|
Скачати 37.26 Kb.
|
Комп‘ютер на уроках англійської мови Комп‘ютер в школі є ефективним технічним засобом, за допомогою якого можна значно урізноманітнити процес навчання. Використання комп‘ютерів в навчальній та позакласній діяльності сприяє підвищенню мотивації та індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей учнів і створенню сприятливого емоційного клімату на уроках. Комп‘ютер – це мультимедійний засіб, який поєднує в собі можливості телевізора, відеомагнітофону, книжки, калькулятора. Сучасний комп‘ютер приваблює учнів тим, що він є універсальною іграшкою, рівноправним партнером, терплячим товаришем, мудрим наставником. Учителям комп‘ютер допомагає краще оцінити здібності і знання учнів, спонукає шукати нові, нетрадиційні форми та методи навчання. Комп‘ютер відкриває нові можливості для творчого розвитку як учнів, так і вчителів, дозволяє звільнитися від одноманітності традиційного курсу навчання, розробити нові ідеї та вирішити більш цікаві та складні проблеми. Комп‘ютер є потужним засобом підвищення ефективності навчання. Він значно розширив можливості подачі навчальної інформації за допомогою кольору, графіки, звуку, цифрової відеотехніки. Значно зростає мотивація учня до навчання. Новизна роботи з комп‘ютером підвищує інтерес до оволодіння знаннями, а також подання навчальних завдань за ступенем складності. Комп‘ютер дозволяє позбутися однієї з головних причин негативного ставлення до навчання – відсутності успіху. Працюючи на комп‘ютері учень має можливість довести до кінця вирішення завдання. Комп‘ютер сприяє формуванню в учнів рефлексії своєї діяльності, дозволяє учням побачити результат своїх дій. Контроль здійснюється об’єктивно та своєчасно. Використання комп‘ютерної техніки робить урок привабливим та сучасним. Урок, на якому відбувається індивідуалізація навчання, розвивається пізнавальна діяльність учнів, а саме інтелектуальна активність, логічне мислення, увага, пам‘ять, мова, уява, інтерес до навчання. Урок, на якому з‘являються нові можливості для розвитку гармонічної індивідуальності, здібної до колективної співпраці. Діапазон використання комп‘ютера в навчально-виховному процесі дуже великий: навчання, тестування, гра. Комп‘ютер може бути як об‘єктом вивчення, так і засобом навчання. Учні, які користуються комп‘ютером, повинні оволодіти основами комп‘ютерних знань. Вони повинні навчитися запам‘ятовувати файли, знати клавіатуру, знати правила користування дисками, та інше. Саме цим ми займалися з учнями 7 класу протягом кількох тижнів. Учні опанували комп‘ютерну термінологію англійською мовою, вивчили значну кількість лексичних одиниць, опрацювали велику кількість текстів і діалогів. Вони навчилися виконувати на комп‘ютері наступні операції:
Комп‘ютерна ігрова програма “Internet Easy Go” (“Інтернет легко і просто”) допомогла учням швидко, в невимушеній формі ознайомитись з країною Інтернет. Переваги програми:
На уроці “Ласкаво просимо в Комп‘ютерленд!” ми з учнями підсумували все те, чого навчилися про комп‘ютер за допомогою комп‘ютера. На початку уроку учням було запропоновано перевірити електронну пошту і надрукувати отримане електронне повідомлення. З повідомлення учні дізнались, що їм потрібно виконати завдання, одержати за них літери, а потім скласти з них назву теми уроку. Учні вдало виконали усі завдання. Три групи учнів представили свої проекти - мультимедійні презентації “Комп‘ютери в нашому житті”, “Що таке комп‘ютер?”, “Інтернет”. Учні активно працювали індивідуально, в парах і в групах, виконуючи різноманітні завдання в навчальних комп‘ютерних програмах, на картках і на дошці. Урок сприяв розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей учнів, формування у них певного рівня комунікативної компетенції: мовленнєвої та мовної (практичне опанування учнями мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах мовленнєвої діяльності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі), соціокультурної та соціолінгвістичної компетенції (уміння використовувати мовленнєві форми для здійснення комунікативних намірів з урахуванням культурних особливостей), дискурсивної компетенції (здатність керувати мовленням) та стратегічної компетенції (уміння вибирати ефективні стратегії та самостійно здобувати і оцінювати свої знання). |
Міжнародні телекомунікаційні проекти як ефективний засіб формування... Спорт”, “Свята і традиції Британії” на уроках англійської мови. Матеріали розробки можуть бути використані учителями і викладачами... |
УРОК №3 Тема. Комп’ютери бувають різні Базові поняття й терміни: персональні комп’ютери, стаціонарні комп’ютери, портативні персональні комп’ютери (ноутбук, нетбук), кишеньковий... |
Практична контрольна робота Персональний комп'ютер (ПК)– це комп'ютер, призначений для обслуговування однієї людини |
Урок узагальнення й систематизації Мотивація навчання шлях до підвищення рівня мовленнєвої компетентності учнів на уроках англійської мови |
Загальні відомості та вимоги безпеки перед початком роботи в кабінеті англійської мови Навчальний кабінет англійської мови призначений для проведення занять з учнями школи і має статус шкільного кабінету |
УРОК ПОДОРОЖ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 2 КЛАСІ Topic:"MAGIC TRAVELLING" Сьогодні ми з вами вирушимо у цікаву мандрівку до країни англійської мови, яку ми з вами почали вивчати у цьому році |
На уроках української мови У процесі вивчення української мови в початковій школі здійснюється початкова мовна освіта молодших школярів, їх розумовий і мовленнєвий... |
Об’єднане Королівство Великобританії та Північної Поурочні плани – конспекти для уроків «Країнознавства» з англійської мови. Запропоновані уроки можуть бути використовуваними на факультативних... |
Пізнавально розважальна програма з англійської мови Вчитель англійської... Обладнання – таблиці та картинки по темі, роздатковий матеріал ( ігри та завдання), костюми, призи, прикраси для святкового оформлення... |
На уроках англійської мови в початковій школі ... |