|
Скачати 50.88 Kb.
|
4 клас Виховний захід за проблемою «Морально-правове виховання» Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього світу: розвивати мислення, спостережливість, уяву, мовлення, вміння аналізувати; поповнювати словесний запас; виховувати любов до України; надати можливість продемонструвати свої інтелектуальні здібності. Обладнання: карта України, записи на дошці, віночки кожній учасниці гри, грамзапис українських пісень. Хід гри На дошці запис вірша I. Повідомлення теми і мети гри Знайте: хай життя снує, бо хоче зміни, Хай холодами б’є, хай спекою пече, Ми будем тим, чим є: ми – діти України, Бо українська кров у нас тече. Учитель. Діти, ви вже здогадались, що мова сьогодні йтиме про Україну. II. Актуалізація опорних знань - Як називається наша держава? - Чому Україна є правовою державою? - Де записані права та обов’язки громадян України? III. Проведення гри Слово вчителю. Бесіда: Здавна український народ мріяв возз’єднатися в єдину державу. Так як західні райони довгий час не входили до складу України, а були в складі то Чехії (Закарпаття) то Польщі (Галичина), в складі Австро-Угорщини, Речі Посполитої. І нарешті 22 січня 1918 року у Києві на майдані святої Софії зібралося багато люду. У церквах дзвонили дзвони, вулицями марширувало українське військо, грали оркестри, лопотіли на вітрі національні прапори. То було велике свято – Україна проголосила себе самостійною, вільною державою. А через рік, 22 січня 1919 року був підписаний акт, який називався «Злука». В цьому документі було проголошено возз’єднання Західної України із Наддніпрянською Україною, щоб зміцнювати і розбудовувати власну державу. Але по справжньому єдина могутня держава була створена в 1991 році. На честь цього знаменного кроку від Львова до Києва стояв живий ланцюг людей взявшись за руки. Що символізувало єдність заходу і сходу. Нині в цей день ми святкуємо державне свято – День соборності України. У грі беруть участь дві команди, в кожній по чотири – п’ять учасників. Перед початком гри команди вітають одна одну. Після кожного раунду підбиваються підсумки гри та проводяться музикальні паузи. Виконуються українські пісні і танці вболівальниками команд. І раунд «Розминка»
ІІ раунд «Мова калинова» 1. Кожний учасник команди, по черзі, називає тільки по одній букві задуманого слова. Суперники повинні відгадати це слово і записати його на дошці. трамвай шеренга 2. Переклад з російської мови на українську: Командам по черзі задаються запитання лёгкое упражнение – легка вправа висит сосулька – висить бурулька разноцветная радуга – різнокольорова веселка трудный диктант – важкий диктант построить вышку – збудувати вежу весёлый день – веселий день постирать бельё – випрати білизну молодое государство – молода держава железная дисциплина – залізна дисципліна. улыбнуться подруге – посміхнутися подрузі 3.Тест. Тлумачення слова: перша команда задає іншій одне слово з варіантами відповідей, друга команда шукає серед варіантів відповідь, як здається на їхню думку, правильну. А) терпуг – ребристий залізний інструмент для точіння тяпок, лопат. Б) це терка, по якій труть овочі В) це терпелива людина. А) Гвинтівка – зброя з якої стріляють Б) гвинтик, який вкручують в стінку В) це людина, яка весь час щось витіває. ІІІ раунд «Відгадай слово» Капітани команд отримують по 10 слів. Вони жестами, натяками розказують про це слово своїй команді, не називаючи його. Команда повинна відгадати слово. За правильно угадане слово нараховується один бал. зозуля дитина театр ялинка учитель соловейко верблюд собака дуб школа калина неділя будинок бабуся дідусь літак місяць бурий ведмідь білий ведмідь сонце. ІV раунд «Кулінарія» 1. Як називається святковий хліб, який випікає господиня на Великдень (паска). 2. Як називається весільний хліб, прикрашений вінком із барвінку і калини (коровай). 3. Національна страва з тіста з різними начинками: картоплею, сиром, капустою (вареники). 5. Як називаються маленькі варенички з м’ясом (пельмені). 6. Напій із свіжих фруктів або сухофруктів (компот). 7. Що є головним блюдом під час Різдвяного посту (кутя). 8. Суп з рибою (уха). V раунд «Історія і держава» 1. Яку назву має головна пісня нашої держави? («Ще не вмерла Україна»). 2. Які кольори має прапор України? (Блакитний і жовтий). 3. Як називається герб нашої держави? (Тризуб). 4. Як звали сестру Кия, Щека і Хорива? (Либідь). 5. Як називається найповноводніша і найбільша річка України? (Дніпро). 6. В якому місті знаходиться український уряд? (В Києві). 7. Яке слово зашифроване в гербі України? (Воля). 8. Хто є першим українським космонавтом? (Каденюк). VI РАУНД „ВІРИШ НЕ ВІРИШ”
IV. ПІДСУМОК ГРИ Журі оголошує підсумки гри, поздоровляє переможців, дякує дітям за цікаву гру. Вручаються грамоти. Учасники команд тиснуть один одному руки. |
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета : систематизувати знання учнів з курсу історія України, виховати в учнів інтерес до предмету |
Сценарій конкурсно-розважальної програми «Я люблю Україну» Доброго... «Я люблю Україну!» Я впевнена, що серед присутніх не знайдеться жодної людини, яка б хоч раз не дивилась телевізійну версію цього... |
«Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ!» Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування |
Тема: Пізнавально-розважальне шоу Я люблю Україну Мета Мета: розширити і поглибити знання учнів про Україну, про рідний край; стимулювати інтерес до дослідження природи, життя і побуту... |
Урок фестиваль «Я люблю Україну» Мета: поширити знання про Україну, її національні традиції, символи, природу, пам’ятки культури. Виховувати патріотизм, любов до... |
«Я люблю Україну» Мета Україну, повторити відомості про письменників, що вивчаються в шкільному курсі 9 класу; розвивати вміння творчо мислити, працювати... |
“ Я люблю Україну “ Експрес-контроль “Економічна і соціальна географія України”, 9 клас (Г. Д. Довгань) |
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, визначені попередньо за їх бажанням чи призначені вчителем. На заході присутні вболівальники... |
Я люблю Україну в світі єдину Мета: узагальнити і розширити знання учнів; розвивати логічне мислення, уміння правильно і швидко приймати рішення; формувати патріотичне... |
Інтелектуальна гра Лоза Ольга Володимирівна. Вчитель фізики і математики. Генічеська санаторна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів Херсонська... |