|
Скачати 18.63 Kb.
|
Тема : Атмосфера Мета :повторення ,узагальнення та перевірка знань , отриманих учнями під час вивчення теми « Атмосфера»; вдосконалення практичних умінь та навичок використовувати набуті знання ; виховання відповідальності ,правил поведінки в колективі . Тип уроку : перевірка та оцінювання знань і навичок . Обладнання: мультимедійна дошка , роздатковий матеріал, «краплинки-бали » Форма проведення: урок-гра «Подорож на повітряній кулі» Зміст уроку I. Організаційний момент II. Ознайомлення з метою уроку та правилами гри .( на фоні першого слайду ) III. Проведення гри Учні класу завчасно поділені на три команди , придумали назву команди та символіку («Сніжинки» , «Сонячні зайчики», «Пасатики»). 1) Вч.: - Пролітаємо тропосферою (слайд № 2) перед нами густі хмари з термінів і понять. Пояснивши ці терміни ми зможемо летіти далі .( Члени команди по черзі пояснюють поняття - 1правильна відповідь -1 бал) 2) Вч.- Ну ось ми і досягли стратосфери (слайд № 3) з такої висоти наша Земля виглядає як глобус . Спробуємо самостійно зобразити деякі об,єкти на глобусі (робота на м/м дошці ) три об,єкти для кожної команди-кожне правильне позначення 2 бали ). 3) Вч.- Ось ми вже у верхніх шарах атмосфери. Повітря тут уже майже немає , тож нам необхідно опускатися-для цього складемо розу вітрів.(слайди №4 ,№ 5-робота на м/м дошці) максимальна кількість балів-5.) 4)Вч.- Поки ми спускаємося розважимося складанням мозаїки (кожна команда отримує вузькі аркуші паперу з позначеними на них основними та перехідними кліматичними поясами ; команда повинна розмістити пояси в правильній послідовності. За правильне виконання 5 балів + 2 бали за швидкість виконання). 5) Вч. -Ось ми з вами спустились на територію метеостанції . Працівники метеостанції просять вас допомогти провести деякі розрахунки. (слайд №6)Перевірка – слайд № 7.) 6) Вч.- Поки капітани підраховують отримані бали , ми з вами пройдемо екологічною стежиною.(слайд №8-робота на м/м дошці-учні записують відомі їм джерела забруднення). IY . Підсумки гри . Оцінювання. Y. Домашнє завдання: запропонуйте шляхи зменшення забруднення атмосфери. |
Оперативна діагностика соціально – психологічної атмосфери в колективі (за Ф. Фідлером) Відповідь на 10 пунктів шкали оцінюється зліва направо від 1 до 10 балів. Чим лівіше розташований знак "+", тим нижчий бал, тим сприятливіша... |
АТМОСФЕРА Узагальнюючий урок – змагання Мета: Повторити, узагальнити, перевірити знання, уміння і навички, отриманні під час |
Атмосфера, її склад, будова та основні властивості Визначити інсоляцію на поверхні північного та південного схилів крутизною () 100 за таких умов |
Ми опинилися в такому самому становищі в забрудненому повітрі, як і риби в забрудненій воді” Атмосфера – це повітряна (газова) оболонка Землі, яка пов’язана з нею силою земного тяжіння |
Методично-бібліографічний відділ Під поняттям «комфортність» мається на увазі: максимум зручностей, технічна оснащеність, освітлення, художнє оформлення інтер’єру,... |
Мета: вчити дітей орієнтуватися на площині аркуша, самостійно розташовувати... Сьогодні у нас незвичайний урок, багато гостей, чудова зимова атмосфера. А тепер заплющіть очі, понюхайте – які аромати ви відчуваєте?... |
Атмосфера Найзавбачливіші навіть вели спеціальний прогностик на кожну годину. Якщо під вечір потеплішало то перемогло Літо. Коли ж траплялось... |
Презентація «Досліджуємо планети» Кам’яниста поверхня вкрита піском і перерита метеоритними кратерами. Найшвидше обертається навколо Сонця. Природних супутників немає.... |
Презентація «Досліджуємо планети» Кам’яниста поверхня вкрита піском і перерита метеоритними кратерами. Найшвидше обертається навколо Сонця. Природних супутників немає.... |
«Способи зображення Землі» доповнена картографічним знаннями і уміннями... Обсяг знань географічної номенклатури, термінів і понять визначається в межах діючої програми чинних підручників |