|
Скачати 159.23 Kb.
|
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ __ НАКАЗ від 19.08.2013 р. смт. Богородчани № 141/01-03 Про підсумки виховної роботи закладів району за 2012-2013 навчальний рік та завдання на 2013-2014 навчальний рік Аналіз стану справ з питань організації виховної роботи у навчально-виховних закладах району, перевірки відділу освіти (колегія відділу освіти, листопад, 2012 рік «Про роботу класних керівників Бабченського НВК, Кривецької, Глибівської ЗОШ І-ІІ ступенів з питань формування системи виховної роботи з дітьми та учнівською молоддю», колегія відділу освіти, грудень, 2012 рік « Про стан правовиховної роботи в загальноосвітніх школах району»), (нарада керівників шкіл, травень, 2013 рік «Про стан навчально-виховної роботи груп продовженого дня Марківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Солотвинського НВК, Космацької, Кричківської ЗОШ І-ІІ ступенів» ), (наказ відділу освіти від 29.01.2013 року №12/01-03 «Про підсумки стану організації роботи педагогічних колективів району щодо розвитку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави»), проведені районні семінари заступників директорів з виховної роботи, класних керівників, педагогів-організаторів, матеріали атестаційної експертизи навчально-виховних закладів, ряд заходів районного масштабу засвідчують, що навчально-виховні закладу району працюють у відповідності до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів, Концепції громадянської освіти України, Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, Державної національної програми «Освіта» («Україна ХХІ століття»), Концепції «Сім’я і родинне виховання, «Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства», «Концепції українського національного виховання учнів загальноосвітньої школи в умовах Прикарпаття». Проблемними питаннями виховної роботи відділу освіти та навчально-виховних закладів району були питання, пов’язані з проблемами виховання, формування духовно багатої, морально стійкої, національно свідомої особистості. Розв’язання цих проблеми відбувалося шляхом реалізації районної комплексної Програми «Молодь Прикарпаття (2010-2015 роки)», Плану заходів відділу освіти щодо реалізації районної програми «Молодь Прикарпаття», плану заходів щодо формування самосвідомості та виховання патріотичних почуттів у школярів навчальних закладів району на 2011-2015 роки, моделі виховної системи Богородчанського району «Виховуємо майбутнє України», плану заходів на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 року «199-р «Про заходи з увічнення пам’яті про події Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років та її учасників на 2011-2015 роки», плану заходів виконання загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини», плану заходів «Щодо профілактики злочинності і правопорушень серед дітей, захисту їх прав на освіту», плану заходів військово-патріотичного виховання та допризовної підготовки учнівської молоді (наказ від 27.08.12 р. №137/01-03), плану заходів на 2012-2016 роки щодо реалізації Концепції «Сім’я і родинне виховання», проведеного моніторингу рівня вихованості школярів району. У навчальних закладах району створена і ефективно працює виховна система, спрямована на розвиток і формування особистості школяра як громадянина України, носія національних цінностей та загальнолюдських надбань. Її основу становлять виховні системи навчально-виховних закладів. Це «Школа виховання українця-патріота» (Кричківська ЗОШ І-ІІ ступенів, Саджавська ЗОШ І-ІІІ ступенів), «Школа юних талантів» (Старобогородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів), «Школа розвитку особистості» (Глибівська ЗОШ І-ІІ ступенів), «Школа зростання особистості «Ластів'янка"» (Ластівецький НВК), «Школа радості і зростання"»(Яблунська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Монастирчанський НВК), «Школа великої родини», «Школа - єдина родина» (Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ступенів та Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ) та інші. Створено районний інформаційний банк даних виховних систем. Модель виховної системи школи самопізнання і самовизначення « Пізнай себе, знайди себе» Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 посіла І місце в обласному конкурсі (автор Малеш Т.В., заступник директора школи з виховної роботи»). Класний керівник Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Лапко Р.М. стала переможцем Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник-2013». Досвід роботи Лапко Р.М. з впровадження виховної системи класу «Мій життєвий проект» затверджено науково-методичною радою О І П ПО і занесено в обласну картотеку ППД. Навчальні заклади району працювали над реалізацією розділів Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів. Процес формування ціннісного ставлення особистості до себе та держави в навчальних закладах вибудований на аналітико-діагностико-прогностичній основі. Проводиться діагностика рівня вихованості учнів за ціннісними ставленнями. Результати діагностики подаються у відділ освіти та узагальнюються. Аналіз показав, що високий та достатній рівні сформованості ціннісних ставлень особистості збільшилися, що свідчить про результативність роботи, проведеної педагогами з учнями. Разом із тим спостереження за змінами, які відбуваються у свідомості учнів, потребують своєчасної реакції, внесення коректив на виявлені проблеми та удосконалення змісту роботи щодо формування ціннісних ставлень особистості. З метою героїко-патріотичного виховання учнівської молоді району проводилися: районний парад і огляд-конкурс стройової пісні та строю учнівської молоді навчальних закладів І-ІІІ ступенів (наказ відділу освіти від 17.10. 2012 р. № 197/01-03, переможці: команди Солотвинського НВК, Росільнянської, Іваниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів), районна спартакіада допризовної молоді присвячена 70-ій річниці створення УПА ( наказ відділу освіти від 12.10.2012 р. № 188/01-03, переможці: Росільнянська, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Бабченський НВК, Саджавська ЗОШ І-ІІІ ступенів), конкурс патріотичної пісні (переможець Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, призер обласного конкурсу). Активізувалась краєзнавчо-пошукова робота молоді. Учні шкіл є учасниками Всеукраїнської історико-географічної експедиції «Історія міст і сіл України», Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна», обласної туристсько-краєзнавчої експедиції «Люби і знай свій рідний край». Результатом плідної роботи пошукових гуртків стало оформлення експозицій у шкільних музеях, музейних кімнатах, кабінетах історії. Пошукові загони Манявського НВК, Дзвиняцької ЗОШ І-ІІІ ступенів, Кривецької, Кричківської ЗОШ І-ІІ ступенів представляли пошукові матеріали на обласній краєзнавчій конференції учнівської молоді «До оберегів відродження», де стали переможцями. Пошукові групи Манявського НВК (2012 рік І місце, 2013 рік – ІІ місце) та Кричківської ЗОШ І-ІІ ступенів (2013 рік ІІІ місце) є активними учасниками та переможцями у І обласному турі Всеукраїнського конкурсу на кращу туристсько-краєзнавчу експедицію учнівської молоді з активним способом пересування «Мій рідний край». Учнівські колективи Глибівської ЗОШ І-ІІ ступенів, Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Солотвинського НВК у 2012-2013 навчальному році стали переможцями обласної краєзнавчої акції учнівської молоді «Славетні імена Івано-Франківщини». Осередками національного виховання особистості в навчальних закладах є шкільні музеї, музейні кімнати, серед яких 6 музеїв паспортизованих, 5 – непаспортизованих, 23 світлиці та 1 зразковий музей на базі Саджавської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Залучено учнівську молодь до підтримання у належному стані пам’ятників, могил патріотів. В школах району пройшли заходи щодо відзначення Дня Соборності України, Дня пам’яті героїв Крут, роковин Чорнобильської катастрофи, річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років, ,європейського тижня місцевої демократії. З метою формування цілісної системи екологічного мислення та екологічної свідомості школярів, створення умов для творчого підходу до розв’язання сучасних екологічних проблем, удосконалення вмінь проводити спостереження в природі навчальні заклади району брали участь у обласних та Всеукраїнських акціях, конкурсах екологічного спрямування: «Ліси для нащадків», «Живи, земле», «Малі ріки - життя України»,»Домашні улюбленці», «Колосок»,»Заквітчаймо рідну школу», «За чисте довкілля», «Первоцвіт», «Посади дерево», «Майбутнє лісу в твоїх руках», «Чисті джерела і береги річок», «Зоологічна галерея». Поглибленню екологічних знань та набуття практичних навичок природоохоронної роботи сприяє і участь школярів району в щорічному конкурсі колективів екологічної просвіти. Так, у вересні 2012 року на базі нашого району відбувся Всеукраїнський зліт шкільних лісництв, де одним із переможців стало шкільне лісництво Порогівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Учениця Глибівської ЗОШ І-ІІ ступенів у 2012 році стала переможцем обласного етапу та учасником Всеукраїнського етапу конкурсу «Юний генетик і селекціонер». З метою виховання в учнівської молоді району ціннісного ставлення до культури і мистецтва проводився районний огляд художньої самодіяльності учнівських та вчительських колективів (переможці: Гутівська, Порогівська, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Підгірська, Кривецька, Космацька, Кричківська, Раковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів, наказ від 02.04.2013 р. №62/01-03),конкурс «Співуча родина»(переможець Старобогородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), «Розколяда -2013» (переможці: Старобогородчанська, Гутівська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Саджавська ЗОШ І-ІІІ ступенів,наказ від 16.01.2013 р. № 3/01-03), районний чемпіонат з КВК (переможці: Горохолинська, Богородчанська №1, Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ступенів, наказ від 05.03.2013р. № 35/01-03 ). До здобутків районної системи освіти за напрямком художньо-естетичного виховання учнівської молоді можна віднести перемоги шкіл в обласних конкурсах даного спрямування. Так, Старобогородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів зайняла 3 місце в обласному конкурсі «Розколяда» (керівник Пилипів Н.І.), 3 місце в обласному конкурсі «Співуча родина» (керівник Дидич В.І.), Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – 3 місце в обласному конкурсі патріотичної пісні (вчитель Говдяк В.В.), Горохолинська ЗОШ І-ІІІ ступенів – 3 місце в обласному конкурсі КВК серед шкільних команд (керівники: Аннюк І.Б., Біланюк Д.І. .) З метою виховання ціннісного ставлення особистості до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, формування у школярів свідомості мотивації здорового способу життя, підвищення рівня фізичного здоров’я учнів відділом освіти ведеться належна робота щодо подальшої організації фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи у загальноосвітніх та позашкільних навчально-виховних закладах району. Високих результатів у даному напрямку досягли колективи фізичної культури Богородчанських ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та №2, Порогівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Підгірської, Глибівської, Кричківської ЗОШ І-ІІ ступенів, які стали неодноразовими переможцями районних та обласних змагань . Команда Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 зайняла І місце в обласних змаганнях «Шкіряний м’яч» та 2 місце у зональному Всеукраїнському турі на призи клубу «Шкіряний м’яч», стала чемпіонами України з велотуристичних походів, призерами обласних змагань «Старти надій» (2 місце, вчитель фізичної культури Багрій Р.І.), Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 посіла 1 місце в обласних змаганнях «Козацький гарт» ( вчитель – Вербовський А.В.). На належному рівні організована робота туристсько-краєзнавчих та туристично-спортивних гуртків Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, №2 та Росільнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Команда Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 зайняла 2 місце на 54-их обласних змаганнях з пішохідного туризму серед учнівської молоді (керівник Гатич І.). Значна увага відділу освіту приділяється превентивному вихованню учнівської молоді району. Робота більшості педагогічних колективів навчально-виховних закладів району з правового виховання спрямована на розвиток правосвідомості учнів – формування правової культури, знання Конституції, прав, і обов’язків громадян України, поваги до національної символіки, засвоєння основ державного, трудового, трудового, цивільного, сімейного, кримінального права, виховання поваги до права, законів і норм співжиття у суспільстві. В школах району створено банк даних про дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей із багатодітних сімей, напівсиріт, схильних до правопорушень, асоціальних сімей, тих, що перебувають на внутрішкільному обліку. Школами розроблені заходи правовиховного характеру. Питання профілактики злочинності та правопорушень серед дітей розглянуті на засіданнях педагогічних рад шкіл, Радах з профілактики правопорушень. Протокольним дорученням зобов’язано директорів шкіл взяти під особистий контроль питання забезпечення організації роботи щодо профілактики правопорушень серед учнівської молоді, ефективного проведення батьківського всеобучу з питань правовиховної роботи, координації роботи з правовиховними органами, органами місцевого самоврядування, надання комплексної психолого-педагогічної допомоги неповнолітнім з девіантною поведінкою. Спільно з працівниками УМВС України в районі, соціальних служб у справах дітей проведено рейд «Урок». З вересня 2012 року по травень 2013 року проходив районний конкурс на кращу організацію правовиховної роботи в школах району. Питання стану правовиховної роботи в школах району постійно перебуває на контролі відділу освіти. Значна роль у організації виховної роботи належить органам учнівського самоврядування. Учнівське самоврядування організовує різноманітні заходи благодійницького, розважального та пізнавального характеру, залучає учнів до активної участі у громадському житті свого закладу, регулює деякі аспекти шкільного життя. З метою активізації і вдосконалення форм роботи з дітьми, напрямків діяльності структур учнівського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів району, розвитку партнерських зв’язків з реалізації молодіжних ініціатив щорічно проходить форум лідерів учнівського самоврядування та молодіжних організацій (наказ від 10.09.2012 р. № 153/01-03). У плані діяльності учнівського самоврядування та молодіжних організацій слід відзначити Богородчанську ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Манявський НВК, Старобогородчанську ЗОШ І-ІІІ ступенів, Солотвинський НВК, Кричківську, Міжгірську, Раковецьку ЗОШ І-ІІ ступенів. З метою формування моральної активності і вихованості особистості, прояву моральних чеснот упродовж минулого навчального року за участю активів учнівського самоврядування шкіл району активізовано участь навчальних закладів у заходах волонтерської та благодійної діяльності. У загальноосвітніх навчальних закладах проведено благодійні акції «Від серця до серця», «П’ять картоплин», матеріальна допомога та кошти від яких передано на лікування дітей та дітям, сім’ям, які перебувають у складних ситуаціях. В питаннях організації міжнародного партнерства слід відзначити діяльність Космацької ЗОШ І-ІІ ступенів, Манявського та Солотвинського НВК. На серпневій педагогічній конференції 2012 року директор школи Костишин Г.М. виступила з презентацією досвіду роботи школи з міжнародного співробітництва. У 2013 році планується друк посібника «З досвіду міжнародного співробітництва «Оркень – Космач». Співробітництво Космацької ЗОШ І-ІІ ступенів з освітніми установами м. Оркень неодноразово висвітлювалося в районних, обласних, всеукраїнських засобах масової інформації. У лютому 2012 року дирекцією Манявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів була підписана угода про співпрацю з об’єднанням загальноосвітніх інтеграційних шкіл: Манявської ЗОШ І-ІІІ ступенів та школи №3 у Кракові ім. Юліана Олександровича. 11 жовтня 2012 року на запрошення Богородчанської районної ради офіційна делегація Республіки Польща з метою обміну досвідом в питаннях організації навчально-виховного процесу побувала у Манявському НВК. За час дії угоди в Манявському НВК було введено другу іноземну мову (польську), польська сторона забезпечила даний заклад навчально-методичною літературою. Відділом освіти та загальноосвітніми навчальними закладами району значна увага приділяється організації позакласної роботи. У районі функціонує 5 позашкільних закладів: Богородчанський, Солотвинський БДЮТ, Богородчанський РЦНТТУМ, Богородчанський РЦЕНТУМ, Богородчанська ДЮСШ, в яких працює 111 гуртків, творчих об’єднань, якими охоплено 1641 учень, що становить 20,4% дітей від загальної кількості учнівського контингенту. Для забезпечення системного підходу до формування ціннісних ставлень особистості позашкільними закладами проводяться різноманітні заходи: конкурси, фестивалі, святкування, які проходять не лише у навчальному закладі, а й на рівні району, області, України та за її межами, де наші вихованці є активними учасниками та переможцями. Ряд перемог в загальнокомандному та особистому заліку в обласних, всеукраїнських, міжнародних змаганнях здобули в цьому навчальному році вихованці Богородчанської дитячо – юнацької спортивної школи, в тому числі І-их місць обласного рівня – 39, ІІ-их – 35, ІІІ-их – 30. На Всеукраїнських та міжнародних змаганнях вихованці ДЮСШ вибороли 1 друге та 4 третіх місця (директор Петришин В.Б.). Плідним на нагороди був минулий навчальний рік і для районних центрів технічної та натуралістичної творчості учнівської молоді (директори: Неголюк І.В., Скрипнк Н.І.). Так, за участь у різноманітних заходах різного рівня, вихованцями Богородчанського РЦЕНТУМ було отримано 27 нагород, із них, 3 нагороди Всеукраїнського рівня, а Богородчанським РЦНТТУМ - 12 нагороди за участь в обласних та Всеукраїнських виставках, конкурсах, змаганнях, олімпіадах. З метою реалізації творчих здібностей учнів у 2012-2013 н.р. у загальноосвітніх навчальних закладах працювало – 385 гуртків та секцій художньо-естетичного, спортивного, еколого-натуралістичного, туристсько-краєзнавчого, технічного напрямків в яких займалося 6528 учнів, що становить 81 % від загальної кількості учнів району. З метою покращення організації позакласного дозвілля учнівської молоді відділом освіти, навчально-виховними закладами району організовувалися заходи щодо відпочинку та оздоровлення протягом зимових канікул (наказ від 27.11.2012р. №237/01-03). Щорічно проходить оздоровлення школярів протягом літніх канікул ( наказ від 26.04.2013р. №91/01-03). Цього року різними видами відпочинку оздоровилося 85% учнівської молоді району. З метою оновлення змісту та вдосконалення форм виховної роботи з дітьми та підлітками було проведено районний огляд-конккурс на кращу організацію роботи пришкільних таборів (наказ від 25.06.2013 р. №127/01-03, переможці: Гутівська, Дзвиняцька, Порогівська, Яблунська, Старобогородчанська, Марківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Похівська, Кривецька, Глибоківська, Глибівська, Кричківська ЗОШ І-ІІ ступенів). Важливим засобом вирішення багатьох проблем учнівської молоді є робота з батьками. Адже саме вони найбільше зацікавлені бачити своїх дітей здоровими духовно, фізично, морально. Отож, партнерській роботі з батьками відділом освіти та загагльноосвітніми навчальними закладами приділяється певна увага. Відділ освіти спільно з районною батьківською громадськістю, районною радою старшокласників працював над Планом спільних дій щодо посилення ролі батьківського та громадського впливу на формування сучасної моделі управління в освіті, широкого залучення громадських інституцій для поліпшення виховної роботи серед учнівської молоді. В районі створено необхідні умови для розширення мережі психологічної служби. Загальна чисельність працівників психологічної служби та соціальних педагогів зросла. На даний час у закладах освіти працює 45 практичних психологів, з них, 36 – у загальноосвітніх закладах, 9 – у дошкільних навчальних закладах та 28 соціальних педагогів. Успішно реалізуються проектні виховні технології через впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах дисциплін навчально-виховного та культурологічного спрямування. У загальноосвітніх навчальних закладах читався предмет християнська етика. Надалі питання викладання Основ християнської етики залишатиметься на контролі відділу освіти, керівників навчальних закладів. Незважаючи на загальні позитивні тенденції розвитку виховної системи освіти району, разом з тим потребує покращення робота учнівського самоврядування, а саме: активізація діяльності учнів, впровадження їх ідей, підтримка з боку адміністрації, посилення системи навчання, інформування координаторів дитячого руху. Залишається недостатнім контроль із боку батьків за навчанням, дозвіллям учнівської молоді, доступом неповнолітніх до придбання цигарок та алкоголю, впливу засобів масової інформації (реклами, окремі молодіжні телепередачі), проведення розважальних заходів як у містах, так і в селах. Не є дієвою, а в більшості випадків відсутня відповідальність батьків за власну недбалість перед дітьми та за їх поведінку. Необхідно, щоб питання відвідування учнями школи, антигромадська поведінка неповнолітніх частіше виносились на активний розгляд Ради навчального закладу, батьківського комітету, засідання учкомів, загальношкільних батьківських та учнівських зборів. Разом із тим серед проблем та завдань із реалізації національного виховання залишаються: розроблення шляхів реалізації виховання учнівської молоді через гурткову роботу та роботу шкільних музеїв, потребує удосконалення планування виховної роботи заступників директорів із питань виховання, класних керівників, практичних психологів, соціальних працівників, робота над організацією консультаційної роботи, особливо з учителями-предметниками щодо виховання дітей, активне поширення позитивного досвіду виховних систем класів, шкіл району. На підставі вищенаведеного, НАКАЗУЮ: 1.Відділу освіти райдержадміністрації: 1.1 Здійснювати контроль за станом реалізації Програми «Молодь Прикарпаття» та планів заходів відділу освіти щодо напрямків виховної роботи. 1.2 Забезпечити висвітлення в засобах масової інформації актуальних питань національного виховання учнівської молоді. 2.Районному методичному кабінету (В.Мельник) : 2.1 Організувати роботу районних постійно діючих семінарів з періодичністю засідань 3 рази на навчальний рік і затвердити керівниками: - заступників директорів з виховної роботи - заступника директора з виховної роботи Іваниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Вівчарик М.Т.; - педагогів-організаторів – педагога-організатора Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Михайлишин Н.С.; - класних керівників - класного керівника Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Мазур І.М. 2.2 Створити школу ППД з питань впровадження виховної системи класу та призначити керівником класного керівника Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Лапко Р.М. 2.3 Організувати роботу учнівського самоврядування та призначити координатором районної ради старшокласників методиста будинку дитячої та юнацької творчості Риндич Н.М. 2.4 Затвердити опорні загальноосвітні навчальні заклади з проблем: - організація змістовного дозвілля школярів – Старунський НВК; - виховання здорового способу життя – Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1; - співпраця школи і родини – Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ступенів; - організація роботи органів учнівського самоврядування – Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2; - впровадження Програми «рівний-рівному» - Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2; - організація роботи з обдарованими дітьми – Богородчанські ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та №2, Солотвинський НВК; - організація соціально-культурного розвитку на селі – Саджавська ЗОШ І-ІІІ ступенів. 2.5 Проводити та узагальнювати моніторинг рівня сформованості ціннісних ставлень учнів навчальних закладів. 3.Керівникам навчально-виховних закладів району: 3.1 Спланувати виховну роботу відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України, Рекомендацій Міністерства освіти і науки щодо організації виховної роботи (лист МОНУ від 08.08.13 № 1/9-480 ) . 3.2 Дотримуватись наказу відділу освіти від 18.01. 2013 р. № 6/01-03 «Про затвердження Плану заходів відділу освіти щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року». 3.3 Особливу увагу приділити здійсненню на всіх рівнях моніторингу результативності виховного процесу та рівня вихованості учнів; розробляти інструментарій (анкети) щодо визначення рівня сформованості ціннісних ставлень учнів. 3.4 Інтегрувати зусилля органів учнівського самоврядування та батьківської громади, педагогічних колективів при організації виховної роботи; створити «Школу лідерів» з метою навчання активу учнівського самоврядування та розвитку лідерських якостей учнівської молоді 3.5 Активізувати роботу з вивчення, узагальнення та розповсюдження ефективного педагогічного досвіду з питань організації громадянського виховання, розвитку учнівського самоврядування та позакласної роботи. 4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Іван Дрогомирецький |
План роботи методичного об’єднання класних керівників на 2012/2013 навчальний рік Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2012-2013 навчальний рік |
Облдержадміністрації від 30. 05. 2012 року №372 “Про робочі навчальні... При його складанні варто враховувати вимоги Основних напрямків організаційно-педагогічної, навчально-виховної роботи Головного управління... |
ПЛЕНАРНЕ Про підсумки розвитку освіти міста у 2012/2013навчальному році та пріоритетні завдання на 2013/2014 навчальний рік |
Доповідь ректора М. В. Полякова на зборах трудового колективу серпень 2013 р. Дніпропетровськ На серпневій нараді ми, як завжди, підводимо підсумки роботи за минулий навчальний рік і накреслюємо завдання, першочергові заходи... |
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради Р-524/0/3-13 „Про підсумки допризовної підготовки у 2012/2013 навчальному році та завдання на 2013/2014 навчальний рік” в усіх навчальних... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Р-524/0/3-13 «Про підсумки допризовної підготовки у 2012/2013 навчальному році та завдання на 2013/2014 навчальний рік» в усіх навчальних... |
Планування роботи Аналіз роботи кафедри за 2012 – 2013 навчальний рік. Затвердження плану роботи кафедри на 2013-2014 н р |
П Л А Нроботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на січень 2013 рік Про підсумки виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Глухова за 2012 рік та основні напрями розвитку... |
П Л А Н Про підсумки роботи Волинської обласної та територіальних МКМР з правової освіти населення, головного та територіальних управлінь... |
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу... У відповідності до листа МОНУ №1/9-368 від 24 травня 2013 року «Про організацію навчально-виховного процесу в 5-х класах загальноосвітніх... |