім предметам
Табл.2 Результати успішності по спецпредметам та виробничому навчанню
Методична робота Основою підвищення рівня професійного і методичного рівня педагогічних кадрів є методична робота з педагогічними кадрами. Методична робота в ліцеї організована та здійснюється відповідно до «Положення про методичну роботу в професійно – технічних навчальних закладах» від 12.12.2000р. № 582, на основі річного плану роботи ДНЗ «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» і спрямована на підвищення рівня професійної майстерності та творчого потенціалу викладачів, майстрів виробничого навчання. Навчально-виховний процес у ДНЗ «Решетилівський професійний аграрний ліцей у 2013 - 2014 навчальному році здійснювало 39 педагогічних працівників, з них 12 викладачів, 18 майстрів виробничого навчання, 2 вихователі, 2 заступники директора, старший майстер, методист, керівник фізичного виховання, психолог, директор ліцею, 3 керівники гуртків (по сумісництву). Вищу категорію мають – 16, І категорію – 2 чол., ІІ категорію – 2 чол.; Педагогічне звання «Старший викладач» - 4, «Викладач-методист» - 10, «Майстер виробничого навчання І категорії» - 7, «Майстер виробничого навчання ІІ категорії» - 2, Знаком «Відмінник освіти» нагороджено - 3. Враховуючи рівень навчально-виховного процесу, сформовані традиції, запити і потреби викладачів та майстрів виробничого навчання, стан навчально-матеріальної бази, а також особливості складу учнів, педагогічний колектив ліцею 2013-2014 н. р. розпочав роботу над реалізацією науково-методичної проблеми «Розвиток професійних компетенцій педагогів і учнів шляхом удосконалення освітнього середовища ліцею з метою якісної підготовки кваліфікованих робітників». Методична робота у ліцеї побудована на принципах: розуміти, вивчати, допомагати! Методична служба ліцею складається з 8-и методичних комісій: 5 – з професій, які очолюють досвідчені педагоги: Жук С.П., Самченко Н.М., Шевченко І.В., Маєвський М.І., Мотузко П.В. 2 - загальноосвітніх предметів, очолюють Гусєва Г.М. та Деньга С.І. та 1- класних керівників – Тимофієнко О.Г. У 2013-2014 навчальному році методичні комісії ліцею працювали за затвердженим планом, над визначеною методичною проблемою, яка підпорядкована методичній проблемі ліцею: Кожен викладач, майстер виробничого навчання обрав власну індивідуальну проблему над якою здійснював самоосвітню діяльність. Основні теми і питання плану роботи методичних комісій були розглянуті, обговорені, виконані. Робота викладачів і майстрів виробничого навчання була спрямована на підвищення якості знань учнів, залучення їх у творчу діяльність, розвиток інтересу до навчання та виробничої діяльності. У своїй роботі методичні комісії значну увагу приділяли питанням розробки навчальних планів і програм, удосконаленню навчально-матеріальної бази, проведенню відкритих уроків, позаурочних та виховних заходів, вивченню кращого досвіду роботи, підвищенню якості підготовки робітничих кадрів шляхом впровадження інноваційних технологій, передового педагогічного та виробничого досвіду, організації конкурсів професійної майстерності, підвищення успішності та якості знань учнів, проведення предметних олімпіад, конкурсів педагогічної майстерності, написанню методичних розробок. Підвищення кваліфікації У ліцеї створені необхідні умови для підвищення теоретичного професійного рівня викладачів та майстрів виробничого навчання. За звітній період при Полтавському інституті післядипломної освіти ім.О.В.Остроградського курси підвищення кваліфікації пройшли 16 педагогів ліцею (залишилось 2). Заступник директора ліцею з НВР Л.Я.Шелест пройшла ІІІ етап курсів підвищення кваліфікації при центральному інституті післядипломної освіти НАПН України м.Київ., методист Рафальська Р.І. – І етап. (За навчальний рік – 20 чоловік) Педагоги ліцею ознайомлюються з досвідом роботи ПТНЗ України під час відкритих інтернет-заходів, вебінарів,. Важливе значення у підвищенні професійного рівня має атестація педагогів, мета і завдання якої і полягає в тому, щоб стимулювати зростання кваліфікації педагогів, поширенню передового педагогічного досвіду, підвищенню персональної відповідальності педагогів за стан підготовки кваліфікованих робітників. Атестація педагогічних працівників в ліцеї проводиться згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників України (наказ МОН України №1255/18550 від 14.12.10р.), змін і доповнень до Типового положення, наказу директора ліцею. Протягом 2013-2014 року було атестовано 6 педагогічних працівників (викладачів – 1; вихователів – 1; майстрів – 4; Мотузко Павло Володимирович, Шевченко Ірина Володимирівна, Мірошник Микола Володимирович – обласною атестаційною комісією.) Протягом року вони показували відкриті уроки, виховні заходи, готували методичні розробки, виступали на засіданнях методичних комісій. Досвід своєї роботи поширювали через друковані матеріали: методичні розробки, навчальні посібники, опорні конспекти, а також шляхом проведення творчого звіту з презентаційним супроводом перед педагогічним колективом ліцею. Методична служба ліцею робить усе для того, щоб підказати, допомогти кожному викладачу, майстру виробничого навчання визначити для себе обсяг, зміст і форми індивідуальної роботи. Для реалізації поставлених задач здійснюється колективна, групова та індивідуальна методична робота. У ліцеї працюють школа молодого педагога, творчі групи:
Слід відзначити високу ефективність проведення ряду методичних заходів у рамках Педагогічних читань, які були направлені на удосконалення професійної кваліфікації педагогів ліцею, підвищення результативності та якості навчального процесу, сприяння розвитку мотивації до свідомої самоосвітньої діяльності викладачів і майстрів виробничого навчання.
Педагогічні працівники ліцею приймали активну участь в обласних семінарах, нарадах, що організовувались обласним навчально-методичним центром професійно-технічної освіти. Самченко Н.М. відвідала П̕яту Національну виставку-презентацію «Інноватика в сучасній освіті». Про участь у виставці і семінарі Н.М.Самченко доповідала під час круглого столу нп Методичній раді ліцею. Самченко Н.М. прийняла участь (м.Полтава у ПТУ-31) засіданнях обласної Школи передового педагогічного досвіду «Розвиток національної свідомості учнів засобами народної творчості під час здобуття професії». Самарська О.Г. ділилася досвідом власної роботи з реалізації принципу професійної спрямованості викладання української мови на обласній секції укр..мови та літератури, яка відбулася на базі Полтавського політехнічного ліцею. Мотузко Г.В. прийняла участь у роботі обласного семінару – навчання з основ проектування електронних підручників нового покоління, яке відбулося на базі ПТУ-50 м.Карлівки на тему: «Інформаційне навчальне середовище». Галина Василівна . на інструктивно-методичній нараді представила інформацію з досвіду колег області по створенню електронних підручників та електронних ресурсів навчання. Жук С.П. прийняв участь у роботі круглого столу «Сучасний урок у професійно-технічній освіті», який відбувся на базі Полтавського центру професійно-технічної освіти На базі ліцею відбулися:
Із залученням представників Департаменту освіти і науки, НМЦ ПТО у Полтавській області, представників агропромислового комплексу Решетилівського району були проведені заходи:
Переважна більшість педагогічних працівників має власні друковані методичні збірники, навчальні посібники, публікації статей у періодичних виданнях. У 2013-2014 році підготовлено: 1. Методичні рекомендації «Методика проведення Дня ЦО», «Методика проведення навчально-польового табірного збору» Мірошник М.В. 2. Електронний та друкований посібник «Технологія електродугового зварювання» Мотузко П.В. 3. «Збірник інструкційно-технологічних карт з професії: 5122 Кухар. Кваліфікація - 3 розряд.» Шевченко І.В. 4. Електронний посібник «Лабораторні роботи з інформатики для учнів ІІ курсу». Мотузко Г.В. 5. Електронний посібник «Лабораторні роботи з інформатики для учнів І курсу». Рафальська Р.І. Методичні рекомендації «Створення мультимедійних презентацій для навчального процесу» викладача інформатики Р.І.Рафальської та «Збірник інструкційно-технологічних карт з професії: 5122 Кухар. Кваліфікація - 3 розряд.» майстра виробничого навчання з підготовки кухарів Шевченко І.В. затверджені Навчально-методичною радою у Полтавській області (Протокол № від 16.01.2014 року) та рекомендовані до використання в закладах області. Викладачі та майстри виробничого навчання висвітлюють досвід своєї роботи та роботи закладу у періодичних виданнях, зокрема:
Робота педагога над собою має за мету якнайкраще донести і роз’яснити учням навчальний матеріал, виявити невстигаючих та найбільш здібних учнів. Шлях до знань повинен бути цікавим для учнів. Наше завдання - не бути байдужими до дітей, а спонукати їх до навчальної діяльності, а кращим дати можливість проявити себе в конкурсах, олімпіадах. З цією метою проводилися:
Слова вдячності заслуговують голови методичних комісій, викладачі і майстри в/н за організацію насичених заходами предметних тижнів. Все це сприяло підвищенню рівня професійної майстерності учнів, зацікавленості в результатах навчання та є ефективною презентацією позитивного педагогічного досвіду для колег.
Здобутки у 2013-2014 н.р. у обласних конкурсах Здобутки учнів ліцею у обласних олімпіадах і конкурсах серед учнів ПТНЗ у 2013 – 2014 навчальному році:
Здобутки педагогів ліцею у конкурсах фахової майстерності у 2013 – 2014 навчальному році:
Важливим напрямком інноваційного розвитку профтехосвіти є інформатизація та комп’ютеризація навчального процесу. За результатми роботи у 2013-2014 року спостерігається підвищення рівня комп'ютерної компетентності педагогів:
В цьому навчальному році значно активізувалась така форма методичної роботи як вебінари. Це надало можливості нам ознайомитись з досвідом роботи колег як області так і України, не виїжджаючи з навчального закладу. Проблема: Недостатнє комп’ютерне забезпечення. Велика увага приділялася роботі по оновленню МТБ бази ліцею та створенню комплексно-методичного забезпечення предметів і професії у відповідності до вимог Державних стандартів ПТО та згідно з Положенням про організацію навчально-виробничого процесу у ПТНЗ. Поточна робота зі створення КМЗ є планомірною та постійно перебуває під контролем адміністрації ліцею. Перелік комплексно-методичного забезпечення предметів та професій є в наявності 100% педагогічних працівників ліцею та міститься у паспортах кабінетів, якими вони завідують. Адміністрацією закладу ведеться постійний контроль за здійсненням систематичного моніторингу якості підготовки робітничих кадрів, професійної компетентності педагогічних працівників ліцею, контроль за забезпеченням дотримання техніки безпечної праці й санітарно-гігієнічних норм, за веденням документації закладу та складанням звітності. Врахувавши вище сказане пріоритетним напрямками методичної роботи на 2014-2015 навчальний рік слід вважати: - здійснення заходів щодо організації постійного навчання педагогічних працівників основам інформаційно-комунікаційних технологій; - систематична робота по оновленню матеріально-технічної бази та створення КМЗ з професій, предметів відповідно до державних стандартів та підвищенням ефективності його використання - удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання учнів; - посилення роботи з розвитку навчальних кабінетів, лабораторій, майстерень для використання їх як оптимального засобу навчання; - активне впровадження інноваційних технологій та комп’ютерних технологій у практику роботи педагогів ліцею; - підготовка до атестації педагогічних працівників;. - робота по вивченню, узагальненню та ефективному впровадженню передового педагогічного та виробничого досвіду; - активізація роботи по підготовці і проведені предметних тижнів, олімпіад, інтелектуальних конкурсів, конкурсів професійної майстерності з метою розвитку пізнавальних інтересів та виявлення обдарованих учнів та отримання інформації про глибину і міцність знань, отриманих учнями; - посилена увага індивідуальній роботі зі слабовстигаючими учнями; - активізація роботи з висвітлення роботи ліцею та педагогічного досвіду педагогів ліцею в засобах масової інформації, періодичних виданнях, на Інтернет-ресурсах; на сай ліцею. - оновлення та поповнення комп’ютерного забезпечення навчального процесу. Дирекцією ліцею вживались заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази у відповідності вимог державних стандартів. Оновлено матеріально-технічну базу слюсарної та зварювальної майстерень, які додатково забезпечені інструментами та обладнанням, проведено реконструкцію та ремонт майстерні трактористів, кабінету охорони праці, кабінету математики, кабінету світової літератури, лабораторії кухарів, спортивного залу, що дає можливість проводити навчальний процес на рівні державних стандартів якості освіти та забезпечувати підготовку робітників відповідного рівня кваліфікації. Велика увага у цьому році приділялася покращенню умов проживання учнів у гуртожитку, зокрема, проведений Інтернет, частково поновлено мережу електропостачання, встановлено нові розетки, частково поміняна сантехніка в секціях, частково відремонтована система водопостачання та каналізації. На даний час ведуться роботи по облаштуванню сучасної санітарно-побутової кімнати на 1 поверсі гуртожитку для хлопців, закуплена нова сантехніка, покладена плитка. Також виконуються роботи по заміні дверей у кімнатах та секціях гуртожитку, вже замінено 12 дверей. Важливе місце в роботі директора відведено питанню кадрового забезпечення. Щороку 1-2 випускники ліцею направляються на навчання у вищі навчальні заклади інженерно-педагогічного профілю з метою забезпечення ліцею власними педагогічними кадрами. На даний час в навчальному закладі працює 7 випускників ліцею. Ведуться книги наказів по особовому складу, книга обліку руху трудових книжок працівників, трудові книжки зберігаються в сейфі спеціаліста з кадрових питань. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педпрацівників протягом звітного періоду були на особливому контролі, вживались заходи на їх поліпшення, зокрема :
Виховна робота Профілактичні заходи щодо попередження правопорушень серед учнів знаходились на постійному контролі дирекції ліцею і проводились планомірно із залученням правоохоронних органів, батьків, Служби дітей Решетилівської РДА. За результатами обласного огляду конкурсу з правовиховної роботи у 2014 році наш навчальний заклад зайняв 3 місце в області. Дитячого травматизму і травматизму педпрацівників за звітний період не допущено. Серед актуальних проблем, що їх висунуло сьогодення, перед педагогічним колективом ліцею гостро постала проблема правової освіти та профілактична робота з недопущення правопорушень та злочинів серед учнівської молоді, зокрема неповнолітніх. З Решетилівського району у ліцеї навчається 217 учнів, що складає 70% від загальної кількості учнів. У гуртожитку проживає 86 учнів, із сіл району на навчання доїжджає 46 учнів. На внутрішньоліцейному обліку схильних до правопорушень та схильних до вживання алкогольних напоїв перебуває 11 учнів. На обліку у кримінальній міліції перебуває 2 учні, у кримінально виконавчій службі – 1 учень, який скоїв злочин. З неповних сімей у ліцеї навчається 45 учнів, з багатодітних – 30 учнів, дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа – 9 учнів. Профілактична робота з попередження протиправних дій серед учнів ліцею чітко спланована. З питань контролю за відвідуванням учнями навчальних занять, профілактики правопорушень за місцем проживання звертаємося за допомогою до голів сільських рад. Співпрацюємо з працівниками районної бібліотеки, центру соціальних служб для молоді, центру культури і дозвілля «Оберіг», працівниками районної лікарні. Працює батьківський комітет ліцею та кожної навчальної групи. Я переконана, що тісна співпраця педагогічного колективу та батьківської громадськості дає плідні результати. У ліцеї працює психологічна служба, яка допомагає педпрацівникам вивчати індивідуально-психологічні особливості учнів, їх нахили, задатки, сімейні обставини, що дає можливість проаналізувати поведінку учнів у будь-якій ситуації. У ліцеї створене учнівське самоврядування з числа кращих учнів навчальних груп, обраний президент ліцею. Намагаємося забезпечити активну участь учнівського активу в управлінні навчально-виховним процесом. Члени учнівського самоврядування допомагають педпрацівникам здійснювати контроль за відвідуванням учнями теоретичних і практичних занять, у проведенні предметних тижнів, тематичних виховних годин, загальноліцейних заходів.Співпраця з учнівським активом дозволяє забезпечити постійний ріст відповідальності, активності та самостійності учнів. Фінансово-господарська та навчально-виробнича діяльність Залучено додаткові джерела фінансування. З 01.09.2013 р. по 30.05.2014 року:
З спец коштів витрачено:
Значна робота проведена на полях учгоспу, зокрема, посіяно 19га озимої пшениці, 12 га ярого вівса, 7 га озимого жита, 0,18 га огірків та 0,002 га кабачків. Посіви пшениці і жита удобрені мінеральними добривами та на всю площу посівів внесений післясходовий гербіцид. Виконувались роботи з часткового ремонту системи електропостачання, водопостачання, теплопостачання, каналізації. Повністю замінені каналізаційні труби у підвалі їдальні. Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва навчального закладу більш близький до демократичного. Більшість рішень приймалися колегіально з урахуванням думки колективу й інтересів справи. Як директор ліцею, у роботі дотримувалась партнерського стилю керівництва, делегувала повноваження заступникам, керівникам підрозділів. Завжди реагувала на зауваження та пропозиції, викладені батьками, педагогічною радою, представниками органів громадського самоврядування та органів місцевої влади. На нарадах, індивідуальних бесідах інформувала про наявність проблем, обговорювала їх, після чого приймала оптимальні рішення, які в подальшому затверджувались і здійснювались. У зв’язку з цим надавала колегам більше самостійності, створювала умови для самореалізації. Я шанобливо, з повагою ставлюсь до кожного, вимогливість поєдную із справедливістю. Контроль здійснювала не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Ціную самовіддачу, ініціативу, творчість у роботі. У кожному з вас бачу, насамперед, особистість у всьому людському різномаїтті. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від підлеглих. Директор ДНЗ «Решетилівський професійний аграрний ліцей ім..І.Г.Боровенського» Н.П.Спільна |
Структура роботи методичного кабінету ДНЗ «Решетилівський професійний... Безпосереднє керівництво роботою методичного кабінету здійснює методист ліцею Раїса Іванівна Рафальська |
Анотований каталог друкованих матеріалів педагогічних працівників... Робота методичного кабінету ліцею в значній мірі направлена на допомогу у підготовці педагогічними працівниками методичних розробок... |
З досвіду роботи майстра виробничого навчання ДНЗ «Ніжинський професійний... |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ Звіт директора Амвросіївського професійного ліцею Сисенко Анатолія Михайловича про свою діяльність у 2011 -2012 навчальному році... |
ДНЗ «Уманський професійний аграрний ліцей» Лабораторно-практичні роботи Методичний посібник: Лабораторно-практичні роботи «Системи та агрегати двигуна тракторів та автомобілів» |
За фінансовий рік, що закінчився 31 грудня 2014 року Звіт про фінансовий стан) станом на 31. 12. 2014 р., Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіт про власний капітал,... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Секретар Директора приймається на роботу згідно з процедурою, затвердженою у Положенні про підбір та відбір персоналу, наказом Директора... |
Звіт директора Лозівської гімназії Лозівської міської ради Харківської області Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу гімназії, оцінити діяльність... |
Вознесенський професійний аграрний ліцей Класний керівник Ларіонова О. М. Мета України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу |
Про підсумки виховної роботи закладів району за 2012-2013 навчальний... Концепції «Сім’я і родинне виховання, «Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя,... |