ПОРЯДОК ДЕННИЙ


Скачати 112.66 Kb.
Назва ПОРЯДОК ДЕННИЙ
Дата 13.06.2013
Розмір 112.66 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
П Р О Т О К О Л
загальних зборів Амвросіївського професійного ліцею

від « 26 » червня 2012 року

Кількість колективу – 108 чол.

Наявність – 89 чол.

Батьківський комітет - 3


ПОРЯДОК ДЕННИЙ:





  1. Звіт директора Амвросіївського професійного ліцею Сисенко Анатолія Михайловича про свою діяльність у 2011 -2012 навчальному році перед педагогічним колективом.(колективом ліцею та батьками учнів)


СЛУХАЛИ:
Директора Амвросіївського професійного ліцею Сисенко Анатолія Михайловича, тези виступу:

1. Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення навчання випускників на базі неповної загальної середньої освіти, на базі повної загальної середньої освіти за договорами :

а/ протягом навчального року контингент є 515 учнів,

з них: за рахунок бюджетних коштів – 472 учні;

за рахунок фізичних осіб (за договорами) – 107 чол.

б/ навчання проводиться за професіями:

  • кухар; кондитер; офіціант;

  • електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах, водій автотранспортних засобів кат.С;

  • тракторист с/г виробництва кат АВС; слюсар з ремонту с/г машин та устаткування; водій автотранспортних засобів кат.С ;

  • оператор комп’ютерного набору; конторський службовець;

  • перукар; манікюрниця;

  • кравець;

- оператор, продавець продовольчих товарів.

г/ Випуск учнів – 135 чол.

за рахунок бюджетних коштів – 193 чол.

понад державне замовлення – 58 чол.

д/. Працевлаштування

Процент працевлаштованих - 70. Не працевлаштовано у зв’язку з переїздом, доглядом за дитиною або відсутні документи щодо працевлаштування.

ж/ Втрата контингенту:

за навчальний рік – 19 чол.

з них:

за власним бажанням – 14 чол. (в школу 1 чол.)

переведено в інші ПТНЗ – 3 чол.

порушення дисципліни - -

2. Створення умов для варіативності навчання та заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес:

  1. Колектив ліцею працює над проблемою:

«Впровадження інноваційних технологій в навчально – виховний процес з метою підвищення якості ефективності доступності освіти»

  1. У навчальні плани внесено предмет «Основи енергозбереження», що означений в плані роботи на 2011-2012 рік.

4). На базі ліцею функціонує навчально-практичний центр з метою пропаганди нової техніки та нових технологій вирощування сільськогосподарських культур, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання сільськогосподарського напрямку.

5). Впроваджуються новітні виробничі технології по вирощуванню с/г культур.

6) Участь у експериментальній роботі з впровадження очно-заочної форми навчання. Підвищення кваліфікації за професією « кухар» - Єрмакова С.П.

- з модульної технології навчання. Первинна професійна підготовка з професії «кухар, кондитер» - Петуніна Т.М.

7) Дослідницько – експериментальна діяльність по впровадженню технології модульного навчання за професією « кухар, кондитер» згідно ДСПТО ( Петуніна Т.М.).

3. Участь у конкурсах:

а/ обласні: -

  • відзнака в різних номінаціях конкурсу на кращий кабінет з української мови та літератури ( зав. кабінетом Денисенко Л.М.);

  • участь у обласному конкурсі « Творча спадщина І.Франка – « У колі братніх мов» ( Денисенко Л.М.);

  • участь у ІІІ обласному етапі Міжнародного конкурсу ім.. Петра Яцика;

  • участь у літературній обласній вітальні « Ніжні струни поезії», що присвячена творчості В. Сосюри та Л. Українки;

  • у конкурсі творчих робіт « Дух, наука, думка, воля» ( « Творче осмислення спадщини І. Франка»);

  • декоративно прикладного мистецтва;

  • огляд – конкурс художньої самодіяльності;

  • фотовиставка «Крокус-2012»;

  • участь у обласному огляду – конкурсу на кращу навчально – матеріальну базу кафе – майстерню « офіціант» ( Шульга Л.О., Петуніна Т.М.);

  • участь у обласному конкурі на кращу методичну роботу голів метод комісій ( відзначена робота за трьома напрямками) – Шульга Л.О., Шліханова Т.А, методист Скубченко О.М.);

  • ІІІ місце у обласному конкурсі на кращу лабораторію с/г машин ( зав. лаб. Черкашин Д.М.);

  • участь у обласному конкурсі енциклопедії професій за професіями

« тракторист- машиніст», « перукар, манікюрниця», « оператор комп’ютерного набору»;

  • участь у тренінгу « Реалізація програми 100%»( Шліханова Т.А.);

  • ІІ місце в обласному конкурсі - огляді кабінетів історії ;

  • надані матеріали науково – практичної конференції до 65 – річниці Перемоги до брошури НМЦ ПТО ( Скубченко Олена Миколаївна);

  • участь Скубченко О.М у створенні методичного посібника по використанню мультимедійних технологій на уроках історії;

  • Скубченко О.М. – лауреат обласного конкурсу « Кращий працівник профтехосвіти»;

  • надано урок права « Право – дозволяє, карає…» на Всеукраїнський урок права ( Скубченко О.М.);

  • Участь у обласному конкурсі методичних розробок « Ми - господарі ЄВРО – 2012 ( Заярна В.І.);

  • участь у обласному конкурсі на кращий електронний урок з фізики та астрономії ( « Малі тіла Сонячної системи» - Ковальова О.В.);

  • Кудінова Л.П. відзначена у обласному конкурсі педагогічних розробок з євроінтеграції « Тренінг з євроінтеграції. Правові аспекти поведінки неповнолітніх»

в/ Регіональні конкурси:

  • ІІ місце у конкурсі ім.. П. Яцика ( Шевчук Віра);

  • ІІІ місце на регіональному рівні в конкурсі на кращу розробку уроку з математики ( викладач Ковальова О.В.);

  • Надана розробка уроку з фізичного виховання на навчально – методичний сайт викладачем Чуйко Т.В.;

  • 1 місце в регіональних змаганнях з футболу серед учнів ПТНЗ;

  • 2 місце в регіональній військово –-патріотичній грі ;

  • участь у районному огляді – конкурсі «Шевченківське слово живе»

(3 місце Рудкіна Владислава);

  • участь у мовно – літературному конкурсі студентської молоді, присвяченому пам’яті Т.Г. Шевченка;

  • презентація досвіду роботи та відкритий урок з запровадженням проектної технології Єрмакової С.П « Організація роботи кондитерського цеху».;

  • І місце у огляді – конкурсу кабінетів історії;

  • ІІ місце у конкурсі « Кращий працівник профтехосвіти» - Скубченко О.М.;

  • участь у обласному конкурсі на кращий електронний дидактичний комплект матеріалів до уроків математики з теми « Багатогранники»

( Кудінова Л.П.);

  • Кудінова Л.П. прийняла участь у Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень» і отримала сертифікат.

д/ Навчального закладу:

  • конкурси професійної майстерності за професіями:

  • манікюрник;

  • перукар (конкурс зачісок)

  • кравець;

  • оператор комп’ютерного набору.

  • спортивні змагання з тенісу; міні футболу.

  • Олімпіада з предмету «технологія кондитерського виробництва»

4. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи:

Протягом навчального року в ліцеї працювали гуртки:

  • декоративно – прикладної творчості ( «Оригамі», «Ветинанки»);

- художнього мистецтва;

- вокальний;

- фото творчості.

Спортивні секції:

  • з футболу;

  • волейболу;

  • настільного тенісу.

Предметні гуртки «Господарочка», « Історія та побут України», «Бізнес – клуб», «Чарівний клубок», «Механізатор».

5. Забезпечення керівником професійно-технічного навчального закладу моніторингу та прогнозування проблем ринку праці регіону у робітничих кадрах з метою відповідного формування контингенту учнів, слухачів професійно-технічного навчального закладу:

- підтримується постійний зв’язок з Амвросіївським районним Центром зайнятості населення. Проводиться підготовка робітничих кадрів;

- протягом року проводились двічі ярмарки професій для учнів шкіл району (осінь – для 11-класників; весна – для 9-класників);

- налагоджуються контакти з підприємствами міста і їх керівниками з питань потреби підприємств у робітничих кадрах.

6. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу:

  • телевізор та ДВД в гуртожиток;

  • 2ККМ для магазина – майстерні;

  • Стерилізатор для мпайстерні з перукарні;

  • тісто мішальну машину;

  • комп’ютер .

7. Заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки:

- у 2012 році пройшли курсову перепідготовку – 7 чол.

- пройшли атестацію – 3 чол., стажування – 1 чол.

8. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів і педагогічних працівників:

- забезпечена організація харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників;

- проводиться харчування дітей-сиріт в їдальні і дітей, які позбавлені батьківського піклування;

- забезпечення дітей-сиріт гуртожитком;

- кожного року проводиться медичний огляд учнів і педагогічних працівників.

9. Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, які позбавлені батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей:

- протягом року надавалася матеріальна допомога;

- матеріальне стимулювання;

- оздоровлено учнів – 4 « Альбатрос», 2 – « Святогір’я»

10. Моральне та матеріальне стимулювання працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення:

а/ за 2011-2012 навчальний рік нагороджені:

- Грамотою АПЛ – 8 чол.

- Грамотою ГУОН – 3 чол.

- Грамотою МОНУ – 1 чол.

б/ оздоровлено педпрацівників та учнів:

згідно плану соціального страхування у 2011-2012 році отримано 7 санаторно-курортних путівки для працівників;

- оздоровлено педпрацівників на б/в „Альбатрос” – 17 чол.;

- дітей педпрацвників в оздоровчих таборах – 4 ;

- виплачено премії та матеріальна допомога.

11. Дотримання вимог охорони дитинства, охорони праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, стан травматизму:

1) Курси з ОП педпрацівників – 3.

2) Побутовий травматизм за 2011-2012 навчальний рік: відсутній

3) Травматизм виробничого характеру - відсутній

4) Медичний профогляд співробітників – 100 %, учнів - 100 %

12. Дотримання правопорядку неповнолітніми та профілактичні заходи щодо попередження правопорушень:

1) За 2011 –2012навчальний рік правопорушень -немає.

2) Інженерно-педагогічним колективом проводиться робота по попередженню правопорушень:

- постійно діє рада профілактики;

- систематично проводиться за планом профілактична робота з батьками учнів;

- проведення профілактичних заходів: бесіди, зустрічі з працівниками міліції, прокуратури;

- проведення виховних годин з учнями на правові теми тощо;

- сумісна праця з відділом кримінальної міліції та службою у справах з неповнолітніми, центром соціальних служб молоді;

- проводиться індивідуальна робота з учнями девіантної поведінки.

13. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу :

- в ліцеї діє графік прийому громадян директором ліцею, заступниками директора;

- реагування керівників на зауваження та пропозиції своєчасне.

Всі питання, які були поставлені перед керівництвом ліцею, виконані.

Скарги до вищих органів відсутні.

Фінансові порушення не встановлені.

14. Надходження спеціальних коштів за 2011 рік.

Джерелами надходжень спеціального фонду ліцею є: надходження від виробничої практики учнів, від реалізації продукції виробничої діяльності, від надання послуг населенню, спонсорської допомоги, оплати за навчання за контрактною формою навчання. За 2011 рік до спеціального фонду бюджету Амвросіївського професійного ліцею надійшло 983,9 тис. грн., з них:

  • за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 89,2 тис. грн.;

  • від додаткової (господарської) діяльності – 573,9 тис. грн.;

  • від реалізації в установленому порядку майна – 81,5 тис. грн.;

  • від отриманих благодійних внесків, грантів та дарунків – 180,5 тис. грн.;

  • від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ на виконання окремих цільових заходів – 58,8 тис. грн..


Кошти спеціального фонду використовуються згідно із кошторисом, затвердженим в установленому порядку, і направляються на поповнення матеріально-технічної бази та комплексно-методичне оснащення професій, для забезпечення якісного учбового процесу на учбовому господарстві закладу, на оплату комунальних послуг, на господарчі витрати, придбання обладнання та інвентарю, дезінфікуючих засобів тощо.
15. Здійснено атестацію Амвросіївського професійного ліцею щодо:

  • надання освітніх послуг за 16 професіями, за видами підготовки:

  • первинна професійна;

  • прфесіно-технічне навчання;

  • підвищення кваліфікації;

    • отримання повної загальної освіти.


ВИСТУПИЛИ:

1. Петуніна Т.М. старший м айстер, голова профспілки.

Організація проведення конкурсів професійної майстерності у поточному навчальному році достатня, щоб зацікавити учнів. Конкурс за професією «кухар» довів це. Бажання учнів гр..№ 21 та гр..№18 стати переможцями зробили конкурс дуже цікавим.

На мій погляд дуже корисним був методичний захід « педагогічна мозаїка». Маємо приклад тих, на кого треба рівнятися.

Своєчасним є рішення про придбання обладнання в лабораторію кухарів. Наявність придбаної тісто мішальної машини , столового металевого посуду, розширило можливості в виконанні виробничої діяльності, активізувало мотивацію учнів.

Вважаю роботу директора задовільною.

  1. Калмикова І.С.. – заступник директора з ВР

Важливим напрямком в виховній роботі ліцею є формування розвитої творчої особистості, саме тому багато цікавих заходів проведено за художньо-естетичний напрямком: загальні свята в ліцеї, а саме « День профтехосвіти», літературно –музична композиція до Дня вчителя « Під дахом будинку твого», «Міс осінь», «Новорічний серпантин», КВН «Леді та джентльмени», Великдень-Пасха, спортивний КВН «Ерудит», заходи присвячені до Дня Перемоги «Вічно в пам’яті живі», випускний вечір «На порозі дорослого життя» та інші..

Підтримка директора щодо заохочення і педпрацівників і учнів в проведенні масових заходів дуже важлива.

Оцінюю роботу директора задовільно.

3.Чуйко Т.В. – керівник фізичного виховання

Ми пропагуємо здоровий спосіб життя, пропагуємо спорт, заняття фізичною культурою. Організували роботи секції по волейболу. Кожен вівторок і четвер з15-00 до 18-00 відкриті двері спортивного залу для учнів і працівників. І взірцем здорового способу життя повинні бути майстри в/н і викладачі. Але протягом цього року бажаючих дорослих було замало.

Ми оновили спортивний інвентар і чекаємо, що адміністрація підтримає нас в цьому питанні і в наступному навчальному році.

Оцінюю роботу директора задовільно.

4. Єрмакова С.П. – заступник директора з НВР .

Протягом навчального року колектив ліцею проходив чергову атестацію щодо надання освітніх послуг з отримання робітничих професій. З завданням колектив успішно вправився.. Атестовано одинадцять професій. Отримано ліцензію на 16 професій. Отримано право навчати випускників шкіл, незайняте та працююче населення за видами підготовки:

- первинна професійна підготовка;

- професійно-технічне навчання;

- перепідготовка;

- підвищення кваліфікації.

Кращі показники щодо роботи з контингентом. Зменшено кількість відрахованих в поточному навчальному році, що свідчить про відповідальність педпрацівників. Є потреба в створенні органу, що допоможе зробити більш дієвими відносини з роботодавцями.

Роботу директора вважаю задовільною.

5.Карпенко Ю.М. – майстер виробничого навчання

Головна проблема нашого колективу – профорієнтаційна робота. Усім членам педагогічного колективу необхідно активніше пропагувати робітничі професії, зокрема професії тракториста – машиніста с/г виробництва, електрогазозварника тощо. Вести роз’яснювальну роботу з учнями щодо специфіки цих професій, можливостей працевлаштування, попиту на ринку праці

Пропоную вважати роботу директора задовільною. .

6. Чанглі О.А..- заступник директора з НВР.

Задачі педколективу на 2012 -2013 навчальний рік:

1) подальша комп’ютеризація навчального процесу;

3) впровадження інтерактивних методів в навчально – виховний процес;

4) вдосконалення матеріальної бази згідно з державними стандартами .

Роботу директора вважаю задовільною.

7. Гордєєв І.Г. – інженер з охорони праці

Основне завдання питання гарантування безпеки життєдіяльності та охорони праці в ліцеї – це попереджувальна, профілактична робота серед учнів. В ліцеї систематично проводяться навчання, консультації, відкриті уроки; для практичного використання у роботі надаються методичні рекомендації, виконується Закон України „Про охорону

праці ”. Ці напрямки роботи треба продовжити у новому навчальному році і бажано в оновленому кабінеті з охорони праці.

Роботу директора вважаю задовільною

За результатами звіту директора Амвросіївського професійного ліцею колектив оцінює діяльність Сисенко А.М. шляхом таємного голосування

ГОЛОСУВАЛИ:

визнати роботу директора Амвросіївського професійного ліцею Сисенко А.М. задовільною – 89 чол .

Голова зборів Т.М Петуніна.

Секретар Я.О.Писарькова




Схожі:

Порядок денний засідання виконавчого комітету

Порядок денний засідання виконавчого комітету
«Про затвердження плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011рік»
Уроки Едварда Кінана
Сприйняття московитами інших східних слов’ян перед 1654 роком (Порядок денний для істориків)
Порядок денний засідання виконавчого комітету
Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТОВ М. М. Окаринський «ЛЕП» за адресою вул. Бродівська, 44
Орієнтовний порядок денний пленарного засідання дев’ята сесія
Про затвердження Комплексної програми розвитку цивільного захисту м. Тернополя на 2011-2015 роки І. В. Коваль
Порядок денний: Вступне слово
Присутні: керуючий справами виконкому Чанишев В.І., начальник відділу організаційної роботи та внутрішньої політики Мягченко О. Ю.,...
Конкурсних торгів Потапчук Г.І. ПОРЯДОК ДЕННИЙ
Відхилення пропозиції конкурсних торгів по предмету закупівлі: електроустаткування н в.і. у від ТОВ «Глорія»
Порядок денний двадцять другої сесії VІ скликання Синельниківської міської ради
Про підсумки «Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2012 рік» за 1 квартал 2012 року
Порядок денний засідання обласної МКМР з правової освіти населення
Про координаційно – методичне забезпечення головним та територіальними управліннями юстиції правової освіти
Конкурсних торгів Гуменна К. М. ПОРЯДОК ДЕННИЙ
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка