Розгорнутий план відкритого інтегрованого уроку фізичної культури та англійської мови в 4-х класах Мар ’


Скачати 189.39 Kb.
Назва Розгорнутий план відкритого інтегрованого уроку фізичної культури та англійської мови в 4-х класах Мар ’
Дата 12.11.2013
Розмір 189.39 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Спорт > Урок


Розгорнутий план відкритого інтегрованого уроку фізичної культури та англійської мови в 4-х класах Марїнської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів №1 Донецької області

вчителів
Лисенко Олени Володимирівни та

Масюченко Наталі Павлівни
Тема: Спорт. Види спорту. Спортивні змагання.

Мета: Розвивати рухові якості на уроці. Формувати позитивні мотивації в учнів до систематичних занять фізичною культурою та виховувати інтерес до вивчення англійської мови. Використовувати фізичні вправи, які мають комунікативну цінність та достатньо продуктивні для сприйняття та засвоєння знань з англійської мови.
Завдання:

1.Удосконалювати рухові навички учнів.

2.Розвивати вміння використовувати активну лексику з теми в діалогічному та монологічному мовленні, віршах та піснях.

3.Практикувати учнів у аудіюванні (виконання команд, зарядки).

4.Розвивати фізичні якості: швидкість, прудкість, спритність, морально-вольові якості. Сприяти організованості, взаємодопомозі, дисципліні.

5. Розвивати мовну інтуїцію, пізнавальні інтереси учнів, уміння логічного мислення.

Обладнання та інвентар: плакати, гасла, фішки, дві спортивні сумки, дві спортивні футболки, бейсболки, кросівки, м’які іграшки, скакалки, гімнастичні палки, козацький одяг, обручі, стільці, м’ячі, повітряні кульки, альбомні аркуші з літерами та словами, лист із запрошенням на міжнародні змагання, фігури з кольорового картону для «кольорової доріжки», ключки, маленькі гумові м’ячі, секундомір, свисток, клейка стрічка, музичне обладнання.

Місце проведення: спортивний зал школи.
Хід уроку:

І. Організаційний момент:
Діти організовано входять в залу, шикуються в шеренгу (форма одягу – спортивна. У всіх учасників кожної команди футболки одного кольору з емблемою своєї команди на грудях).

Виходять учень та учениця. Учень розповідає учениці вірш:

I met a little girl,

Who came from another land.

I couldn't speak her language,

But I took her by the hand


We danced together,

Had such fun,

Dancing is a language

You can speak with anyone





Учень бере ученицю за руку, діти танцюють бальний танець.
Привітання вчителів:

Добрий день, дорогі діти, сьогодні на уроці ми об’єднаємо два навчальні предмети: фізкультуру та англійську мову. На уроках фізкультури ви вчитеся бути здоровими, вас навчають руховим навичкам та вмінням, які необхідні для вас упродовж усього життя. На уроках англійської мови ви вивчаєте історію європейських країн, дізнаєтесь про культуру спілкування та поведінку англійців, учитеся рахувати, писати, говорити англійською, вивчаєте популярні види спорту в країнах.

Діти, урок наш незвичайний і почався він незвичайно – Кирило з Ариною продемонстрували нам , як можна спілкуватися один з одним з допомогою іншої мови і рухів танцю. Щоб вам було цікаво, усе відбудеться у вигляді гри-змагання. Уявіть собі, що найближчим часом вам доведеться поїхати на міжнародні спортивні змагання. Сьогодні ми повинні підготуватися до подорожі в казкову країну Великобританію, де ви й проявите свої навички та вміння в спорті та англійській. Оцінювати вашу підготовку буде наше журі (представити журі). За виграш 2 бали, за програш 1 бал, якщо команди впорались із завданням одночасно – 1 бал, також фіксується і порушення правил – мінус 0,5 бала команді до протоколу.
ІІ. Основна частина уроку:
Учитель:

Отже, починаємо. Зараз учасники 4А та 4Б ознайомлять з девізами та назвами своїх команд. (Діти називають українською, а потім англійською девізи своїх команд).

Девіз команди «Міцні горішки» 4-А класу: "A Sound Mind is in a sound Body" («У здоровому тілі – здоровий дух!»)

Девіз команди «Здоровячки» 4Б класу: "Health is better than wealth" («Здоров’я – найбільше багатство»)

У кожної команди є капітан. Знайомство з капітанами.


  1. Естафета із сумками


Учитель:

Діти, для успішної участі в змаганнях кожному учаснику необхідно взяти з собою особисті речі. Для цього ми проведемо естафету «Збери й розклади речі». Вам необхідно як можна швидше зібрати речі зі стільця в сумку, при цьому перший гравець (капітан) називає всі речі англійською мовою (усі слухають, як капітани по черзі називають предмети англійською мовою):

футболка - а T-shirt

бейсболка - a baseballcap

кросівки - trainers

скакалка - a skipping - rope

іграшка - a toy
Потім капітани повертаються до своїх команд, віддають сумки наступним учасникам і стають в кінець колони. Другі гравці збирають речі й т. п. Виграє команда, яка першою впорається із завданням. (Відмітити команду, яка пройшла естафету першою, клейкою стрічкою).
2.Естафета з перевдяганням
Учитель:

З прибуттям у Великобританію ви повинні будете вдягти національну форму своєї країни. Оскільки ж в Україні традиційний одяг сорочка та шаровари, подивимось, як ви впораєтесь із завданням. Вибирають одного отамана та двох помічників, які будуть його вдягати. На кожній дистанції знаходиться один із елементів одягу. Перший учасник біжить до лінії, забирає одяг, приносить отаману, другий робить так, як і перший. Виграє команда, яка першою вдягне отамана.
3.Зарядка-розминка
Діти по одному проводять зарядку, кожен у своїй команді. Починає будь-який гравець команди.
1). Hands up! Hands down!

Hands on hips!

Bend left. Bend right.

How are you? - All right.

One, two, three. Hop. Hop. Hop.

One, two, three. Stop. Stop. Stop.
2). Right hand up! Right leg down!

Right hand down! Left leg up!

Left hand up! Left leg down!

Left hand down! Stand on your toes!

Right leg up! Clap your hands and touch your nose.
3).Hands up!

Hands down! Smile!

Hop, hop, hop.

Clap, clap, clap.

Jump, jump, jump.

Stand in line

Sit down!
(Результати журі)
4. Естафета «Переправа» ( з обручем)
Учитель:
Діти, під час подорожі нам необхідно буде добратися до Великобританії. А ви знаєте, де знаходиться Великобританія? Діти відповідають: на Британських островах. А щоб туди потрапити, нам потрібно переправитися через Ла-Манш, тобто Англійський канал. Для цього проведемо естафету з обручами, яка називається «Переправа». Перший учасник біжить в обручі до фішки, оббігає її, повертається за другим гравцем, оббігає фішку з ним, перший залишається на протилежному березі від команди, а другий біжить за третім, другий залишається, третій біжить за четвертим. Перемагає команда, яка першою виконає завдання. Відзначити кращу команду.
5.Змагання на знання видів спорту
Учитель:

Шановні учасники команд, прибувши до Великобританії, ми братимемо участь у різних видах спорту (тут доречно виділити окремо літні та зимові види спорту. Говорячи про сезонні змагання, водночас можна запитати, яка зараз пора року та яка сьогодні погода).

Діти, давайте позмагаємося в знанні видів спорту англійською. Ваше завдання полягає в тому, щоб по черзі називати види спорту, важливо не повторюватись. Переможе команда, яка назве більше слів.
Слова-види спорту:


handball

boating

tennis

horse riding

table tennis

parachuting

hockey

fencing

golf

surfing

cricket

judo

football, soccer

yachting

basketball

wind-surfing

volleyball

sledging

baseball

badminton

swimming, diving

boxing

cycling

chess

motor cycling

draughts

skating

kickboxing

skateboarding

motor sports

figure skating

jogging

skiing

tobogganing

running

aerobics

jumping

rally

athletics

throwing the discus

wrestling

rugby

arm wrestling

biathlon

skipping

snowboarding

karate

water polo

weightlifting

track and field events


(Похвалити дітей та відзначити кращу команду)
6.Конкурс капітанів

а) усі співають англійську пісню, а капітани плигають на скакалці. Переможе капітан, який менше разів помилиться.
Пісня:

1. Jump the rope,

Jump the rope,

Jump, jump, jump.

Jump it high,

Jump it low,

Jump, jump, jump.


3. Jump the rope,

Jump the rope,

Jump, jump, jump !

Clap your hands,

Clap again

Jump, jump, jump !

2. Jump the rope,

Jump the rope,

Jump, jump, jump.

Jump it fast,

Jump it slow,

Jump, jump, jump.

4. Jump the rope,

Jump the rope,

Jump, jump, jump !

Clap your hands,

Clap again

Jump, jump, jump !

б) далі кожна команда отримує по 2 картки зі словами на тему спорту. З цими словами потрібно сказати, що ви вмієте робити (I can…), але не просто сказати, а проспівати на мотив пісні «Я на солнышке лежу». Капітани отримують картки зі словами й співають разом зі своїми командами.
4А - run and jump 4Б - skate and ski

play and swim dance and sing.

(Похвалити дітей)

7. Естафета «Кенгуру»
Учитель:

Діти, потрібно затиснути м’ яч між коліньми та плигати до фішки, оббігти її, потім узяти м’яч до рук, але не тільки м’яч, бо завдання ускладнюється тим, що разом з м’ячем потрібно принести альбомний аркуш з написаною на ньому літерою, повернутися, покласти літеру, передати м’яч наступному гравцеві, який також повинен принести літеру. У результаті перемагає команда, яка першою вишикується, тримаючи в руках слово( по закінченню команди показують слова).
4А - volleyball 4Б - basketball
(Оголосити результати змагань)
8. Діалог капітанів

Учитель:

А зараз я хочу запросити капітанів для наступного завдання – поговорити про спорт англійською. Хлопчики трохи сперечаються, хто ж почне першим? Суперечку вирішує дівчинка, яка з допомогою лічилки визначає, хто з хлопчиків першим почне діалог.
1). Nick and Andy, 4). Nick and Andy,

Sugar and candy, Sugar and candy,

I say stand up ! I say bend down !
2). Nick and Andy, 5). Nick and Andy

Sugar and candy, Sugar and candy,

I say stoop ! I say stand straight

3). Nick and Andy, 6). Nick and Andy,

Sugar and candy, Sugar and candy,

I say sit down ! I say run out !


Лічилка визначила, що почне діалог капітан 4-А.
Текст діалогу:
Slavik: - Hello, Misha !
Misha: - Hi, Slavik !
Slavik: - Do you play sports ?
Misha: Yes, I do.
Slavik: Do you play cricket ?
Misha: No, I don’t. We don’t play cricket in Ukraine.
Slavik: What is you favourite sport?
Misha: I like to play football, but my favourite sport is hockey.
Slavik: Let’s play hockey, then.

Капітан 4-А запропонував пограти в хокей, тому що в Англії хокей один із найпопулярніших видів спорту. Давайте проведемо естафету «Хокеїсти». Діти стверджувально відповідають.
9.Естафета «Хокеїсти»

Перший гравець веде ключкою маленький м’яч, обводить фішку й таким же чином повертається назад, другий гравець може допомогти зупинити м’яч, але тільки ногами, і веде м’яч так, як і перший. Перемагає команда, яка першою завершить естафету. (Звучить музика «Трус не играет в хоккей»).

(Відзначити кращу команду)
10. Вікторина

Учитель:

Діти, а зараз ми проведемо вікторину «Чи знаєте ви,що?..»

Питання вікторини:

4-А: Запорука здоров я -… (чистота)

4-Б: Спортивний перехідний приз - …(кубок)
4-А: Назва донецької футбольної команди - …(«Шахтар»).

4-Б: Назва англійської футбольної команди - ….(«Манчестер Юнайтед»)
4-А: Улюблені види спорту в Англії - …(гольф, крикет)

4-Б: Улюблений вид спорту в Україні - …(футбол)
4-А: Дослівний переклад слова football - (foot-ступня; ball-м”яч)

4-Б: Дослівний переклад слова basketball – (basket-кошик; ball-м”яч)
4-А: Продовжити прислів’я «У здоровому тілі - …(здоровий дух»)

4-Б: «Бережи одяг, доки новий, а здоров’я - … (доки молодий»)
4-А: Батьківщина футболу - …. (Англія)

4-Б: Девіз Олімпійських ігор -…. («Швидше, вище, сильніше!»)
(Похвалити дітей)
11. Змагання на виконання команд
Учитель:

Тепер подивимось, як наші команди сприймають завдання на слух:

а) команда 4-А класу стоїть навпроти команди 4-Б класу та дає завдання англійською, 4-Б повинен виконати всі завдання, і навпаки.

Команда, яка менше помилиться, перемагає.


4-А 4-Б

4-Б 4-А







1- March slow

1.- March quickly

2.-Turn left

2.- Turn right

3.-Jump : one, two, three.

3.- Stand on your toes

4.-Clap your hands

4.- Hands on hips

5.-Touch your shoulders

5.- Turn around

6.-Run

6.- Jump

7.-Swim

7.- Fly

8.-Shake your head

8.- Hands to the sides

9.-Hands up

9.- Hands down

10.-Stand still

10. Stand straight



Учитель:

б) а тепер, капітани, допоможіть командам зайняти свої місця біля кольорових доріжок. У кожної команди є вболівальники, які допоможуть у наступному завданні. Вам, діти, необхідно виконати всі команди, які будуть подавати дві дівчинки. А ми подивимось, як добре ви знаєте кольори.
Починає 4-Б
1). дівчинка з 4-Б:
Jump on black

And clap two times,

Jump on red

And touch your eyes,

Jump on blue

And turn around!

Jump on green

And touch the ground!

Jump on yellow

And clap one time,

Jump on white

And say “All right!”


Продовжує 4-А
2). дівчинка з 4-Б:
Sit down! (діти присідають)

I see green

I see brown

I stand up! And

I sit down.
I see black

I see blue

I see you, and you, and you!


  • Stand up!

  • I see yellow

  • I see brown

  • I can easy turn around.


I see red

I see blue

I can speak English to you!

Далі дівчинка (із 4-А) звертається до будь-якого хлопчика з команди 4-Б зі словами «Let’s speak English!»

Ira: Excuse me, what country are you from, Sasha?

Sasha: I am from Ukraine.

Ira: And what about your friends?

Sasha: They are from Ukraine too.

Ira: Do you need an interpreter?

Sasha: No, we don’t. Thank you. We can speak English ourselves.

Ira: (звертається до дівчинки із 4-Б) Then Liza, please!
Далі діалог двох інших дівчаток із команди 4-Б:
Liza: Nice to see you, Tania. Do you play sports?

Tania: Yes, I do.

Liza: Do you play golf ?

Tania: No, we don’t play golf in Ukraine.

Liza: Oh, we do. We play golf in England. What sports do you play?

Tania: I like volleyball and basketball, but table-tennis is my favourite sport.

Liza: Then, let’s play table-tennis after our lessons.
Учитель:

Діти, була пропозиція після уроків піти пограти в теніс. Добре, а поки що слово – журі.

(Результати журі)
12. Естафета з іграшками
Учитель:

Наступна естафета допоможе нам, діти, навчитися правильно вибирати сувеніри (учитель підходить з кошиком різноманітних м’яких іграшок). На питання «What would you like?» ви відповідаєте: «I’d like…» й вибираєте собі іграшку (діти вибирають іграшки). Тепер у кожного учня в руках іграшка, яку він повинен обов’язково запам’ятати. За сигналом учителя діти бігтимуть до кола й кластимуть у нього іграшку, повертаючись, віддаватимуть естафету наступному учаснику. Останній гравець, що перетинає лінію , віддає естафету й стає в кінець колони, перший, що стоїть, знову біжить за своєю іграшкою. Естафета закінчується, коли вся команда буде зі своїми іграшками.
13. Конкурс уболівальників

Учитель:

Наша підготовка завершується. Доки журі підбиває підсумки, додаткові очки своїй команді можуть принести не тільки учасники, а й уболівальники. Пропоную розповісти вірш про спорт англійською мовою.

4-A 4-Б
1). It’s winter, it’s winter, 3). I like to skip

Let us skate and ski! I like to jump

It’s winter, it’s winter, I like to run about,

It’s great fun for me! I like to play

I like to swim,

I like to smile and shout
2). Here’s my left hand, 4). Stand up, look around,

Here’s my right, Shake your head and turn around,

I can clap them Stamp your feet upon the ground,

With all my might. Clap your hands and then

Sit down.
(Похвалити дітей)

14. Виступ старшокласника

Учитель:

А зараз я хочу познайомити вас, діти, з учасником багатьох міжнародних змагань (представити старшокласника), який продемонструє всім свою майстерність.
Слова старшокласника:
Hello!

I am Vania. I am Ukrainian.

I like sports and English!
Exercises can make us strong.

It can be fun and won’t take long.
Look at me!

(виконує гімнастичні вправи)

(Подякувати старшокласнику)

15. Вручення 4А та 4Б запрошень на міжнародні змагання

Учитель:

Діти, хтось стукає до нас у двері. А, це листоноша Пєчкін!

Листоноша Пєчкін:

У мене лист для 4А та 4Б класів. (Вручає дітям лист).

Учитель:

Що ж це таке? А, це, напевно, запрошення на міжнародні змагання. Зараз подивимося!

Учитель звертається до капітана команди 4А: «Read the letter!»

(зачитується текст листа англійською):

Dear girls and boys!

Come to Great Britain on the first of June 2011 for taking part in sports competitions in athletics.

We are waiting for you.

British Sports Committee
Потім учитель звертається до капітана команди 4Б:

«Translate the letter!»

(капітан команди 4-Б перекладає текст листа).
Учитель: Діти, відповімо на запрошення?

Учні: Так!!! Yes!!!
16. Завершальний вірш англійською мовою про спорт

Let’s play sports! (говорить капітан команди 4-А)

Let’s have fun! (говорить капітан команди 4-Б)
We can jump - 4-A (з рухами)

We can run - 4-Б

We like football – 4-A

We can swim - 4-Б.
ВСІ РАЗОМ:
Let’s play team games.

Let us win!!!
Давайте грати командами.

Давайте вигравати!
ІІІ. Підсумкова частина уроку

Учитель:

Прийшов час оголосити результати нашому журі.

Після оголошення результатів журі команди нагороджуються грамотами.

Потім учителі задають домашнє завдання, підбивають підсумки уроку та виставляють оцінки учням у щоденники.



Розробка уроку

Схожі:

Розгорнутий план-конспект уроку англійської мови для
Пізнайка, мультимедійний проектор, презентація «My School», ксерокопії сторінок із журналу, плакат “At School” із журналу, картки...
План-конспект відкритого уроку з фізичного виховання для учнів 4...
Повторити техніку виконання стрибка через «гімнастичного козла» способом «ноги порізно»
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.»
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок)
Конспект інтегрованого уроку для 10 класу з географії та англійської...
Великобританії, визначити характерні риси розвитку економіки держави. Познайомити учнів з населенням країни, її традиціями. Розповісти...
РАЙОННА ПРОГРАМА розвитку фізичної культури і спорту в Добровеличківському...
Закону України „Про фізичну культуру і спорт”, Указу Президента України від 2 серпня 2006 року №667 „Про національний план дій щодо...
Уроку,,Спорт-посол миру в 1-4 класах Пояснювальна записка
Урок,,Спорт — посол миру проводиться один раз на рік на передодні професійного свята дня фізичної культури і спорту (90 хвилин)
ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 6 ий клас
Методи та прийоми: слово учня, вступне слово вчителя, коментоване письмо, «Лінгвістичний футбол», попереджальний диктант, вправа...
Конспект уроку-змагання з фізичної культури для учнів 3А класу з теми: «Футбол»
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
Особливості викладання англійської мови в профільних класах
ВНЗ через ознайомлення їх з основами лінгвістики, зарубіжної літератури, країнознавства, перекладу тощо
План конспект відкритого уроку з української мови у 3 класі (розвиток...
Обладнання : медіапроектор, мультимедіапрезентації, словники, листочки для визначення настрою, оповідання В. О. Сухомлинського «Чому...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка