|
Скачати 93.44 Kb.
|
Фізкультхвилинки на уроках англійської мови в 5 –8 класах В наш час, коли в учбовий процес впроваджуються нові комп’ютерні технології, які сприяють недостатньої руховій активності учнів, фізкультхвилинки повинні бути невід’ємною частиною кожного уроку. Діти 10 –14 років, підлітки, особливо мають потребу в рухах. Вони ростуть, розвиваються, їм важко відсидіти цілий урок, не рухаючись, вони швидко втомлюються. Тому кожному вчителю треба так планувати свій урок, щоб був час для фізкультхвилинки. На уроках англійської мови в 5 – 8 класах проведення фізкультхвилинок-римівок, рухомих ігор допомагає боротися проти порушень постави та зору, активізувати пам’ять, увагу, розумову працездатність. Водночас фізкультхвилинки розвивають навики мовлення, збагачують словниковий запас, підтримують інтерес учнів до вивчення англійської мови. Римівки, пісні, ігри сприяють міцному запам’ятовуванню слів та словосполучень. Вони урізноманітнюють уроки, роблять їх цікавішими. Умовно я поділяю фізкультхвилинки на 3 види:
Щоб учням було цікаво, ці фізкультхвилинки потрібно чергувати, а не повторювати одне й те саме кожен урок. Фізкультхвилинки, які представлені мною в цій роботі, дуже подобаються мені та моїм учням. Сподіваюсь, вони сподобаються також іншим вчителям та їх учням. Фізкультхвилинки-римівки Учитель говорить слова вірша декілька разів та виконує дії, а учні повторюють дії за ним:
Bend forward, Knees and toes, Bend back, Knees and toes, Bend right, Knees and toes. Bend left. Eyes, ears, Sit down. Mouth and nose.
The wind blows. Hands up, The leaves fall down, To the side, The leaves fall down. Turn left, We gather the leaves, Turn right. We gather the leaves. One, two, three, hop! And we jump! One, two, three, stop!
Clap your hands in front, Step – step, clap – clap. Clap your hands behind, Nod your head and turn around Clap your hands above, And then you clap, clap, clap. Sit down. Hands up, clap – clap,
I wiggle my toes, Nod your head and turn around 1 I wiggle my shoulders, And then you clap, clap, clap. I wiggle my nose. 10. I have ten little fingers Now no more wiggles are left in me, And they all belong to me. I will be still as still as still can be. (Руки зігнути в ліктях перед собою, 5. Up, down, up, down обертальні рухи кистями.) (Піднімаємо та опускаємо руки) I can shut them up tight, Which is the way to London town? I can open them wide, (Крокуємо на місті) I can put them together Where? Where? Or make them all hide. (Повороти в сторони.) (Стиснути пальці в кулак, Up in the air, широко розкрити, притиснути (Дивимося вгору.) подушечки пальців до великого Close your eyes пальця, заховати руки за спину.) (Закриваємо очі руками.) I can make them jump high, And you are there! I can them jump low, (Розводимо руки в сторони.) I can fold them quitеly
Hands on hips, sit down. (Пальці растопирити, спочатку Stand up! Hands up! підняти руки вгору, потім опустити, Bend left, bend right. скласти руки долоньками разом.) Фізкультхвилинки – пісні ALOUETTA (suit the actions to the words)
YOU TAKE YOUR LITTLE HANDS (suit the actions to the words)
DO EVERYTHING TOGETHER (suit the actions to the words)
HEAD , SHOULDERS…
IF YOU HAPPY…
Фізкультхвилинки – ігри
На столі розкладені малюнки із зображенням фруктів, овочів та інших продуктів. Учні по черзі стають біля столу в ролі «продавця», решта – «покупці». Гра відбувається у формі діалогу:
Учитель дає учням два м’ячі. За командою «Pass the ball round!» учні починають 5 передавати м’ячи по колу: один праворуч від себе, а другий ліворуч. Всі учні промовляють слова: «Pass the ball round!» Коли м’ячи зустрінуться, учні з м’я- чами виходять на середину кола, підкидають м’ячи вгору, промовляючи: «Up! Up! Up!». Після цього учні стають на свої місця, і гра повторюється.
Учитель вибірково кидає м’яч учням, які стоять перед ним, і називає різні слова, як їстівні (слова до теми «Їжа /Food»), так і неїстівні. Якщо учень ловить м’яч, це означає, що він згоден з’їсти те, що учитель йому пропонує. Якщо ні – це означає, що він відмовляється. Потім роль вчителя може виконувати учень.
Учні роблять коло і всі разом кажуть: Hop and run and play and crawl, These are movements We do all. Make a figure we will try In the twinkling of an eye. Наприкінці рисівки вчитель плескає в долоні, і діти розбігаються по всій кімнаті. Після цього сигналу всі гравці зупиняються на місці і набувають певної пози. Учитель запитує, кого зображає учень, або відгадує сам. Гру можна проводити 2-3 рази. Можна обрати ведучого, який буде визначати, яка фігура найкраща.
Група ділиться на дві команди. Команди встають у коло і починають рахувати. Перший учень кидає м’яч і каже: «One». Потім другий кидає і каже: «Two». Вони намагаються зробити це якнайшвидше. Якщо м’яч упав, лічба починається Спочатку. Учитель може зупинити гру в будь-який момент. Та команда, яка до- рахувала до більшого числа, отримає бал.
На столі розкладено шкільне приладдя. Учням пропонується як швидше скласти речі у портфель. При цьому вони повинні називати їх англійською.
Гра проводиться по рядах, де у кожному не менше 5 гравців. Учитель або учень пошепки говорить першому гравцеві в кожному ряді одну і ту саму фразу (з теми уроку). Перший повертає голову вліво і шепоче другому і т. ін. Говорячи інше слово, гравець повертає голову вправо.
Учні стають у коло. Потім повертаються попарно обличчям один до одного. Це партнери. Коли вчитель або учень промовляє фразу: «Elbow to elbow», учні мають доторкнутися ліктями один до одного. Далі подаються команди «head to head», «nose to nose», «ear to ear», «hand to hand», «leg to leg», «knee to knee», використовуючи назви різних частин тіла.
Для цієї гри необхідна кольорова крейда. Учитель у довільному порядку пише на дошці вивчені слова. Учні читають їх вголос. Потім клас ділиться на дві команди. Кожна з команд отримує крейду різного кольору. Учитель називає слово, а перший учень з кожної команди біжить до дошки та обводить слово. Потім – другий, третій… Виграє команда, яка обведе більшу кількість слів. 6 10. Гра «Boasting game» (4 хвилини) Учні змагаються у кількості рухів, які вони можуть назвати й продемонструвати. Кожний по черзі показує рух і називає його англійською, а всі повторюють. Виграє той, хто назве найбільшу кількість дієслів.
11.Гра «Крок – слово» (7 хвилин) Ведучий розкладає на столі картки зворотною стороною до гори. На них написано: animals, food, furniture, numbers, colours, school, house, transport, sport. Один з учасників витягає картку і починає робити кроки, називаючи, наприклад, тварин, якщо йому дісталася ця картка. Якщо запас слів гравця вичерпався, а хтось інший знає ще якісь слова, він може спробувати зробити більше кроків. 6 12. Гра «Снігова куля» (5 хвилин) Перший гравець вимовляє коротке речення, яке складається з 3-4 слів. Другий повинен повторити його і додати до нього своє. Наступні гравці за чергою роблять те саме. Той, хто не може в пам’яті відновити усі речення, вибуває з гри.
Один учень призначається ведучим. Тримаючи одну руку за спиною долонею вгору, він стає спиною до інших гравців, які стоять півколом біля нього. Гравці вимовляють: We are very funny guys, Turn away and close your eyes! We will pat you on the back. Say “one, two, three” and guys who’s that. Один з гравців непомітно підходить до ведучого, торкається його руки та від- ходить на своє місце. Як тільки ведучий відчуває чиєсь торкання, він починає вголос рахувати “one, two, three”, потім повертається обличчям до гравців та намагається відгадати, хто до нього підходив. Усі гравці переступають з ноги на ногу. Якщо ведучий відгадує, він міняється місцями з тим гравцем, котрий до нього підходив. Якщо ні, то гра продовжується з тим же самим ведучим. Список використаної літератури:
5. http://festival.1september.ru/authors/104-315-457. 6. Нетрадиційні уроки.Англійська мова.2-10 класи/Укладач І.М.Островерх.-Х.: ТОРСІНГ ПЛЮС ,2008 Коляда Олена Антонівна Вчитель англійської мови КУ”Пологівський НВК “ |
Уроках англійської мови в 5-11 класах Вступ Серед проблем, які теоретично та експериментально вирішує методика іноземних мов, однією з найактуальніших є комунікативна компетенція... |
Розгорнутий план відкритого інтегрованого уроку фізичної культури... Розгорнутий план відкритого інтегрованого уроку фізичної культури та англійської мови в 4-х класах Мар’їнської загальноосвітньої |
Міжнародні телекомунікаційні проекти як ефективний засіб формування... Спорт”, “Свята і традиції Британії” на уроках англійської мови. Матеріали розробки можуть бути використані учителями і викладачами... |
Розгорнутий план-конспект уроку англійської мови для Пізнайка, мультимедійний проектор, презентація «My School», ксерокопії сторінок із журналу, плакат “At School” із журналу, картки... |
Комп‘ютер на уроках англійської мови Використання комп‘ютерів в навчальній та позакласній діяльності сприяє підвищенню мотивації та індивідуалізації навчання, розвитку... |
Особливості викладання англійської мови в профільних класах ВНЗ через ознайомлення їх з основами лінгвістики, зарубіжної літератури, країнознавства, перекладу тощо |
Урок узагальнення й систематизації Мотивація навчання шлях до підвищення рівня мовленнєвої компетентності учнів на уроках англійської мови |
Загальні відомості та вимоги безпеки перед початком роботи в кабінеті англійської мови Навчальний кабінет англійської мови призначений для проведення занять з учнями школи і має статус шкільного кабінету |
На уроках української мови в початкових класах ... |
УРОК ПОДОРОЖ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 2 КЛАСІ Topic:"MAGIC TRAVELLING" Сьогодні ми з вами вирушимо у цікаву мандрівку до країни англійської мови, яку ми з вами почали вивчати у цьому році |