|
Скачати 13.78 Kb.
|
Гра «Тендер» Правила гри Гра передбачає змагання за право одержати «у власність» ту чи іншу частину мови. Учень має продемонструвати глибину теоретичних знань і практичних умінь з теми «Частини мови», виконавши ряд завдань, пов’язаних із нею. Завдання до теми «Іменник». Розігрується право на володіння іменником Випробування 1. Доповнити текст іменниками на місці пропусків. Батьківська ……. - це те, що завжди згадується, сниться, що ніколи не забувається і гріє ……. ……. . Вона булла світом наших ……., які тут народжувалися і все ……. тяжко працювали, добуваючи ……. ……. . Традиційна українська ……. – це воістину ……. нашого ……. . В ній жили і вмирали цілі ……., сподіваючись на кращу ……. . З цієї селянської ……. Пішли у ……. ……. …….: ……. ……., ……. ……., ……. ……., ……. ……. та інші видатні ……. . Відповідь. Пропущено такі слова: хата, теплом, спогадів, предків, життя, кусень хліба; хата, колиска, народу, покоління, долю, хати, світ, велетні думки, Григорій Сковорода, Тарас Шевченко, Іван Франко, Олександр Довженко, люди. Випробування 2. Запишіть речення, вставляючи в іменниках на місці крапок пропущені літери. Іменники виділіть як члени речення. З першої миті жит… я схиляються над нами облич…я мат…рів. В тр…возі й любові, в зам…луван…і й надії вдивляються мат…рі в своїх дітей, сподіваючись і прагнучи щастя для них. Всім своїм жит…ям і прац…ю, прикладом і вихован…ям утверджують в нас кращі риси людяності й добра. Відповідь: життя, обличчя матерів; тривозі, замилуванні, матері, життям, працею, вихованням. Випробування №3. Складіть опис українського краєвиду, використовуючи в ньому лише іменники. Відповідь. Гармонія Ранок. Синь неба. Хмарки. Промінчики сонця. Полонина. Краса! Щебіт пташок. Роса – сльози. Подих вітру. Трави, кущі, смереки. Україна-мати! |
Навчальна програма для учнів 9-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів Система знань, умінь та навичок, яких має набути учень, що успішно навчається за програмою, є базовою і тому всі теми курсу мають... |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Урок узагальнення та систематизації отриманих знань, умінь та Перевірити і встановити рівень оволодіння учнями основами знань, умінь та навичок з теми |
Інтегрована інтелектуальна гра-змагання «Мови рідної розмай!» «Інтер», учитель української мови та літератури Верхньоторецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ясинуватського району Донецької... |
Атмосфера Мета : повторення,узагальнення та перевірка знань, отриманих учнями під час вивчення теми «Атмосфера»; вдосконалення практичних умінь... |
Курсової роботи обирається за порядковим номером із переліку робіт... Цивільного та сімейного права України або пов’язана з його професійною діяльності. Самовільна зміна теми курсової роботи без дозволу... |
ДОГОВІР застави Заставодержатель має право у випадку невиконання Заставодавцем своїх зобов'язань за Договором, одержати задоволення за рахунок заставленого... |
Урок №63 Тема. Тематична контрольна робота №5 Мета: перевірити рівень... Мета: перевірити рівень засвоєння учнями знань щодо змісту основних понять теми; перевірити якість сформованих умінь щодо застосування... |
Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього |
ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ (ПРАКТИЧНИХ) ЗАНЯТЬ з навчальної дисципліни «КРИМІНАЛЬНЕ... Нарські заняття проводяться з метою закріплення тих теоретичних знань з кримінального права, які студент отримує на лекціях і при... |